• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України

Міністерство економіки України | Наказ, Перелік від 23.08.2007 № 277 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Перелік
  • Дата: 23.08.2007
  • Номер: 277
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Перелік
  • Дата: 23.08.2007
  • Номер: 277
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
23.08.2007 N 277
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1015 від 14.09.2012 )
Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України
З метою забезпечення здійснення оперативного розгляду кореспонденції в Міністерстві
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 27.03.98 N 36, зі змінами, зміни, що додаються.
2. Першим заступникам та заступникам Міністра, департаменту забезпечення роботи Міністра, департаменту документального забезпечення додержуватися установлених вимог щодо порядку розгляду кореспонденції.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Царенка О.М.
Міністр А.К.Кінах
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
23.08.2007 N 277
ЗМІНИ,
що вносяться до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України ( v0036200-98 )
1. У тексті Інструкції та додатках до неї слова "управління документального забезпечення", "перше управління", "відділ організації роботи колегії та контролю" у всіх відмінках замінити словами "департамент документального забезпечення", "режимно-секретний відділ", "відділ контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади" у відповідному відмінку.
2. Пункт 3.2.4 викласти в такій редакції:
"3.2.4. Усі документи, що надходять до Міністерства, підлягають попередньому розгляду.
Попередній розгляд документів здійснюється працівниками департаменту документального забезпечення.
Метою попереднього розгляду документів є визначення необхідності реєстрації документів, розподіл їх для розгляду між Міністром, його заступниками та структурними підрозділами відповідно до розподілу обов'язків та компетенції.
На розгляд Міністрові подаються документи згідно з додатком 17.
Заступникові Міністра, що здійснює керівництво центральним апаратом Міністерства, на розгляд подаються, як правило, звернення та запити народних депутатів, адресовані Міністерству, документи, що стосуються роботи центрального апарату Міністерства, а також у яких порушуються питання, що належать до компетенції безпосередньо підпорядкованих йому структурних підрозділів.
Іншим заступникам Міністра на розгляд передаються документи, що надійшли від вищих, центральних та місцевих органів влади, у яких порушуються питання, що належать до їх компетенції згідно з розподілом обов'язків чи компетенції підпорядкованих їм структурних підрозділів, а також документи, у яких звертаються особисто до заступників Міністра, чи запрошення щодо особистої їх участі в нарадах, конференціях інших зібраннях.
Кореспонденція, виконання якої не потребує рішення керівництва Міністерства, а також інформаційного характеру направляється безпосередньо до департаментів.
Безпосередньо до відділів направляються листи - відповіді на листи-запити Міністерства, на номери яких є посилання у листах-відповідях, листи, безпосередньо адресовані відділам, а також що містять інформацію щодо доручення Кабінету Міністрів України, головного виконавця якого у Міністерстві уже визначено на рівні відділів.
Міністром при розгляді кореспонденції, як правило, визначається відповідний заступник Міністра, до компетенції якого згідно з розподілом обов'язків належить порушене в документі питання, чи структурний підрозділ, безпосередньо підпорядкований Міністрові.
Заступники Міністра, одержавши доручення від Міністра, при його розгляді дають доручення безпосередньо підпорядкованим їм структурним підрозділам, а також залучають, як співвиконавців, до виконання доручення не підпорядковані їм безпосередньо структурні підрозділи.
Директори департаментів при розгляді кореспонденції дають доручення підпорядкованим їм відділам/секторам щодо опрацювання документа та за згодою директорів інших департаментів у разі потреби можуть залучати як співвиконавців доручень не підпорядковані їм відділи/сектори".
3. Доповнити Інструкцію додатком 17 такого змісту:
"Додаток 17
до п/п 4.3.4 Інструкції
ПЕРЕЛІК
кореспонденції, що подається на розгляд Міністрові
Доручення за підписом перших посадових осіб держави (Президента, Голови Верховної Ради, Прем'єр-міністра України);
доручення Кабінету Міністрів України, скликання щодо виконання яких визначено за Мінекономіки, а також до законодавчих актів щодо ознайомлення членів Кабінету Міністрів України;
доручення Кабінету Міністрів України щодо особистої участі в нарадах чи делегування для участі когось із заступників;
доручення Кабінету Міністрів України щодо відряджень заступників Міністра та директорів департаментів за кордон;
протоколи та витяги з протоколів засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, членом яких є Міністр;
закони України, акти Президента та Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, ухвали судів;
листи-звернення голів облдержадміністрацій та облрад;
листи Секретаріату Президента України за підписом Глави;
листи-звернення народних депутатів, голів тимчасових слідчих комісій та комітетів Верховної Ради України безпосередньо до Міністра;
листи-звернення голів Конституційного Суду, Верховного Суду України, Рахункової палати, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Антимонопольного комітету, Фонду державного майна, Головдержслужби, Комісії з цінних паперів та Національного банку України, Генерального прокурора України, Секретаря та заступників Секретаря РНБО України, Уповноваженого з прав людини у Верховній Раді України;
листи-запрошення інших міністерств за підписом міністрів до участі в нарадах особисто Міністра чи направлення для цього одного із заступників Міністра;
листи посольств інших держав в Україні з проханням про зустріч з Міністром чи посольств України в інших державах аналогічного змісту;
звернення громадян (учасників Великої Вітчизняної війни, інвалідів, Героїв Радянського Союзу та України) згідно із Законом України "Про звернення громадян";
кореспонденція з питань, що належать до компетенції безпосередньо підпорядкованих Міністрові підрозділів центрального апарату Міністерства, а також центральних органів влади, діяльність яких координується і спрямовується через Міністра".
4. Визнати таким, що втратив чинність, підпункт 1.2.2 наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 01.09.2003 N 237 "Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки та з питань європейської інтеграції України".
Директор департаменту
документального забезпечення

А.І.Шедін