• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження форм державної статистичної звітності з праці

Державний комітет статистики України  | Наказ, Форма від 28.09.2001 № 398 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 28.09.2001
  • Номер: 398
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 28.09.2001
  • Номер: 398
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 398 від 28.09.2001
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету статистики N 291 від 30.06.2006 )
Про затвердження форм державної статистичної звітності з праці
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 224 від 21.07.2003 )
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику" та з метою удосконалення форм державної статистичної звітності з праці
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми державної статистичної звітності, що додаються, та ввести в дію починаючи зі звіту:
за 2001 рік:
- N 1-РС поштова "Звіт про витрати на утримання робочої сили за 200_ рік";
за січень 2002 року:
( Наказ скасовано в частині затвердження форми N 1-ПВ термінова - місячна на підставі Наказу Державного комітету статистики N 224 від 21.07.2003 )
- N 1-ПВ термінова - місячна "Звіт з праці";
за I квартал 2002 року:
( Наказ скасовано в частині затвердження форми N 1-ПВ термінова - квартальна на підставі Наказу Державного комітету статистики N 224 від 21.07.2003 )
- N 1-ПВ термінова - квартальна "Звіт з праці".
2. Поширити форми поточної державної статистичної звітності, затверджені в пункті 1 цього наказу, на всі юридичні особи та їх відокремлені підрозділи, незалежно від форм власності і організаційно-правових форм господарювання.
3. Управлінню статистики праці (Григорович Н.В.):
3.1. Передати управлінню справами оригінали бланків форм державної статистичної звітності, затверджених у пункті 1, для тиражування.
3.2. Здійснювати методологічне керівництво збором та розробкою державної статистичної звітності за вищезазначеними формами.
4. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення тиражу бланків форм, затверджених у пункті 1.
5. Управлінню справами (Москот В.Ф.) забезпечити контроль за своєчасним тиражуванням і розсиланням бланків форм, затверджених у пункті 1, на адресу Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики.
6. Головному.міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві (Сидоренко М.М.):
6.1. Здійснити розробку програмного забезпечення КЕОІ за формами N 1-ПВ термінова - місячна, N 1-ПВ термінова - квартальна у грудні 2001 р. та передати його у промислову експлуатацію у січні 2002 р. і у березні 2002 р. відповідно.
6.2. Забезпечити розробку та зведення даних звітів затверджених форм державної статистичної звітності, одержаних від Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики згідно з Планом державних статистичних спостережень.
7. Начальнику Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, начальникам обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики забезпечити в установленому порядку збір, розробку і подання Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві звітів у терміни, що визначені Планом державних статистичних спостережень.
8. Скасувати накази Держкомстату України:
- від 22.11.2000 р. N 374 "Про затвердження форм державної статистичної звітності з праці" в частині затвердження форм N 1-ПВ термінова - місячна "Звіт з праці", N 1-ПВ термінова - місячна (зведена) "Зведений звіт з праці";
- від 08.07.97 р. N 169 "Про затвердження Анкети обстеження робочої сили та витрат на її утримання за 1996 рік".
9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Власенко Н.С.
Голова Комітету О.Осауленко
( Форму N 1-ПВ термінова - місячна "Звіт з праці" скасовано на підставі Наказу Державного комітету статистики N 224 від 21.07.2003 )( Форму N 1-ПВ термінова - квартальна "Звіт з праці" скасовано на підставі Наказу Державного комітету статистики N 224 від 21.07.2003 )
Державна статистична звітність
Коди
форми
доку-
мента
за
ДКУД
організа-
ції-скла-
дача іде-
нтифіка-
ційний
код за
ЄДРПОУ
терито-
рії за
КОАТУУ
галузі
за
ЗКГНГ
виду
еконо-
мічної
діяль-
ності
за
КВЕД
форми
влас-
ності
за
КФВ
органі-
заційно-
правової
форми
господа-
рювання
за КОПФГ
міністер-
ства, ін-
шого цен-
трального
органу
виконав-
чої влади
за СПОДУ
вище-
стоящої
органі-
зації-
іденти-
фікаці-
йний
код за
ЄДРПОУ
прива-
тизації
КС
1234567891011
Кому подається ________________ Форма N 1-РС
_______________________________
назва та адреса одержувача Затверджено
Міністерство, інший центральний наказом Держкомстату
орган виконавчої влади ________ України
_______________________________ від 28.09.2001 р. N 398
Концерн, асоціація та інше
об'єднання ____________________ Поштова
_______________________________
Підприємство (організація) ____ Подають підприємства, установи,
_______________________________ організації, що включені до
Адреса підприємства вибіркової сукупності об'єктів
(організації) _________________ обстеження, за вказівкою органу
_______________________________ державної статистики (раз на два
Форма власності _______________ роки) не пізніше 7 березня -
Організаційно-правова форма органу державної статистики за
господарювання ________________ місцем знаходження.
Вид діяльності ________________
Звіт
про витрати на утримання робочої сили за 200_ рік Заповнені дані є конфіденційною інформацією.
Розділ I
Код рядкаОсіб
(у цілих
одиницях)
Кількість
людино-
годин*
АБ12
Середньооблікова чисельність штатних
працівників облікового складу

101
Крім того середня чисельність:**
сумісників (зовнішніх)102
працюючих за договорами103
Середньооблікова чисельність персоналу
в еквіваленті повної зайнятості

104

Х
Кількість невідпрацьованих людино-годин,
що були оплачені (ряд. 106+107+108)

105

Х
з них:
- працівникам, які знаходились у
відпустках (основних, додаткових)

106

Х
- працівникам, які перебували у
відпустках за ініціативою адміністрації
або переведені на не повний робочий
день, тиждень



107



Х
- інші невідпрацьовані, але оплачені
людино-години*** (наприклад, за період
навчання у системі підвищення
кваліфікації, пільгові години
підліткам, за виконання державних і
громадських обов'язків та інше)





108





Х
Загальна кількість оплачених
людино-годин
(ряд. 101+102+103+105 гр. 2)


109


Х
Норма тривалості робочого часу,
встановлена колективним договором,
годин на тиждень на одного працівника


110


Х
___________________
* По рядках 101 - 103 гр. 2 відображається кількість фактично відпрацьованих людино-годин (включаючи надурочні).
** У разі відсутності обліку робочого часу середня чисельність зазначених категорій визначається за формулою:
(К на 01.01.2001 : 2 + К на 01.02.2001 + ... + К на 01.12.2001 + К на 31.12.2001 : 2) / 12, де К - кількість працівників зазначеної категорії.
*** Включаються людино-години невідпрацьованого часу (крім зазначених у ряд. 106, 107), сума оплати за які відображена по ряд. 206 та по ряд. 222, не включаються людино-години тимчасової непрацездатності, оплачені за рахунок коштів підприємства та фонду соціального страхування.
Розділ II
Складові частини витрат на утримання
робочої сили
Код рядкаСума, тис.грн.
(з одним
десятковим
знаком)
АБ1
1. Пряма оплата201
з неї
- оплата праці по відрядних розцінках,
тарифних ставках та посадових окладах

202
- надбавки та доплати до тарифних
ставок та відрядних розцінок, що носять
регулярний характер, обумовлені
функціонуванням даної організації та
професіональною належністю працівника
(на роботах із шкідливими і важкими
умовами праці, за роботу у
багатозмінному режимі, у нічний час, за
керівництво бригадою, за вислугу років
та ін.)









203
- премії за виробничі результати204
- оплата працівникам, які не перебувають
у штаті підприємства (зовнішнім
сумісникам, за виконання робіт згідно з
договорами, або одноразових робіт,
залученим до роботи за спеціальними
договорами на надання робочої сили,
студентам та учням, які залучені на
тимчасові роботи)







205
2. Оплата за невідпрацьований час206
з неї
- оплата щорічних основних і
додаткових відпусток

207
- нараховано працівникам, які
перебували у відпустках за
ініціативою адміністрації або
переведені на скорочений робочий
день, тиждень




208
3. Премії та нерегулярні виплати
з неї
209
- винагороди по підсумках роботи
за рік

210
- матеріальна допомога211
4. Заробітна плата у натуральній
формі, пільги, послуги, допомоги
у натуральній і грошовій формах


212
з неї вартість безкоштовно наданих
працівникам окремих галузей економіки
(відповідно до законодавства)
комунальних послуг, палива, продуктів
харчування




213
5. Витрати підприємств на оплату
житла працівників

214
з них витрати на утримання житла, що
є у власності підприємства

215
6. Витрати підприємств на соціальне
забезпечення працівників

216
з них нараховано внесків до
- Пенсійного фонду

217
- Фонду соціального страхування на
випадок безробіття

218
- Фонду страхування від нещасних
випадків на виробництві

219
- Фонду страхування з тимчасової
втрати працездатності

220
- нараховано допомоги по тимчасовій
непрацездатності за рахунок
підприємства (за перші п'ять днів
непрацездатності)



221
7. Витрати на професійне навчання222
8. Витрати на утримання громадських
служб

223
9. Витрати на робочу силу, які не
віднесені до інших груп

224
10. Податки, що відносяться до
витрат на робочу силу

225
11. Загальна сума витрат на робочу
силу (ряд. 201+206+209+212+214+
+216+222+223+224+225)


226
Довідково за 200_ рік
Сума нарахованого прибуткового податку і
внесків на обов'язкове державне пенсійне
і соціальне страхування із заробітної плати
штатних працівників, які враховані у ряд. 101



301
Суми нарахованої допомоги по соціальному
страхуванню (по тимчасовій непрацездатності,
з вагітності та пологів, при народженні
дитини та ін. виплати, що здійснюються за
рахунок фонду соціального страхування та
підприємства)





302
"___"___________ 200_ р. Керівник __________________________
(підпис)
Виконавець ____________________
(прізвище та N телефону) Головний бухгалтер ________________
(підпис)