• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про класифікацію кузовів автомобілів згідно з УКТЗЕД

Державна митна служба України  | Лист від 17.04.2008 № 11/1-29/4383-ЕП | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 17.04.2008
  • Номер: 11/1-29/4383-ЕП
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 17.04.2008
  • Номер: 11/1-29/4383-ЕП
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
17.04.2008 N 11/1-29/4383-ЕП
Начальникам регіональних
митниць,
начальникам митниць
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної митної служби N 11/2-10.16/2769-ЕП від 21.02.2011 )
Про класифікацію кузовів автомобілів згідно з УКТЗЕД ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14, 2371г-14 )
З метою недопущення неправильної класифікації кузовів для легкових автомобілів (крім кузовів для промислового складання) та забезпечення сплати митних платежів у повному обсязі, повідомляємо про наступне.
Легкові автомобілі складаються з трьох основних складових частин: двигуна, шасі, кузова.
Шасі автомобіля включає всі механізми, які забезпечують рух та керування автомобілем та конструктивно складається із трансмісії, ходової частини та механізмів керування.
Кузов автомобіля - частина автомобіля, призначена для розташування двигуна, вантажу (багажу), водія та пасажирів.
Згідно з ДСТУ 2518-94 (Несівні системи автомобілів. Терміни та визначення) до несівної системи автомобіля відноситься частина конструкції автомобіля, до якої прикріпляються агрегати автомобіля і яка сприймає зусилля, що діють на неї.
До несівних систем автомобілів відносяться рами різних типів (лонжеронна, периферійна, хребтова); несівний кузов; кузов з несівною основою.
У автомобілів з несівною системою типу рами застосовують кабіни або рамні кузови, кузови-фургони, які встановлюються на вантажну платформу.
Рамний кузов - кузов, у якого статичне навантаження та реакція ресор сприймаються переважно рамою, еластично зв'язаною з кузовом.
Несівний кузов - кузов, який виконує функцію несівної системи, тобто статичне навантаження сприймається корпусом кузова.
Кузов з несівною основою - це кузов, у якого статичне навантаження та реакції опор сприймаються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом. Внутрішні або зовнішні панелі, приєднані до стрижньової системи замкнутих тонкостінних профілів, не несуть навантаження.
На кузові з несівною основою або несівному кузові монтуються всі агрегати і механізми машини та він сам є опорою для двигуна і мостів. Деякі елементи шасі складають одне ціле з кузовом.
До основних складових частин кузова відносяться: корпус кузова, двері, капот, крила, електроарматура.
Сучасні кузови легкових автомобілів мають біля 400 деталей, які можуть бути штампованими і з'єднані зварюванням, клепанням або складатися за допомогою простих кріпильних виробів (гвинтів, гайок, болтів та ін.).
Для прикладу на малюнку 1 наведена схема кузовних деталей до кузова автомобіля ВАЗ.
Кузови автомобілів товарної позиції 8707 можуть бути неукомплектовані, повністю укомплектовані або частково укомплектовані.
Кузов автомобіля неукомплектований - це власне сам металевий корпус кузова в зборі, бондеризований або ні, загрунтований або ні (чорний кузов), пофарбований або нефарбований, із встановленими на ньому дверима і капотами або без них, без елементів та приладів внутрішнього та зовнішнього обладнання.
Повністю укомплектований кузов - це власне кузов автомобіля в зборі, на якому встановлено: приладові щитки, багажні полиці, сидіння і подушки, скло лобове, скло у дверях та у багажному відділенні, сонцезахисні елементи, замки із ручками, фіксатори замків, ручки для підіймання скла, склоочисник лобового скла, шумоізоляція, внутрішнє облицювання та електроарматура, елементи освітлення кузова (за винятком фар та задніх габаритних фонарів) та кузовні елементи (дзеркала, крючки, крюки для кріплення вантажу у вантажному відділенні, килимки). При цьому, деякі з перелічених елементів можуть бути відсутніми, наприклад, скло, дзеркала, ручки, сидіння без подушок.
Частково укомплектований кузов - це металевий корпус в зборі, пофарбований, із встановленими на ньому дверима і капотами, з присутніми такими елементами та приладами внутрішнього та зовнішнього обладнання: приладові щитки, багажні полиці, скло лобове, скло у дверях та у багажному відділенні, шумоізоляція, внутрішнє облицювання та електроарматура. При цьому, деякі з перелічених елементів можуть бути відсутніми, наприклад, скло.
Класифікація кузовів товарної позиції 8707 здійснюється згідно з вимогами УКТЗЕД, у відповідності до Основних правил інтерпретації класифікації товарів.
Рамний кузов, встановлений на шасі, або представлений разом з шасі, вважається завершеним (готовим) автомобілем та класифікується у відповідних товарних позиціях.
Несівний кузов або кузов з несівною основою, незалежно від ступеня його укомплектованості кузовними деталями, конструктивними елементами та аксесуарами, на який встановлено (або представлено разом) один або більше з таких компонентів, як двигун, коробка передач, передня підвіска (вісь), задня підвіска (вісь), вважається завершеним (готовим) автомобілем та класифікується у відповідних товарних позиціях.
При класифікації кузовів, на яких встановлено або подано до митного оформлення частини, вузли моторних транспортних засобів, що не відносяться до кузовних деталей і знаходяться у неукомплектованому або незавершеному стані, необхідно застосовувати Правило 2а) Основних правил інтерпретації класифікації товарів до таких частин, вузлів.
Наприклад:
1. На кузові встановлено рульову колонку, та/або радіатор, та/або елементи паливної системи (бензобак, бензопровід, бензонасос, паливні фільтри), коробку передач і ці частини разом мають ознаки неукомплектованого або незавершеного силового агрегату транспортного засобу. Такий товар класифікується як відповідний укомплектований чи готовий транспортний засіб.
2. Кузов, поданий разом або укомплектований частиною передньої підвіски, та/або силовим агрегатом (двигун, можливо без коробки передач) має ознаки неукомплектованого або незавершеного транспортного засобу та класифікується як відповідний укомплектований чи готовий транспортний засіб.
3. Кузов, поданий разом або укомплектований всіма системами автомобіля, а саме: електроприладами, паливною системою, трансмісією, силовим агрегатом, системою випуску відпрацьованих газів, тормозною системою за винятком деяких складових частин перелічених систем, наприклад: колес, та/або шин, та/або акумуляторних батарей, та/або внутрішнього устаткування, та/або фар, та/або бамперів тощо, має ознаки неукомплектованого або незавершеного транспортного засобу та класифікується як відповідний укомплектований чи готовий транспортний засіб.
У випадках, коли товар являє собою кузов, поданий разом з частинами автомобіля, які не відносяться до кузовних частин, а кузов в сукупності з цими частинами не може бути віднесений до завершеного (готового) автомобіля, кузов класифікується у товарній позиції 8707, а ці не кузовні частини у відповідних товарних позиціях.
Наприклад:
1. До митного оформлення представлено кузов, що відповідає вимогам товарної позиції 8707 за УКТЗЕД разом із невстановленими колесами до автомобіля та/або із прикріпленим бачком для омиваючої рідини. Кузов класифікується у товарній позиції 8707, а колеса та бачок у відповідних товарних позиціях.
2. До митного оформлення представлено кузов, що відповідає вимогам товарної позиції 8707 за УКТЗЕД разом із встановленим у кузов кондиціонером. Кузов класифікується у товарній позиції 8707, а кондиціонер у товарній позиції 8415 за УКТЗЕД.
3. До митного оформлення представлено кузов, що відповідає вимогам товарної позиції 8707 за УКТЗЕД разом із встановленими приладами для вимірювання швидкості руху автомобіля, витрати палива. Кузов класифікується у товарній позиції 8707, а вказані прилади у відповідних товарних позиціях.
У разі декларування кузова, на якому не встановлено двигун, та який вважається завершеним (готовим) автомобілем й класифікується в товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, акцизний збір нараховується з урахуванням максимального об'єму циліндрів двигунів, що серійно встановлювалися на відповідних марках автомобілів та з урахуванням відповідного року їх випуску.
Вважати Частину 2, п.5.1; Частину 3, п.3 листа Держмитслужби України від 14.03.01 N 3/14-1245-ЕП та лист ЦМУЛДЕР N 29/1-11.1/2636-ЕП від 09.04.08 такими, що втратили чинність.
Голова Служби В.І.Хорошковський
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua