• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження зразків форм актів перевірок та Методичних рекомендацій щодо їх оформлення

Державна податкова адміністрація України  | Наказ, Перелік, Рекомендації, Реєстр, Форма типового документа, Акт, Зразок від 11.09.2008 № 584 | Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Наказ, Перелік, Рекомендації, Реєстр, Форма типового документа, Акт, Зразок
  • Дата: 11.09.2008
  • Номер: 584
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.09.2008 N 584
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної фіскальної служби N 396 від 01.06.2017 )
Про затвердження зразків форм актів перевірок та Методичних рекомендацій щодо їх оформлення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної податкової адміністрації N 738 від 27.11.2008 N 756 від 31.12.2009 N 346 від 18.05.2010 N 594 від 09.08.2010 N 236 від 22.04.2011 )
З метою впровадження нових форм і методів при організації проведення контрольно-перевірочної роботи, поліпшення якості проведення перевірок суб'єктів господарювання - юридичних осіб, їх філій, відділень та інших відокремлених підрозділів, оформлення матеріалів таких перевірок, а також забезпечення під час проведення перевірок всебічного вивчення діяльності платників податків та їх взаємовідносин з іншими суб'єктами господарювання, керуючись статтею 8 Закону України від 4 грудня 1990 року N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
зразок форми Акта (довідки) про результати планової/позапланової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства (додаток 1);
зразок форми Акта (довідки) про результати позапланової виїзної перевірки з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (додаток 2);
( Абзац четвертий пункту 1 вилучено на підставі Наказу Державної податкової служби N 236 від 22.04.2011 )
зразок форми Журналу реєстрації актів (довідок) документальних невиїзних, планових та позапланових виїзних перевірок (додаток 4);
зразок форми Журналу реєстрації довідок (з окремих питань плану перевірки як складової частини акта) про результати планової виїзної перевірки з питань повноти обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку та/або дотримання вимог валютного чи іншого законодавства (додаток 5);
( Абзац сьомий пункту 1 вилучено на підставі Наказу Державної податкової служби N 236 від 22.04.2011 )
Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів документальних перевірок суб'єктів господарювання - юридичних осіб, а також їх філій, відділень та інших відокремлених підрозділів та документування виявлених порушень (додаток 7);
Примірний перелік питань для здійснення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання - юридичних осіб (крім банківських установ, страховиків та кредитних спілок) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства (додаток 8);
( Абзац десятий пункту 1 вилучено на підставі Наказу Державної податкової служби N 236 від 22.04.2011 )( Абзац одинадцятий пункту 1 вилучено на підставі Наказу Державної податкової служби N 236 від 22.04.2011 )
2. Департаменту податкового контролю юридичних осіб (Заглада І.В.) у двомісячний термін розробити та надати Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення процесів оподаткування замовлення на внесення змін до інформаційної системи з метою автоматичного внесення до актів перевірок (з додатками) необхідної інформації з баз даних органів державної податкової служби.
3. Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення процесів оподаткування (Шевченко С.С.) розробити програмне забезпечення інформаційної системи з метою автоматичного внесення до затверджених актів перевірок (з додатками) необхідної інформації з баз даних органів державної податкової служби у порядку та терміни, визначені для створення інформаційних систем.
4. Головам державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі забезпечити оформлення матеріалів перевірок відповідних суб'єктів господарювання та їх реєстрацію з дотриманням вимог цього наказу.
5. Вважати такими, що втратили чинність, абзаци другий - дев'ятий пункту 1 наказу ДПА України від 27.04.2006 N 225 "Про затвердження нової редакції зразків форм актів перевірок та Методичних рекомендацій щодо їх оформлення", зі змінами.
У зв'язку з цим абзаци десятий - п'ятнадцятий пункту 1 вказаного наказу вважати відповідно абзацами другим - сьомим.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Рубан Н.І.
Голова С.В.Буряк
Додаток 1
до наказу ДПА України
11.09.2008 N 584
ЗРАЗОК ФОРМИ АКТА
(довідки) про результати планової/позапланової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства
__.__.__ N ___/_____/______ _________________________________
(дата) (місцезнаходження суб'єкта
господарювання або місце
розташування об'єкта права
власності, щодо якого
проводиться перевірка)
Про результати планової/позапланової виїзної перевірки ______
__________________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання, код за ЄДРПОУ)
з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з
__.__.__ по __.__.__, валютного та іншого законодавства за період
з __.__.__ по __.__.__.
1. Вступна частина
На підставі направлення (нь) від ___.___.___ N ______,
виданого (них) ___________________________________________________
(назва органу державної податкової служби)
__________________________________________________________________
(прізвища, ім'я та по батькові, посади перевіряючих, звання, назви
_________________________________________________________________,
структурних підрозділів та органів ДПС)
згідно із частиною (п.) __ ст. __ Закону України від 4 грудня
1990 року N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні" та
відповідно до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок
суб'єктів господарювання - при проведенні планової перевірки, або
наказу ___________________ від __.__.__ N ______ та/або рішення
__________________________________________________________________
(назва органу ДПС) (назва суду)
суду від __.__.__ N ____ - при проведенні позапланової перевірки,
проведена ________________________________________________________
(планова чи позапланова)
виїзна перевірка _________________________________________________
(повне і скорочене найменування суб'єкта
__________________________________________________________________
господарювання відповідно до установчих документів)
з питань дотримання вимог податкового законодавства за період
з __.__.__ по __.__.__, валютного та іншого законодавства за
період з __.__.__ по __.__.__ відповідно до затвердженого плану
перевірки, наведеного у додатку __ до акта.
Направлення (у разі проведення позапланової виїзної
перевірки - та копія наказу органу ДПС) вручені __.__.__ під
розписку ________________________________________________________.
(П.І.Б. посадової особи суб'єкта господарювання, посада)
У разі проведення планової виїзної перевірки зазначається
інформація про направлення (вручення) повідомлення про її
проведення: ______________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання)
проінформований про проведення планової виїзної перевірки
письмовим повідомленням від __.__.__ N _____, яке направлено
суб'єкту господарювання __.__.__ рекомендованим листом з
повідомленням про вручення або вручено __.__.__ посадовій особі
суб'єкта господарювання __________________________________________
(посада, П.І.Б.)
Перевірку проведено з відома (в присутності) ________________
(посада керівника
_________________________________________________________________,
(в.о. керівника) суб'єкта господарювання, його П.І.Б.)
роб.тел.: ________________________________________________________
та головного бухгалтера _______________________________, роб.тел.:
(П.І.Б.)
_________________________________________________________________.
У разі, якщо головний бухгалтер відсутній (посада вакантна,
знаходиться на лікарняному, не передбачена, інше) робиться
відповідний запис.
При складанні акта перевірки зазначені далі по тексту слова
"суб'єкт господарювання" заміняти скороченою назвою підприємства
(установи, організації), яке перевіряється.
У журналі реєстрації перевірок суб'єкта господарювання
вчинено запис __.__.__ під N _______ (в разі ненадання журналу
реєстрації зазначити про його ненадання).
2. Загальні положення
2.1. Перевірка проводилась з __.__.__ по __.__.__.
У разі продовження строків проведення перевірки зазначити
таке:
Термін проведення перевірки продовжувався з __.__.__ по
__.__.__ на підставі наказу _________________________________ від
(назва органу ДПС)
__.__.__ року N __ та/або рішення ________________________________
(назва суду)
від __.__. __ N ___.
2.2. У періоді, за який проводилась перевірка,
відповідальними за фінансово-господарську діяльність суб'єкта
господарювання були (є): керівник ________________________________
(посада, П.І.Б.,
__________________________________________________________________
ідентифікаційний номер)
за період з __.__.__ по __.__.__ (або по день підписання акта
перевірки) згідно з наказом (іншого документа про призначення)
від __.__.__ N ____. Наказ (інший документ) про звільнення
від __.__.__ N ___); головний бухгалтер __________________________
(посада, П.І.Б.,
__________________________________________________________________
ідентифікаційний номер)
за період з __.__.__. по __.__.__ (або по день підписання акта
перевірки), наказ керівника _______________________ про
(П.І.Б.)
призначення від __.__.__ N ____. Наказ керівника ________________
(П.І.Б.)
про звільнення від __.__.__ N ___).
2.3. Суб'єкт господарювання зареєстрований(не) __.__.__ в
_________________________________________________________________,
(повна назва органу державної реєстрації)
свідоцтво про державну реєстрацію від __.__.__ N _____, (для
державних підприємств - суб'єкт господарювання належить до сфери
управління _____________________________________________________).
(центральний чи місцевий орган виконавчої влади).
2.3.1. Код суб'єкта господарювання за ЄДРПОУ: ______________.
2.3.2. Місцезнаходження суб'єкта господарювання відповідно до
свідоцтва про державну реєстрацію: _______________________________
_________________________________________________________________.
Перевіркою встановлено, що фактично суб'єкт господарювання
знаходиться за адресою: __________________________________________
_________________________________________________________________.
2.4. Взято на податковий облік в органах державної податкової
служби __.__.__ за N _____, станом на __.__.__ (дату підписання
акта) перебуває на обліку в _____________________________________.
(назва органу ДПС)
2.4.1. У періоді, який перевірявся, суб'єкт господарювання
був платником: _____________________ (перелік податків, зборів,
інших платежів) та/або консолідовано сплачував
___________________________ (перелік податків).
2.4.2. У періоді, за який проводилась перевірка, відповідно
до Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
від __.__.__ N ___, виданого ____________________________________,
(назва органу ДПС)
індивідуальний податковий номер - __________________________, був
зареєстрований платником ПДВ з __.__.__ по __.__.__.
У разі анулювання свідоцтва платника ПДВ зазначити таку
інформацію:
Свідоцтво платника ПДВ від __.__.__ N ___ анульовано __.__.__
на підставі ______________________________________________________
(документ, на підставі якого анульовано свідоцтво
_________________________________________________________________.
та причини його анулювання).
2.5. Інформація про попередню планову (позапланову за
сукупними показниками фінансово-господарської діяльності) виїзну
перевірку суб'єкта господарювання (позапланові виїзні перевірки,
які проводились у періоді, що перевірявся, крім перевірок з питань
перевірки відомостей, отриманих від особи, яка мала правові
відносини з платником податків), проведену органами державної
податкової служби, та усунення виявлених недоліків:
----------------------------------------------------------------------------
| N |Назва органу,| N, дата |Переві-|Донара- |Зменшено |Зменшено| (*) Стан |
|з/п|що здійснював| акта | рений |ховано |бюджетне |збитки, | усунення |
| | перевірку, |(довідки)|період |всього, |відшкоду-|тис.грн.|виявлених |
| | посада та |перевірки| |тис.грн.|вання ПДВ| | порушень |
| | П.І.Б. | | | |(від'ємне| | та |
| |перевіряючих | | | |значення | |розрахунки|
| | | | | |по ПДВ) | |з бюджетом|
|---+-------------+---------+-------+--------+---------+--------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---+-------------+---------+-------+--------+---------+--------+----------|
| | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
_______________
(*) У разі проходження апеляційного узгодження донарахованих сум, коротко зазначити в акті перевірки про стан проходження такого узгодження та зазначити інформацію щодо усунення (недопущення) суб'єктом господарювання встановлених порушень у періоді, що перевіряється.
2.6. Довідка про загальну інформацію щодо суб'єкта
господарювання та результати його діяльності за період, що
підлягав перевірці, додається (додаток ____ до акта перевірки) та
є невід'ємною частиною цього акта.
( Підпункт 2.7 пункту 2 виключено на підставі Наказу Державної податкової адміністрації N 346 від 18.05.2010 )
2.7. Узагальнений перелік документів, які було використано
при проведенні перевірки, наведено в додатку ____ до акта
перевірки.
3. Результати перевірки повноти обчислення та своєчасності сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків, зборів (обов'язкових платежів), неподаткових доходів, встановлених законодавством, а також дотримання вимог валютного та іншого законодавства
3.1. Податок на прибуток
3.1.1. Валовий дохід
За період з __.__.__ по __.__.__ суб'єктом господарювання
задекларовано скоригований валовий дохід у сумі ____ грн.
У разі невстановлення порушень зазначається:
Перевіркою повноти визначення скоригованого валового доходу
за період з __.__.__ по __.__.__ не встановлено його заниження або
завищення.
У разі встановлення порушень зазначається:
Перевіркою повноти визначення скоригованого валового доходу
за період з __.__.__ по __.__.__ встановлено його заниження
(завищення) всього у сумі ____ грн., у тому числі за ____ квартал
____ року в сумі ______ грн., за ____ квартал ____ року в сумі
____ грн., і так далі з розбивкою загальної суми заниження
(завищення) у розрізі відповідних податкових (звітних) періодів.
Зведені дані щодо задекларованих та встановлених у ході
проведення перевірки сум скоригованого валового доходу
грн.
---------------------------------------------------------------------------
| N |Звітний| Тип | Скоригований валовий | Відхилення |Примітка|
|з/п|період | Декларації| дохід |(гр. 5 - гр. 4)| |
| | | (основна, |------------------------| | |
| | |уточнюючий |Дані платника | Дані | | |
| | |розрахунок)| (дані |перевірки| | |
| | | |Декларації про| | | |
| | | | прибуток | | | |
| | | |підприємства) | | | |
|---+-------+-----------+--------------+---------+---------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+-------+-----------+--------------+---------+---------------+--------|
| 1.| | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------
У разі наявності у суб'єкта господарювання філій, відділень
та інших відокремлених структурних підрозділів суб'єкта
господарювання, які не є юридичними особами та консолідовано
сплачують податок, зазначаються результати проведених перевірок
таких філій:
Зведені дані щодо наданих головному підприємству та
встановлених у ході проведення перевірки сум скоригованого
валового доходу у розрізі філій, відділень чи інших відокремлених
структурних підрозділів
грн.
---------------------------------------------------------------------------
| N |Звітний|Найменування| Скоригований валовий | Відхилення |Примітка|
|з/п|період | філії | дохід |(гр. 5 - гр. 4)| |
| | | |-----------------------| | |
| | | | Дані філії | Дані | | |
| | | |(структурного|перевірки| | |
| | | |підрозділу) | | | |
|---+-------+------------+-------------+---------+---------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+-------+------------+-------------+---------+---------------+--------|
| | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------
Структура валових доходів, задекларованих суб'єктом
господарювання, згідно з поданими деклараціями:
грн.
-----------------------------------------------------------------------
| N | Показник | Період | Період | Всього |
|рядка|декларації|--------------+--------------+----------------------|
|Декл.| |Сума| Відс. у |Сума| Відс. у | Сума | Відс. у |
| | | |загальній| |загальній|(гр. 3 + |загальній|
| | | | сумі | | сумі |гр. 5 + ...)| сумі |
|-----+----------+----+---------+----+---------+------------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----+----------+----+---------+----+---------+------------+---------|
| | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
Інформація про проведену перевірку задекларованих показників,
перевірених документів та результати такої перевірки:
Перевіркою достовірності відображених показників у поданих
Деклараціях з податку на прибуток підприємств за період з __.__.__
по__.__.__ встановлено:
1) Перевіркою відображених у рядку 01.1 Декларацій "доходи
від продажу товарів (робіт, послуг)" показників за період
з __.__.__ по __.__.__ (зазначити період перевірки) у загальній
сумі ____ грн. встановлено, що на формування цих показників мало
вплив здійснення операцій із _____________________________________
(навести перелік видів діяльності
__________________________________________________________________
та реалізованої продукції (робіт, послуг), що мали істотний вплив
__________________________________________________________________
на формування показників цього рядка декларації)
Проведеною перевіркою відображеного показника за ____
квартал (и) _____ року, за ____ квартал (и) _________ року
(вказати податковий (і) період (и), які було відібрано до
проведення перевірки) в сумі ________ грн. на підставі таких
документів: ______________________________________________________
(навести перелік перевірених у зазначеному податковому
__________________________________________________________________
періоді документів (за необхідності згрупованих за типами)
__________________________________________________________________
із зазначенням назв).
У разі невстановлення порушень вказується:
не встановлено заниження або завищення задекларованих
суб'єктом господарювання показників у рядку 01.1 Декларацій
"доходи від продажу товарів (робіт, послуг)".
У разі встановлення порушень вказується:
встановлено заниження (завищення) задекларованих суб'єктом
господарювання показників у рядку 01.1 Декларацій "доходи від
продажу товарів (робіт, послуг)" всього у сумі ____ грн., у тому
числі за ____ квартал ____ року у сумі ______ грн., за ____
квартал ____ року у сумі ____ грн., і так далі з розбивкою
загальної суми заниження (завищення) у розрізі відповідних
податкових (звітних) періодів.
На порушення ________________________________________________
__________________________________________________________________
(викласти зміст порушення із обов'язковим зазначенням пунктів
та статей нормативно-правових актів, які порушено; змісту
порушення; звітного періоду, в якому дане порушення було
здійснено; первинних та/або інших документів (бухгалтерських,
податкових та інших), які підтверджують факт порушення;
кореспонденції рахунків бухгалтерського обліку; у разі
необхідності - перелік контрольних заходів, завдяки яким виявлено
порушення (за результатами інвентаризації, при перевірці
відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з
платником податків, тощо); посадових осіб суб'єкта господарювання,
що були відповідальними за правильність обчислення, своєчасність
сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) і додержання
законів про оподаткування та іншого законодавства у періоді
вчинення порушення (підписували відповідні документи, ставили
підпис на поданій декларації, інше) тощо. Якщо встановлено велику
кількість однотипних порушень - навести кілька прикладів порушень,
а решту порушень згрупувати у реєстр (у разі необхідності винести
такий реєстр в окремий додаток до Акта).
У разі складання реєстру вказується:
Реєстр ______________________________ додається (додаток __).
(назва реєстру)
2) Перевіркою відображених у рядку 01.2 Декларацій "приріст
балансової вартості запасів" показників за період з __.__.__ по
__.__.__ (зазначити період перевірки) у загальній сумі ______ грн.
встановлено, що при визначенні приросту/убутку запасів суб'єктом
господарювання застосовувався метод _______________________ оцінки
(вказати метод)
убутку запасів, які обліковуються на бухгалтерських рахунках: ____
_________________________________________________________________.
(вказати номери та назви бухгалтерських рахунків)
Якщо суб'єкт господарювання проводив інвентаризацію
товарно-матеріальних цінностей вказати таке:
На підставі наказу __________________________________________
(посада керівника (в.о. керівника)
__________________________________________________________________
суб'єкта господарювання, його П.І.Б.)
від __.__.__ N ___ комісією у складі _____________________________
(вказати прізвища, ім'я та
__________________________________________________________________
по батькові, посади членів комісії)
проводилась інвентаризація товарно-матеріальних цінностей, за
результатами якої встановлено таке: ______________________________
(вказати результати
__________________________________________________________________
інвентаризації, вжиті заходи у разі встановлення розбіжностей
__________________________________________________________________
між даними бухгалтерського обліку та фактичними залишками, вплив
_________________________________________________________________.
встановлених розбіжностей на податкові зобов'язання).
Проведеною перевіркою відображеного показника
за ____ квартал (и) _____ року, за ____ квартал (и) _________ року
(вказати податковий (і) період (и), які було відібрано до
проведення перевірки) в сумі ______ грн. на підставі таких
документів: ______________________________________________________
(навести перелік перевірених у зазначеному податковому
__________________________________________________________________
періоді документів (за необхідності згрупованих за типами) із
__________________________________________________________________
зазначенням назв).
У разі невстановлення порушень вказується: не встановлено
заниження або завищення задекларованих суб'єктом господарювання
показників у рядку 01.2 Декларацій "приріст балансової вартості
запасів".
У разі встановлення порушень вказується: встановлено
заниження (завищення) задекларованих суб'єктом господарювання
показників у рядку 01.2 Декларацій "приріст балансової вартості
запасів" всього у сумі ____ грн., у тому числі за ____
квартал ____ року у сумі ______ грн., за ____ квартал ____ року у
сумі ____ грн., і так далі з розбивкою загальної суми заниження
(завищення) у розрізі відповідних податкових (звітних) періодів.
На порушення ________________________________________________
__________________________________________________________________
(викласти зміст порушення із обов'язковим зазначенням пунктів
та статей нормативно-правових актів, які порушено; змісту
порушення; звітного періоду, в якому дане порушення було
здійснено; первинних та/або інших документів (бухгалтерських,
податкових та інших), які підтверджують факт порушення;
кореспонденції рахунків бухгалтерського обліку; у разі
необхідності - перелік контрольних заходів, завдяки яким виявлено
порушення (за результатами інвентаризації, при перевірці
відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з
платником податків, тощо); посадових осіб суб'єкта господарювання,
що були відповідальними за правильність обчислення, своєчасність
сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) і додержання
законів про оподаткування та іншого законодавства у періоді
вчинення порушення (підписували відповідні документи, ставили
підпис на поданій декларації, інше) тощо. Якщо встановлено велику
кількість однотипних порушень - навести кілька прикладів порушень,
а решту порушень згрупувати у реєстр (у разі необхідності винести
такий реєстр в окремий додаток до Акта).
У разі складання реєстру вказується:
Реєстр ______________________________ додається (додаток __).
(назва реєстру)
3) Перевіркою відображених у рядку 01.3 Декларацій "доходи
від виконання довгострокових договорів" показників за період
з __.__.__ по __.__.__ (зазначити період перевірки) у загальній
сумі _______ грн. встановлено, що у періоді, який перевірявся,
суб'єкт господарювання укладав наступні довгострокові договори
(контракти), по яких обрав особливий порядок оподаткування
результатів діяльності: __________________________________________
(навести перелік укладених договорів
__________________________________________________________________
(контрактів), їх умови, загальнодоговірну ціну, терміни
__________________________________________________________________
виконання, стан виконання тощо)
Проведеною перевіркою відображеного показника за ____
квартал (и) _____ року, за ____ квартал (и) _________ року
(вказати податковий (і) період (и), які було відібрано до
проведення перевірки) в сумі _______ грн. на підставі таких
документів: ______________________________________________________
(навести перелік перевірених у зазначеному
__________________________________________________________________
податковому періоді документів (за необхідності
__________________________________________________________________
згрупованих за типами) із зазначенням назв).
У разі невстановлення порушень вказується:
не встановлено заниження або завищення задекларованих
суб'єктом господарювання показників у рядку 01.3 Декларацій
"доходи від виконання довгострокових договорів".
У разі встановлення порушень вказується:
встановлено заниження (завищення) задекларованих суб'єктом
господарювання показників у рядку 01.3 Декларацій "доходи від
виконання довгострокових договорів" всього у сумі ____ грн., у
тому числі за ____ квартал ____ року у сумі ______ грн., за ____
квартал ____ року у сумі ____ грн., і так далі з розбивкою
загальної суми заниження (завищення) у розрізі відповідних
податкових (звітних) періодів.
На порушення ________________________________________________
__________________________________________________________________
(викласти зміст порушення із обов'язковим зазначенням пунктів
та статей нормативно-правових актів, які порушено; змісту
порушення; звітного періоду, в якому дане порушення було
здійснено; первинних та/або інших документів (бухгалтерських,
податкових та інших), які підтверджують факт порушення;
кореспонденції рахунків бухгалтерського обліку; у разі
необхідності - перелік контрольних заходів, завдяки яким виявлено
порушення (за результатами інвентаризації, при перевірці
відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з
платником податків, тощо); посадових осіб суб'єкта господарювання,
що були відповідальними за правильність обчислення, своєчасність
сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) і додержання
законів про оподаткування та іншого законодавства у періоді
вчинення порушення (підписували відповідні документи, ставили
підпис на поданій декларації, інше) тощо. Якщо встановлено велику
кількість однотипних порушень - навести кілька прикладів порушень,
а решту порушень згрупувати у реєстр (у разі необхідності винести
такий реєстр в окремий додаток до Акта).
У разі складання реєстру вказується:
Реєстр ______________________________ додається (додаток __).
(назва реєстру)
Аналогічно викладаються матеріали проведеної перевірки
задекларованих суб'єктом господарювання показників у рядках 01.4
"прибуток від операцій з цінними паперами, фондовими та товарними
деривативами", 01.5 "прибуток від операцій з землею", 01.6 "інші
доходи, крім визначених у 01.1 - 01.5", 02.1 "зміна суми
компенсації вартості товарів (робіт, послуг)", 02.2 "самостійно
виявлені помилки за результатами минулих податкових періодів",
02.3 "врегулювання сумнівної (безнадійної) заборгованості"
декларацій.
Під час перевірки не були надані ____________________________
(вказати первинні та/або інші
__________________________________________________________________
документи, які не були надані на вимогу посадових осіб органу ДПС,
__________________________________________________________________
зазначити реквізити запиту на їх надання)
У разі надання письмових пояснень посадовими особами суб'єкта
господарювання щодо встановлених порушень та/або причин ненадання
первинних та інших документів, що підтверджують встановлені
порушення, коротко викласти зміст таких пояснень:
Згідно з письмовим поясненням ________________ від __. __.__,
(П.І.Б., посада) (дата)
________________________________ Пояснення додаються (додаток __).
(короткий зміст пояснення)
У разі відмови посадових осіб суб'єкта господарювання надати
перевіряючим письмові пояснення щодо встановлених порушень та/або
причин ненадання первинних та інших документів, що підтверджують
встановлені порушення, відобразити такі факти відмови.
3.1.2. Валові витрати
За період з __.__.__ по __.__.__ суб'єктом господарювання
задекларовано валові витрати у сумі _______ грн.
У разі невстановлення заниження (завищення) зазначається:
Перевіркою повноти визначення валових витрат за період
з __.__. __ по __.__.__ не встановлено їх заниження або завищення.
У разі встановлення порушень зазначити таке:
Перевіркою повноти визначення валових витрат за період
з __.__. __ по __.__.__ встановлено їх заниження (завищення)
всього у сумі ____ грн., у тому числі за ____ квартал ____ року в
сумі ______ грн., за ____ квартал ____ року в сумі ____ грн., і
так далі з розбивкою загальної суми заниження (завищення)
у розрізі відповідних податкових (звітних) періодів.
Зведені дані щодо задекларованих та встановлених у ході
проведення перевірки сум валових витрат
грн.
----------------------------------------------------------------------------
| N |Звітний| Тип | Загальна сума валових | Відхилення |Примітка|
|з/п|період | Декларації | витрат |(гр. 5 - гр. 4)| |
| | | (основна, |------------------------| | |
| | | уточнюючий |Дані платника | Дані | | |
| | | розрахунок)| (дані |перевірки| | |
| | | |Декларації про| | | |
| | | | прибуток | | | |
| | | |підприємства) | | | |
|---+-------+------------+--------------+---------+---------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+-------+------------+--------------+---------+---------------+--------|
| | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
У разі наявності у суб'єкта господарювання філій, відділень
та інших відокремлених структурних підрозділів суб'єкта
господарювання, які не є юридичними особами та консолідовано
сплачують податок, зазначаються результати проведених перевірок
таких філій:
Зведені дані щодо наданих головному підприємству та
встановлених у ході проведення перевірки сум валових витрат у
розрізі філій, відділень чи інших відокремлених структурних
підрозділів
грн.
---------------------------------------------------------------------------
| N |Звітний|Найменування| Валові витрати | Відхилення |Примітка|
|з/п|період | філії |-----------------------|(гр. 5 - гр. 4)| |
| | | | Дані філії | Дані | | |
| | | |(структурного|перевірки| | |
| | | | підрозділу) | | | |
|---+-------+------------+-------------+---------+---------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+-------+------------+-------------+---------+---------------+--------|
| | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------
Структура валових витрат, задекларованих суб'єктом