• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо поширення обмеження п. 2 Закону України від 2 вересня 2014 року N 1658-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування продукції оборонного призначення" на Росію та на держави - члени ОДКБ

Міністерство закордонних справ України  | Лист від 03.11.2014 № 414/14-120-2071
Реквізити
  • Видавник: Міністерство закордонних справ України
  • Тип: Лист
  • Дата: 03.11.2014
  • Номер: 414/14-120-2071
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство закордонних справ України
  • Тип: Лист
  • Дата: 03.11.2014
  • Номер: 414/14-120-2071
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
03.11.2014 № 414/14-120-2071
У зв'язку з листом Державної фіскальної служби України від 16 жовтня 2014 року № 5198/5/99-99-24-04-16 стосовно тлумачення п. 2 Закону України від 2 вересня 2014 року № 1658-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування продукції оборонного призначення" (далі - Закон України) повідомляємо таке.
Відповідно до Закону України від 15 квітня 2014 року "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" територія Автономної Республіки Крим та м. Севастополь визнається тимчасово окупованою внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Таким чином, Російська Федерація є державою-окупантом, на яку однозначно поширюється дія п. 2 Закону України .
Також у контексті вимог Закону України до зазначеного переліку можна віднести Вірменію, Білорусь, Казахстан, Киргизстан, Таджикистан, які разом з РФ входять до Організації Договору про колективну безпеку (ОДКБ).
При цьому слід врахувати, що поняття "військова складова" не визначено в національному законодавстві України та може мати досить довільне і широке тлумачення, що прогнозовано призведе до включення до зазначеного переліку багатьох інших країн. Зокрема, до таких держав, які свого часу уклали з Росією договори про військове або військово-технічне співробітництво (або окремі домовленості про таку співпрацю), можна віднести Аргентину, Бангладеш, Болівію, Бразилію, Венесуелу, В'єтнам, Еквадор, Індію, Казахстан, Камбоджу, Киргизстан, Китай, Колумбію, Кубу, Малайзію, М'янму, Нікарагуа, Перу, Таджикистан, Таїланд, Узбекистан, Шрі-Ланку, а також США, Канаду та більшість європейських держав.
Враховуючи викладене, з метою конкретизації цього терміна, пропонували б звернутися до Міністерства юстиції України, до компетенції якого належить тлумачення Законів України, а також їх окремих положень.
Зі свого боку вважали б за доцільне поширити обмеження п. 2 Закону України на якомога меншу кількість держав, зокрема, на Росію як на державу-окупанта, визначену такою Законом України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" , та на держави - члени ОДКБ.
В. о. директора Департаменту
міжнародної безпеки

І. Кизим