• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про введення в дію нових форм статистичних звітів про роботу органів досудового слідства і затвердження Інструкції до цієї звітності

Генеральна прокуратура України  | Наказ, Форма типового документа, Перелік, Інструкція від 16.03.2004 № 32/12-ок
Реквізити
  • Видавник: Генеральна прокуратура України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік, Інструкція
  • Дата: 16.03.2004
  • Номер: 32/12-ок
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Генеральна прокуратура України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік, Інструкція
  • Дата: 16.03.2004
  • Номер: 32/12-ок
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2004 N 32/12-ок
Про введення в дію нових форм статистичних звітів про роботу органів досудового слідства і затвердження Інструкції до цієї звітності
З метою удосконалення форм статистичних звіту про роботу органів досудового слідств та забезпечення достовірності статистичних показників, керуючись ст. 15 Закону України "Про прокуратуру", -
НАКАЗУЮ:
1. Ввести в дію, починаючи зі звіту за перший квартал 2004 року, нову форми статистичним звітів для органів прокуратури N 91 СЛ "Звіт про роботу органів досудового слідства, N 1 СЛМ "Основні показники роботи органів досудового слідства".
2. Затвердити Інструкцію Із складання статистичного звіту про роботу органів досудового слідства та дізнання і ввести її з дію з 1 квітня 2004 року.
3. Збирання, обробку, формування зведеного звіту по Україні покласти на відділ статистичної Інформації та аналітичної роботи організаційно-контрольного управління Генеральної прокуратури України.
4. Звіт форми N 1 СЛ "Про роботу органів досудового слідства" складати органам прокуратури України чотири рази на рік: за перший квартал, перше півріччя, 9 місяців І за рік, а звіт форми N 1 СЛМ "Основні показники роботи органів досудового слідства" - щомісяця наростаючим підсумком, за винятком квартальних, піврічного та річного звітних періодів, і подавати його у відповідні органи вищого рівня.
5. Прокурорам усіх рівнів складати звіти у двох примірниках, один з яких надсилати прокурору вищого рівня, як у паперовому, так і в електронному вигляді, а другий залишати у себе, Реєструвати, копіювати і зберігати статистичні звіти відповідно до встановлених правил діловодства.
6. Звіти подавати у такі строки:
------------------------------------------------------------------
| | Форма N 1 СЛМ| Форма N 1 СЛ |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Прокурорами районів у містах з |до 3 числа за |до 3 числа за |
|районним поділом прокурору міста | звітним | звітним |
| | періодом | періодом |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Прокурорами міст з районним |до 4 числа за |до 5 числа за |
|поділом прокурору обласного рівня | звітним | звітним |
| | періодом | періодом |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Міськими, районними, міжрайонними |до 3 числа за |до 3 числа за |
|та прирівняними до них прокурорами| звітним | звітним |
|прокурору обласного рівня | періодом | періодом |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Військовими прокурорами гарнізонів|до 3 числа за |до 3 числа за |
|військовому прокурору регіону | звітним | звітним |
| | періодом | періодом |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Слідчими підрозділами прокуратур |до 3 числа за |до 3 числа за |
|Автономної Республіки Крим, | звітним | звітним |
|областей, міст Києва та | періодом | періодом |
|Севастополя прокурору відповідно | | |
|республіки, області, міста | | |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Слідчими підрозділами військових |до 3 числа за |до 3 числа за |
|прокуратур регіонів військовому | звітним | звітним |
|прокурору регіону | періодом | періодом |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Слідчим управлінням Головного |до 3 числа за |до 3 числа за |
|управління військових прокуратур | звітним | звітним |
|відповідному заступнику | періодом | періодом |
|Генерального прохурора України | | |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Прокурорами Автономної Республіки |до 5 числа за |до 7 числа за |
|Крим, областей, міст Києва та | звітним | звітним |
|Севастополя до Генеральної | періодом | періодом |
|прокуратури України | | |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Військовими прокурорами регіонів |до 5 числа за |до 5 числа за |
|до Головного управління військових| звітним | звітним |
|прокуратур Генеральної прокуратури| періодом | періодом |
|України | | |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Слідчим управлінням Головного |до 3 числа за |до 3 числа за |
|управління військових прокуратур | звітним | звітним |
|відповідному заступнику | періодом | періодом |
|Генерального прокурора України | | |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Слідчим управлінням Генеральної |до 3 числа за |до 5 числа за |
|прокуратури України до зідділу | звітним | звітним |
|статистичної інформації та | періодом | періодом |
|аналітичної роботи | | |
|організаційно-контрольного | | |
|управління Генеральної прокуратури| | |
|України | | |
|----------------------------------+--------------+--------------|
|Головним управлінням військових |до 6 числа за |до 8 числа за |
|прокуратур Генеральної прокуратури| звітним | звітним |
|України до відділу статистичної | періодом | періодом |
|інформації та аналітичної роботи | | |
|організаційно-контрольного | | |
|управління Генеральної прокуратури| | |
|України | | |
------------------------------------------------------------------
Зведені звіти по Україні за Формою N 1СЛ складати І підписувати до 10 числа, за формою N 51 СЛМ - до 7 числа за звітним періодом.
Після підписання звіту за півріччя та рік відділу статистичної інформації та аналітичної роботи організаційно-контрольного управління Генеральної прокуратури надсилати один з примірників звіту форми N 1 СЛ до Державного комітету статистики України.
7. 3 наказом ознайомити працівників Генеральної прокуратури України, направити прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів та ВМС України.
Вважати таким, що втратив чинність спільний наказ Генерального прокурора України, Міністра внутрішніх справ України, Голови Державної податкової адміністрації України від 27 грудня 2002 р. N 11/4/1353/483/3.
Генеральний прокурор України
державний радник юстиції 1 класу

Г.Васильєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
України
16.03.2004 N 32/12-ок
ІНСТРУКЦІЯ
із складання статистичного звіту про роботу органів досудового слідства та дізнання, ведення первинного обліку роботи слідчого та органів дізнання
I. Загальні положення
1. Статистична звітність про роботу органів досудового слідства та дізнання передбачає відображення статистичних даних про результати розслідування кримінальних справ слідчими прокуратури, органів внутрішніх справ, служби безпеки, податкової міліції органів державної податкової служби України (далі податкова міліція), а також органами дізнання відповідних органів, у тому числі про протокольну форму досудової підготовки матеріалів.
Форма N 1 СЛ статистичного звіту про роботу органів досудового слідства та дізнання затверджена наказом Генерального прокурора України від 16 березня 2004 року N 32/12 ок. Звіт форми N 1 СЛ є поштово-квартальним для органів прокуратури, включаючи військові, органів внутрішніх справ, Служби безпеки і податкової міліції. Форма СЛМ є поштово-місячною і складається наростаючим підсумком щомісяця, за винятком квартальних, піврічних і річного звітних періодів.
Запровадження нової форми статистичної звітності про роботу органів слідства та дізнання викликано необхідністю її удосконалення та визначення нового підходу до формування показників роботи слідчого та органу дізнання.
У новому звіті форми N 1 СЛ збережено необхідний зв'язок з попередніми формами звітності, що дає можливість порівнювати основні показники роботи.
Порядок формування показників слідчої роботи та відображення їх у звіті про роботу органів слідства та дізнання форми N 1 СЛ єдиний для органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки та податкової міліції, які мають слідчі підрозділи та органи дізнання.
2. Звіти форми N 1 СЛ та N 1 СЛМ складаються окремо по кожному відомству: Генеральною прокуратурою України, Міністерством внутрішніх справ України (далі МВС), Службою безпеки України (далі СБУ) та податковою міліцією Державної податкової адміністрації України (далі ДПА).
3. Звіт форми N 1 СЛ про роботу органів слідства та дізнання є державною статистичною звітністю.
Органам прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки, податкової міліції на місцях забороняється змінювати передбачений цією Інструкцією порядок обліку і формування показників роботи слідства та дізнання.
Генеральна прокуратура України за підсумками кожного року надсилає до Держкомстату України копії зведених звітів форми N 1 СЛ по Україні по кожному відомству, і окремо копію звіту про роботу слідства військових прокуратур.
4. Форма N 1 СЛ для зручності обробки показників на ЕОМ передбачає найменування таблиць. Для опрацювання звіту з використанням ЕОМ і наступної перевірки правильності підрахунків у формі звітності введено контрольний рядок. У контрольному рядку підсумовуються всі числа у відповідних графах з першого до останнього рядка, включаючи дані, вказані "у тому числі". Підрахунок даних і відображення їх у контрольному рядку є обов'язковим для всіх таблиць звіту.
5. Звіт у повному обсязі складається всіма органами прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки, податкової міліції, починаючи з районної ланки, чотири рази на рік: за перший квартал, перше півріччя, 9 місяців і весь рік наростаючим підсумком з початку року, а звіт форми N 1 СЛМ "Основні показники роботи органів досудового слідства та дізнання" складається за один, два, чотири, п'ять, сім, вісім, десять і одинадцять місяців, на підставі, встановлених цією Інструкцією, документів первинного обліку роботи слідчих і працівників органу дізнання.
6. Звіти складаються на бланках встановленого зразка. Внесення до них змін здійснюється лише за погодженням з Генеральною прокуратурою України, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України та Державною податковою адміністрацією України. Якщо показник звітності відсутній, то відповідна клітинка не заповнюється.
7. Начальники слідчих управлінь, відділів органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки та податкової міліції, начальники відповідних органів дізнання вивіряють статистичні дані звіту, забезпечують їх достовірність.
Облікові дані, які підлягають включенню у звіт, перевіряються з позицій їх повноти і достовірності за документами первинного обліку, а також за журнальними записами, наглядовими провадженнями і порівнюються з наявністю кримінальних справ, які перебувають у провадженні, і справ закритих або зупинених провадженням.
Начальники міськрайорганів внутрішніх справ, податкової міліції та слідчих підрозділів передають звіти форми N 1 СЛ і N 1 СЛМ з показниками роботи слідчих і органів дізнання відповідному прокурору разом із щомісячними довідками про рух кримінальних справ. Слідчі прокуратури щомісяця складають довідку про рух кримінальних справ і передають її прокурору.
Головні слідчі управління МВС, СБУ, ДПА України направляють довідки про рух кримінальних справ, що знаходились у провадженні слідчих центральних апаратів, до Генеральної прокуратури України. Статистичні звіти, передаються без супровідного листа.
Статистичні звіти про роботу органів слідства та дізнання форм N 1СЛ і N 1 СЛМ по територіальних і транспортних органах складаються і підписуються особисто прокурором, начальниками слідчих відділів ОВС та податкової міліції, начальниками відділів внутрішніх справ, які несуть персональну відповідальність за достовірність і повноту відображених у звіті показників. Звіти військових прокуратур складаються і підписуються особисто тільки військовим прокурором.
Міські, районні, міжрайонні та прирівняні до них прокурори перед поданням звіту про роботу органів слідства та дізнання в прокуратуру вищого рівня зобов'язані перевірити достовірність відображених у звіті показників не тільки слідчих прокуратури, а й слідчих органів внутрішніх справ, а також підрозділів податкової міліції.
8. Коригування статистичних показників проводиться в процесі формування зведеного звіту по Україні (тобто не пізніше 8 числа за формою N 1 СЛМ і не пізніше 9 числа за формою N 1 СЛ). Підставою для коригування статистичних показників у вже надісланих до Генеральної прокуратури, МВС, СБУ і ДПА України звітах є відповідний лист з поясненням причин зміни (коригування) показників, який підписується відповідно керівником ГУМВС-УМВС, СБУ, податкової міліції, а також прокурорами АР Крим, областей, міст Києва та Севастополя. Зазначений лист надсилається поштою, а в разі необхідності термінового повідомлення - телеграмою або факсом з наступним направленням письмового підтвердження поштою. Такі ж повідомлення необхідно направити і до відповідних центральних органів за підлеглістю.
За наявності достатніх підстав і згоди керівництва відповідних правоохоронних органів вносяться зміни особою, яка відповідає за формування звітності, про що повідомляється ініціатор такого клопотання.
9. Кожний орган прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки та податкової міліції ДПА України самостійно складає звіти за формою N 1 СЛ та формою N 1 СЛМ.
Генеральна прокуратура України, Міністерство внутрішніх справ, Служба безпеки та податкова міліція ДПА України самостійно здійснюють обробку надісланих від підпорядкованих підрозділів електронною поштою звітів у строки, встановлені Інструкцією.
10. Звіт про роботу органів слідства та дізнання побудований таким чином, що між певними показниками розділів існує логічний взаємозв'язок. Тому при складанні звіту для забезпечення достовірності показників необхідно суворо дотримуватися вказаних у цій Інструкції контрольних рівностей відповідних показників.
Переліки контрольних рівностей показників у звіті про роботу органів досудового слідства та дізнання форми N 1 СЛ для органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки та податкової міліції ДПА України вказані у додатках N 1, 2 до Інструкції. Переліки контрольних рівностей показників у звіті "Основні показники роботи органів досудового слідства та дізнання" форми N 1 СЛМ для органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки та податкової міліції ДПА України вказані у додатку N до Інструкції.
Без перевірки контрольних рівностей показників звіт не повинен підписуватись.
Якщо у звіті допущені відхилення від рекомендованих контрольних рівностей показників, то на вільних полях звіту чи в окремій довідці необхідно пояснити причини.
У звітах залишки незакінчених справ на початок звітного періоду повинні дорівнювати залишкам незакінчених справ на кінець попереднього року. Щоб не було розбіжностей, необхідно попередньо вивірити ці залишки.
11. Зведені звіти про роботу органів слідства та дізнання по області (республіці) підписують особисто прокурор, начальники слідчих управлінь (відділів) та начальники головних управлінь МВС в АР Крим, областях, містах Києві, Севастополі, на залізницях, відповідні начальники управлінь Служби безпеки і податкової міліції (або особи, які виконують їх обов'язки).
Зазначені посадові особи зобов'язані організувати у слідчих відділах і управліннях (відділах, відділеннях дізнання) перевірку достовірності звітів правильності їх заповнення.
Кожний перевірений і завізований у слідчих управління чи відділах звіт передається відповідному старшому помічнику прокурора з питань статистики, який перевіряє контрольні та логічні рівності.
Відповідно до службових обов'язків старший помічник прокурора області з питань статистики, має право перевіряти достовірність показників про слідчу роботу як органів прокуратури, так і органів внутрішніх справ, Служби безпеки, податкової міліції ДПА України, а також вимагати надання йому для перевірки матеріалів первинного обліку.
Вказівки старшого помічника прокурора області з питань статистики щодо перевірки правильності відображення у звітах показників є обов'язковими як для органів прокуратури, так і для органів внутрішніх справ, Служби безпеки, податкової міліції ДПА України. Перевірений старшим помічником прокурора звіт подається на підпис прокурору.
Якщо у начальника слідчого підрозділу є заперечення щодо зауважень прокурора стосовно достовірності відображення певних статистичних даних у звітах за формою N 1 СЛ та N 1 СЛМ, у разі відсутності єдиного підходу до вирішення цього питання, начальник слідчого підрозділу направляє лист прокурору вищого рівня з викладенням причин та підстав прийняття такого рішення, який розглядається відповідно до чинного законодавства.
Оскарження вказівок не зупиняє їх виконання.
Звіти слідчих управлінь (відділів) по розслідуванню особливо важливих справ Генеральної прокуратури, Служби безпеки, МВС та ДПА України надаються до відповідних управлінь (відділів), а у відділ статистичної інформації та аналітичної роботи лише після погодження з відповідним підрозділом Генеральної прокуратури України, який здійснює нагляд за додержанням законності відповідного правоохоронного органу.
12. Якщо після надсилання звітів виявлено неточності чи помилки, то вони можуть бути усуненими після надходження телеграм чи факсів прокурорів, які підписали звіти, з наведенням причин допущених неточностей. Така інформація може бути врахована у процесі формування у відділі статистичної інформації та аналітичної роботи Генеральної прокуратури України зведеного звіту по Україні до його підписання.
13. У звітах форми N 1 СЛ, N 1 СЛМ у виняткових випадках допускається щомісячне чи квартальне коригування статистичних даних.
Зміни затверджених річних звітів по Україні не допускаються.
У разі, якщо у річному звіті умисно чи у зв'язку з неналежним виконанням службових обов'язків оперативними чи технічними працівниками допущені викривлення, відповідні показники переносяться у наступний звітний період. Наприклад, у річному звіті не були відображені особи, виправдані судом у кінці року. Число таких осіб повинно бути обліковано у звіті форми N 1 СЛМ у січні та наступних місяцях, а також у звітах за перше півріччя і за рік форми N 1 СЛ наступного року.
У Генеральну прокуратуру України і відповідні відомства разом зі звітами направляється лист керівників прокуратури і ГУМВС, УМВС, УМВСТ, СБУ, податкової міліції про причини допущених неточностей і заходи, вжиті стосовно винних осіб.
14. Статистичні звіти форм N 1 СЛ і N 1 СЛМ про роботу органів досудового слідства та дізнання органів прокуратури складаються в 2 примірниках, а органів внутрішніх справ, Служби безпеки і податкової міліції - в 4 примірниках.
Один примірник звіту направляється для складання зведеного звіту до відповідних органів вищого рівня, два примірники звіту передаються прокурору, який здійснює нагляд, один з яких передається ним прокурору вищого рівня, четвертий примірник залишається в органі внутрішніх справ, Служби безпеки і податкової міліції, яким складено звіт.
15. Звіти реєструються і копіюються відповідно до встановлених правил діловодства. Направлення звітів у електронному вигляді до відповідного органу вищого рівня не звільняє від обов'язкового їх відправлення звичайною поштою у паперовому вигляді. Строки зберігання звітів у електронному вигляді відповідають строкам зберігання паперових звітів відповідно до встановлених правил діловодства (річні звіти - постійно, квартальні, піврічні і 9 місяців - 5 років).
II. Особливості складання статистичного звіту про роботу слідчих органів прокуратури
16. Слідчі міськрайпрокуратур щомісяця складають довідку про рух кримінальних справ і передають її прокурору (форма додається).
Довідка та книга обліку слідчих прокуратури є документами первинного обліку, на підставі яких міськрайпрокурорами складається звіт і надається в прокуратуру області .
17. Старший помічник прокурора області з питань статистики на підставі перевірених та завізованих звітів, поданих прокурорами районів, міст і районів, складає зведений звіт по області (республіці, місту), до якого включає також дані звіту слідчого апарату прокуратури області. Перед поданням зведеного звіту на підпис старший помічник прокурора зобов'язаний ретельно перевірити у звіті всі контрольні рівності.
18. Транспортні прокурори подають статистичні звіти про слідчу роботу прокурорам вищого рівня, яким вони підпорядковані.
Прокурори з питань нагляду за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах і природоохоронні прокурори також подають статистичні звіти про слідчу роботу відповідним прокурорам вищого рівня, яким вони підпорядковані.
Дані звітів про слідчу роботу вказаних прокурорів включаються у зведені звіти за формою N 1 СЛ прокуратур областей.
19. Військові прокурори гарнізонів складають статистичні звіти форм N 1 СЛ і N 1 СЛМ та передають їх військовому прокурору регіону.
Після перевірки достовірності даних внесених у звіти військовим прокурором гарнізону та начальником слідчого підрозділу військової прокуратури регіону старший помічник прокурора з питань статистики перевіряє контрольні й логічні рівності показників звіту, формує зведений звіт про роботу органів досудового слідства та дізнання.
Зведені звіти військових прокуратур регіонів направляються у Головне управління військових прокуратур Генеральної прокуратури України.
Головне управління військових прокуратур організовує перевірку звітів військових прокурорів регіонів і складає зведений звіт по військових прокуратурах. Один примірник зведеного звіту Головне управління військових прокуратур направляє у відділ статистичної інформації та аналітичної роботи Генеральної прокуратури України.
III. Особливості складання статистичного звіту про роботу слідчих та дізнання органів внутрішніх справ
20. Звіт підписується керівником органу внутрішніх справ, начальником слідчого підрозділу та подається до прокуратури міста (району), яка здійснює безпосередній нагляд за додержанням законів органами дізнання і досудового слідства цього органу внутрішніх справ.
Начальники міськрайлінорганів внутрішніх справ і слідчих підрозділів передають звіти форми N 1 СЛ і N 1 СЛМ з показниками роботи слідчих і органів дізнання відповідному прокурору разом із щомісячними довідками про рух кримінальних справ, на підставі яких складається звіт.
Після перевірки достовірності даних, внесених у звіт органом внутрішніх справ, звіт підписується прокурором, лише потім реєструється в канцелярії органу внутрішніх справ.
21. Міські управління внутрішніх справ, до складу яких входять районні у містах органи внутрішніх справ, складають зведений звіт на підставі наданих підпорядкованими органами звітів за цими ж правилами.
22. Підписані керівниками територіальних і лінійних органів внутрішніх справ звіти подаються до відповідних ГУМВС-УМВС України, де керівники слідчих управлінь (відділів), і начальники відділів (відділень) дізнання перевіряють достовірність статистичних даних про роботу органів слідства та дізнання, узагальнюють дані по ГУМВС-УМВС і складають зведені звіти.
23. Відділи (відділення) слідчого управління (відділу) апарату ГУМВС, УМВС складають звіти лише про роботу підпорядкованих слідчих, а відповідні графи, у яких відображаються дані про роботу органів дізнання, ними не заповнюються. Ці звіти підписуються начальниками слідчих підрозділів слідчих управлінь (відділів) та відповідними прокурорами, які здійснюють нагляд за додержанням законності під час досудового слідства. Один примірник підписаного звіту передається для складання зведеного звіту до слідчого управління (відділу) апарату ГУМВС, УМВС, другий примірник - до прокуратури АР Крим, області, міст Києва та Севастополя.
24. Начальники відділів Управління по розслідуванню особливо важливих кримінальних справ та вчинених організованими групами Головного слідчого управління МВС України складають звіти лише про роботу підпорядкованих слідчих, а відповідні графи, у яких відображаються дані про роботу органів дізнання, ними не заповнюються. Ці звіти підписуються начальником Управління по розслідуванню особливо важливих кримінальних справ та вчинених організованими групами Головного слідчого управління МВС України та відповідними прокурорами Генеральної прокуратури України, які здійснюють нагляд за додержанням законності під час досудового слідства ГСУ МВС України. Один примірник підписаного звіту передається до ДІТ МВС України для складання зведеного звіту, другий примірник - до Генеральної прокуратури України, третій примірник залишається в ГСУ МВС України.
25. До зведених звітів про роботу слідчих підрозділів і органів дізнання ГУМВС України в Автономній Республіці Крим, місті Києві, Київській області, УМВС України в областях та в місті Севастополі категорично забороняється включати дані про роботу слідчих та органів дізнання, які їм не підпорядковані.
До зведеного звіту, який складається в ГУМВС, УМВС, включаються лише дані про роботу підлеглих територіальних підрозділів, центрального апарату, а також відділів спеціальної міліції та лінійних відділів органів внутрішніх справ у річних, морських портах, аеропортах, які розташовані на території області (міста) і безпосередньо підпорядковані територіальним управлінням внутрішніх справ області (міста).
Усі справи та протокольні провадження, які розслідувані лінійними відділами органів внутрішніх справ у річних і морських портах та в аеропортах підлягають включенню до зведених звітів форми N 1 СЛ (за I квартал, I півріччя, 9 місяців і весь рік) та N 1СЛМ (місячного) територіальних управлінь внутрішніх справ у відповідних графах.
Якщо на території однієї області знаходиться декілька лінійних відділів у річних і морських портах, тоді необхідно складати зведений звіт про роботу цих органів, дані якого включати до зведеного звіту по області (республіці, регіону).
Показники роботи слідчих органів внутрішніх справ спеціальної міліції, що відображаються у статистичній звітності форм N 1 СЛ і N 1 СЛМ, обліковуються у відповідних звітах територіальних ГУМВС, УМВС, яким вони підпорядковані.
Органи досудового слідства, які ведуть розслідування у справах про злочини, вчинені у тюрмах, виправних і виховно-трудових колоніях, лікувально-трудових профілакторіях, подають статистичні звіти про слідчу роботу відповідним органам вищого рівня, яким вони безпосередньо підпорядковані.
Робота по розслідуванню злочинів, вчинених у виправно-трудових установах, яка проводилась органами слідства районних (міських) внутрішніх справ, відображається у повному обсязі у звітах форми N 1 СЛ, які складаються цими органами та включаються у зведені звіти за формою N 1 СЛ областей.
У зазначені звіти не включаються дані про роботу органів дізнання Державного департаменту України з питань виконання покарань (п. 5 ст. 101 КПК) у справах про злочини проти встановленого порядку несення служби, вчинені працівниками виправно-трудових установ, слідчих ізоляторів, лікувально-трудових і виховно-трудових профілакторіїв, а також у справах про злочини, вчинені в зазначених установах.
26. Після перевірки достовірності даних зведеного звіту, підписаного керівниками ГУМВС, УМВС України та їх заступниками - начальниками слідчих управлінь (відділів), цей звіт підписується відповідними прокурорами АР Крим, областей, міст Києва і Севастополя.
27. В УМВС України на залізницях зведений звіт підписується начальником управління та начальником слідчого відділу, після чого звіт направляється на підпис тому прокурору області, на території якого знаходиться УМВС на залізницях, без погодження з прокурором тієї області, в якій вчинено злочин та порушено кримінальну справу.
Звіти форми N 1 СЛ і N 1 СЛМ з показниками роботи слідчих і органів дізнання УМВС на залізниці складаються в 5 примірниках, два з яких передаються відповідному прокурору разом із довідками про рух кримінальних справ, один з яких надсилає до Генеральної прокуратури України, третій передається до МВС України, четвертий - в УІТ (ВІТ) УМВС для подальшої передачі електронною поштою до ДІТ МВС України, п'ятий - залишається в УМВС на залізниці, яким складено звіт.
28. Для одержання загальних даних про роботу органів внутрішніх справ на залізницях у цілому по Україні МВС України складає зведений звіт про роботу органів слідства та дізнання на залізницях. Дані звіту про роботу органів внутрішніх справ на залізницях включаються до зведеного звіту по Україні.
IV. Особливості складання статистичного звіту про роботу слідчих та дізнання Служби безпеки України
29. Після перевірки достовірності даних і контрольних рівностей звіту підписаного керівником УСБ, начальником відділу та обліково-довідкового підрозділу, цей звіт подається до прокуратури відповідного рівня, яка здійснює безпосередній нагляд за додержанням законів органами дізнання і досудового слідства.
Після цього один примірник надсилається до слідчого управління СБ, а один - до Генеральної прокуратури України.
30. Начальник слідчого управління складає звіт лише про роботу підпорядкованих слідчих, не заповнюючи графи, у яких відображаються дані про роботу органів дізнання. Ці звіти підписуються начальником слідчого управління та начальником відповідного відділу Генеральної прокуратури України, який здійснює нагляд за додержанням законності під час досудового слідства та дізнання органів Служби безпеки України.
Один примірник підписаного звіту залишається у слідчому управлінні для складання відповідальною особою зведеного звіту, другий - надсилається до Генеральної прокуратури України.
31. Слідче управління організовує перевірку звітів про роботу органів досудового слідства та дізнання управлінь СБ в АР Крим, областях, містах Києві, Севастополі та складає зведений звіт у двох примірниках. Один примірник звіту направляється до Генеральної прокуратури України, другий - залишається в слідчому управлінні.
V. Особливості складання статистичного звіту про роботу слідчих та дізнання органів податкової міліції
32. Підписаний начальником управління (відділу) податкової міліції, начальником слідчого відділу (відділення) податкової міліції звіт подається на підпис прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів органами дізнання і досудового слідства цього підрозділу податкової міліції.
Якщо межі діяльності органів прокуратури та податкової міліції не збігаються, а саме: слідчий відділ (відділення, група) податкової міліції здійснює розслідування кримінальних справ про злочини, вчинені на території кількох районів, у кожному з яких є відповідні прокурори, то звіти форми N 1СЛ і N 1 СЛМ подаються на підпис прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів органом податкової міліції при провадженні досудового слідства та дізнання.
Начальники слідчих відділів (відділень) податкової міліції передають звіти форми N 1 СЛ і N 1 СЛМ з показниками роботи слідчих і органів дізнання відповідному прокурору разом із довідками про рух кримінальних справ. Районний (міський) прокурор і начальник слідчого відділу (відділення) разом вивіряють показники звіту.
Після перевірки достовірності даних, внесених у звіт підрозділом податкової міліції, цей звіт підписується прокурором та реєструється в канцелярії підрозділу податкової міліції. Один примірник звіту направляється для складання зведеного звіту до слідчого підрозділу податкової міліції вищого рівня, два примірники звіту передаються прокурору, що здійснює нагляд, який направляє один з примірників до прокуратури вищого рівня, четвертий примірник залишається в слідчому відділі (відділенні) податкової міліції.
33. Підписані начальниками Головних (міжрайонних) відділів податкової міліції та начальниками слідчих відділень податкової міліції звіти подаються до відповідних підрозділів податкової міліції ДПА в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі, де керівники слідчих відділів перевіряють достовірність статистичних даних.
34. Підписані начальниками УПМ та начальниками слідчих відділів зведені звіти подаються для підпису прокурорам АР Крим, областей, міст Києва і Севастополя.
35. Начальники відділень розслідування кримінальних справ слідчого відділу податкової міліції ДПА в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі складають звіти лише про роботу підпорядкованих слідчих, а відповідні графи, у яких відображаються дані про роботу органів дізнання, ними не заповнюються. Ці звіти підписуються начальниками відділень розслідування кримінальних справ слідчих відділів і відповідними прокурорами, які здійснюють нагляд за додержанням законності під час досудового слідства. Один примірник підписаного звіту передається для складання зведеного звіту до слідчого відділу податкової міліції ДПА в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі, другий примірник - до прокуратури АР Крим, областей, міст Києва та Севастополя.
36. Начальник відділу по розслідуванню особливо важливих кримінальних справ слідчого управління податкової міліції ДПА України складає звіт лише про роботу підпорядкованих слідчих, а графи, у яких відображаються дані про роботу органів дізнання, ним не заповнюються. Ці звіти підписують начальник відділу по розслідуванню особливо важливих кримінальних справ та начальник відповідного відділу Генеральної прокуратури України, який здійснює нагляд за додержанням законності під час досудового слідства слідчим управлінням податкової міліції ДПА України.
Один примірник підписаного звіту направляється до Генеральної прокуратури, другий - залишається у слідчому управлінні податкової міліції ДПА України для складання відповідальною особою зведеного звіту.
37. Слідче управління податкової міліції ДПА України організовує перевірку звітів про роботу органів досудового слідства та дізнання ПМ ДПА в АР Крим, областях, містах Києві, Севастополі та складає зведений звіт.
VI. Строки подання звітності
38. Звіти за формою N 1 СЛ та N 1 СЛМ подаються до органів вищого рівня таких чисел місяця, наступного за звітним періодом:
------------------------------------------------------------------
| | форма | Форма |
| |N 1 СЛМ| N 1 СЛ |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| А | 1 | 2 |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Прокурорами районів у містах з районним | 3 | 3 |
| поділом прокурору міста | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Прокурорами міст з районним поділом прокурору | 4 | 5 |
| обласного рівня | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Міськими, районними, міжрайонними та | 3 | 3 |
| прирівняними до них прокурорами прокурору | | |
| обласного рівня | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Військовими прокурорами гарнізонів | 3 | 3 |
| військовому прокурору регіону | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Слідчими підрозділами прокуратур Автономної | 3 | 3 |
| Республіки Крим, областей, міст Києва та | | |
| Севастополя прокурору відповідно республіки, | | |
| області, міста | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Слідчими підрозділами військових прокуратур | 3 | 3 |
| регіонів військовому прокурору України | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Слідчим управлінням Головного управління | 3 | 3 |
| військових прокуратур відповідному заступнику | | |
| Генерального прокурора України | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Прокурорам Автономної Республіки Крим, | 5 | 7 |
| областей, міст Києва та Севастополя до | | |
| Генеральної прокуратури України | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Військовими прокурорами регіонів до Головного | 5 | 5 |
| управління військових прокуратур Генеральної | | |
| прокуратури України | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Слідчим управління Головного управління | 3 | 3 |
| військових прокуратур відповідному заступнику | | |
| Генерального прокурора України | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Слідчим управлінням Генеральної прокуратури | 3 | 5 |
| України до відділу статистичної інформації та | | |
| аналітичної роботи організаційно-контрольного | | |
| управління Генеральної прокуратури України | | |
|-----------------------------------------------+-------+--------|
| Головним управлінням військових прокуратур | 6 | 8 |
| Генеральної прокуратури України до відділу | | |
| статистичної інформації та аналітичної роботи | | |
| організаційно-контрольного управління | | |
| Генеральної прокуратури України | | |
------------------------------------------------------------------
Датою подання звіту вважається дата його надходження до органів вищого рівня.
Якщо дата подання звіту припадає на вихідний або святковий день, датою подання звіту вважається наступний за ними перший робочий день тижня.
Генеральною прокуратурою, МВС, СБУ і податковою міліцією зведені звіти по Україні за формою N 1СЛ складаються і підписуються до 10 числа, за формою N 1 СЛМ - до 8 числа наступного за звітним періодом місяця.
Міністерством внутрішніх справ, Службою безпеки і податковою міліцією ДПА України до Генеральної прокуратури України надсилаються два примірники підписаного річного зведеного звіту за I-ше півріччя та рік для подальшої передачі одного з них до Державного комітету статистики України.
39. Відповідальність за своєчасне подання звітності органам вищого рівня за підпорядкованістю покладається особисто на прокурорів, начальників органів внутрішніх справ, СБУ і податкової міліції, які підписали статистичні звіти. Прокурори областей, регіонів і прирівняні до них прокурори у разі неможливості своєчасно подати звіти надсилають їх у відділ статистичної інформації та аналітичної роботи Генеральної прокуратури спеціальним зв'язком.
40. Усі статистичні показники повинні проставлятись за період, у якому прийняті рішення по справі чи протокольній формі. У разі прийняття у звітному періоді повторного рішення по справі (після отримання справи на додаткове розслідування, відновлення провадження раніше зупиненої або закритої справи) у звіті враховується останнє рішення по справі шляхом внесення відповідних коректив до звіту. Як виняток, у розділі звіту "Робота слідчого апарату та органів дізнання" враховуються всі прийняті рішення по справі наростаючим підсумком (з повторними).
VII. "Справи, по яких закінчено дізнання і досудове слідство (без повторних)"
41. У цій таблиці обліковуються кримінальні справи за видами злочинів, передбачених Кримінальним кодексом України (далі КК України), які згідно з вимогами Кримінально-процесуального кодексу України (далі КПК України) підслідні відповідним органам.
42. У графі 1 цієї таблиці відображаються справи, направлені слідчими до суду з обвинувальним висновком (ст. 232 КПК України )у звітному періоді (без повторно направлених) з розбивкою по рядках за видами злочинів.
Справи з постановами про застосування примусових заходів медичного характеру, які закінчені на підставі ст. 417 КПК України, обліковуються, але до рядку "Всього" не включаються.
При відображенні даних щодо кількості справ про тяжкі та особливо тяжкі злочини необхідно керуватися ч. 4, 5 ст. 12 КК України. Число таких справ не повинно перевищувати загальної кількості закінчених справ, зазначених у рядку "Всього".
Підставою для обліку у звітності справ про злочини, що вчинені організованими злочинними групами і злочинними організаціями, є посилання в обвинувальному висновку чи постанові про закриття кримінальної справи на кваліфікуючу ознаку - вчинення злочину організованою групою.
Закінчення таких справ можливе лише на підставі ст. 232 або п. 8 ст. 6 (щодо померлих) КПК України. Як закриті на підставі п.п. 1, 2 ст. 6 КПК України або направлені до суду для вирішення питання щодо звільнення особи від кримінальної відповідальності такі справи не обліковуються.
43. До кримінальних справ з ознаками корупційного діяння слід враховувати:
передбачене Кримінальним кодексом України суспільно небезпечне діяння, що вчиняється службовою особою з використанням своєї влади чи службового становища умисно, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах, а також в інтересах третіх осіб.
44. При віднесені кримінальних справ до сфери економіки (ряд. 26) необхідно керуватися відповідними вказівками щодо встановлення єдиного порядку обліку злочинів у сфері економіки.
45. Якщо справу, підсудну у першій інстанції апеляційному суду, закінчено органами досудового розслідування районної або міської ланки, то таку справу необхідно показати у відповідній таблиці того органу, який фактично проводив по ній розслідування.
46. У таблиці I не відображаються справи, повторно направлені до суду після повернення на додаткове розслідування, а також повторно закриті після відновлення по них провадження.
Але якщо внаслідок додаткового розслідування у справі змінено кваліфікацію злочину, то в наступних звітах вносяться зміни шляхом зменшення кількості направлених до суду справ у одному рядку і збільшення в іншому.
Аналогічні виправлення вносяться і в тому разі, коли справи були вперше направлені з обвинувальним висновком, а потім повторно направлені з постановами для застосування судом примусових заходів медичного характеру.
Коли ж після додаткового розслідування раніше направлена до суду справа в порядку ст. 232 КПК України направлена до суду для звільнення особи від кримінальної відповідальності або закрита, у звітах проводяться зміни шляхом виключення такої справи із числа показаних у графі 1 і відображення її у відповідному рядку в графах 3, 5.
У разі направлення до суду з обвинувальним висновком раніше закритої справи або направленої до суду для звільнення від кримінальної відповідальності у звіті також проводяться зміни шляхом виключення такої справи із числа показаних у графах 3 або 5 та відображення її у відповідному рядку в графі 1 цієї ж таблиці.
У звіти вносяться корективи і в тому разі, коли раніше закривались справи за відсутністю складу злочину, а після додаткового розслідування - за інших підстав.
Закінчені кримінальні справи, рішення по яких відображені у статистичній звітності минулих років, у випадках повторного їх закінчення протягом звітного періоду у цьому розділі не відображаються, але включаються до таблиці "Робота слідчого апарату".
Виходячи із зазначених правил, необхідні зміни і доповнення у межах поточного року повинні вноситися також у таблиці: "Підстави закриття справ (без повторно закритих)", "Справи про злочини, вчинені неповнолітніми або за їх співучастю", "Справи щодо неповнолітніх, які вчинили суспільно небезпечні діяння до досягнення віку, з якого можлива кримінальна відповідальність" та "Забезпечення відшкодування збитків слідчими по закінчених кримінальних справах".
47. Якщо до суду направлено справу про злочини, кваліфіковані кількома статтями Кримінального кодексу, її показують за статтею, яка передбачає більш тяжке покарання.
48. Обвинувачені, дії яких кваліфіковані кількома статтями Кримінального кодексу, враховуються один раз, тобто у рядку за статтею, яка передбачає більш тяжке покарання, і в підсумковому рядку "Всього".
Якщо по справі є декілька обвинувачених, злочини яких кваліфіковані різними статтями, ці обвинувачені відображаються у різних рядках, тобто кожен за відповідною кваліфікацією того злочину, що він вчинив.
49. Якщо справу було повернуто судом на додаткове розслідування, внаслідок якого змінилося число обвинувачених або кваліфікація вчинених ними злочинів, то в наступних звітах проводяться зміни шляхом зменшення кількості обвинувачених у одних рядках і збільшення - в інших.
Аналогічні виправлення вносяться і в тому разі, коли особа, яка вчинила злочин, спочатку притягалася до відповідальності як обвинувачена, а при повторному направленні справи до суду згідно з постановою слідчого стосовно цієї особи повинно вирішуватись питання про застосування примусових заходів медичного характеру.
Коли ж після додаткового розслідування раніше направлена до суду справа закривається, у звітах проводяться зміни шляхом виключення таких осіб з числа осіб, стосовно яких раніше було направлено справу до суду.
У разі направлення до суду з обвинувальним висновком раніше закритої справи число осіб, які підлягають по цій справі передачі до суду, показується як уперше направленій до суду справі.
50. Кримінальні справи, направлені до суду для звільнення особи від кримінальної відповідальності у порядку ст. 11-1 КПК України, в цій таблиці не враховуються.
51. У разі закриття прокурором кримінальних справ відповідно до ст. ст. 100 і 229 КПК України ці справи відображаються у звіті того органу, який проводив розслідування або дізнання.
За наявності в постанові про порушення або закриття кримінальної справи кількох статей справа показується у тому рядку, де за законом передбачено більш тяжке покарання.
VIII. "Протокольні провадження, закінчені органами дізнання"
52. У цій таблиці відображається виконана органами дізнання внутрішніх справ, податкової міліції, Міністерства оборони України та інших військових формувань робота щодо ведення протокольних проваджень (без повторних) про злочини, передбачені ст. 425 КПК України.
У графі 1 обліковуються протокольні форми досудової підготовки матеріалів, направлених прокурору в порядку ст. 426 КПК України за видами злочинів, підслідних відповідним органам.
У графі 2 відображається кількість осіб по протокольних формах досудової підготовки матеріалів, які направлені прокурору.