ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Про внесення змін до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України
1) пункт 2 розділу I викласти в такій редакції:
2) у розділі II:
в абзаці першому пункту 1 слова "автоматизованого документообігу (далі - САД) замінити словами "електронного документообігу (далі - СЕД);
в абзацах другому, третьому пункту 4 абревіатуру "САД" замінити абревіатурою "СЕД";
в абзаці першому пункту 10 слова "передавання структурним підрозділом центрального апарату на вирішення до установи Національного банку" виключити;
пункт 12 викласти в такій редакції:
"12. Забороняється надсилати скарги громадян на розгляд до установи Національного банку, іншого банку (організації) чи/або посадовим особам Національного банку, керівникам банків, дії або рішення яких оскаржуються";
3) доповнити Інструкцію після розділу III новим розділом IV такого змісту:
"IV. Особливості розгляду звернень, запитів і листів народних депутатів України, депутатів місцевих рад, що надійшли в інтересах громадян
1. Звернення, запити народного депутата, групи народних депутатів України, комітету Верховної Ради України, що надійшли разом із листом громадянина (громадян) до підрозділу, на який покладено функції роботи зі зверненнями громадян, передаються на розгляд Голови Національного банку, його заступників (згідно з розподілом функціональних обов'язків) або керівника установи, а в разі його (їх) відсутності - особи, яка виконує його (їх) обов'язки.
У зв'язку з цим розділи IV - VI уважати відповідно розділами V - VII".
2. Управлінню інформації та громадських комунікацій (Бондаренко Н.М.) розмістити постанову на сторінці Офіційного інтернет-представництва Національного банку України та забезпечити в установленому порядку інформування громадськості через засоби масової інформації.
3. Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.