• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Висновок від 17.04.2014 № 3304-05/11987-08
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 17.04.2014
  • Номер: 3304-05/11987-08
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 17.04.2014
  • Номер: 3304-05/11987-08
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
17.04.2014 № 3304-05/11987-08
Департаменту охорони здоров'я
виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
вул. Прорізна, 19, м. Київ, 01001
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти інструментів та приладів медичних, хірургічних та стоматологічних (витратні матеріали для гемодіалізу) (оголошення № 039575 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.02.2014 № 12 (858)), проведеної департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 11.04.2014 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за обґрунтованим зверненням Замовника від 11.04.2014 № 3304-05/11096-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Замовника.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим, п'ятим та сьомим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу Мінекономрозвитку встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю інструментів та приладів медичних, хірургічних та стоматологічних (витратні матеріали для гемодіалізу) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 27.01.2014 № 4.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 26.02.2014 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/пНазва учасникаЦіна пропозиції, грн. з ПДВ
1ТОВ "Діалсервіс"Лот № 1 - 2681392,00
Лот № 2 - 7686000,00
Лот № 3 - 1425000,00
Лот № 4 - 1152008,00
Лот № 5 - 251291,80
Лот № 8 - 614042,00
Лот № 9 - 321580,00
Лот № 10 - 2143020,00
2ТОВ "Медікал Б.БН"Лот № 6 - 594880,00
Лот № 7 - 353340,00
3ТОВ "РУМЕД"Лот № 1 - 2694304,00
Лот № 2 - 8397000,00
Лот № 3 - 1561800,00
Лот № 4 - 1210096,00
Лот № 5 - 266279,60
Лот № 8 - 645004,00
Лот № 9 - 340760,00
Лот № 10 - 2165940,00
4ТОВ "ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ"Лот № 6 - 689260,00
Лот № 7 - 363480,00
Додатком 3 "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям" (далі - додаток 3) до документації конкурсних торгів встановлено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати, зокрема, копію балансу, копію звіту про фінансові результати за останній звітний період та за останній квартал поточного року з відміткою відповідного органу про прийняття та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" на основі даних бухгалтерського обліку підприємства зобов'язані складати фінансову звітність. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року).
Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб визначено спрощений порядок складання фінансової звітності.
Порядок подання фінансової звітності затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 (далі - Постанова).
Згідно Постанови юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 154.6 статті 154 Податкового кодексу України, та юридичні особи, які відповідно до Господарського кодексу України належать до суб'єктів мікропідприємництва, подають відповідним органам річну фінансову звітність, передбачену для суб'єктів малого підприємництва.
Враховуючи наведене, звітністю за останній звітний період для суб'єктів малого підприємництва буде фінансова звітність за попередній рік, для інших підприємств - фінансова звітність за попередній квартал.
При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Медікал Б.БН" надано лише фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 9 місяців 2013 року.
Згідно з абзацом другим пункту 1 частини першої статті 29 Закону у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, замовник відхиляє таку пропозицію.
Частинами четвертою та п'ятою статті 28 Закону встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом та визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено.
Слід звернути увагу, що відхилення пропозиції конкурсних торгів у зв'язку із тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, є обов'язком замовника.
Проте відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 27.02.2014 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Діалсервіс", ТОВ "Медікал Б.БН", ТОВ "ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ" та ТОВ "РУМЕД", а переможцем конкурсних торгів на основі критерію "Ціна" і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів, а саме у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів визначено: за лотами №№ 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10 - ТОВ "Діалсервіс", а за лотами №№ 6, 7 - ТОВ "Медікал Б.БН", пропозиції конкурсних торгів яких визнано найбільш економічно вигідними, акцептовано та з якими укладено договори від 13.03.2014 № 218КВ та № 1 відповідно.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником по процедурі закупівлі інструментів та приладь медичних, хірургічних та стоматологічних (витратні матеріали для гемодіалізу), Мінекономрозвитку виявлено:
1. Щодо відповідності документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- документи Замовника відповідають вимогам законодавства у сфері державних закупівель.
2. Щодо відповідності порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- щодо лотів №№ 1 - 5 та 8 - 10: порядок проведення процедури закупівлі відповідає вимогам законодавства у сфері державних закупівель;
- щодо лотів №№ 6 і 7: пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Медікал Б.БН" не відповідає вимогам додатка 3 до документації конкурсних торгів.
3. Щодо відповідності законодавству у сфері державних закупівель інших рішень, дій (бездіяльності) замовника, пов'язаних із здійсненням відповідної закупівлі та виконанням договору про закупівлю:
- рішення та дії Замовника, пов'язані із здійсненням відповідної закупівлі (лоти №№ 6 і 7), не відповідають законодавству у сфері державних закупівель.
Ураховуючи зазначене, виконання зобов'язань за договором від 13.03.2014 № 1, укладеного за результатами закупівлі, що проведена з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, може призвести до нераціонального та неефективного використання державних коштів, що не відповідатиме меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленими в статті 3 Закону.
VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.
У разі неможливості їх усунення Міністерство рекомендує провести нову процедуру закупівлі за лотами 6 та 7 з дотриманням законодавства у сфері державних закупівель.
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Мінекономрозвитку



А. Рубан
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )