МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2003 N 502 |
Про утворення відділу попереднього розгляду вхідної кореспонденції у складі Адміністративно-господарського управління
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 41 від 27.01.2004 )
3 метою забезпечення виконання на належному рівні завдань, покладених на структурні підрозділи Міністерства, підвищення якості та оперативності розгляду керівництвом Міністерства вхідної кореспонденції та удосконалення роботи з її попереднього розгляду
НАКАЗУЮ:
1. Утворити у складі Адміністративно-господарського управління відділ попереднього розгляду вхідної кореспонденції чисельністю 6 штатних одиниць.
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 41 від 27.01.2004 )
3. Фінансовому управлінню (Карева А.В.), Управлінню організаційно-розпорядчої роботи (Коршенюк Л.В.), Управлінню кадрів та навчальних закладів (Смоляр Т.І.) підготувати пропозиції про внесення відповідних змін до штатного розпису та подати їх на затвердження в установленому порядку.
4. Начальнику Адміністративно-господарського управління Чалому В.Д. в тижневий термін подати Управлінню організаційно-розпорядчої роботи пропозиції щодо уточнення функцій та процедур відділу попереднього розгляду вхідної кореспонденції.
5. Призначеному начальнику відділу попереднього розгляду вхідної кореспонденції розробити та подати на затвердження в установленому порядку Положення про відділ та посадові інструкції працівників зазначеного відділу.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів Копилова В.А.
Перший віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів України | М.Я.Азаров |