• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів України

Міністерство фінансів України  | Наказ, Положення від 01.06.2004 № 365
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 01.06.2004
  • Номер: 365
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
01.06.2004 N 365
Про затвердження Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів N 408 від 18.06.2004 N 452 від 07.07.2004 N 526 від 17.08.2004 N 741 від 25.11.2004 )
На виконання п. 4.3 постанови колегії Міністерства від 5 березня 2004 р. N 2 щодо розробки проекту Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів України та з метою забезпечення належної організації своєчасного та якісного виконання нормативно-правових актів та доручень органів державної влади, розгляду запитів і звернень народних депутатів України, наказів Міністерства, розпоряджень і окремих доручень керівництва Міністерства, протокольних доручень апаратних нарад, кореспонденції від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій, установ та звернень громадян; підготовки довідкових та аналітичних матеріалів до проектів нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства у Верховній Раді України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів України (додається).
2. Заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів Міністерства:
2.1. Забезпечити виконання усіма працівниками центрального апарату Міністерства вимог цього Положення.
2.2. Провести у тижневий термін навчання працівників структурних підрозділів із вивчення вимог Положення.
3. Управлінню організаційно-розпорядчої роботи (Коршенюк Л.В.) у тижневий термін внести необхідні зміни до Регламенту роботи Міністерства фінансів України.
4. Заступнику Міністра Цоколу С.Л., Департаменту інформаційних технологій (Жлуктенко С.В.) забезпечити розроблення та впровадження програмного продукту щодо проходження всієї вхідної кореспонденції у Міністерстві.
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ від 06.05.98 N 107 "Про організацію контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Ярошенка Ф.О.
Перший віце-прем'єр-міністр України,
Міністр фінансів України

М.Я.Азаров
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
01.06.2004 N 365
ПОЛОЖЕННЯ
про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів України
( У тексті Положення слова "відділ моніторингу та організації контролю за виконанням документів Управління організаційно-розпорядчої роботи" у всіх відмінках замінено словами "Відділ моніторингу та організації контролю за виконанням документів" у відповідних відмінках; слова "Управління організаційно-розпорядчої роботи" у всіх відмінках замінено словами "Відділ моніторингу та організації контролю за виконанням документів" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства фінансів N 741 від 25.11.2004 )
1. Загальні положення
1.1. Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві фінансів України регламентує:
1.1.1. порядок здійснення контролю за виконанням завдань, визначених нормативно-правовими актами та дорученнями органів державної влади, розглядом запитів і звернень народних депутатів України, наказів Міністерства, розпоряджень і окремих доручень керівництва Міністерства, протокольних доручень апаратних нарад, кореспонденції від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій, установ та звернень громадян;
1.1.2. підготовку довідкових та аналітичних матеріалів до проектів нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства у Верховній Раді України.
1.2. Завданням системи контролю за виконанням документів у Міністерстві є:
- забезпечення системного своєчасного і якісного виконання всіх контрольних завдань, запобігання можливим недолікам у ході виконання контрольних доручень та ризикам несвоєчасного їх виконання;
- підвищення ефективності контролю та відповідальності посадових осіб за стан виконавської дисципліни.
1.3. Контроль за виконанням доручень передбачає здійснення постійного моніторингу, отримання від виконавців відповідної проміжної та підсумкової інформації, аналіз цієї інформації та результатів моніторингу, інформування керівництва Міністерства та керівників структурних підрозділів про хід реалізації акта чи доручення.
1.4. Контролю підлягають документи, в яких встановлено завдання, або які містять питання, що потребують вирішення.
1.5. Організація контролю за виконанням завдань, визначених нормативно-правовими актами та дорученнями органів державної влади, розглядом запитів і звернень народних депутатів України, наказів Міністерства, розпоряджень і окремих доручень керівництва Міністерства, протокольних доручень апаратних нарад, кореспонденції від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій, установ та звернень громадян, підготовкою довідкових та аналітичних матеріалів до проектів нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства у Верховній Раді України покладається на заступників Міністра відповідно до розподілу функціональних повноважень.
1.6. Резолюція керівництва Міністерства є обов'язковою для виконання.
1.7. Контроль покладається на:
- Відділ моніторингу та організації контролю за виконанням документів - за виконанням завдань, визначених нормативно-правовими актами, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розглядом запитів і звернень народних депутатів України, рішень колегій, виконанням наказів, розпоряджень Міністерства, окремих доручень першого заступника Міністра, протокольних доручень апаратних нарад;
- Департамент забезпечення діяльності Міністра - в окремо визначених випадках за виконанням особистих доручень Першого віце-прем'єр-міністра України, Міністра фінансів України та першого заступника Міністра фінансів за їх вказівкою;
- Департамент взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування - за підготовку довідкових та аналітичних матеріалів до проектів нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, розгляд звернень громадян;
- Департамент взаємозв'язків з Верховною Радою України - за підготовку експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства у Верховній Раді України;
- посадових осіб - за виконанням наказів і розпоряджень Міністерства, окремих доручень і протокольних доручень нарад у першого заступника Міністра фінансів, яким надано відповідне доручення щодо здійснення цього контролю; доручень Першого віце-прем'єр-міністра України, Міністра фінансів України до доповідних (службових) записок заступників Міністра, керівників департаментів, самостійних управлінь (відділів), які його ініціювали;
- керівників структурних підрозділів, яких визначено відповідальними виконавцями у дорученнях керівництва Міністерства;
- керівників структурних підрозділів та відповідальних за діловодство працівників - за розгляд кореспонденції від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції;
- помічників заступників Міністра та відповідальних за діловодство працівників - за виконання доручень заступників Міністра до доповідних (службових) записок та окремих доручень.
( Пункт 1.7 в редакції Наказу Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
1.8. Відповідальність за:
- організацію своєчасного і якісного виконання доручень несуть заступники Міністра та керівники структурних підрозділів відповідно до розподілу функціональних повноважень;
- своєчасне та якісне виконання доручень однаковою мірою несуть усі посадові особи, зазначені в резолюції, у межах компетенції структурного підрозділу, який бере участь у виконанні;
- зміст, рівень підготовки та належне оформлення документів, однаковою мірою несуть усі посадові особи, які відповідальні за їх виконання;
- виконання планів роботи структурних підрозділів Міністерства несуть керівники відповідних структурних підрозділів;
- виконання доручень відповідно до резолюції керівництва Міністерства несе безпосередньо посадова особа, яка згідно з резолюцією визначена відповідальним виконавцем.
1.9. Відповідальність за зміст, рівень підготовки та належне оформлення документів, що розробляються на виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та дорученнями Прем'єр-міністра України за рішенням Міністра фінансів України або першого заступника Міністра покладається на одного із заступників Міністра відповідно до розподілу функціональних повноважень; інших документів - на керівників структурних підрозділів.
2. Взяття документів на контроль та порядок їх опрацювання
2.1. При реєстрації вхідної кореспонденції відповідно до розділу 8 пункту 8.1 Регламенту роботи Міністерства фінансів у реєстраційно-контрольні картки АІС "Діловодство" (далі - РКК) вноситься резолюція керівництва Міністерства і конкретний термін виконання.
2.2. Подальшу інформацію (резолюцію керівника структурного підрозділу, інформацію про виконавця та номер телефону) в РКК вносить відповідальний за діловодство працівник.
2.3. Якщо документ виконується кількома особами, відповідальною за організацію його виконання є особа, зазначена в резолюції першою, або окремо визначена.
Відповідальний виконавець зобов'язаний організувати належне виконання документа іншими посадовими особами, які є співвиконавцями, а також узагальнити матеріали та підготувати проект відповіді органу чи особі, від якої надійшов документ.
Посадові особи, які визначені співвиконавцями, подають пропозиції відповідальному виконавцю не пізніше, ніж за три дні до настання терміну виконання (якщо документ потребує термінового виконання - протягом встановленого терміну).
2.4. Якщо керівнику одного структурного підрозділу для організації виконання адресованих йому документів необхідно залучити або отримати інформацію від іншого підрозділу, він складає запит до структурного підрозділу, до компетенції якого належить питання, та здійснює контроль за його виконанням.
2.5. У разі необхідності відповідальним виконавцем готується проект окремого доручення за підписом Першого віце-прем'єр-міністра України, Міністра фінансів України, заступників Міністра відповідно до розподілу функціональних повноважень, в якому встановлюється термін виконання.
2.6. У разі, якщо зміст документа, який надійшов на виконання до структурного підрозділу, не відповідає покладеним на нього функціям, то передавання його до іншого структурного підрозділу здійснюється протягом одного дня з відома керівника структурного підрозділу, до функції якого належить розгляд порушених питань.
2.7. Приймати рішення, яке відрізняється від раніше прийнятого одним із заступників Міністра відповідно до його компетенції, має право лише Перший віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів України або перший заступник Міністра.
2.8. Розгляд та візування проекту відповіді здійснюються керівниками структурних підрозділів протягом робочого дня з моменту його подання на розгляд або першочергово у разі, якщо документ терміновий.
2.9. У структурних підрозділах контроль за своєчасним виконанням доручень здійснюється відповідальними за діловодство працівниками, які:
- постійно відслідковують в АІС "Діловодство" у автоматизованому робочому місці (далі - АРМ) "Структурний підрозділ" контрольні завдання з терміном виконання до кінця поточного тижня;
- за 2 - 3 дні до закінчення терміну попереджають безпосередніх виконавців про настання терміну виконання контрольних завдань;
- щоденно готують керівнику структурного підрозділу інформацію про стан виконання доручень;
- вносять в РКК внутрішню резолюцію та зміни до неї - за 2 дні до настання терміну виконання контрольних завдань вносять в РКК АІС "Діловодство" інформацію про стан виконання у підрозділі доручень органів державної влади та доручень керівництва Міністерства (зазначається посадова особа, у якої на розгляді знаходиться проект відповіді, дата та номер листа надання проміжної відповіді зі стислим змістом результатів розгляду питання або дата та номер листа з проханням продовжити встановлений термін виконання);
( Абзац підпункту 2.9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 741 від 25.11.2004 )
- своєчасно подають РКК до Відділу моніторингу та організації контролю за виконанням документів для зняття документів з контролю;
( Абзац шостий підпункту 2.9 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004, в редакції Наказу Міністерства фінансів N 741 від 25.11.2004 )
- роздруковують керівництву підрозділу електронні копії документів для прийняття оперативних рішень;
- роздруковують щотижневу та щомісячну інформаційно-аналітичну інформацію, підготовлену Відділом моніторингу та організації контролю за виконанням документів, яка розміщена на внутрішньому інформаційному ресурсі (веб-сайті) Мінфіну, для опрацювання у структурному підрозділі.
( Абзац восьмий підпункту 2.9 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
3. Терміни виконання документів та їх продовження
3.1. Термін виконання документів - час, відведений для розгляду питання по суті, планування, організації та проведення, у разі потреби, заходів щодо підготовки документа, узгодження його з іншими структурними підрозділами Міністерства (у межах їх компетенції), доповіді керівнику, за вказівкою якого документ було взято на контроль, та надання відповіді адресату.
3.2. Акти і доручення виконуються у терміни, встановлені чинним законодавством України:
- конкретний термін - встановлюється у тексті нормативно-правового акта та доручення;
- 30 календарних днів з моменту підписання акта чи доручення - у разі невизначення терміну;
- 7 робочих днів - з грифом "терміново";
- 15 днів - відповідь на депутатський запит (якщо відповідь з об'єктивних причин не може бути надана в установлений термін, направляється лист з пропозицією щодо надання відповіді в інший термін, але не більший за один місяць з дня надходження запиту);
- 10 днів - відповідь про результати розгляду звернення народного депутата України (якщо розгляд депутатського звернення з об'єктивних причин не може бути проведено, народному депутатові України повідомляється про це листом з викладенням мотивів подовження терміну розгляду. При цьому термін розгляду звернення не повинен перевищувати 30 днів з дня його надходження);
- 5 днів - доопрацювання проектів документів, повернутих Кабінетом Міністрів України, якщо у дорученні не зазначено інше.
3.3. Терміни підготовки проектів документів, що надсилаються Кабінетом Міністрів України:
- за 10 днів до закінчення місячного терміну, якщо інший не зазначено в документі - акти та доручення Президента України;
- у 10- і 5-денний термін після реєстрації у Секретаріаті Кабінету Міністрів України - запити та звернення народних депутатів України.
3.4. Терміни підготовки експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства у Верховній Раді України, визначені у статті 27 Бюджетного кодексу України, а також можуть бути визначені у дорученні Кабінету Міністрів України або у окремому дорученні керівництва Міністерства.
3.5. У разі неможливості виконання в установлені терміни акта чи доручення Президента України, заступники Міністра, відповідальні за виконання документа, доповідають першому заступникові Міністра фінансів про неможливість підготовки в установленому порядку у визначений термін проекту відповіді і подають йому проект подання про перенесення встановленого терміну виконання з обґрунтуванням причин, що призвели до цього:
- Главі Адміністрації Президента - про виконання актів і доручень Президента України, даних безпосередньо Міністерству фінансів України, - за 5 днів;
- за належністю Прем'єр-міністру України, Першому віце-прем'єр-міністру України, Міністру фінансів України або Віце-прем'єр-міністру України - про виконання актів і доручень Президента України, що надіслані до виконання Кабінетом Міністрів України - за 7 днів.
3.6. Перший заступник Міністра фінансів України розглядає пропозиції, уточнює обставини, що унеможливлюють виконання акта чи доручення у встановлений строк, вживає відповідних заходів і підписує подання про подовження термінів виконання Главі Адміністрації Президента України або до Кабінету Міністрів України.
3.7. Подання про перенесення термінів виконання рішень та доручень Кабінету Міністрів України подаються за належністю Прем'єр-міністру України, Першому віце-прем'єр-міністру України, Міністру фінансів України або Віце-прем'єр-міністру України у такому ж порядку за 5 днів до завершення терміну виконання.
3.8. Знімати з контролю невиконані завдання та приймати рішення щодо подовження термінів виконання завдань, визначених наказами і розпорядженнями Міністерства, окремими дорученнями першого заступника Міністра, мають право лише Перший віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів України та перший заступник Міністра фінансів за наявності умови аргументованого письмового пояснення виконавця.
3.9. Відповідальність за дотримання порядку підготовки подання про перенесення термінів виконання актів, доручень Президента України, рішень та доручень Кабінету Міністрів України покладається на заступників Міністра.
4. Зняття документів із контролю
4.1. Документ вважається виконаним і знімається з контролю у разі:
- повної реалізації зазначених у документі заходів;
- надання органу або особі, якими надіслано документ, вичерпної інформації про виконання доручення.
4.2. Доручення Президента України та Прем'єр-міністра України вважаються виконаними лише за умови зняття їх з контролю в Адміністрації Президента України та Секретаріаті Кабінету Міністрів України.
4.3. Після виконання контрольного доручення, РКК зі стислим змістом результатів розгляду питання, підписана начальником структурного підрозділу, подається до Відділу моніторингу та організації контролю за виконанням документів.
( Підпункт 4.3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004, в редакції Наказу Міністерства фінансів N 741 від 25.11.2004 )
4.4. Інформація про виконання доручення Президента України має адресуватися Президенту України або Главі Адміністрації Президента України і підписуватися Першим віце-прем'єр-міністром України, Міністром фінансів України, а в разі його відсутності - першим заступником Міністра. Вона має готуватися незалежно від того, зазначається в дорученні необхідність інформування чи ні, і надсилатися не пізніше закінчення терміну, передбаченого для його виконання.
4.5. Документ знімається з контролю за умови виконання вищезазначених вимог і внесення інформації про його виконання до РКК:
- Відділом моніторингу та організації контролю за виконанням документів - щодо нормативно-правових актів, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів, рішень колегій, наказів і розпоряджень Міністерства, окремих доручень і протокольних доручень апаратних нарад у першого заступника Міністра фінансів;
( Абзац другий підпункту 4.5 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )( Абзац третій підпункту 4.5 пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
- Департаментом взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування - щодо звернень громадян;
- відповідальними за діловодство працівниками структурних підрозділів - щодо кореспонденції від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, установ та організацій.
4.6. Документи на виконання особистих доручень Першого віце-прем'єр-міністра України, Міністра фінансів України та першого заступника Міністра фінансів, зазначених в абзаці третьому підпункту 1.7 пункту 1 цього наказу, знімаються з контролю Департаментом забезпечення діяльності Міністра.
( Пункт 4 доповнено підпунктом 4.6 згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
4.7. Інформація про виконання рішень колегій, наказів Міністерства, службових розпоряджень, окремих доручень та протокольних доручень апаратних нарад подається до Відділу моніторингу та організації контролю за виконанням документів разом із копією документів, якими підтверджується виконання встановлених завдань.
( Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
5. Підготовка та подання інформаційно-аналітичних звітів про стан виконавської дисципліни
5.1. Відділ моніторингу та організації контролю за виконанням документів:
- щомісяця в десятиденний термін після закінчення звітного періоду наростаючим підсумком з початку року готує та подає інформаційно-аналітичні матеріали керівництву Міністерства про стан виконання контрольних доручень органів державної влади та керівництва Міністерства (для керівників структурних підрозділів розміщує ці матеріали на внутрішньому інформаційному ресурсі Мінфіну Microsoft Outlook / Общие папки / Все общие папки / Аналіз виконавської дисципліни в Міністерстві);
- щопонеділка подає керівництву Міністерства інформацію про стан виконання контрольних доручень органів державної влади та керівництва Міністерства для розгляду стану виконавської дисципліни на апаратних нарадах у першого заступника Міністра фінансів (для керівників структурних підрозділів розміщує ці матеріали на внутрішньому інформаційному ресурсі Мінфіну Microsoft Outlook / Общие папки / Все общие папки / Аналіз виконавської дисципліни в Міністерстві);
- щоденно подає заступникам Міністра фінансів відповідно до розподілу функціональних повноважень інформацію про невиконані структурними підрозділами Міністерства доручення в установлені терміни;
- щоденно подає першому заступникові Міністра фінансів інформацію про стан виконання доручень Президента України та Адміністрації Президента України;
- щопонеділка подає заступникам Міністра фінансів, керівникам структурних підрозділів переліки контрольних доручень органів державної влади та керівництва Міністерства з терміном виконання до кінця поточного тижня;
- щопонеділка подає заступникам Міністра фінансів перелік доручень Президента України та Адміністрації Президента України з терміном виконання до кінця поточного тижня;
- щоп'ятниці подає заступникам Міністра фінансів переліки невиконаних доручень органів державної влади та керівництва Міністерства для забезпечення виконання у вихідні дні працівниками структурних підрозділів, які не забезпечили їх виконання протягом поточного тижня.
( Підпункт 5.1 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
5.2. Департамент взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування:
- щомісячно готує та подає в десятиденний термін після закінчення звітного періоду керівництву Міністерства інформацію про стан підготовки довідкових та аналітичних матеріалів до проектів нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, розгляду звернень громадян;
- щоп'ятниці подає керівництву Міністерства відповідні матеріали для розгляду на апаратних нарадах у першого заступника Міністра фінансів.
5.3. Департамент взаємозв'язків з Верховною Радою України:
- щомісячно готує та подає в десятиденний термін після закінчення звітного періоду наростаючим підсумком з початку року керівництву Міністерства інформацію про стан підготовки експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства у Верховній Раді України;
- щоп'ятниці подає керівництву Міністерства відповідні матеріали для розгляду на апаратних нарадах у першого заступника Міністра фінансів.
5.4. Управління справами щомісячно в десятиденний термін після закінчення звітного періоду наростаючим підсумком з початку року надає керівництву Міністерства інформацію про кількість надходження кореспонденції від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій, установ.
( Підпункт 5.4 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів N 408 від 18.06.2004, N 526 від 17.08.2004 )
6. Відповідальність за несвоєчасне виконання контрольних завдань
6.1. У разі несвоєчасного виконання та неналежної організації виконання у встановлені терміни контрольних завдань відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 9 квітня 2004 р. N 268 "Про затвердження Положення про преміювання працівників центрального апарату Міністерства фінансів України" передбачено зменшення розміру премії за результатами місяця.
6.2. Пропозиції щодо зменшення розміру премії подають для розгляду першому заступнику Міністра:
- Відділ моніторингу та організації контролю за виконанням документів - щодо працівників, які не забезпечили організації та своєчасного і якісного виконання контрольних завдань органів державної влади, рішень колегій, наказів, розпоряджень і окремих доручень першого заступника Міністра та протокольних доручень апаратних нарад;
( Абзац другий підпункту 6.2 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
- Департамент взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування або заступник Міністра, який брав участь у засіданні - щодо працівників, які не забезпечили своєчасної та якісної підготовки довідкових та аналітичних матеріалів до проектів нормативно-правових актів для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;
- Департамент взаємозв'язків з Верховною Радою України - щодо працівників, які не забезпечили своєчасної підготовки експертних висновків до законопроектів та довідок про доцільність їх супроводження посадовими особами Міністерства;
- заступники Міністра - щодо працівників, які не забезпечили вчасного виконання їх доручень.
6.3. У разі невиконання у встановлені терміни завдань із причин, що не залежать від виконавця, окреме рішення щодо доцільності зменшення розміру премії працівникам приймається безпосередньо першим заступником Міністра на підставі доповідної записки директора Департаменту чи начальника самостійного управління (відділу), погодженої із заступником Міністра, відповідно до розподілу функціональних повноважень.
7. Інформаційне забезпечення системи контролю за виконанням документів
7.1. Робота структурних підрозділів Міністерства з контролю за виконанням документів забезпечується АРМ АІС "Діловодство": АРМ "Контроль" у Відділі моніторингу та організації контролю за виконанням документів призначений для:
( Абзац перший підпункту 7.1 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 452 від 07.07.2004 )
- контролю за виконанням доручень органів державної влади, рішень колегій, наказів, розпоряджень і окремих доручень першого заступника Міністра та протокольних доручень апаратних нарад;
- аналізу стану виконання контрольних завдань;
- закриття та зняття з контролю документів;
- формування статистичних звітів за аналітичними типами документів у розрізі структурних підрозділів за затвердженими в електронному вигляді з можливістю їх вивантаження у MS Word або Excel для подальшого збереження або друку;
- формування переліків нагадувань про терміни виконання доручень у розрізі структурних підрозділів і за аналітичними типами документів за замовлений період за затвердженими формами в електронному вигляді з можливістю їх вивантаження у MS Word або Excel для подальшого збереження або друку;
- формування інформації щодо стану виконання контрольних документів у розрізі структурних підрозділів і за аналітичними типами документів за замовлений період за затвердженими формами в електронному вигляді з можливістю їх вивантаження у MS Word або Excel для подальшого збереження або друку;
- пошуку документів у системі на основі інформації реєстраційно-контрольних карток за точними та неточними критеріями;
- формування звітів з виконавської дисципліни для внесення пропозицій керівництву Міністерства щодо преміювання працівників центрального апарату Міністерства;
АРМ "Звернення громадян" у Департаменті взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування призначений для:
- контролю за виконанням доручень органів державної влади до звернень громадян та контролю за дотриманням термінів розгляду звернень громадян підрозділами Міністерства;
- контролю за виконанням доручень заступників Міністра фінансів за наслідками проведеного особистого прийому громадян та звернень, отриманих під час "гарячих ліній";
- аналізу стану розгляду звернень громадян;
- формування статистичної та аналітичної інформації щодо доручень до звернень та звернень, які надходять на розгляд до Міністерства за замовлений період в електронному вигляді з можливістю їх вивантаження у MS Word або Excel для подальшого збереження або друку;
- формування переліків нагадувань про терміни виконання доручень у розрізі структурних підрозділів за замовлений період в електронному вигляді з можливістю їх вивантаження у MS Word або Excel для подальшого збереження або друку;
- формування інформації щодо стану розгляду звернень громадян за замовлений період в електронному вигляді з можливістю їх вивантаження у MS Word або Excel для подальшого збереження або друку;
- пошуку документів у системі на основі інформації РКК за точними та неточними критеріями;
АРМ "Звернення та запити депутатів" у Департаменті взаємозв'язків з Верховною Радою України призначений для моніторингу стану розгляду звернень та запитів народних депутатів підрозділами Міністерства фінансів;
АРМ "Структурний підрозділ" у відповідальних за діловодство працівників структурних підрозділів Міністерства призначений для:
- контролю стану виконання доручень у структурному підрозділі у розрізі документів вищих органів влади, внутрішніх документів, відомчих документів, звернень громадян;
- внесення внутрішніх резолюцій для контролю за виконанням документу безпосереднім виконавцем;
- контролю за станом виконання внутрішніх резолюцій керівників структурних підрозділів;
- формування інформації щодо стану виконання доручень за замовлений період на рівні структурного підрозділу;
- пошуку документів у системі на основі інформації РКК за точними та неточними критеріями;
- використання документів в електронному вигляді під час виконання контрольних доручень.