• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України

Аудиторська палата України  | Рішення, Інструкція від 15.11.2007 № 184/2 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Аудиторська палата України
  • Тип: Рішення, Інструкція
  • Дата: 15.11.2007
  • Номер: 184/2
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Аудиторська палата України
  • Тип: Рішення, Інструкція
  • Дата: 15.11.2007
  • Номер: 184/2
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
15.11.2007 N 184/2
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Аудиторської палати N 7/1 від 31.01.2019 )
Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України
Керуючись законами України "Про аудиторську діяльність", "Про звернення громадян", Статутом АПУ та з метою удосконалення роботи зі зверненнями, які надходять до АПУ, Аудиторська палата України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Інструкцію про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України (додається).
2. Визнати такою, що втратила чинність, Інструкцію про порядок розгляду звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України, затверджену Аудиторською палатою України 10.03.2000 (протокол засідання N 87.
3. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2008 р.
4. Секретаріату АПУ забезпечити оприлюднення цього рішення.
Голова С.О.Столярова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Аудиторської палати
України
15.11.2007 N 184/2
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України
Розділ I. Загальні положення
1.1. Інструкція про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України (далі - Інструкція), розроблена відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про аудиторську діяльність" та інших нормативно-правових актів України.
Ця Інструкція визначає процедуру розгляду звернень в Аудиторській палаті України (далі - АПУ) за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян або юридичних осіб (далі - заявники).
1.2. У цій Інструкції наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
звернення - це викладені заявником у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;
письмові звернення - це викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, надіслані поштою чи передані заявником особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства;
усні звернення - це викладені в усній формі пропозиції, заяви, скарги, записані Головою АПУ під час особистого прийому.
1.3.Звернення може бути:
індивідуальне - звернення, яке подано окремою особою;
колективне - звернення, яке подано групою осіб;
анонімне - письмове звернення, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство;
повторне - викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, зауваження винятково з тих питань, які вже були порушені заявником у попередньому зверненні та на які заявник отримав відповідь (по суті) від АПУ, і при цьому відсутні нові дані чи факти, що потребують перевірки;
дублетне - пропозиції, заяви і скарги одного і того самого громадянина з одного і того самого питання, які надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд від державних органів чи інших установ, організацій, підприємств за належністю до АПУ для їх вирішення по суті, якщо останньою вже отримані звернення відповідного змісту.
1.4. Письмове звернення має містити: прізвище, ім'я та по батькові/найменування заявника; місце проживання/місцезнаходження заявника; суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги); підпис заявника (заявників) із зазначенням дати; звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко.
Анонімні звернення та звернення, оформлені без дотримання вимог, зазначених у абзаці 1 цього пункту, повертаються заявникові (якщо це можливо) в термін не пізніше ніж через 10 днів від дня їх надходження.
Розділ II. Порядок реєстрації та розгляду звернень
2.1. Усі звернення, оформлені відповідно до вимог, зазначених у п. 1.4 цієї Інструкції, повинні прийматися Секретаріатом АПУ та у день їх надходження реєструватись у відповідному журналі. Конверти, вирізки з них зберігаються.
Зразки облікової документації за зверненнями визначені Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.
2.2. Звернення у день надходження передаються на розгляд Голові АПУ.
2.3. Не розглядаються повторні звернення до АПУ від одного й того самого заявника з одного й того самого питання, якщо перше звернення вирішено по суті.
Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає Голова АПУ, про що повідомляється заявнику.
2.4. Звернення, яке не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення АПУ, у термін не більше 5 днів повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями.
Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не належать до компетенції АПУ, воно в термін не більше 5 днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявник, з роз'ясненням підстави передачі звернення.
Рішення про визнання звернення необґрунтованим або про відправлення звернення за належністю приймає Голова АПУ.
2.5. Якщо в зверненні викладені претензії на невиконання (неякісне виконання) аудитором-підприємцем, аудиторською фірмою договірних умов, заявнику направляється відповідь з роз'ясненнями про необхідність врегулювання цих питань на підставі цивільно-правових норм.
2.6. Залежно від характеру та суті звернення згідно з резолюцією Голови АПУ в дводенний строк передаються через Секретаріат АПУ на розгляд відповідної комісії АПУ через голову цієї комісії.
Секретаріат АПУ за дорученням Голови АПУ (або голови комісії) може запросити додаткові матеріали, необхідні для розгляду звернення в комісіях АПУ.
2.7. У комісіях АПУ звернення мають бути розглянуті в двотижневий термін і підготовлена обґрунтована відповідь, яка передається на підпис Голові АПУ через Секретаріат АПУ.
Якщо матеріали за зверненням підлягають розгляду на засіданні АПУ, то це питання, за рішенням Голови АПУ на підставі отриманих від членів АПУ та власних пропозицій, включається до порядку денного чергового засідання АПУ, про що повідомляється заявнику.
2.8. Якщо за змістом звернення внесені пропозиції щодо поліпшення організації аудиту в Україні, удосконалення стандартів аудиту та етики, вони передаються у відповідні комісії АПУ для розгляду і прийняття рішення по суті. Наслідки розгляду в комісіях АПУ пропозицій, що надійшли, та рішення комісій виносяться на розгляд чи затвердження АПУ.
2.9. Звернення розглядаються і вирішуються АПУ у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, голова комісії АПУ, за погодженням з Головою АПУ, встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особа, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Термін розгляду депутатських запитів становить 15 днів; листів Верховної Ради України та звернень народних депутатів України - 10 днів.
2.10. Особистий прийом громадян проводиться Головою АПУ. Графік особистого прийому розміщується на дошці повідомлень АПУ та на офіційному сайті АПУ.
2.11. Усі звернення громадян, подані під час особистого прийому, реєструються у встановленому порядку із зазначенням прізвища, імені, по батькові, місця реєстрації (проживання) заявника та інших необхідних відомостей на підставі наданих ним документів. Якщо порушене в усному зверненні питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду звернення громадянинові повідомляється письмово.
2.12. Голова АПУ на черговому засіданні АПУ інформує членів АПУ про звернення, які надійшли до АПУ, та про результати їх розгляду.
Розділ III. Зберігання звернень
3.1. АПУ здійснює зберігання звернень та відповідей на них в установленому законодавством порядку.
3.2. Терміни зберігання документів за зверненнями визначаються затвердженими в установленому порядку переліками документів і номенклатурами справ, що утворюються в діяльності АПУ.