• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Висновок від 16.09.2013 № 3304-05/32283-12
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 16.09.2013
  • Номер: 3304-05/32283-12
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 16.09.2013
  • Номер: 3304-05/32283-12
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
16.09.2013 № 3304-05/32283-12
КП "Житомирська обласна філармонія
імені Святослава Ріхтера"
Житомирської облради
вул. Пушкінська, 26, м. Житомир, 10014
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку, керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі філармонії ім. С. Ріхтера з супутньою реставрацією елементів інтер'єру по вул. Пушкінській, 26 в м. Житомирі (оголошення № 144177 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.06.2013 № 48/2 (791/2)), проведеної КП "Житомирська обласна філармонія імені Святослава Ріхтера" Житомирської облради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 14.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 13.08.2013 № 3304-05/28523-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі філармонії ім. С. Ріхтера з супутньою реставрацією елементів інтер'єру по вул. Пушкінській, 26 в м. Житомирі (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 19.06.2013 № 11.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.06.2013 № 48/2 (791/2) за № 144177 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пунктом 3 "Інша інформація" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 3 розділу 5) документації конкурсних торгів передбачено, зокрема, що на Учасника - переможця торгів відповідно до статей 527, 528, 629, 636, 903, 904 Цивільного кодексу України покладаються витрати в сумі 10000,00 гривень (десяти тисяч гривень 00 копійок) на оплату послуг консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до статті 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором, отримавши його копію у замовника торгів на письмовий запит. Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом п'яти календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю між учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Пунктом 10 форми "Цінова пропозиція конкурсних торгів", передбаченої підпунктом 1 пункту 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів " розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - підпункт 1 пункту 2 розділу 3) документації конкурсних торгів, Замовником встановлено, що учасники зобов'язані згідно з вимогами пункту 3 розділу 5 документації конкурсних торгів сплатити витрати в сумі 10000,00 гривень (десять тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору протягом п'яти календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
При цьому частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо оплати юридично-консультаційних послуг учасником - переможцем торгів ставить учасників в нерівні умови в рамках однієї і тієї ж процедури закупівлі та може вплинути на ціну пропозицій конкурсних торгів, поданих учасниками під час здійснення Замовником відповідної процедури закупівлі, що не відповідає меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленим в статті 3 Закону.
Документація конкурсних торгів оприлюднена у відповідності до частини першої статті 10 Закону .
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 22.07.2013 № 12 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/пНазва учасникаЦіна пропозиції, грн.
1ТОВ "АртХаус"14101768,80
2ПП "Подік"14415942,00
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 22.07.2013 № 12 оприлюднений у відповідності до частини першої статті 10 Закону .
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 06.08.2013 № 13 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "АртХаус" та ПП "Подік", а переможцем конкурсних торгів на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів, а саме у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5, визначено ТОВ "АртХаус", пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною та акцептовано.
При розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів Замовником дотримано вимоги частин четвертої, п'ятої та дев'ятої статті 28 Закону.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом, зокрема, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів Переможця опубліковано в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель від 09.09.2013 № 71 (814) за № 168325 та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу
За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником по процедурі закупівлі робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі філармонії ім. С. Ріхтера з супутньою реставрацією елементів інтер'єру по вул. Пушкінській, 26 в м. Житомирі, Мінекономрозвитку виявлено:
1. Щодо відповідності документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- при підготовці документації конкурсних торгів Замовником не враховані вимоги частини другої та частини третьої статті 22 Закону .
2. Щодо відповідності порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- Замовником проведено процедуру закупівлі з дотриманням законодавства у сфері державних закупівель.
VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.
У разі неможливості їх усунення Міністерство пропонує провести нову процедуру закупівлі з дотриманням законодавства у сфері державних закупівель.
VII. Додаткова інформація
Частиною третьою статті 12 та статтею 43 Закону встановлено, що відповідальність за вибір та застосування процедур закупівлі несуть виключно службові (посадові) особи замовника - члени комітету з конкурсних торгів персонально та за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, зокрема члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України відповідно.
У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 частини першої статті 8 Закону та пункту 3.14 Порядку .
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Мінекономрозвитку

А.Є. Рубан
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )