Документ підготовлено в системі iplex
Міністерство транспорту України | Наказ, Статут від 23.07.2003 № 559
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2003 N 559
Про затвердження нової редакції Статуту державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"
Відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 15.12.92 р. N 8-92 "Про управління майном, що є у загальнодержавній власності" та на виконання рішення Колегії Мінтрансу України від 31.05.2002 р. N 31
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни та доповнення до Статуту державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" (ДержавтотрансНДІпроект) шляхом викладення його в новій редакції.
2. Директору державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" Редзюку А.М.:
2.1. Зареєструвати затверджену нову редакцію Статуту державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" у державних органах реєстрації відповідно до чинного законодавства.
2.2. У 10-денний термін після державної реєстрації надати управлінню власності та структурних перетворень належним чином завірену копію статутних документів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Мінтрансу України Кроля С.С.
Державний секретар Е.Ф.АбдуллаєвДодаток
СТАТУТ
Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"
Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (далі - ДержавтотрансНДІпроект) було створено у 1930 р. як Український науково-дослідний інститут безрейкових доріг і транспорту "УкрдортрансНДІ" наказом Головного управління шосейних і |рунтових доріг та автомобільного транспорту при Раді народних комісарів УРСР від 14.07.30 р. N 123.
З 1953 по 1965 р. ДержавтотрансНДІпроект мав найменування: Український дорожньотранспортний науково-дослідний інститут "УкрдортрансНДІ" (відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР від 26.05.53 р. N 1003), а з 1965 по 1971 р. - Державного автомобільно-шляхового науково-дослідного інституту (згідно з постановою Ради Міністрів УРСР від 29.07.65 р. N 737). Назву "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" надано згідно з постановою Ради Міністрів УРСР від 02.11.70 р. N 595 наказом Міністра автомобільного транспорту УРСР від 20.01.71 р. N 19.
ДержавтотрансНДІпроект заснований на державній власності і підпорядкований Міністерству транспорту України (далі - Орган управління майном).
Стаття 1. Найменування та місцезнаходження ДержавтотрансНДІпроекту
1.1. Найменування: Державний автотранспортний науково-дослідний (повне) і проектний інститут.
Найменування: "ДержавтотрансНДІпроект" (скорочене).
Найменування російською мовою: Государственный автотранспортный научноисследовательский и проектный институт.
Найменування англійською мовою: State Road Transport Research Institute.
1.2. Місцезнаходження ДержавтотрансНДІпроекту: проспект Перемоги, 57, м. Київ, 03113.
Стаття 2. Мета і предмет діяльності ДержавтотрансНДІпроекту
2.1. ДержавтотрансНДІпроект здійснює наукову, науково-технічну, виробничу, експертну, господарську та іншу діяльність з метою забезпечення ефективної та безпечної роботи транспортного комплексу України та одержання прибутку.
2.2. Основними напрямками діяльності ДержавтотрансНДІпроекту є:
2.2.1. Загальний транспортний комплекс
2.2.1.1. Розробка методів та технологій координації роботи транспортного комплексу, яка включає:
аналіз результатів діяльності транспортного комплексу та розробка концепції його розвитку;
розробку методів прогнозування обсягів перевезень вантажів та пасажирів всіма видами транспорту;
об|рунтування розвитку транспортних коридорів та шляхів інтеграції транспортної системи України до європейської та інших транспортних систем;
розробку вимог до транспортної системи України, гармонізованої з європейськими вимогами;
прогнозування розвитку транспортного комплексу за напрямками діяльності;
організація проведення експертиз інноваційних проектів та програм розвитку транспортного комплексу;
дослідження і аналіз зовнішньо-економічних та транспортних зв'язків України з іншими країнами світу та розробка прогнозу щодо їх розвитку на перспективу;
створення інформаційної бази щодо європейського транспортного законодавства та статистичних даних щодо показників діяльності транспортного комплексу інших країн.
2.2.1.2. Проведення комплексних досліджень в галузі транспорту.
2.2.1.3. Участь у розробленні проектів нормативно-правових актів України та організаційно-методичних документів з питань діяльності транспортного комплексу.
2.2.1.4. Впровадження міжнародних стандартів в Україні, в тому числі Правил ЄЕК ООН.
2.2.2. Автомобільний транспорт
2.2.2.1. Вдосконалення технології та організації перевезень вантажів (пасажирів) автомобільним транспортом.
2.2.2.2. Забезпечення безпеки руху, охорони праці та пожежної безпеки на автомобільному транспорті.
2.2.2.3. Розроблювання методів і правил технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів та їхніх складових частин, створення відповідних засобів виробництва.
2.2.2.4. Раціоналізація використання паливно-енергетичних та інших видів ресурсів під час експлуатації об'єктів автотранспорту.
2.2.2.5. Розроблювання методів зменшення шкідливого впливу діяльності автотранспорту на довкілля.
2.2.2.6. Вдосконалення методів економічного і технічного регулювання діяльності суб'єктів підприємницької діяльності в сфері автомобільного транспорту.
2.2.2.7. За дорученням Органу управління майном виконання функцій компетентного уповноваженого органу щодо конструкції і безпеки дорожніх транспортних засобів та функцій технічного регулювання в сфері виробництва, ввезення, допуску до експлуатації, використання колісних транспортних засобів.
2.2.2.8. За дорученням Органу управління майном виконання функцій головної організації з методичних питань науково-технічної експертизи щодо безпеки конструкцій і відповідності ідентифікаційним кодам УКТ ЗЕД механічних транспортних засобів.
2.2.2.9. За дорученням Органу управління майном виконання функцій провідної організації з методичних питань нормування у галузі автомобільного транспорту.
2.2.2.10. Розроблювання тарифів, цін, норм та нормативів на автомобільному транспорті.
2.2.2.11. Стандартизаційна діяльність.
2.2.2.12. Метрологічна діяльність.
2.2.2.13. Агентська діяльність і розповсюдження нормативних документів.
2.2.2.14. Підтвердження відповідності виробів, процесів, послуг (робіт), виробничих споруд автомобільного транспорту, засобів технічного обслуговування і ремонту, персоналу та систем управління якістю.
2.2.2.15. Дослідження, випробування та технічний огляд дорожніх транспортних засобів та їхніх складових частин, а також видача дозволів, які підтверджують, що їхній технічний стан відповідає встановленим вимогам для участі у дорожньому русі, зокрема для виїзду за кордон.
2.2.2.16. Розроблювання нормативних документів з акредитації центрів технічних оглядів дорожніх транспортних засобів та їхніх складових частин.
2.2.2.17. Участь в акредитації центрів технічного огляду дорожніх транспортних засобів та їхніх складових частин.
2.2.2.18. Здійснення перевірок відповідності конструкції і технічного стану дорожніх транспортних засобів вимогам нормативних документів.
2.2.2.19. Розроблювання конструкторської документації гаражно-діагностичного обладнання, переобладнання автомобілів для потреб транспортно-дорожнього комплексу та інших галузей народного господарства.
2.2.2.20. Дослідження процесів діагностування, технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів.
2.2.2.21. Створення ноу-хау у сфері технологічних процесів перевезень, технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів, нових методів організації та управління виробництвом, засобів виробництва.
2.2.2.22. Комплексне проектування об'єктів автомобільного транспорту, промислових підприємств, об'єктів житлового та комунального призначення.
2.2.2.23. Інженерні вишукування для будівництва, реконструкції та технічного переобладнання об'єктів промислового та громадського призначення.
2.2.2.24. Виконання проектів організації будівництва.
2.2.2.25. Авторський нагляд за будівництвом об'єктів.
2.2.2.26. Виконання експертизи проектів і кошторисів.
2.2.2.27. Виконання інжинірингових робіт у будівництві.
2.2.2.28. Впровадження результатів наукових і науково-технічних розробок.
2.2.2.29. Участь у роботі міжнародних організацій за напрямками своєї основної діяльності.
2.2.2.30. Інформаційне забезпечення суб'єктів автомобільного транспорту.
2.2.2.31. Рекламна, маркетингова діяльність.
2.2.2.32. Організація і проведення науково-практичних конференцій, семінарів та виставок.
2.2.2.33. Редакційно-видавнича діяльність.
2.2.2.34. Створення наукової, науково-технічної продукції, її впровадження і реалізація.
2.2.2.35. Розроблення та виготовлення дослідних зразків контрольного та випробувального обладнання, технологічного оснащення, засобів виробництва, виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт.
2.2.2.36. Наукова і науково-технічна експертиза щодо погодження нормативної і нормативно-технічної документації стосовно конструкції та експлуатації дорожніх транспортних засобів з питань їхнього впливу на безпеку дорожнього руху, забруднення довкілля та енергозбереження за винятком питань підтвердження відповідності.
2.2.2.37. Наукова і науково-технічна експертиза конструкцій дорожніх транспортних засобів з питань їхньої безпечності для життя, здоров'я і майна громадян, безпеки довкілля та енергозбереження.
2.2.2.38. Наукова і науково-технічна експертиза конструкцій дорожніх транспортних засобів та їхніх складових частин, які втратили гарантовані виробником характеристики протягом установленого гарантійного терміну їхньої експлуатації.
2.2.2.39. Погодження нормативної і технічної документації конструкцій дорожніх транспортних засобів, які не підлягають сертифікації, виготовлені або переобладнані на підприємствах, що не спеціалізуються на серійному виготовленні дорожніх транспортних засобів і видачі свідоцтв про їх відповідність вимогам безпеки.
2.2.2.40. Наукова і науково-технічна експертиза та діяльність з погодження переобладнання дорожніх транспортних засобів та їхніх складових частин щодо безпеки та відповідності чинним законодавчим актам і нормативним документам.
2.2.2.41. Розроблювання, експертиза та погодження нормативної, експлуатаційної документації стосовно перевезень небезпечних, великовагових та великогабаритних вантажів автомобільним транспортом.
2.2.2.42. Експертні дослідження технічних аспектів причин дорожньо-транспортних пригод (ДТП).
2.2.2.43. Експертні дослідження дорожніх транспортних засобів і їхніх складових після ДТП.
2.2.2.44. Експертно-консалтингова діяльність у галузі автомобільного транспорту, окрім сфери підтвердження відповідності.
2.2.2.45. Оцінювання об'єктів у матеріальній формі.
2.2.2.46. Надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування.
2.2.2.47. Підвищення кваліфікації працівників підприємств, організацій, установ і підприємців автомобільного транспорту.
2.2.2.48. Підготовка наукових кадрів в аспірантурі ДержавтотрансНДІпроекту.
2.2.2.49. Підготовка і підвищення кваліфікації експертів та аварійних комісарів автомобільного транспорту.
2.2.2.50. Реалізація тиражованої науково-технічної продукції.
2.2.2.51. Оптова та роздрібна торгівля.
2.2.2.52. Посередницька діяльність в Україні і за її межами щодо забезпечення науковою, науково-технічною продукцією, товарами, ресурсами.
2.2.2.53. Бартерні угоди з використання товару і продукції власного виготовлення, а також інших підприємств.
2.2.2.54. Брокерська діяльність.
2.2.2.55. Лізингова (орендна) діяльність.
2.2.2.56. Прокат комп'ютерного обладнання, розроблення і розмноження комп'ютерних програм, сервіс комп'ютерного обладнання.
2.2.2.57. Інноваційна, комісійна, інвестиційна діяльність.
2.2.2.58. Організація і створення банків даних у різних сферах діяльності.
2.2.2.59. Маркетингові дослідження внутрішнього та зовнішнього товарних ринків, а також конкурентоспроможності товарів, процесів і послуг.
2.2.2.60. Інша діяльність, не заборонена чинним законодавством України.
Стаття 3. Юридичний статус ДержавтотрансНДІпроекту
3.1. ДержавтотрансНДІпроект є юридичною особою. Прав та обов'язків юридичної особи ДержавтотрансНДІпроект набуває з дня його державної реєстрації.
3.2. ДержавтотрансНДІпроект здійснює свою діяльність на основі і відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту, який затверджується Органом управління майном.
3.3. Участь ДержавтотрансНДІпроекту в асоціаціях, корпораціях, концернах, холдингових компаніях та інших об'єднаннях підприємств здійснюється на добровільних засадах відповідно до чинного законодавства України за погодженням з Органом управління майном.
Створення будь-яких спільних підприємств за участю ДержавтотрансНДІпроекту здійснюється Фондом державного майна України за згодою Органу управління майном.
3.4. ДержавтотрансНДІпроект веде самостійний баланс, має поточний рахунок в національній валюті і поточний рахунок в іноземній валюті в установах банків, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом і печатку Органу з сертифікації дорожніх транспортних засобів та систем управління якістю, інші реквізити. ДержавтотрансНДІпроект може мати товарний знак та логотип, які реєструються відповідно до чинного законодавства, а також фірмове найменування.
3.5. ДержавтотрансНДІпроект несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах належного йому майна згідно з чинним законодавством України. ДержавтотрансНДІпроект не несе відповідальності за зобов'язаннями держави та Органу управління майном.
3.6. ДержавтотрансНДІпроект має право у порядку, встановленому законодавством та Органом управління майном, укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем в суді, господарському суді та третейському суді.
Стаття 4. Майно ДержавтотрансНДІпроекту
4.1. Майно ДержавтотрансНДІпроекту складається з необоротних та оборотних активів, а також інших цінностей, вартість яких відображається у самостійному балансі ДержавтотрансНДІпроекту.
4.2. Майно ДержавтотрансНДІпроекту є державною власністю і належить йому на праві повного господарського відання. Реалізуючи це право, ДержавтотрансНДІпроект володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд за погодженням з Органом управління майном, здійснюючи щодо нього будь-які дії, що не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.
4.3. Джерелами формування майна ДержавтотрансНДІпроекту є:
майно, передане йому органами державного управління;
доходи, одержані від реалізації науково-технічної продукції і послуг, а також від інших видів господарської діяльності;
доходи від цінних паперів;
кредити банків та інших кредиторів;
капітальні вкладення і дотації з бюджетів;
безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;
придбання майна інших підприємств, організацій;
інше майно, набуте на підставах, не заборонених законодавством України.
4.4. Відчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплені за ДержавтотрансНДІпроектом, здійснюється з дозволу Органу управління майном у порядку, встановленому чинним законодавством України. Одержані в результаті відчуження зазначеного майна кошти спрямовуються виключно на інвестиції ДержавтотрансНДІпроекту і є державною власністю.
4.5. ДержавтотрансНДІпроект відповідно до чинного законодавства України має право здавати в оренду підприємствам, організаціям та установам, а також громадянам своє майно (крім цілісних майнових комплексів, структурних підрозділів, філій, цехів), а саме: нежитлові приміщення, устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать.
4.6. ДержавтотрансНДІпроект має право списувати з балансу у порядку, встановленому Органом управління майном, нежитлові приміщення, устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать.
4.7. ДержавтотрансНДІпроект здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та чинного законодавства України.
4.8. Збитки, завдані ДержавтотрансНДІпроекту в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються йому добровільно, за рішенням суду або господарського суду.
Стаття 5. Права та обов'язки ДержавтотрансНДІпроекту
5.1. Права ДержавтотрансНДІпроекту:
5.1.1. ДержавтотрансНДІпроект самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів і пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції робіт, послуг та економічної ситуації.
5.1.2. ДержавтотрансНДІпроект реалізує свою продукцію, послуги та майно за цінами, що формуються відповідно до умов економічної діяльності, а у випадках, передбачених законодавством України, - за фіксованими державними цінами.
5.1.3. ДержавтотрансНДІпроект вправі створювати та мати власні наукові центри, філії, представництва, відділення та інші відособлені підрозділи відповідно до чинного законодавства і затверджувати положення про них.
5.1.4. ДержавтотрансНДІпроект акредитований в установленому порядку як Орган із сертифікації дорожніх транспортних засобів та систем управління якістю (ОС ДТЗ). Керівники відділів, аудитори, експерти ОС ДТЗ у своїй діяльності керуються вимогами чинних нормативних документів, на відповідність яким акредитований ДержавтотрансНДіпроект, і є незалежними в прийнятті рішень щодо надавання, підтримування, розширювання, призупинювання дії чи скасовування сертифікатів, які затверджуються керівником (заступником керівника) ОС ДТЗ.
5.1.5. Випробувальні лабораторії ДержавтотрансНДІпроекту, акредитовані в установленому порядку, мають право незалежного оцінювання об'єктів випробувань і прийняття рішень за результатами проведених випробувань. Завідувачі лабораторій мають право затвердження протоколів випробувань.
5.2. Обов'язки ДержавтотрансНДІпроекту:
5.2.1. При визначенні стратегії господарської діяльності ДержавтотрансНДІпроект повинен враховувати державні контракти, державні замовлення, програми (проекти) та інші договірні зобов'язання.
Доведені у встановленому порядку державні контракти і державні замовлення є обов'язковими для виконання.
5.2.2. ДержавтотрансНДІпроект:
забезпечує своєчасну сплату податків та інших загальнообов'язкових платежів згідно з чинним законодавством України;
здійснює будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт основних фондів, забезпечує своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та якнайшвидше введення в дію придбаного обладнання згідно з інвестиційними програмами;
здійснює оперативну діяльність з матеріально-технічного забезпечення виробництва;
здійснює придбання необхідних матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ будь-яких форм власності, а також у фізичних осіб згідно з порядком, установленим чинним законодавством та Органом управління майном;
відповідно до державного контракту та державного замовлення, укладених договорів забезпечує виробництво та поставку науково-технічної продукції, надання послуг; створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
здійснює заходи щодо вдосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їхньої матеріальної зацікавленості як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи ДержавтотрансНДІпроекту, забезпечує економне і раціональне використання фонду оплати праці і своєчасні розрахунки з працівниками ДержавтотрансНДІпроекту;
виконує норми і вимоги щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
визначає свою облікову політику;
обирає форму бухгалтерського обліку, розробляє систему і форми внутрішнього господарського обліку, звітності і контролю господарських операцій.
5.3. У разі порушення ДержавтотрансНДІпроектом законодавства про охорону довкілля його діяльність може бути обмежена, тимчасово заборонена або припинена відповідно до чинного законодавства України.
5.4. ДержавтотрансНДІпроект здійснює бухгалтерський оперативний та податковий обліки, веде статистичну звітність згідно з чинним законодавством України.
Директор та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за дотримання порядку ведення і достовірність обліків та статистичної звітності.
Стаття 6. Управління ДержавтотрансНДІпроектом
6.1. Управління ДержавтотрансНДІпроектом здійснює директор ДержавтотрансНДІпроекту.
6.2. Наймання директора ДержавтотрансНДІпроекту здійснюється Органом управління майном укладанням з ним контракту. ДержавтотрансНДІпроект самостійно визначає структуру управління і встановлює штати. Структуру та штати апарату управління ДержавтотрансНДІпроект погоджує з Органом управління майном.
6.3. Директор ДержавтотрансНДІпроекту самостійно в межах своєї компетенції вирішує питання діяльності ДержавтотрансНДІпроекту за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції Органу управління майном та інших органів управління ДержавтотрансНДІпроектом.
Директор ДержавтотрансНДІпроекту:
несе повну відповідальність за стан та діяльність ДержавтотрансНДІпроекту;
діє без довіреності від імені ДержавтотрансНДІпроекту, представляє його в усіх установах, організаціях і підприємствах;
розпоряджається коштами та майном за дозволом Органу управління майном відповідно до чинного законодавства;
укладає договори, видає довіреності, відкриває рахунки в установах банків;
формує політику в сфері якості ДержавтотрансНДІпроекту;
несе відповідальність за складання та виконання фінансових планів;
несе відповідальність за організацію бухгалтерського і податкового обліків та забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій;
створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського і податкового обліків;
проводить аналіз результативності та ефективності управління якістю і забезпечує постійне поліпшення управління ДержавтотрансНДІпроектом.
Орган управління майном не втручається в оперативну і господарську діяльність ДержавтотрансНДІпроекту, крім випадків, передбачених законодавством України.
6.4. Заступник директора ДержавтотрансНДІпроекту, який виконує обов'язки директора в разі його відсутності, головний бухгалтер та керівник юридичної служби призначаються директором ДержавтотрансНДІпроекту за погодженням з Органом управління майном.
Керівники підрозділів апарату управління та спеціалісти усіх структурних підрозділів призначаються на посаду і звільняються з посади директором ДержавтотрансНДІпроекту.
6.5. Керівники наукових структурних підрозділів та наукові працівники ДержавтотрансНДІпроекту обираються на посади на конкурсних засадах у порядку, встановленому чинним законодавством України.
6.6. Повноваження трудового колективу ДержавтотрансНДІпроекту реалізуються загальними зборами (конференцією) через їхні виборні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) трудовий колектив може обирати органи колективного самоврядування, до складу яких не може обиратися директор ДержавтотрансНДІпроекту. Ці органи вибираються таємним голосуванням строком на 2 - 3 роки за рішенням не менш 2/3 голосів присутніх на зборах.
6.7. Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності ДержавтотрансНДІпроекту, розробляються і приймаються його органами управління з участю трудового колективу та уповноваженого ним органу - комітету профспілкової організації.
6.8. Право укладання колективного договору від імені власника надається директору ДержавтотрансНДІпроекту, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу (комітету профспілкової організації).
Стаття 7. Господарська та соціальна діяльність ДержавтотрансНДІпроекту
7.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності ДержавтотрансНДІпроекту є прибуток (доход).
7.2. Чистий прибуток ДержавтотрансНДІпроекту, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, оплати відсотків по кредитах банків, сплати передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету, відрахувань у галузеві інвестиційні фонди, використовується відповідно до чинного законодавства в порядку, встановленому Органом управління майном.
7.3. ДержавтотрансНДІпроект самостійно складає річний фінансовий план, який затверджується Органом управління майном.
Порядок складання річного фінансового плану ДержавтотрансНДіпроекту встановлює Орган управління майном.
7.4. Відносини ДержавтотрансНДІпроекту з іншими підприємствами, організаціями, установами і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів, умови та можливість укладання яких визначаються Органом управління майном.
7.5. ДержавтотрансНДІпроект здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством за погодженням з Органом управління майном.
7.6. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їхніх сімей вирішуються трудовим колективом за участю директора ДержавтотрансНДІпроекту, якщо інше не передбачене законодавством.
7.7. Аудит фінансової діяльності ДержавтотрансНДІпроекту здійснюється згідно з чинним законодавством України та за рішенням Органу управління майном.
Стаття 8. Ліквідація і реорганізація ДержавтотрансНДІпроекту
8.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) ДержавтотрансНДІпроекту проводиться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням Органу управління майном або за рішенням суду чи господарського суду.
8.2. Ліквідація ДержавтотрансНДІпроекту здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється Органом управління майном. До складу ліквідаційної комісії входять представники Органу управління майном та ДержавтотрансНДІпроекту в особі його органу управління.
У разі банкрутства ДержавтотрансНДІпроекту його ліквідація проводиться згідно з Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
8.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами ДержавтотрансНДІпроекту. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс ДержавтотрансНДІпроекту і подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з ДержавтотрансНДІпроектом, що ліквідується, сповіщаються про його ліквідацію у письмовій формі.
8.4. При реорганізації і ліквідації ДержавтотрансНДІпроекту працівникам, які звільнюються, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.