МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2009 N 297 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1015 від 14.09.2012 )
Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки
НАКАЗУЮ:
1.Унести до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки, затвердженої наказом Міністерства від 27.03.98 N 36, такі зміни:
пункт 3.6 викласти в такій редакції:
"3.6. Облік обсягу документообігу
3.6.1. Обсяг документообігу Міністерства складається з кількості вхідних, вихідних і внутрішніх документів за певний проміжок часу. Кількісному обліку підлягають усі вхідні, вихідні та внутрішні документи Міністерства. Зазначений облік документів ведеться в кожному відділі (секторі) у відповідному журналі обліку, що має довільну форму. Допускається електронна форма журналу. Облік документів з грифом "Для службового користування" ведеться окремо від обліку загальної кореспонденції.
3.6.2. Звіт про документообіг щокварталу готується відділами (секторами) та до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, подається департаменту адміністративно-господарської діяльності та інформатизації згідно з формою, поданою в додатку 6.
Департаментом адміністративно-господарської діяльності та інформатизації щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, подається Міністрові зведена інформація про документообіг Міністерства";
додаток 6 до пункту 3.6.2 Інструкції викласти в новій редакції, що додається.
2. Контроль за вчасним поданням відділами (секторами) звітів про документообіг покласти на директорів департаментів, начальників структурних підрозділів на правах самостійних.
Міністр економіки України | Б.М.Данилишин |
Додаток
до наказу Міністерства
економіки України
01.04.2009 N 297
Додаток 6
до п. 3.6.2
ЗВІТ
відділу _________________________________________ (інд. _____) про документообіг за ____________ 200_ року
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Кількість одержаної кореспонденції, документів | Кількість відправленої кореспонденції на адресу | Кількість підготовлених |
| | | внутрішніх документів |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------+--------------------------------------------------------------------+-------------------------------|
| | доручень КМУ | запитів | актів | інші | листів | КМУ | ВРУ | міністерств, | інші | наказів |окре-| внутрішніх |
| | | народних | законо- | (накази, | | | | відомств | | | мих | листів, |
| | | депутатів | давства | окремі | | | | | | |дору-| службових |
| | | | (закони, | доручення, | | | | | | |чень | записок |
| | | | постанови, | листи | | | | | | | | |
| | | | розпоряд- | структурних | | | | | | | | |
| | | | ження) | підрозділів, | | | | | | | | |
| | | | | звернення | | | | | | | | |
| | | | | громадян) | | | | | | | | |
| |-------------------+------------+------------+--------------+------------------------------+--------------------+------------+-------------------+--------------+-----------| |-------------|
| |оригіналів, |копій |ори- |копій | до |до ви-| до |до ви-| з проек- | запитів |ін- | з |відпо-|ініці-|від- |ініці-| з |від- | за- |відпо-| під- |норма-|роз | | на | щодо |
| |де Мінеко- | |гіна-| |відо-|конан-|відома |конан-| тами актів | |фор-|проек-|віді |атив- | по- |атив- |проек-|пові-|питів | віді | при- |тивно-|по- | |вико-| адм.- |
| | номіки: | |лів | | ма | ня | | ня | законо- | |ма- | тами | | ні |віді | ні | тами |дей | | на |ємств, | пра- |ряд-| |нан- | госп. |
| | | | | | | | | | давства | |цій-|актів | | | | |актів | | |звер- |органі-|вові |чі | | ня |питань |
| | | | | | | | | | | |них | за- | | | | | за- | | |нення | зацій | | | |дору-| |
| | | | | | | | | | | | |коно- | | | | |коно- | | |грома-| тощо | | | |чень | |
| | | | | | | | | | | | | дав- | | | | | дав- | | | дян | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |ства | | | | |ства | | | | | | | | | |
| |------------+------+-----+------+-----+------+-------+------+------------+------------+----+------+------+------+-----+------+------+-----+------+------+-------+------+----+-----+-----+-------|
| |1-е| спів- | | | | | | | |ори- |копій |ори- |копій | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |викона- | | | | | | | |гіна-| |гіна-| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | вець | | | | | | | |лів | |лів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------+---+--------+------+-----+------+-----+------+-------+------+-----+------+-----+------+----+------+------+------+-----+------+------+-----+------+------+-------+------+----+-----+-----+-------|
|Загаль-| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| ної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|пошти | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------+---+--------+------+-----+------+-----+------+-------+------+-----+------+-----+------+----+------+------+------+-----+------+------+-----+------+------+-------+------+----+-----+-----+-------|
|З гри- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| фом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|"ДСК" | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------+---+--------+------+-----+------+-----+------+-------+------+-----+------+-----+------+----+------+------+------+-----+------+------+-----+------+------+-------+------+----+-----+-----+-------|
|Всього | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------+---+--------+------+-----+------+-----+------+-------+------+-----+------+-----+------+----+------+------+------+-----+------+------+-----+------+------+-------+------+----+-----+-----+-------|
|Разом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник ______________________ _________________________
відділу (підпис) (ініціали, прізвище)
(сектору)
Відповідальний ______________________ _________________________
за (підпис) (ініціали, прізвище)
діловодство