Про приведення нормативно-правових актів до вимог законодавства
Відповідно до пункту 9 Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467, з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Скасувати наказ Міністерства охорони здоров'я України від 1 серпня 2013 року № 682 "Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25 липня 2013 року № 641 "Про затвердження Примірного положення про Перинатальний центр II рівня" як такий, що підлягав державній реєстрації та не був зареєстрований у Міністерстві юстиції України.
2. Абзаци третій та четвертий пункту 1 наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 серпня 2013 року № 755 "Про затвердження Плану заходів Міністерства охорони здоров'я України стосовно удосконалення реалізації пілотного проекту щодо запровадження державного регулювання цін на лікарські засоби для лікування осіб з гіпертонічною хворобою" виключити.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра О. Толстанова.
ФОП-зубний технік (КВЕД 32.50, 74.10) надає послуги з виготовлення зубних протезів (без встановлення) лікарям на договірній основі. Платежі за ці послуги надходять на розрахунковий рахунок ФОП через платіжний сервіс WayforPay. Чи є обов'язковим застосування РРО/ПРРО у цьому випадку, відповідно до вимог законодавства України?
ФОП ІІІ групи, мобілізований у 2024 році, продовжує провадити діяльність і сплачувати податки. Які дії має здійснити підприємець у зв'язку з новими пільгами? Як перевірити наявність у реєстрі мобілізованих осіб? Чи потрібно подавати звітність, уточнені декларації та повертати сплачені податки?
Підприємство займається пакуванням пластівців. В процесі виробництва є втрати сировини та матеріалів (частково за рахунок усушки пластівців, частково – втрати упаковки). Таке перевищення обліковується у калькуляції на виробництво продукції. Чи правильно це? Якщо ні, то як правильно списувати та обліковувати цю перевитрату, щоб мати право на витрати та на податковий кредит з придбання? Яку форму документа використовувати для списання?
Якими бухгалтерськими проведеннями (кореспонденцією рахунків) оформлюється виплата аліментів співробітнику чи стягувачу готівкою безпосередньо з каси підприємства?
Чи вважається відсутність лапок у назві покупця в податковій накладній суттєвою помилкою, що унеможливлює ідентифікацію операції або право на податковий кредит?