ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.12.2020 № 753
Про внесення змін до Антикорупційної програми Державної податкової служби України на 2020 - 2022 роки
1. Внести до наказу ДПС від 19.10.2020 № 575 "Про затвердження Антикорупційної програми Державної податкової служби України на 2020 - 2022 роки" (далі - наказ ДПС) такі зміни:
пункт 3.3 наказу ДПС виключити.
У зв'язку з цим пункти 3.4 та 3.5 вважати пунктами 3.3 та 3.4 відповідно.
2. Внести зміни до:
2.1. Антикорупційної програми Державної податкової служби України на 2020 - 2022 роки, затвердженої наказом ДПС, згідно з додатком 1;
2.2. додатка 2 до Звіту за результатами оцінки корупційних ризиків у Державній податковій службі України "Таблиця оцінених корупційних ризиків у Державній податковій службі України та заходів щодо їх усунення" згідно з додатком 2.
3. Керівникам структурних підрозділів ДПС та територіальних органів ДПС забезпечити виконання положень Антикорупційної програми та вжиття заходів щодо усунення корупційних ризиків, визначених у додатку 2 до Звіту за результатами оцінки корупційних ризиків у Державній податковій службі України, з метою зменшення ймовірності вчинення корупційних правопорушень з урахуванням змін, внесених цим наказом.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Додаток 1
до наказу Державної
податкової служби України
23.12.2020 № 753
Зміни
до Антикорупційної програми Державної податкової служби України на 2020 - 2022 роки, затвердженої наказом ДПС від 19.10.2020 № 575
1. У розділі I "Засади загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції у Державній податковій службі України, заходи з їх реалізації, а також з виконання антикорупційної стратегії та державної антикорупційної програми" після абзацу шістнадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
"З метою реалізації пріоритетних напрямів діяльності ДПС наказом ДПС від 30.07.2020 № 376 затверджено План заходів з реалізації стратегічних цілей дальності ДПС до 2022 року, в якому зокрема передбачено заходи щодо виконання таких стратегічних ініціатив як контролю за дотриманням Правил етичної поведінки, а також проведення ідентифікації та оцінки корупційних ризиків.".
2. Розділ V "Процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду Антикорупційної програми" викласти у такій редакції:
"V. Процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду Антикорупційної програми
Організації та вжиття заходів з проведення моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду Антикорупційної програми покладаються на уповноважений підрозділ ДПС.
Для забезпечення моніторингу та оцінки виконання Антикорупційної програми, у тому числі з метою вирішення питання щодо потреби її перегляду структурними підрозділами ДПС та її територіальними органами, залученими до безпосереднього виконання заходів щодо усунення корупційних ризиків, щокварталу не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним, до уповноваженого підрозділу ДПС надається детальна інформація про стан їх виконання (з долученням копій підтвердних документів).
За потреби з метою отримання додаткової інформації, необхідної для моніторингу стану виконання Антикорупційної програми та результативності вжитих заходів у межах її реалізації, уповноважений підрозділ ДПС може отримувати додаткову інформацію від структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.
Уповноважений підрозділ ДПС не пізніше останнього дня місяця, наступного за звітним кварталом, забезпечує узагальнення інформації, отриманої від структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів, та підготовку Звіту про стан виконання Антикорупційної програми (далі - Звіт), у якому викладається суть вжитих заходів щодо усунення корупційних ризиків, надається оцінка результатів здійснення таких заходів відповідно до критеріїв своєчасності, повноти їх виконання та стану досягнення мети та/або ефективності їх здійснення.
За потреби у Звіті викладаються пропозиції щодо вжиття додаткових організаційно-управлінських заходів, необхідних для ефективної реалізації положень Антикорупційної програми.
Звіт подається на розгляд Голові ДПС або особі, яка виконує його обов'язки.
Про хід виконання Антикорупційної програми уповноважений підрозділ ДПС інформує Національне агентство у встановленому порядку та строки.
З метою інформування громадськості про хід виконання Антикорупційної програми, а також отримання додаткових відомостей, які можуть бути використані для її удосконалення, інформація про хід та вжиті заходи в межах реалізації Антикорупційної програми додатково розміщуватиметься на офіційному вебпорталі ДПС.
Періодичний перегляд Антикорупційної програми та моніторинг стану її виконання не рідше одного разу на квартал проводиться Комісією ОКР ДПС, загальні засади діяльності якої визначені Положенням про Комісію з оцінки корупційних ризиків у Державній податковій службі України, затвердженим наказом ДПС від 11.11.2019 № 161 (зі змінами).
Організація роботи та засідань Комісії ОКР ДПС покладається на її Голову. Організаційною формою діяльності Комісії ОКР ДПС є засідання.
Рішення Комісії ОКР ДПС за результатами моніторингу стану виконання Антикорупційної програми, оформлене протоколом, є підставою для внесення у встановленому порядку змін до Антикорупційної програми.
Між засіданнями Комісії ОКР ДПС організація роботи з підготовки пропозиції щодо потреби внесення змін до Антикорупційної програми покладається на уповноважений підрозділ ДПС.
Рішення про внесення змін до Антикорупційної програми приймає Голова ДПС або особа, яка виконує його обов'язки.
Організація внесення змін до Антикорупційної програми та їх погодження з Національним агентством здійснюються уповноваженим підрозділом ДПС в установленому порядку.
Антикорупційна програма (у тридцятиденний строк) підлягає перегляду з метою вирішення питання внесення змін до неї у разі:
визначення Верховною Радою України засад антикорупційної політики (Антикорупційної стратегії) на відповідний період;
затвердження Кабінетом Міністрів України державної програми з виконання Антикорупційної стратегії, здійснення моніторингу, координації та оцінки ефективності її виконання;
внесення змін до антикорупційного та іншого законодавства чи прийняття відповідних нормативно-правових актів, які потребуватимуть приведення її у відповідність до таких змін чи впливатимуть на діяльність уповноважених підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції;
надання Національним агентством пропозицій щодо внесення відповідних змін;
прийняття рішення Головою ДПС або особою, яка виконує його обов'язки, за результатами встановлення потреби щодо її вдосконалення, доопрацювання тощо, виявлення недостатньо ефективних заходів, а також за результатами пропозицій, отриманих від представників громадськості;
ідентифікації (виявлення) нових корупційних ризиків Комісією ОКР ДПС у діяльності ДПС.".
Начальник Управління з питань запобігання та виявлення корупції | В. Тишківський |
Додаток 2
до наказу Державної
податкової служби України
23.12.2020 № 753
Зміни
до додатка 2 до Звіту за результатами оцінки корупційних ризиків у Державній податковій служба України "Таблиця оцінених корупційних ризиків у Державній податковій службі України та заходів щодо їх усунення"
Позицію 24 викласти у такій редакції:
N | Корупційний ризик | Пріоритетність корупційного ризику (низька/ середня/ висока) | Заходи щодо усунення корупційного ризику | Особа (особи) відповідальна(і) за виконаний заходу | Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику | Ресурси для впровадження заходів | Очікувані результати |
24 | Можливість включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також наявність дискреційних повноваження посадових осіб ДПС під час підготовки тендерної документації щодо її формування під конкретного постачальника | Низька | 1. Запровадження додаткових заходів контролю уповноваженими підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції ДПС та її територіальних органів за прийняттям рішень щодо визначення постачальників товарів, робіт, послуг, у тому числі під час здійснення допорогових закупівель за допомогою обов'язкового погодження документів щодо необхідності проведення закупівель (відповідних заявок та доповідних записок) та подальшого супроводження процедур, у тому числі їх вивчення на предмет виявлення приватного інтересу | 1. Управління з питань запобігання та виявлення корупції 2. Територіальні органи ДПС | Упродовж 2020 - 2022 років | У межах кошторисних видатків | 1. Додаткові заходи контролю запроваджено Уповноваженими підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції ДПС та її територіальних органів в обов'язковому порядку здійснюється погодження документів щодо необхідності проведення закупівель (відповідних заявок та доповідних записок). Подальше супроводження процедур закупівель, а також вивчення матеріалів на предмет вивчення приватного інтересу, забезпечується. За результатами складено відповідні доповідні записки. Керівництву ДПС надано пропозиції щодо прийняття управлінських рішень (за потреби). |
2. Розроблення пам'ятки про персональну відповідальність членів тендерних комітетів / уповноважених осіб ДПС та її територіальних органів про персональну відповідальність за порушення законодавства щодо здійснення тендерних закупівель та антикорупційного законодавства із зазначенням норм, якими така відповідальність встановлена, та передбачених санкцій | 1. Департамент інфраструктури та бухгалтерського обліку. 2. Управління з питань запобігання та виявлення корупції | 2. Розроблено пам'ятку про персональну відповідальність тендерних комітетів / уповноважених осіб ДПС та її територіальних органів про персональну відповідальність за порушення законодавства щодо здійснення тендерних закупівель та антикорупційного законодавства із зазначенням норм, якими така відповідальність встановлена, та передбачених санкцій. Пам'ятку доведено до членів тендерних комітетів ДПС та її територіальних органів під підпис |
3. Розроблення розпорядчого документа ДПС, яким буде затверджено Примірну методику очікуваної вартості предмета закупівель з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівель, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та яка передбачатиме проведення аналізу цінових пропозицій на товари, роботи та послуги | Департамент інфраструктури та бухгалтерського обліку | До 01.04.2021 | 3. Розроблено розпорядчий документ ДПС, яким затверджено Примірну методику очікуваної вартості предмета закупівель з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівель, затвердженої наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та яка передбачає проведення аналізу цінових пропозицій на товари, роботи та послуги |
Начальник Управління з питань запобігання та виявлення корупції | В. Тишківський |