• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про встановлення простою у роботі ДПІ в Амвросіївському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області

Міністерство доходів і зборів України | Наказ від 08.07.2014 № 399 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство доходів і зборів України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 08.07.2014
  • Номер: 399
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство доходів і зборів України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 08.07.2014
  • Номер: 399
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.07.2014 № 399
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної фіскальної служби № 256 від 07.11.2014 )
Про встановлення простою у роботі ДПІ в Амвросіївському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної фіскальної служби № 20 від 30.07.2014 )
У зв'язку із проведенням антитерористичної операції на території Донецької області, відповідно до Указу Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України", положень ст. 34 Кодексу законів про працю України, ст. 12 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР "Про оплату праці" , ст. 6 Закону України від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII "Про охорону праці" та з метою збереження життя і здоров'я працівників територіального органу Міндоходів, захисту їх законних прав та інтересів,
НАКАЗУЮ:
1. Встановити простій у роботі Державної податкової інспекції в Амвросіївському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області (далі - ДПІ в Амвросіївському районі).
2. Визнати встановлений п. 1 цього наказу простій у роботі ДПІ в Амвросіївському районі таким, що виник не з вини працівників та зумовлений загрозою їх життю та здоров'ю.
3. Визначити строком дії простою період з дня видання цього наказу до закінчення дії обставин, які створюють загрозу життю і здоров'ю працівників ДПІ в Амвросіївському районі.
4. У період простою:
4.1. виконання функціональних обов'язків з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку в ДПІ в Амвросіївському районі, покласти у межах компетенції на Державну податкову інспекцію у м. Докучаєвську ГУ Міндоходів у Донецькій області;
( Підпункт 4.1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно зНаказом Державної фіскальної служби № 20 від 30.07.2014 )
4.2. дозволити працівникам ДПІ в Амвросіївському районі, не перебувати за основним місцем роботи до закінчення простою;
4.3. залучати до роботи працівників, які підпадають під дію простою, виключно у разі крайньої необхідності та за умов гарантування безпечних умов роботи;
4.4. зберегти у межах кошторису середній заробіток для працівників, які підпадають під дію простою;
4.5. керівництву ДПІ в Амвросіївському районі вжити усіх можливих заходів для збереження державного майна, що перебуває в управлінні (користуванні) ДПІ в Амвросіївському районі;
4.6. виконання функцій, закріплених за структурними підрозділами ДПІ в Амвросіївському районі відповідно до наказу Міндоходів від 30.12.2013 № 888 "Про функціональні повноваження структурних підрозділів територіальних органів Міндоходів", покласти на Державну податкову інспекцію у м. Докучаєвську ГУ Міндоходів у Донецькій області.
( Підпункт 4.6 пункту 4 із змінами, внесеними згідно зНаказом Державної фіскальної служби № 20 від 30.07.2014 )
5. Департаменту розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників (Калєніченко Н.Г.) забезпечити доступ до ІС "Податковий блок" працівників ДПІ в Амвросіївському районі у нових місцях дислокації.
6. Координаційно-моніторинговому департаменту (Притула Є.М.) забезпечити внесення цього наказу до Репозиторія звітності і статистичної інформації Міністерства доходів і зборів України, затвердженого наказом Міндоходів від 06.09.2013 № 448.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник МіністраІ.О. Білоус
( Текст взято з сайту Міндоходів України http://minrd.gov.ua )