• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Висновок від 21.12.2012 № 3304-04/48080-07
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 21.12.2012
  • Номер: 3304-04/48080-07
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 21.12.2012
  • Номер: 3304-04/48080-07
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.12.2012 № 3304-04/48080-07
Державній податковій службі України
Львівська площа, 6-8, м. Київ, 04655
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації (серверне, комутаційне обладнання та комп'ютерна техніка) (оголошення 278531 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.08.2012 № 101/3 (703/3)), проведеної Державною податковою службою України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 23.10.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 23.10.2012 № 3304-04/39810-07).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (серверне, комутаційне обладнання та комп'ютерна техніка) (далі - документація конкурсних торгів), оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 22.08.2012 № 2.
Рішенням комітету з конкурсних торгів, оформленим протоколом від 31.08.2012 № 2, затверджено внесення змін до документації конкурсних торгів, а кінцевий строк подання учасниками пропозицій конкурсних торгів перенесено на 02.10.2011.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї пропозиції конкурсних торгів надає документи, зазначені у додатку 2 до документації конкурсних торгів.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник може встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
При цьому пунктом 4 таблиці 1 додатка 2 до документації конкурсних торгів передбачено для підтвердження кваліфікаційної вимоги "наявність фінансової спроможності" надання учасниками копій балансу за 2010 та 2011 рік; звіту про фінансові результати за 2010 та 2011 рік та довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не пізніше ніж за місяць до дати розкриття пропозицій.
Таким чином, передбачивши в документації конкурсних торгів кваліфікаційну вимогу "наявність фінансової спроможності" та не встановивши вимогу для учасників надавати звіт про рух грошових коштів, Замовником не дотримано вимог частини другої статті 16 Закону .
Крім того, вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не пізніше ніж за місяць до дати розкриття пропозицій, унеможливлює її виконання учасниками та призводить до штучного обмеження їх участі у процедурі закупівлі, що не відповідає принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону .
Пунктом 2 таблиці 2 додатка 2 до документації конкурсних торгів для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі, зокрема того, що учасника не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, передбачено подання учасниками довідки МВС України про відсутність щодо учасника факту притягнення згідно з законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, виданої у строк не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.
ТОВ "БМС Консалтинг" листом від 31.08.2012 № 2643 звернулось до Замовником з інформацією, що до переліку послуг МВС України та його структурних підрозділів не входить надання довідок про відсутність щодо юридичної особи факту притягнення згідно з законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційних порушень.
Проте Замовник листом б/н б/д надав роз'яснення учасникам, що зазначена вимога встановлена в документації конкурсних торгів на вимогу підпункту 2 частини першої статті 17 Закону .
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Згідно з Положенням про Міністерство внутрішніх справ України , затвердженим Указом Президента України від 06.04.2011 № 383/2011, до завдань МВС України не входить надання довідок про відсутність щодо учасника факту притягнення згідно з законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.
Таким чином, вимога документації конкурсних торгів Замовника щодо надання довідки про відсутність щодо учасника факту притягнення згідно з законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення унеможливлює її виконання учасниками та призводить до штучного обмеження їх участі у процедурі закупівлі, що не відповідає принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону .
Пунктом 5 таблиці 2 додатка 2 до документації конкурсних торгів Замовника передбачено подання учасниками у складі пропозицій конкурсних торгів копії свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької).
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 02.10.2012 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/пНазва учасникаЦіна пропозиції з ПДВ, грн.
1Українсько-Російсько-Американське товариство з обмеженою відповідальністю підприємство "Спец"Лот 8 - 658293,66
2ТОВ "Енглер"Лот 1 - 14400000,00
Лот 2 - 1386000,00
Лот 3 - 540000,00
Лот 4 - 54000,00
Лот 5 - 3150000,00
Лот 6 - 36000,00
Лот 7 - 1152000,00
Лот 9 - 4971744,00
Лот 10 - 486000,00
Лот 11 - 420000,00
3ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс"Лот 3 - 607584,00
Лот 5 - 3050004,00
4ТОВ "Датастрім"Лот 11 - 486444,00
5ТОВ "Аквілон-Енергія"Лот 10 - 319420,80
6ТОВ "Навігатор"Лот 6 - 54990,00
Лот 9 - 5015664,00
Лот 10 - 474720,00
Лот 11 - 489000,00
7ТОВ "Ен-Ай-Ес"Лот 2 - 1538400,00
Лот 4 - 59640,00
Лот 5 - 3108000,00
Лот 7 - 1261440,00
8ТОВ "БМС Консалтінг"Лот 1 - 12450000,00
Лот 2 - 832572,00
Лот 4 - 49320,00
Лот 5 - 4779774,00
Лот 7 - 838080,00
Лот 10 - 535920,00
Лот 11 - 477666,00
9ТОВ "Ай-Теко Україна"Лот 1 - 10199186,00
10ПП "Зеон"Лот 11 - 476924,93
11ТОВ "АМІ"Лот 1 - 11793241,32
Лот 7 - 1242743,04
Лот 10 - 498926,40
Лот 11 - 398144, 40
12ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи"Лот 1 - 14249716,24
Лот 2 - 1518000,00
Лот 4 - 56880,00
Лот 5 - 3069000,00
Лот 7 - 1217280,00
Лот 8 - 659730,48
Лот 10 - 470880,00
Лот 11 - 462000,00
13ТОВ виробничо-комерційна фірма "Рома, Лтд"Лот 6 - 55131,00
Лот 9 - 5157086,40
Лот 10 - 365520,00
Лот 11 - 560928,00
14ТОВ "ЕсАй БІС"Лот 3 - 601097,58
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів , затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що у пункті 5 (колонка 2) реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовник повинен зазначати інформацію про спосіб отримання пропозиції конкурсних торгів (особисто або поштою).
Водночас у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не указано спосіб подання учасниками пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до протоколу відхилення пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) Замовника від 16.10.2012 № 4/1 пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Енглєр" (лот № 2, 3, 4, 9 та 11), ТОВ "БМС Консалтинг" (лот № 2, 4, 5), ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" (лот № 5) та ПП "Зеон" (лот № 11) відхилені відповідно до пункту 3 частини першої статті 29 Закону ; пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Датастрім" (лот № 11) та ТОВ "Ай-Теко Україна" (лот № 1) відхилені відповідно до абзацу першого підпункту 1 та пункту 3 частини першої статті 29 Закону; пропозиція конкурсних торгів ТОВ "АМІ" (лот № 1, 7, 10,11) відхилена відповідно до абзацу першого підпункту 1 частини першої статті 29 Закону.
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 16.10.2012 до оцінки допущено наступні пропозиції конкурсних торгів:
за лотом № 1 - ТОВ "Енглєр", ТОВ "БМС Консалтинг" та ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи";
за лотом № 2 - ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" та ТОВ "Ен-Ай-Ес";
за лотом № 3 - ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" та ТОВ "ЕсАй БІС";
за лотом № 4 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" та ТОВ "Ен-Ай-Ес";
за лотом № 5 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", ТОВ "Енглєр" та ТОВ "Ен-Ай-Ес";
за лотом № 6 - ТОВ "Енглєр", ТОВ "Навігатор" та ТОВ виробничо-комерційна фірма "Рома, Лтд";
за лотом № 7 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", ТОВ "Енглєр", ТОВ "БМС Консалтинг" та ТОВ "Ен-Ай-Ес";
за лотом № 8 - Українсько -Російсько -Американське товариство з обмеженою відповідальністю підприємство "Спец" та ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи";
за лотом № 9 - ТОВ "Навігатор" та ТОВ виробничо-комерційна фірма "Рома, Лтд";
за лотом № 10 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", ТОВ "Енглєр", ТОВ "БМС Консалтинг", ТОВ "Навігатор", ТОВ "Аквілон-Енергія", ТОВ "Енглер" та ТОВ виробничо-комерційна фірма "Рома, Лтд";
за лотом № 11 - ТОВ "Навігатор", ТОВ виробничо-комерційна фірма "Рома, Лтд", ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" та ТОВ "БМС Консалтинг".
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів від 16.10.2012 переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів Замовника визначено:
за лотом № 1 - ТОВ "БМС Консалтинг";
за лотом № 2 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи";
за лотом № 3 - "ЕсАй БІС";
за лотом № 4 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи";
за лотом № 5 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи";
за лотом № 6 - ТОВ "Енглер";
за лотом № 7 - ТОВ "БМС Консалтинг";
за лотом № 8 - Українсько-Російсько-Американське товариство з обмеженою відповідальністю підприємство "Спец";
за лотом № 9 - ТОВ "Навігатор";
за лотом № 10 - ТОВ "Аквілон-Енергія";
за лотом № 11 - ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи".
Пунктом 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів" розділу I "Загальні положення" (далі - пункт 7 розділу I) документації конкурсних торгів встановлено, що пропозиція конкурсних торгів та усі документи, які додаються до неї і підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені державною мовою. Всі інші документи, що входять до складу пропозиції конкурсних торгів, можуть бути складені мовою оригіналу документа та мати переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
При цьому у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "БМС Консалтинг", ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", ТОВ "Енглер", Українсько-Російсько-Американське товариство з обмеженою відповідальністю підприємство "Спец", ТОВ "Навігатор", ТОВ "Аквілон-Енергія", ТОВ "Ен-Ай-Ес" та ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" надано переклад документів з англійської мови на українську, не посвідчений підписом перекладача, зокрема авторизаційні листи від виробників та сертифікати про навчання працівників учасників.
Пунктом 3 "Забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 3 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, зокрема, що пропозиція конкурсних торгів повинна супроводжуватись документом (оригінал), що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі оригінала банківської гарантії у розмірі, встановленому цим пунктом. Надана з боку Учасника у якості забезпечення пропозиції конкурсних банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України , статті 560 Цивільного кодексу України , вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" та повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції конкурсних торгів при виникненні обставин, вказаних у пункті 4 Розділу III цієї документації конкурсних торгів. Банківська гарантія, сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам документації конкурсних торгів. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів повинно діяти впродовж терміну дії пропозиції конкурсних торгів, зазначеної в пункті 5 Розділу III цієї документації.
При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Навігатор" надано банківську гарантію ПАТ Банк "Контракт" від 26.09.2012 № 31/07-8076, в якій відсутня умова, передбачена пунктом 4 "Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів, сплатити Бенефіціару суму гарантії у разі ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після акцепту його пропозиції конкурсних торгів, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією конкурсних торгів.
Банківська гарантія ПАТ "Ерде Банк" від 19.09.2012 № 5805, надана у складі пропозиції конкурсних торів ТОВ "Енглер", не містить інформацію про розмір банківської гарантії стосовно лотів, на участь у яких подано пропозицію конкурсних торгів. Крім того, загальна сума банківської гарантії не відповідає загальній сумі необхідного забезпечення пропозиції конкурсних торгів по лотам, на участь у яких подано пропозицію конкурсних торгів ТОВ "Енглер".
Відповідно до частини другої статті 27 Закону до участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Пунктом 3 таблиці 2 додатка 2 до документації конкурсних торгів передбачено, що учасники, зокрема, надають довідку МВС України про відсутність щодо службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, факту засудження за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
У складі пропозицій конкурсних торгів наступних учасників надано відповідні документи, згідно з якими особами, уповноваженими представляти їх інтереси під час проведення процедури закупівлі, визначено:
ТОВ "Енглер" - Дєдов Д. А.;
ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" - Токовенко О. С.;
ТОВ "БМС Консалтинг" - Зозуля В. В., Гавриленко О. А., Капля І. І. та Морозов О. Ю.;
ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" - Жданов М. В.;
ТОВ "ЕсАй Біс" - Богун Д. Г та Борсукевич О. І.
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 02.10.2012, під час проведення процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів, інтереси зазначених учасників представляли:
ТОВ "Енглер" - згідно довіреності від 02.10.2012 № 02102012-01Б Шевцов О. О.;
ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" - згідно довіреності від 01.10.2012 Орлик М. В.;
ТОВ "БМС Консалтинг" - згідно довіреності від 02.10.2012 № 3856 Ткач І. В.;
ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" - згідно довіреності від 01.10.2012 № 9895 Машенко О. О.;
ТОВ "ЕсАй Біс" - згідно довіреності від 01.10.2012 Богун Д. Г та Борсукевич О. І.
Таким чином, зазначеними учасниками не виконано вимогу, встановлену у пункті 3 таблиці 2 додатка 2 до документації конкурсних торгів у зв'язку з тим, що їх пропозиції конкурсних торгів не містять стосовно указаних осіб, крім Богун Д. Г., довідку МВС України про відсутність щодо службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, факту засудження за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Пунктом 2 таблиці 1 додатка 2 до документації конкурсних торгів встановлено, що учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Учасник по Лоту 1 повинен мати в своєму штаті не менше 3-х сертифікованих виробником обладнання спеціалістів відповідно до запропонованого обладнання. Надати копії діючих сертифікатів або дипломів.
При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 01.10.2012 № 9498/2, яка не містить інформацію про працівників, щодо яких учасником надано сертифікати виробників обладнання, що не відповідає умовам пункту 2 таблиці 1 додатка 2 до документації конкурсних.
Пунктом 3 таблиці 1 додатка 2 до документації конкурсних торгів встановлено, що учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" повинні надати копії договорів про виконання поставок аналогічних товарів у 2010 та 2011 роках.
Водночас, усупереч зазначеним вимогам у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" надано неповні копії договорів (надано першу та десяту сторінки договору).
Пунктом 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 7 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, що для підтвердження відповідності технічним вимогам учасники подають у складі своєї пропозиції таблицю відповідності технічним вимогам, наведеним у додатку 3 до цієї документації конкурсних торгів, на бланку (за наявності) та підписом учасника.
У складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Енглер" надано на бланку, зокрема лист про службових осіб, які уповноважені підписувати договір про закупівлю від імені ТОВ "Енглер" від 01.10.2012 № 0110-12-03В, інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01.10.2012 № 0110-12-03В, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання замовлення, від 01.10.2012 № 0110/12-07В.
Разом з тим таблиця відповідності технічним вимогам, наведеним у додатку 3 до документації конкурсних торгів, у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Енглер" надана не на бланку.
Згідно з абзацом другим пункту 1 та пунктом 3 частини першої статті 29 Закону у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів, замовник відхиляє таку пропозицію.
Частинами четвертою та п'ятою статті 28 Закону встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом, та визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено.
Слід звернути увагу, що відхилення пропозиції конкурсних торгів у зв'язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону , а також пропозиція конкурсних торгів не відповідає документації конкурсних торгів та відміна процедури закупівлі у зв'язку з тим, що до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників, є обов'язком, а не правом Замовника.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником по процедурі закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації (серверне, комутаційне обладнання та комп'ютерна техніка), Мінекономрозвитку встановлено:
1. Щодо відповідності документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- при підготовці документації з конкурсних торгів Замовником не враховані вимоги абзацу другого частини другої та частини третьої статті 22 Закону , статті 16 Закону, зміни до законодавства у сфері господарської діяльності щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця;
- у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не зазначена інформація, передбачена Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 за № 624/17919.
2. Щодо відповідності порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- пропозиції конкурсних торгів ТОВ "БМС Консалтинг", ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", ТОВ "Енглер", Українсько-Російсько-Американське товариство з обмеженою відповідальністю підприємство "Спец", ТОВ "Навігатор", ТОВ "Аквілон-Енергія", ТОВ "Ен-Ай-Ес" та ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" не відповідають умовам пункту 7 розділу I документації конкурсних торгів;
- учасниками ТОВ "Енглер", ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс", ТОВ "БМС Консалтинг", ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", ТОВ "ЕсАй Біс" не виконано вимогу, встановлену у пункті 3 таблиці 2 додатка 2 до документації конкурсних торгів;
- пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Навігатор" та ТОВ "Енглер" не відповідають умовам пункту 3 розділу III документації конкурсних торгів;
- пропозиція конкурсних торгів ПАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" не відповідає умовам пункту 2 таблиці 1 додатка 2 до документації конкурсних торгів;
- пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Сістем Інтегрейшн Сервіс" не відповідає умовам пункту 3 таблиці 1 додатка 2 до документації конкурсних торгів.
- пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Енглер" не відповідає умовам пункту 7 розділу III документації конкурсних торгів.
VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.
У разі неможливості їх усунення Міністерство пропонує провести нову процедуру закупівлі з дотриманням законодавства у сфері державних закупівель.
Разом з тим зазначаємо, що документація конкурсних торгів замовника повинна містити інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників, зокрема, вимогам, встановленим статтею 17 Закону згідно з законодавством. Тобто, у разі якщо законодавством визначено конкретну форму документів, які можуть містити відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, та встановлено уповноважений орган на їх видачу, пропонуємо замовнику при підготовці документації конкурсних торгів у подальшому встановлювати вимогу щодо надання учасниками саме таких документів.
VII. Додаткова інформація:
Частиною третьою статті 12 Закону встановлено, що відповідальність за вибір та застосування процедур закупівлі несуть виключно службові (посадові) особи замовника - члени комітету з конкурсних торгів персонально.
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Мінекономрозвитку

Б.М. Горбанський
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )