• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо визначення норм оподаткування податком з реклами інформації, що розміщується на веб-сайті

Державна податкова адміністрація України  | Лист від 10.08.2004 № 15031/7/15-3417
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Лист
  • Дата: 10.08.2004
  • Номер: 15031/7/15-3417
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Лист
  • Дата: 10.08.2004
  • Номер: 15031/7/15-3417
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
10.08.2004 N 15031/7/15-3417
ДПАУ розглянула лист щодо визначення оподаткування податком з реклами інформації, що розміщується на веб-сайті, і повідомляє наступне.
Згідно із ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Пунктами 24 і 28 ст. 26 Закону України від 21.05.97 р. N 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить встановлення місцевих податків і зборів та розмірів їх ставок у межах, визначених законом, прийняття рішень щодо надання відповідно до чинного законодавства пільг по місцевих податках і зборах.
Згідно зі ст. 17 Закону України від 25.06.91 р. N 1251-XII "Про систему оподаткування" сплата податків і зборів (обов'язкових платежів) провадиться у порядку, встановленому цим Законом та іншими законами України.
Статтею 15 цього Закону визначено, що до місцевих податків і зборів належить податок з реклами. Пунктом 3 ст. 15 цього Закону визначено, що місцеві податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими радами в межах граничних розмірів ставок, установлених законами України.
При цьому загальні норми щодо оподаткування податком з реклами встановлено статтею 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 "Про місцеві податки і збори", відповідно до якої визначено об'єкт оподаткування, платників податку, граничні розміри ставок податку з реклами.
Статтею 18 Декрету органам місцевого самоврядування надано право самостійно встановлювати і визначати порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.
Таким чином, для правильності обчислення та сплати податку з реклами, у кожному конкретному випадку необхідно враховувати вимоги рішення органу місцевого самоврядування про встановлення податку з реклами.
У разі якщо рішенням органу місцевого самоврядування передбачено, що оподаткуванням податком з реклами підлягає інформація, що розміщується на веб-сайті, то слід мати на увазі, що відповідно до Закону України від 03.07.96 N 270/96-ВР "Про рекламу", в редакції Закону України від 11.07.2003 р. N 1121-IV, реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Відповідно до цього Закону особа - це фізична особа, в тому числі суб'єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні, споживачі реклами - невизначене коло осіб, на яких спрямовується реклама, товар - будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об'єкти права інтелектуальної власності.
Відповідно до ст. 26 Закону України "Про рекламу" контроль за дотриманням законодавства про рекламу здійснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів.
Крім цього, Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики листом від 27.11.2003 р. N 3-3/16-8556 повідомив ДПАУ, що надання відповіді на питання на зразок: чи є інформація рекламою або відповідає реклама вимогам Закону України "Про рекламу", можливо лише за умови розгляду всіх обставин справи з дотриманням необхідної процедури.
Заступник Голови В.Копилов