• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо обліку витрат, повязаних з придбанням житла, та самого житла

Державне казначейство України  | Лист, Витяг від 05.05.2010 № 15-04/961-7621
Реквізити
  • Видавник: Державне казначейство України
  • Тип: Лист, Витяг
  • Дата: 05.05.2010
  • Номер: 15-04/961-7621
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державне казначейство України
  • Тип: Лист, Витяг
  • Дата: 05.05.2010
  • Номер: 15-04/961-7621
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
05.05.2010 N 15-04/961-7621
Державне казначейство України розглянуло лист <...> та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 2.1 Інструкції з обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 N 64, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 31.07.2000 за N 459/4680 (у редакції наказу Державного казначейства України від 21.02.2005 N 30, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.03.2005 за N 300/10580) (далі - наказ), до основних засобів належать матеріальні активи, які використовуються установою багаторазово і безперервно в процесі виконання основних функцій, надання послуг, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких становить більше одного року і вартість яких без податку на додану вартість та інших платежів перевищує 1000 гривень за одиницю (комплект).
Для правильного обліку витрат, пов'язаних з придбанням житла та самого житла, необхідно мати документальне підтвердження права власності на це житло.
Згідно зі статтею 5 Житлового кодексу Української РСР, Державний житловий фонд перебуває у віданні місцевих Рад народних депутатів (житловий фонд місцевих Рад) та у віданні міністерств, державних комітетів і відомств (відомчий житловий фонд).
Відповідно до Основ житлового законодавства Союзу РСР і союзних республік будинки відомчого житлового фонду в містах і селищах міського типу підлягають поступовій передачі до відання місцевих Рад народних депутатів у порядку і в строки, що визначаються Радою Міністрів СРСР і Радою Міністрів Української РСР.
Жилі будинки, споруджені із залученням у порядку пайової участі коштів державних підприємств, установ, організацій, зараховуються (якщо інше не встановлено законодавством Союзу РСР) до житлового фонду місцевих Рад народних депутатів, коли функції єдиного замовника по спорудженню цих будинків виконував виконавчий комітет Ради народних депутатів.
Згідно з пунктом 5 Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 04.02.88 N 37, облік службових жилих приміщень у всіх будинках, незалежно від їх належності, здійснюється у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів, яка прийняла рішення про включення жилого приміщення до числа службових.
Передача квартир, придбаних за рахунок бюджетних коштів, від установи до органів місцевого самоврядування, в яких перебувають на обліку працівники, може бути здійснена на підставі Акта прийому-передач за участю уповноважених представників сторін.
Отже, відповідно до наведених вище нормативних документів, службові квартири або квартири, отримані безоплатно від підприємств-забудовників і які установі не належать, не відображаються в бухгалтерському обліку цієї установи.
Перший заступник голови О.Даневич