• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про надання індивідуальної податкової консультації

Державна податкова служба України | Податкова консультація від 01.10.2019 № 522/6/99-00-04-01-02-15/ІПК
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова служба України
  • Тип: Податкова консультація
  • Дата: 01.10.2019
  • Номер: 522/6/99-00-04-01-02-15/ІПК
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова служба України
  • Тип: Податкова консультація
  • Дата: 01.10.2019
  • Номер: 522/6/99-00-04-01-02-15/ІПК
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
01.10.2019 N 522/6/99-00-04-01-02-15/ІПК
Державна податкова служба України відповідно до ст. 52 Податкового кодексуУкраїни (далі - Кодекс) розглянула звернення Підприємства щодо отримання індивідуальної податкової консультації та в межах компетенції повідомляє.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У запиті Підприємство проінформувало, що є виробником сільськогосподарської продукції та при виконанні робіт здійснює заправку власної сільськогосподарської техніки пальним безпосередньо на полі. Доставка пального здійснюється власними автомобілями-паливозаправниками. Підприємство не є платником акцизного податку.
З урахуванням викладеного, Підприємство цікавить наступні питання:
1. Як при заправці сільськогосподарської техніки безпосередньо на полі заповнюється Заявка на переміщення пального?
Відповідно до пп. 230.1.5 п. 230.1 ст. 230 Кодексу переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених на операції, при здійсненні яких переміщується пальне або спирт етиловий у таких транспортних засобах, а також не зазначені у заявках на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, які надіслані центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, забороняється.
Включення/виключення транспортних засобів до/з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, здійснюється на підставі заявок на переміщення пального транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними (далі - Заявки), із зазначенням періоду переміщення такого пального. Період переміщення пального або спирту етилового не може перевищувати 30 календарних днів.
Такі Заявки подаються суб'єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизних складів, до переміщення митною територією України у транспортних засобах, які не є акцизними складами пересувними власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання промислової переробки. Форма Заявки та Порядок її заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 08.05.2019 р. N 188. Заявки складаються та надсилаються до контролюючого органу в електронній формі з урахуванням вимог законодавства з питань документування управлінської діяльності.
2. Що вважати пунктом розвантаження: поле чи сільськогосподарську техніку, заправку якої здійснює автомобіль-паливозаправник? Як при заправці техніки заповнити пункти 13 - 22 "Заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами"?
Інформацію щодо пунктів розвантаження пального зазначають у графах 13 - 22 (у разі наявності) Заявки, зокрема:
назва пункту (графа 13),
код за КОАТУУ (графа 15),
тип (графа 16),
назва області, району (графа 17),
тип населеного пункту (графа 18),
назва населеного пункту (графа 19),
тип вулиці (графа 20),
назва вулиці (графа 21),
номер будинку тощо (графа 22).
В графі 14 зазначається ідентифікатор об'єкта оподаткування, про який до контролюючого органу направлено повідомлення відповідно до пункту 63.3 статті 63 Кодексу.
Основним документом на перевезеннявантажів є товарно-транспортна накладна (далі - ТТН).
ТТН - єдиний для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є одним із документів, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій та/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року N 363.
До обов'язкових реквізитів ТТН належать: інформація про назву документа, дату і місце його складання, найменування (прізвище, ім'я, по батькові) перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які дають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора.
Тобто, усі необхідні відомості щодо пунктів розвантаження пального, повинні бути зазначені у ТТН при виїзді автомобілів-паливозаправників.
Керуючись нормами чинного законодавства України, суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання повинні провадити свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.
Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.