• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про оскарження п. 2.4 наказу МВС України N 499 від 31.12.2007 р. "Про впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ"

Спеціалізовані суди | Постанова від 28.05.2009 № 2/582 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Спеціалізовані суди
  • Тип: Постанова
  • Дата: 28.05.2009
  • Номер: 2/582
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Спеціалізовані суди
  • Тип: Постанова
  • Дата: 28.05.2009
  • Номер: 2/582
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА
П О С Т А Н О В А
28.05.2009 N 2/582
( Постанову скасовано на підставі Постанови Вищого адміністративного суду N К-28442/10 від 22.05.2013 ) ( Додатково див. Ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду N 2/582(2-а-12230/08) від 11.05.2010 )
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого, судді Келеберду В.І., суддів Добрянської Я.І., Винокурова К.С., при секретарі судового засідання Бузінський А.В., вирішив адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства внутрішніх справ України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Міністерство юстиції України, про визнання незаконним п. 2.4 (додатка N 16) наказу N 499 від 31.12.2007 р.
Обставини справи:
ОСОБА_1 звернувся до суду із позовом про визнання незаконними та скасування п. 2.4 наказу МВС України N 499 від 31.12.2007 р. в частині заниження розміру посадового окладу заступника командира роти стройового підрозділу; про зобов'язання відповідача прийняти рішення згідно чинним законодавством України.
В обгрунтування заявлених вимог позивач посилається на постанову Кабінету Міністрів України N 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу" та зазначає, що відповідачем безпідставно занижено розмір посадового окладу заступника роти стройового підрозділу.
Представник відповідача проти задоволення позову заперечив. В якості безпідставності заявленого позову Міністерство внутрішніх справ вказує на ті обставини, що видання оскаржуваного наказу проведено в межах компетенції відповідача та у відповідності актам вищої юридичної сили.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача підтримав позицію, наведену відповідачем, та просив суд відмовити у задоволенні позову.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд В С Т А Н О В И В:
Законом України "Про міліцію", Положенням про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ передбачено порядок та умови проходження служби в міліції.
Статтею 19 Закону України "Про міліцію" встановлено, що форми і розміри грошового забезпечення працівників міліції встановлюються Кабінетом Міністрів України.
На виконання вимог ст. 19 Закону України "Про міліцію" 07.11.2007 р. прийнята постанова Кабінету Міністрів України N 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу".
Пунктом 3 постанови N 1294 затверджені схеми посадових окладів військовослужбовців та курсантів навчальних закладів у розмірах згідно з додатками 1-8; схеми посадових окладів осіб рядового і начальницького складу у розмірах згідно з додатками 9-23.
Пунктом 2 постанови N 1294 визначено, що виплата грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу здійснюється в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством транспорту та зв'язку, Міністерством з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Службою безпеки, Адміністрацією Державної прикордонної служби, Управлінням державної охорони, Службою зовнішньої розвідки, Державним департаментом з питань виконання покарань (далі - державні органи).
Відповідно до п. 5 постанови N 1294 керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання надано право установлювати посадові оклади військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, посади яких не передбачені цією Постановою, - у розмірах, визначених затвердженими цією Постановою схемами згідно з додатками 1-23 за аналогічними посадами.
Враховуючи, що постановою N 1294 не були визначені розміри посадових окладів заступників командирів рот стройових підрозділів міліції, суд приходить до висновку, що Міністру внутрішніх справ України надано право встановлювати особам рядового і начальницького складу посадові оклади, які не передбачені постановою N 1294, лише у розмірах встановлених додатками - 23, якими визначені посадові оклади осіб рядового і начальницького складу. З урахуванням даних положень та на виконання постанови N 1294, а також з метою впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ наказом МВС України від 31.12.2007 р. N 499 була затверджена Інструкція про порядок виплати грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ. Додатком 16 до даного наказу визначені посадові оклади осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ для стройових підрозділів міліції, підпорядкованих головним управлінням, управлінням МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізничному транспорті, міським управлінням, лінійним управлінням на залізницях, міськрайлінорганам. Згідно з Додатком 16 посадовий оклад командира роти стройового підрозділу міліції складає 730-830 грн. Тому, враховуючи, що згідно з п. 5 постанови N 1294 Міністру внутрішніх справ надано право встановлювати посадові оклади заступникам керівників структурних підрозділів, посади яких не передбачені Постановою N 1294, на 3-7 відсотків нижче від визначеного схемою розміру посадового окладу відповідного керівника, суд приходить до висновку, що відповідач з дотриманням норм чинного законодавства правомірно визначив посадовий оклад заступника командира роти стройового підрозділу міліції. Крім того судом враховано, що наказ МВС України N 499 пройшов правову експертизу на відповідність його Конституції та законодавству України в Міністерстві юстиції України (копія висновку наявна в матеріалах справи). Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку. Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Позивач достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його позовні вимоги, суду не надав.
Проаналізувавши наявні в матеріалах справи докази та вищезазначені правові норми, суд приходить до висновку, що п. 2.4 наказу Міністерства внутрішніх справ України за N 499 від 31.12.2007 р. "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ" є обґрунтованим і повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
За таких обставин, позовні вимоги ОСОБА_1 задоволенню не підлягають.
Керуючись ч. 3 ст. 160, ст. ст. 161 - 163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні позову відмовити повністю.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст. ст. 185 - 187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Дата складення повного тексту рішення суду - 10.06.2009 р.
Головуючий, суддя
Судді:
Я.І.Добрянська
В.І.Келеберда
К.С.Винокуров