• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Стосовно проведення Миколаївською міською державною лікарнею ветеринарної медицини відкритих торгів із закупівлі квартири трикімнатної

Тендерна палата України | Висновок від 16.01.2007 № в-17/01
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 16.01.2007
  • Номер: в-17/01
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 16.01.2007
  • Номер: в-17/01
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
16.01.2007 N в-17/01
Стосовно проведення Миколаївською міською державною лікарнею ветеринарної медицини відкритих торгів із закупівлі квартири трикімнатної
Підстава: Звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 N 2298-IV.
Загальна інформація:
Інформація про Замовника:
назва: Миколаївська міська державна лікарня ветеринарної медицини
адреса: 54008, м. Миколаїв, вул. Скорохода, 19/2, тел. (0512) 24-63-76
голова тендерного комітету: Урбанський П.О.
Предмет закупівлі: трикімнатна квартира - 1 од.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування закупівель: кошти державного бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок - 21.11.2005, закінчення - 27.12.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Форма оголошення про проведення відкритих та двоступеневих торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.
Протокол засідання тендерного комітету щодо організації проведення процедури закупівлі від 10.10.2005 N 1 - 1 арк.
Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 13.12.2005 N 3 - 1 арк.
Інформація про вибір переможців за окремими частинами предмета закупівлі - 1 арк.
Протокол засідання тендерної комісії з питань закупівлі квартири від 13.12.2005 N 4 - 1 арк.
Тендерна пропозиція Непомнящого С.П. від 02.12.2005 - 1 арк.
Тендерна пропозиція Івашко С.О. від 01.12.2005 - 1 арк.
Тендерна пропозиція Домущей А.С. від 22.11.2005 - 1 арк.
Реєстр видачі тендерної документації на закупівлю квартири трикімнатної б/н, б/д - 1 арк.
Реєстр отримання тендерних пропозицій на закупівлю квартири трикімнатної б/н, б/д - 1 арк.
Протокол засідання тендерного комітету щодо затвердження тендерної документації на закупівлю від 02.11.2005 N 2 - 1 арк.
Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції б/н, б/д - 1 арк.
Лист від 26.12.2005 N 01-19/1192 Управління ветеринарної медицини в Миколаївській області - 1 арк.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 27.12.2005 N 3 - 3 арк.
Довідка від 27.12.2005 N 308 про відсутність заборгованості Миколаївської міської державної лікарні ветеринарної медицини - 1 арк.
Договір купівлі-продажу квартири від 27.12.2005 - 2 арк.
Витяг з Державного реєстру правочинів від 27.12.2005 N 1962397 - 1 арк.
Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Миколаївського міжміського бюро технічної інвентаризації від 24.02.2006 N 9937996 - 1 арк.
Форма оголошення про результат проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.
Кошторис за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ ветеринарної медицини" на 2005 рік - 6 арк.
Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ ветеринарної медицини" на 2005 рік - 2 арк.
Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д) за 2005 рік за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ ветеринарної медицини" - 3 арк.
Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами (форма N 4-1д) за 2005 рік за КПКВ 2802030 "Організація і регулювання діяльності установ ветеринарної медицини" - 3 арк.
Платіжне доручення від 28.12.2005 N 721 - 1 арк.
Наказ від 04.01.2005 N 2 про затвердження тендерної комісії - 1 арк.
Наказ від 01.06.2005 N 157/1 "Про внесення змін до наказу N 2 від 04.01.2005 "Про затвердження складу тендерного комітету" - 1 арк.
Положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету міськдержлікарні ветмедицини щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти б/н, б/д - 6 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.04.2005 СПК N 257570, видане Мішіну С.В. - 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.04.2005 СПК N 257569, видане Гринь Є.С. - 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.04.2005 СПК N 257568, видане Шерех В.В. - 1 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином: "надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі Миколаївською міською державною лікарнею ветеринарної медицини трикімнатної квартири".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Тендерний комітет Миколаївської міської державної лікарні ветеринарної медицини (далі - Замовник) створено та затверджено наказом від 04.01.2005 N 2 "Про створення тендерної комісії ЦРЛ" у кількості 5 осіб (із змінами які було внесено наказом від 01.06.2005 N 157/1 "Про внесення змін до наказу N 2 від 04.01.2005 "Про затвердження складу тендерного комітету").
На дослідження надано Положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету міськдержлікарні ветмедицини щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти без зазначення номеру та дати.
В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закону) головою тендерного комітету не призначено заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та не визначено функції кожного члена тендерного комітету.
Свідоцтва про проходження навчання на курсах підвищення кваліфікації з питань державних закупівель, отримані членами тендерного комітету Замовника, а саме:
свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.04.2005 СПК N 257570, видане Мішіну С.В.;
свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.04.2005 СПК N 257569, видане Гринь Є.С.;
свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.04.2005 СПК N 257568, видане Шерех В.В.
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону інші 2 члени тендерного комітету (Урбанський П.О., Симоненко О.І.) не отримали відповідних сертифікатів чи свідоцтв встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
2. Фінансування закупівель.
Відповідно до даних звіту про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами (форма N 4-1д за 2005 рік, за КПКВ 2802030 "Організація діяльності установ у сфері ветмедицини" за КЕКВ 2121 "Будівництво (придбання) житла" затверджено кошторисом 195,50 тис. грн. Касові видатки склали 175,00 тис. грн., фактичні 175,00 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника закупівлю трикімнатної квартири для потреб організації проведено шляхом застосування процедури відкритих торгів, що відповідає ст. ст. 13, 14 Закону.
4. Визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі визначено тендерним комітетом Замовника відповідно до вимог ст. 1 Закону, Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003 N 165, як товар, а саме "квартира трикімнатна".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Оголошення про заплановану закупівлю N 16358 (НЕР) опубліковано у "Віснику державних закупівель" від 21.11.2005 N 47(216).
В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено оголошення про заплановану закупівлю в інформаційних системах у мережі Інтернет, які відповідають вимогам, встановленим цим Законом.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.12.2005, через 23 календарних дня з дня опублікування оголошення (21.11.2005).
Тендерним комітетом Замовника нагальна необхідність вказаної закупівлі не обгрунтована.
Дії тендерного комітету призвели до порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону в частині безпідставного скорочення термінів подання тендерних пропозицій.
6. Тендерна документація.
Тендерну документацію щодо закупівлі трикімнатної квартири на дослідження надано не було.
У зв'язку з відсутністю тендерної документації зробити висновок щодо дотримання Замовником вимог ст. 21 Закону при складані тендерної документації неможливо.
Згідно з реєстром видачі тендерної документації на закупівлю квартири трикімнатної б/н, б/д тендерна документація надана 3 учасникам, а саме:
від 22.11.2005 N 1 фізична особа Домушей А.С.;
від 01.12.2005 N 2 фізична особа Іванько С.О.;
від 01.12.2005 N 3 фізична особа Непомнящий С.П.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з протоколом розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 13.12.2005 N 3, тендерні пропозиції надали 3 учасника:
від 22.11.2005 N 1 фізична особа Домушей А.С. з ціною тендерної пропозиції 218,00 тис. грн.;
від 01.12.2005 N 2 фізична особа Іванько С.О. з ціною тендерної пропозиції 230,00 тис. грн.;
від 02.12.2005 N 3 фізична особа Непомнящий С.П. з ціною тендерної пропозиції 175,00 тис. гривень.
В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 13.12.2005 N 3 в інформаційній системі у мережі Інтернет, який відповідає вимогам, встановленим цим Законом.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
Всіх учасників, якими було подано тендерні пропозиції до участі в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі квартири трикімнатної, було допущено до оцінки.
Відповідно до інформації, викладеної у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 13.12.2005 N 4, переможцем торгів по закупівлі квартири трикімнатної визначено учасника - фізичну особу Непомнящий С.П., що подав найменшу цінову пропозицію, - 175,00 тис. гривень.
Визначити правильність оцінки тендерних пропозицій учасників немає можливості через відсутність тендерної документації, умовами якої, відповідно до вимог ст. 15 та ст. 21 Закону передбачаються перелік кваліфікаційних вимог, критеріїв та методика розрахунку.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів.
На дослідження надано повідомлення про акцепт тендерної пропозиції до учасників процедури закупівлі без зазначення адресатів, номера та дати.
Відповідно до інформації, викладеної у звіті про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 27.12.2005 N 3, дата відправлення повідомлення учасникам про результати проведеної процедури - 14.12.2005.
Згідно з вимогами ч. 1 ст. 29-1 Закону оголошення про результати проведення торгів оприлюднюється і публікується в інформаційних системах в мережі Інтернет та у "Віснику державних закупівель" або в інформаційному бюлетені, який видає Тендерна палата України, протягом 10 календарних днів після укладення договору про закупівлю або після прийняття рішення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
Відповідно до інформації, викладеної у звіті про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 27.12.2005 N 3, оголошення про результати проведення торгів на закупівлю трикімнатної квартири розміщено в Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 26.12.2005 N 52 за N 5412.
Договір між Замовником та переможцем - фізичною особою Непомнящий С.П. укладено 27.12.2005.
В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону оголошення про результати проведення процедури відкритих торгів було опубліковано в ІАБ "Вісник державних закупівель", до укладення договору про закупівлю.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником заздалегідь було визначено переможця процедури закупівлі та формально оформлено проведення процедури закупівлі за державні кошти.
В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1, ч. 1 ст. 29-1 Закону тендерним комітетом Замовника не оприлюднено оголошення про результати проведення відкритих торгів в інформаційній системі у мережі Інтернет, яка відповідає вимогам, визначеним цим Законом.
10. Укладення договору.
Між Замовником та фізичною особою Непомнящим С.П. укладено договір купівлі-продажу квартири загальною площею 75,8 кв.м від 27.12.2005 на загальну суму 175,00 тис. гривень.
Вартість 1 кв.м за даним договором купівлі-продажу квартири загальною площею 75,8 кв.м від 27.12.2005 складає - 2308,71 грн./кв.м.
Також слід звернути увагу, що офіційним листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 13.05.2005 N 7/8-412 "Про інформацію щодо опосередкованої вартості спорудження житла по регіонах України" встановлено опосередковану вартість 1 кв.м по Миколаївській області на рівні 2074 грн./кв.м.
Таким чином, вартість 1 кв.м, за укладеним договором від 27.12.2005, перевищує на 234,71 грн. (2308,71 грн./кв.м (за договором) - 2074,00 грн./кв.м (встановлена)) встановлену листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 13.05.2005 N 7/8-412 опосередковану вартість 1 кв.м по Миколаївській області.
Отже, Замовником укладено договір від 27.12.2005 з купівлі-продажу квартири у м. Миколаєві, вартість 1 кв.м якої перевищує опосередковану вартість, встановлену офіційним листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 13.05.2005 N 7/8-412, на 234,71 грн./кв.м. Загальна сума зайво використаних державних коштів становить 17,79 тис. гривень. (таб. 1).
ПОРІВНЯННЯ
вартості трикімнатної квартири загальною площею 75,8 кв.м, в залежності від вартості 1 кв.м
Таблиця N 1
Вартість
1 кв.м, яка
зазначена у
ціновій
пропозиції
та визначена
договором
від
27.12.2005
(грн./кв.м)
Загальна
площа
придбаного
житла,
(кв.м)
Вартість
однокімнатної
квартири
загальною
площею
75,8 кв.м,
яка визначена
договором від
27.12.2005
(тис. грн.)
Опосередкована
вартість 1 кв.м
на території
Миколаївської
області, яка
встановлена
офіційним
листом
Державного
комітету
України з
будівництва
та архітектури
від 13.05.2005N 7/8-412
(грн. за 1 кв.м)
Вартість
однокімнатної
квартири
загальною
площею
75,8 кв.м з
врахуванням
опосередкова-
ної вартості
житла
2074,00
грн./кв.м
(тис. грн.)
(2 * 4)
Різниця
(3-5)
(тис. грн.)
123456
2308,7175,8175,002074,00157,2117,79
Враховуючи вищевикладені порушення, державні кошти в сумі 175,00 тис. грн. використано Замовником з грубим порушенням вимог чинного законодавства.
Платіжним дорученням від 28.12.2005 N 721 Замовником перераховано державні кошти фізичній особі Непомнящому С.П. у розмірі 175,00 тис. гривень.
11. Складання звітності.
За результатами проведеної процедури тендерним комітетом Замовника складено звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 27.12.2005 N 3.
В порушення вимог ст. 19 Закону тендерним комітетом Замовника не зазначено інформацію про причини скорочення терміну подання учасниками тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 17 Закону звіт про результати процедури закупівлі (крім інформації, що містить державну таємницю) протягом 10 календарних днів з дати його затвердження оприлюднюється замовником в інформаційній системі у мережі Інтернет.
В порушення вимог ч. 2 ст. 17, ч. 1 ст. 4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 27.12.2005 N 3 в інформаційній системі у мережі Інтернет, який відповідає вимогам, встановленим цим Законом.
ВИСНОВОК
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів стосовно проведення Миколаївською міською державною лікарнею ветеринарної медицини відкритих торгів із закупівлі квартири трикімнатної встановлено, що процедури закупівлі були здійснені з грубим порушенням вимог законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
в порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону головою тендерного комітету не призначено заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та не визначено функції кожного члена тендерного комітету;
в порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону інші 2 члени тендерного комітету (Урбанський П.О., Симоненко О.І.) не отримали відповідних сертифікатів чи свідоцтв встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель;
в порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено: оголошення про заплановану закупівлю, протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 13.12.2005 N 3 в інформаційних системах у мережі Інтернет, які відповідають вимогам, встановленим цим Законом;
в порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону в частині безпідставного скорочення термінів подання тендерних пропозицій;
в порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону оголошення про результати проведення процедури відкритих торгів було опубліковано в ІАБ "Вісник державних закупівель" в строк менший ніж 10 календарних днів після укладення договору про закупівлю;
в порушення вимог ч. 1 ст. 4-1, ч. 1 ст. 29-1 Закону тендерним комітетом Замовника не оприлюднено оголошення про результати проведення відкритих торгів в інформаційній системі у мережі Інтернет, що відповідає вимогам, визначеним цим Законом;
в порушення вимог ч. 2 ст. 17, ч. 1 ст. 4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 27.12.2005 N 3 в інформаційній системі у мережі Інтернет, який відповідає вимогам, встановленим цим Законом.
Слід відзначити, що неоприлюднення Замовником інформації щодо здійснення державних закупівель є підставою для відміни торгів згідно з вимогами ч. 1 ст. 28 Закону.
Враховуючи вищевикладені порушення, державні кошти в сумі 175,00 тис. грн. використано Замовником з грубим порушенням вимог чинного законодавства.
Крім цього, Миколаївською міською державною лікарнею ветеринарної медицини укладено договір від 27.12.2005 з купівлі-продажу квартири у м. Миколаєві, вартість 1 кв.м якої перевищує опосередковану вартість, встановлену офіційним листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 13.05.2005 N 7/8-412, на 234,71 грн./кв.м.
Таким чином, розрахункова загальна сума зайво використаних державних коштів становить 17,79 тис. грн. (2308,71 грн./кв.м (за договором) * 75,8 кв.м - 2074,00 грн./кв.м (встановлена) * 75,8 кв.м), що фактично є збитками, нанесеними державі.
Дії тендерного комітету Миколаївської міської державної лікарні ветеринарної медицини можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу України.