• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Висновок від 12.11.2013 № 3303-05/39688-07
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 12.11.2013
  • Номер: 3303-05/39688-07
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 12.11.2013
  • Номер: 3303-05/39688-07
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.11.2013 № 3303-05/39688-07
Державній судовій адміністрації України
вул. Липська, 18/5, м. Київ, 01021
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (послуги з супроводження систем відеоконференцзв'язку) (оголошення № 170715 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 71/1 (814/1) від 09.09.2013), проведеної Державною судовою адміністрацією України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у державного підприємства "Інформаційні судові системи" (далі - ДП "Інформаційні судові системи").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 13.09.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 13.09.2013 № 3303-05/32105-05).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (послуги з супроводження систем відеоконференцзв'язку) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.09.2013 № 2.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункт 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Згідно з пунктом 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є, зокрема, висновок консультативного дослідження від 27.06.2013 (б/н) Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності.
Відповідно до статті 9 Закону України "Про ратифікацію Другого додаткового протоколу до Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах" та на виконання доручення Президента України від 05.07.2013 № 1-1/1795 Замовнику поставлено завдання щодо організації заходів для обладнання залів судового засідання судів загальної юрисдикції у необхідній кількості технічними засобами фіксування кримінального провадження та технічними засобами проведення дистанційного провадження в режимі відеоконференції.
Згідно з висновком консультативного дослідження від 27.06.2013 Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності на виконання вимог Кримінального процесуального кодексу України Замовником у 2012 - 2013 роках проведено відкриті торги на закупівлю обладнання для відеоконференцзв'язку та послуги з підключення приміщень судів до каналів зв'язку для проведення судових засідань в режимі відеоконференції.
Переможцем зазначених торгів було визнано ДП "Інформаційні судові системи".
У 2012 році системами відеоконференцзв'язку були обладнані по два зали в 27 апеляційних судах та по одному залу в 150 місцевих загальних судах. У 27 слідчих ізоляторах було встановлено по одній мобільній системі відеоконференцзв'язку. Крім цього, створено центр комутації систем відеоконференцзв'язку з високотехнологічним обладнанням.
ДП "Інформаційні судові системи" у 2012 році побудовано VPN-канали зв'язку та підключено до них усі місцеві та апеляційні загальні суди, а також слідчі ізолятори. У 2013 році планується завершити підключення до каналів зв'язку колоній, господарських та адміністративних судів. Канали зв'язку судів загальної юрисдикції об'єднані в єдину телекомунікаційну систему. Зазначена система як єдина централізована система вимагає також централізованого адміністрування, що включатиме в себе, окрім іншого, проведення моніторингу пропускної здатності та якості сигналу для проведення засідань в режимі відеоконференції.
Розробка типової конфігурації та визначення конкретних складових системи відеоконференцзв'язку було здійснено ДП "Інформаційні судові системи" згідно технічного завдання на створення Єдиної судової інформаційної системи, адміністратором якої є зазначене підприємство і лише ДП "Інформаційні судові системи" володіє знанням повної архітектури та особливостей функціонування системи відеоконференцзв'язку.
Система відеоконференцзв'язку має клієнт-серверну архітектуру, що базується на роботі програмної складової з відкритою ліцензією. Центр комутації відеоконференцзв'язку з набором комутуючих серверів з'єднань відеоконференцій та дисковим сховищем для зберігання записів сеансів проведених відеоконференцій, підключений до телекомунікаційної мережі за допомогою міжмережевого екрану з системою захисту від зовнішніх втручань, потребує щодобової підтримки та контролю роботи. Працівники ДП "Інформаційні судові системи" мають відповідну кваліфікацію та досвід надання подібних послуг. Крім цього, VPN-канали, які використовуються для передавання сигналу, обслуговуються ДП "Інформаційні судові системи" та побудовані у тому числі з використанням обладнання вказаного підприємства.
Також слід зазначити, що ДП "Інформаційні судові системи" розроблена та впроваджується WEB-система замовлення та організації сеансів відеоконференцзв'язку між учасниками судового процесу. З початку впровадження систем відеоконференцзв'язку ДП "Інформаційні судові системи" на постійній основі проводить навчання відповідних співробітників судів роботі з даними системами.
Ураховуючи зазначене, ДП "Інформаційні судові системи" є первинним постачальником обладнання для відеоконференцзвязку та послуг з підключення приміщень судів до каналів зв'язку з супроводженням та обслуговуванням цих підключень для проведення судових засідань в режимі відеоконференції. Надання послуг щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (послуг з супроводження систем відеоконференцзв'язку) іншим виконавцем буде потребувати значних додаткових, порівняно з первинним виконавцем, витрат часу та, відповідно, коштів на вивчення персоналом іншого виконавця вже діючого програмного забезпечення, що використовується для проведення судових засідань в режимі відеоконференцій. Також виконання цих робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки системи вже впроваджені в діяльність Державної судової адміністрації України і перерви в їх обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше за все буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості робіт.
Таким чином, відповідно до висновку консультативного дослідження від 27.06.2013 Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності застосування процедури закупівлі в одного учасника згідно з пунктом 5 частини другої статті 39 Закону є обґрунтованим.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 5 частини другої статті 39 Закону.
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
А.Є. Рубан
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )