• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про автоматизовану систему розподілу дисциплінарних скарг

Генеральна прокуратура України  | Наказ, Положення від 14.11.2019 № 283 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Генеральна прокуратура України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 14.11.2019
  • Номер: 283
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Генеральна прокуратура України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 14.11.2019
  • Номер: 283
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.11.2019 № 283
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Офісу Генерального прокурора № 160 від 05.06.2023 )
Про затвердження Положення про автоматизовану систему розподілу дисциплінарних скарг
Відповідно до підпункту 8 пункту 22 розділу II "Прикінцеві і перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури", пункту 16 Порядку роботи кадрових комісій, затвердженого наказом Генерального прокурора від 17.10.2019 № 233, пункту 10 розділу I Порядку розгляду кадровою комісією скарг про вчинення прокурором дисциплінарного проступку, здійснення дисциплінарного провадження та прийняття рішення за результатами дисциплінарного провадження, затвердженого наказом Генерального прокурора від 04.11.2019 № 266, керуючись статтею 9 Закону України "Про прокуратуру", НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про автоматизовану систему розподілу дисциплінарних скарг, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на голову третьої кадрової комісії з розгляду дисциплінарних скарг про вчинення прокурором дисциплінарного проступку та здійснення дисциплінарного провадження щодо прокурорів.

Генеральний прокурор

Р. Рябошапка
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
14.11.2019 № 283
ПОЛОЖЕННЯ
про автоматизовану систему розподілу дисциплінарних скарг
I. Загальні положення
1. Положення про автоматизовану систему розподілу дисциплінарних скарг (далі - Положення) розроблене відповідно до Порядку розгляду кадровою комісією скарг про вчинення прокурором дисциплінарного проступку, здійснення дисциплінарного провадження та прийняття рішення за результатами дисциплінарного провадження, затвердженого наказом Генерального прокурора від 04.11.2019 № 266 і передбачає порядок функціонування автоматизованої системи розподілу дисциплінарних скарг (далі - Система) для визначення члена відповідної кадрової комісії з розгляду дисциплінарних скарг про вчинення прокурором дисциплінарного проступку та здійснення дисциплінарного провадження щодо прокурорів (далі - Комісія) для вирішення питання щодо відкриття дисциплінарного провадження.
2. Система забезпечує автоматизацію процесу розподілу дисциплінарних скарг між членами Комісії.
3. Наведені у Положенні терміни вживаються у такому значенні:
адміністратор Системи - юридична особа, яка згідно з договором забезпечує супровід та здійснює підтримку працездатності Системи в цілому і виконує інші функції відповідно до взятих на себе договірних зобов’язань;
комп’ютерна програма - набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у придатній для зчитування комп’ютером формі, які приводять його в дію для досягнення певної мети або результату;
користувач Системи - член Комісії;
реєстратор Системи - член робочої групи Комісії, на якого покладено обов’язки щодо реєстрації дисциплінарних скарг (заяв) у Системі;
система - це сукупність комп’ютерних програм, що забезпечують визначення члена Комісії для вирішення ним питання щодо відкриття дисциплінарного провадження за допомогою використання відповідних програмно-апаратних комплексів, передачу інформації до центральної бази даних, захист на технологічних ланках від несанкціонованого доступу тощо;
технічний адміністратор - член робочої групи Комісії, до завдання якого входить підтримка технічного функціонування обладнання, що забезпечує роботу Системи.
4. Забезпечення захисту інформаційних ресурсів Системи здійснюється шляхом застосування засобів і методів технічного захисту інформації, впровадження організаційних та інженерно-технічних заходів комплексної системи захисту інформації, спрямованих на недопущення блокування інформації, несанкціонованого доступу до неї, її модифікації або спотворення.
5. Доступ до Системи забезпечується на окремому робочому місці реєстратора та користувача Системи.
6. Технічний супровід та підтримка працездатності Системи здійснюється адміністратором Системи.
II. Порядок роботи в Системі
1. Функціональні обов’язки реєстратора Системи визначаються у відповідних посадових інструкціях.
2. Реєстратор Системи вносить до бази даних Системи таку інформацію: прізвище, ім’я, по батькові особи, від якої надійшла скарга (заява), її посаду, дату надходження скарги (заяви), короткий зміст документа, інформацію про прокурора, стосовно якого направлено скаргу (заяву), дату реєстрації та вхідний номер, відомості про закінчення розгляду скарги (заяви) Комісією та передачі її до архіву.
3. Редагування інформації в Системі здійснюється реєстратором Системи у разі виявлення неточностей та технічних описок у відповідній інформації.
4. На кожну дисциплінарну скаргу (заяву) в Системі створюється реєстраційна картка, яка містить інформацію, зазначену у пункті 2 розділу II цього Положення. Внесення інформації до реєстраційної картки здійснює реєстратор Системи.
5. На підставі внесеної інформації Системою здійснюється автоматичний розподіл дисциплінарних скарг (заяв) між членами Комісії.
6. Автоматичний розподіл дисциплінарних скарг (заяв) здійснюється у день їх надходження, а у інших випадках - на підставі відповідного письмового доручення голови Комісії або особи, що його замінює.
7. Дисциплінарні скарги (заяви) розподіляються між членами Комісії з урахуванням перебування їх у відпустках, відрядженнях, тимчасової непрацездатності, тощо.
8. При розподілі дисциплінарної скарги (заяви) критерієм є навантаження членів Комісії.
Визначення навантаження здійснюється з урахуванням:
кількості дисциплінарних скарг (заяв), що надійшли на розгляд члену Комісії;
відпрацьованого робочого часу;
виконання членом Комісії інших повноважень, зокрема голови Комісії, її секретаря, про що Комісія приймає відповідне рішення.
9. Дисциплінарна скарга (заява) щодо прокурора (прокурорів), що надійшла протягом 2-х місяців після реєстрації іншої дисциплінарної скарги (заяви) щодо того самого прокурора (прокурорів), автоматично розподіляється члену Комісії, за яким визначено вирішення питання про відкриття дисциплінарного провадження за первинною дисциплінарною скаргою (заявою).
10. Якщо найменше навантаження мають декілька членів Комісії, скарга (заява) між ними розподіляється за принципом випадковості.
11. Не розподіляються на члена Комісії скарги (заяви), що надійшли:
за 14 днів до початку основної (не менше 14 днів) відпустки;
за один день та в день перебування члена Комісії у відрядженні;
у період тимчасової непрацездатності члена Комісії;
в інших випадках, передбачених законом.
12. Результатом автоматичного розподілу дисциплінарних скарг (заяв) є Протокол розподілу скарг (заяв) між членами Комісії, який створюється системою автоматично. Доступ до коригування інформації у протоколі згідно з технічними параметрами заблоковано.
Під час здійснення повторного автоматизованого розподілу до дисциплінарного провадження долучається новий протокол із відміткою "Повторний розподіл". Попередній протокол не вилучається.
13. Знеструмлення електромережі Комісії, вихід з ладу сервера Системи та інші умови, що впливають на безперебійність та функціонування Системи або доступу до неї, відповідно до цього Положення, фіксуються актами, в яких також зазначаються дата, час настання та закінчення дії відповідних обставин. Акт підписується секретарем Комісії, реєстратором Системи та технічним адміністратором.
Автоматизований розподіл дисциплінарних скарг (заяв) здійснюється невідкладно після налагодження роботи Системи або на наступний робочий день після усунення зазначених в абзаці першому цього пункту обставин.
14. Скарги (заяви), не розглянуті членом Комісії (у разі звільнення його з посади, припинення повноважень, тощо), а також незакінчені дисциплінарні провадження, в яких такий член Комісії проводив перевірку, але не склав висновків, підлягають повторному автоматичному розподілу відповідно до цього Положення.
Повторному автоматичному розподілу підлягають також:
скарги (заяви), не розглянуті членом Комісії, який перебуває на лікарняному, та строк для прийняття рішення про відкриття або відмову у відкритті провадження за яким минає через тиждень;
у разі виявлення конфлікту інтересів після первинного автоматичного розподілу справ;
у випадку прийняття Комісією рішення про відвід її члена до стадії розгляду висновку про наявність чи відсутність дисциплінарного проступку прокурора.
У випадку неможливості розгляду скарги (заяви) визначеним Системою членом Комісії з інших причин відповідне рішення про повторний розподіл приймається Комісією.
15. Після автоматичного розподілу скарг (заяв) Системою відповідальна особа робочої групи Комісії передає скаргу (заяву) визначеному Системою члену Комісії, який підтверджує фактичну дату отримання скарги (заяви) шляхом проставляння підпису у відповідному полі Книги обліку дисциплінарних скарг (заяв).
16. Формування аналітичної інформації здійснюється в Системі на запит реєстратора та користувача Системи.
17. Користувач Системи та реєстратор Системи зобов’язані виконувати вимоги цього Положення, забезпечувати зберігання та конфіденційність інформації, яка в ній міститься.

Начальник управління
організаційного забезпечення
діяльності (Секретаріату)
Кваліфікаційно-
дисциплінарної комісії
прокурорів Департаменту
кадрової роботи
та державної служби








С. Подкопаєв
( Текст взято з сайту Генеральної прокуратури України http://www.gp.gov.ua )