• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення зміни до наказу Держветфітослужби України від 27.03.2013 № 137

Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України | Наказ від 09.12.2013 № 2499
Реквізити
  • Видавник: Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 09.12.2013
  • Номер: 2499
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 09.12.2013
  • Номер: 2499
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ВЕТЕРИНАРНА ТА ФІТОСАНІТАРНА СЛУЖБА
УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.12.2013 № 2499
Про внесення зміни до наказу Держветфітослужби України від 27.03.2013 № 137
З метою приведення у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" , наказу Держветфітослужби України від 27.03.2013 № 137 "Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, що надаються Держветфітослужбою"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміну до інформаційних карток адміністративних послуг , що надаються Держветфітослужбою, затверджених наказом Держветфітослужби України від 27.03.2013 № 137, виклавши інформаційну картку для отримання експлуатаційного дозволу оператором потужностей (об'єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини, та для агропродовольчих ринків в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Башинського В.В.
ГоловаВ.М. Горжеєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної ветеринарної
та фітосанітарної служби України
09.12.2013 № 2499
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
для отримання експлуатаційного дозволу оператором потужностей (об'єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини, та для агропродовольчих ринків
________________________________________________________________
(назва адміністративної послуги)
управління ветеринарної медицини в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі, містах обласного
значення, районах;
________________________________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб'єкта зверненняДозвільний центр _______________ райдержадміністрації, виконкому ______________ міської ради
1.Місцезнаходження центру надання адміністративної послугиАдреса
2.Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послугиВідповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку.
3.Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послугиРеквізити державного адміністратора.
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4.Закони УкраїниЗакон України "Про безпечність та якість харчових продуктів"
, ст. 22, 23; Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"
.
5.Акти Кабінету Міністрів УкраїниПостанова Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 № 712
"Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів"; постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 526
"Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності".
6.Акти центральних органів виконавчої влади-
7.Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування-
Умови отримання адміністративної послуги
8.Підстава для одержання адміністративної послугиПровадження діяльності оператором потужностей (об'єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини, та для агропродовольчих ринків.
9.Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них1. Заява;
2. Копія документа, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта;
3. Перелік харчових продуктів, що виробляються, переробляються або реалізуються, за підписом заявника;
4. Протоколи досліджень харчових продуктів, проведених акредитованими лабораторіями.
10.Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послугиДокументи подаються в одному примірнику особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ним особою. Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи - підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.
11.Платність (безоплатність) надання адміністративної послугиПлатно.
У разі платності:
11.1Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується платаЗакон України "Про безпечність та якість харчових продуктів"
- ст. 22 Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 № 712
"Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів"
11.2.Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу200 гривень
11.3.Розрахунковий рахунок для внесення плати-
12.Строк надання адміністративної послуги30 календарних днів з дати надходження заяви та необхідних документів на розгляд
13.Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги1. Зареєстровані протягом останніх шести місяців випадки харчових отруєнь, гострих кишкових інфекцій або інших захворювань, де фактором передачі, доведеним у встановленому законодавством порядку, були харчові продукти, вироблені на потужності (об'єкті), заявленій для видачі експлуатаційного дозволу;
2. Зареєстровані факти виявлення небезпечної чи непридатної до споживання продукції, виробленої на потужності (об'єкті), заявленій для видачі експлуатаційного дозволу;
3. Відмова оператора потужності (об'єкта) у проведенні інспекції, невиконання ним приписів, розпоряджень, виданих за результатами проведення органом державного нагляду (контролю) планових та позапланових заходів;
4. Запровадження карантинних обмежень та/або карантину у зв'язку з виникненням інфекційних захворювань, у тому числі спільних для тварин і людей;
5. Нестворення адміністрацією (власником) агропродовольчого ринку умов для належної роботи державної лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи - невиділення у користування службових приміщень, облаштованих опаленням, освітленням, вентиляцією, водопроводом з гарячою і холодною водою, каналізацією (стаття 22 Закону
, пункти 6 та 7);
6. Подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;
7. Виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей;
8. Негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.
14.Результат надання адміністративної послугиВидача дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об'єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини, та для агропродовольчих ринків.
15.Способи отримання відповіді (результату)Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи - підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу. Дозвіл на проведення заходу із залученням тварин надсилається поштою.
16.Примітка Форма заяви на одержання суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру
затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2005 р. № 1176 "Про затвердження форми заяви на одержання суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру".