• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Висновок від 25.04.2012 № 3303-05/15756-12
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 25.04.2012
  • Номер: 3303-05/15756-12
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 25.04.2012
  • Номер: 3303-05/15756-12
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
25.04.2012 № 3303-05/15756-12
Державному підприємству "Український
державний центр транспортного сервісу
"Ліски"
вул. Довбуша, 22, м. Київ, 02092
Копія:
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з перевалки на транспортні засоби іншого виду транспорту, навантажувально-розвантажувальні роботи автонавантажувальною технікою та вантажами, супутні роботи (зняття засобів ідентифікації, підготовка транспортних засобів до митного контролю тощо) під час здійснення митного контролю та митного огляду вантажів на ДП "УДЦТС "Ліски" та його філіях (оголошення № 123636 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 19.03.2012 № 34 (636)) Державним підприємством "Український державний центр транспортного сервісу "Ліски" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у СУНП ТОВ "Інтеркар".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 22.03.2012 № 3303-05/10546-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 22.03.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку .
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення комітету з конкурсних торгів Замовника щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника, оформлене відповідно до вимог частини п'ятої статті 11 Закону , всупереч вимогам підпункту 2 пункту 3.5 Порядку Замовником не надано.
В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 5 частини другої статті 39 Закону , а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У пункті 7 обґрунтування застосування процедури в одного учасника документами, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, указані статті 51, 52 Митного кодексу України , постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 132 , телеграма Укрзалізниці від 01.02.2012 № 0005/ЦХ, договір про надання в платне користування приміщень.
При цьому, вищезазначені документи не підтверджують потребу у здійсненні додаткової закупівлі у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.
Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 5 частини другої статті 39 Закону , та з недотриманням вимог частини п'ятої статті 11 Закону.
VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути виявлені порушення у відповідності до чинного законодавства та недопущення таких порушень у майбутньому.
VIII. Додаткова інформація:
Керуючись пунктом 3.12 Порядку , Замовнику слід поінформувати Мінекономрозвитку протягом п'яти робочих днів з дня отримання висновку за результатами здійснення моніторингу про усунення або неусунення виявлених порушень законодавства та надати відповідні документи, що підтверджують факт усунення таких порушень.
Пунктом 3.14 Порядку визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.
Відповідно до пункту 3.15 Порядку замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.
Заступник директора
департаменту державних
закупівель та державного
замовлення Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України

О.С. Власов