• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про комісію Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва, її складу, та форм звітності

Міністерство аграрної політики України  | Наказ, Акт, Форма типового документа, Склад колегіального органу, Положення від 12.04.2007 № 257 | Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики України
  • Тип: Наказ, Акт, Форма типового документа, Склад колегіального органу, Положення
  • Дата: 12.04.2007
  • Номер: 257
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
12.04.2007 N 257
( Наказ втратив чинність на підставі Наказів Міністерства аграрної політики та продовольства N 164 від 29.04.2011 N 303 від 25.05.2012 N 368 від 21.06.2012 )
Про затвердження Положення про комісію Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва, її складу, та форм звітності
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства аграрної політики N 116 від 04.03.2008 N 390 від 27.06.2008 N 460 від 01.07.2009 N 391 від 08.07.2010 N 805 від 07.12.2010 )
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року N 587 "Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" (із змінами) та з метою розгляду документів, що подають комісії, утворені Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим, Севастопольською міською держадміністрацією, та обласні комісії
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Комісію Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва, що додається.
2. Затвердити склад Комісії Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва, що додається.
3. Затвердити форми актів інвентаризації виноградників, садів і ягідників, акта про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, зведеної відомості фактичних витрат та попередніх обсягів компенсації, що додаються.
4. Визнати таким, що втратив чинність наказ Мінагрополітики України від 13.11.06 N 659 "Про затвердження складу Комісії Мінагрополітики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва".
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр Ю.Ф.Мельник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
12.04.2007 N 257
(у редакції наказу
Міністерства аграрної
політики України
08.07.2010 N 391)
( v0391555-10 )
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва
1. Це Положення регулює порядок роботи комісії Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва (далі - Комісія) з розгляду інформації про попередні обсяги компенсації, що подається комісіями, утвореними Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим і Севастопольською міською держадміністрацією, та обласними комісіями, визначення остаточного обсягу компенсації, а також вирішення інших питань щодо виплати компенсації за рахунок бюджетних коштів.
2. Основними завданнями Комісії є:
розгляд інформації про попередні обсяги компенсації, що подається комісіями, утвореними Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим, Севастопольською міською держадміністрацією, та обласними комісіями, і визначення остаточного обсягу компенсації;
ініціювання заходів, спрямованих для підвищення ефективності державної підтримки, недопущення порушень вимог законодавства, марнотратства та нецільового використання бюджетних коштів.
3. Комісія має право:
робити запити комісіям, утвореним Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим, Севастопольською міськдержадміністрацією, обласним та районним комісіям про надання додаткової інформації, необхідної для прийняття остаточного рішення щодо здійснення компенсацій;
ініціювати створення міністерством робочих груп з метою проведення виїзних перевірок для підтвердження фактичних обсягів робіт, виконаних відповідними суб'єктами господарювання, дотримання ними технологічних операцій, передбачених проектно-кошторисною документацією, та визначення правомірності рішень, прийнятих комісіями, утвореними Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим, Севастопольською міськдержадміністрацією, обласними та районними комісіями;
запрошувати на засідання Комісії голів комісій, утворених Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим, Севастопольською міськдержадміністрацією, обласних та районних комісій та керівників суб'єктів господарювання для вирішення спірних питань у разі їх виникнення;
ініціювати припинення фінансування суб'єкта господарювання у разі:
- подання ним документації, що не відповідає встановленим вимогам, або відображення у ній недостовірної інформації;
- виявлення неефективного використання, марнотратства та нецільового використання бюджетних коштів;
- виявлення грубих порушень технології створення багаторічних насаджень;
- невідповідності розрахунків попередніх обсягів компенсації затвердженим міністерством нормативам витрат.
4. Склад Комісії затверджується наказом Мінагрополітики.
5. Комісія створюється у складі восьми осіб. Очолює Комісію заступник Міністра аграрної політики України з питань фінансів. Заступником голови Комісії є заступник Міністра аграрної політики України, до компетенції якого входять питання виноградарства та садівництва.
( Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики N 805 від 07.12.2010 )
До складу Комісії входять також представники структурних підрозділів Мінагрополітики з питань виноградарства і садівництва, фінансів, правової та законопроектної роботи, спеціалізованих державних служб, підпорядкованих Мінагрополітики, представник НААН України, а з правом дорадчого голосу (за згодою) в межах двох уповноважених представників республіканських громадських об'єднань, які представляють інтереси промислових виробників продукції виноградарства та садівництва.
До складу Комісії не можуть входити особи, які є працівниками, власниками, акціонерами тощо суб'єктів господарювання - претендентів на державну компенсацію.
6. Голова Комісії:
організовує роботу Комісії;
забезпечує скликання і проведення Комісії;
підписує документи, підготовлені Комісією за результатами її роботи.
У разі відсутності голови Комісії його обов'язки виконує заступник голови Комісії.
7. Підготовка матеріалів до розгляду Комісією, а також ведення діловодства покладається на секретаря Комісії, який є представником структурного підрозділу Мінагрополітики з питань виноградарства і садівництва.
8. Член Комісії має право:
ознайомлюватися з матеріалами, поданими на її розгляд;
брати участь у вивченні інформації про попередні обсяги компенсації, що подаються комісіями, утвореними Міністерством аграрної політики Автономної Республіки Крим і Севастопольською міською держадміністрацією, та обласними комісіями;
заявляти клопотання, висловлювати свої бачення і міркування з питань, що розглядаються;
висловлювати окрему думку з оформленням її у письмовому вигляді;
брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування, за винятком членів Комісії з правом дорадчого голосу.
9. Комісія проводить свої засідання в міру надходження бюджетних коштів до спеціального фонду бюджету.
10. Засідання Комісії є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш як дві третини її членів (за винятком членів Комісії з правом дорадчого голосу).
11. Засідання Комісії веде голова або його заступник, а за їх відсутності - один із членів Комісії, обраний для цього рішенням Комісії.
12. Рішення Комісії схвалюється простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
13. Результати засідання Комісії оформляють протоколом, який підписує голова та члени Комісії.
14. За результатами засідання Комісії секретар Комісії готує проект наказу Мінагрополітики про остаточний обсяг компенсації витрат суб'єктів господарювання на відповідний період.
( Положення в редакції Наказу Міністерства аграрної політики N 391 від 08.07.2010 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
12.04.2007 N 257
(у редакції наказу
Міністерства аграрної
політики України
08.07.2010 N 391)
( v0391555-10 )
СКЛАД
комісії Міністерства аграрної політики України з питань фінансування розвитку виноградарства і садівництва
Тригубенко С.М.- заступник Міністра, голова комісії
Биков С.В.- заступник Міністра, заступник голови
комісії
Агафонов М.Ф.- начальник Відділу розвитку садівництва,
виноградарства та виноробства, секретар
комісії
Члени комісії:
Ахіджанов Б.Р.- заступник директора Департаменту
фінансів
Гудзій Ю.Б.- начальник Української державної
помологічно-ампелографічної інспекції
Сичевський М.П.- в.о. академіка-секретаря Відділення
зберігання і переробки
сільськогосподарської сировини та якості
харчової продукції НААН України
Члени комісії з дорадчим голосом:
Кучеренко В.М.- перший заступник генерального директора
корпорації "Укрвинпром" (за згодою)
Пономарьов В.М.- віце-президент асоціації "Виноградарі і
винороби України" (за згодою)
( Склад в редакції Наказу Міністерства аграрної політики N 116 від 04.03.2008; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики N 390 від 27.06.2008; в редакції Наказу Міністерства аграрної політики N 391 від 08.07.2010; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики N 805 від 07.12.2010 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінагрополітики
України
12.04.2007 N 257
______________________
(область)
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ*
фактичних витрат та попередніх обсягів
компенсації у _____________________________
станом на ________________________ 200_ року
-------------------------------------------------------------------------------
| N |Район, |Фактичні|Попередній| Сума |Сума остаточної| Причини, з |
|з/п|підпри-|витрати,| обсяг | остаточної | компенсація, | яких не |
| |ємство | тис. | компен- | компенсації, | яка не | здійснено |
| | | грн. | сації**, |що передбачена|перерахована на|перерахування |
| | | | тис.грн. | наказами | поточний |компенсації на|
| | | | | Мінагрополі- | рахунок | поточний |
| | | | | тики, | суб'єкта | рахунок |
| | | | | тис.грн. |господарювання,| суб'єкта |
| | | | | | тис.грн. |господарювання|
|---+-------+--------+----------+--------------+---------------+--------------|
| | | | | | | |
|---+-------+--------+----------+--------------+---------------+--------------|
| | | | | | | |
|---+-------+--------+----------+--------------+---------------+--------------|
| | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------
Голова регіональної комісії ________________ "___"_______ 200_ р.
(підпис, П.І.Б.)
М.П.
---------------
* заповнюється окремо по виноградарству та садівництву
** відповідає сумі, визначеній у акті про фактичний обсяг робіт та витрат
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінагрополітики
України
12.04.2007 N 257
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова комісії _____________
М.П. ______________________
(підпис) (П.І.Б.)
__________________________
(назва підприємства)
АКТ
про фактичний обсяг робіт та витрат*, станом на ________________ 200_ р.
1. Підготовка ґрунту та посадка
--------------------------------------------------------------------------------
| Куль- | Схема |Підготовка|Посадка,| Фактично | в т.ч. | Обсяг | в т.ч. |
| тура |посадки|ґрунту, га| га | понесені | вартість |виконаних| вартість |
| | | | |витрати з |саджанців,| робіт, |саджанців,|
| | | | |підготовки| тис.грн. |виходячи |виходячи з|
| | | | |грунту та | | з |нормативу |
| | | | | посадки, | |нормативу| витрат, |
| | | | | тис.грн. | | витрат, | тис.грн. |
| | | | | | | тис.грн.| |
|-------+-------+----------+--------+----------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | |
|-------+-------+----------+--------+----------+----------+---------+----------|
|Разом*:| | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------
2. Догляд за молодими насадженнями
------------------------------------------------------------------
| Культура | Схема |Площа молодих | Фактично | Обсяг |
| |посадки |насаджень, га | понесені | виконаних |
| | | | витрати | робіт, |
| | | | щодо догляду | виходячи з |
| | | | за молодими | 1/11 |
| | | |насадженнями, | нормативу |
| | | | тис.грн. | витрат, |
| | | | | тис.грн. |
|----------+--------+--------------+--------------+--------------|
| | | | | |
|----------+--------+--------------+--------------+--------------|
|Разом**: | | | | |
------------------------------------------------------------------
3. Спорудження шпалери
------------------------------------------------------------------
| Культура | Схема |Площа молодих | Фактично | Обсяг |
| |посадки |насаджень, де | понесені | виконаних |
| | | проводилися | витрати | робіт, |
| | | роботи із |із спорудження| виходячи з |
| | | спорудження | шпалер, | нормативу |
| | | шпалер, | тис.грн. | витрат, |
| | | га | | тис.грн. |
|----------+--------+--------------+--------------+--------------|
| | | | | |
|----------+--------+--------------+--------------+--------------|
|Разом**: | | | | |
------------------------------------------------------------------
4. Будівництво краплинного зрошення
------------------------------------------------------------------
|Культура| Схема | Площа молодих | Фактично |Обсяг виконаних|
| |посадки| насаджень, де | понесені | робіт, |
| | | проводилися | витрати щодо | виходячи з |
| | | роботи з | будівництва | нормативу |
| | | будівництва | краплинного | витрат, |
| | | краплинного | зрошення, | тис.грн. |
| | | | тис.грн. | |
|--------+-------+---------------+---------------+---------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
5. Проектні роботи
------------------------------------------------------------------
| Культура | Площа |Фактично понесені| Обсяг виконаних |
| |проектування, га | витрати, |робіт, виходячи з|
| | | тис.грн. |нормативу витрат,|
| | | | тис.грн. |
|----------+-----------------+-----------------+-----------------|
| | | | |
|----------+-----------------+-----------------+-----------------|
|Разом**: | | | |
------------------------------------------------------------------
6. Всього відомості про витрати
------------------------------------------------------------------
| Фактично понесені витрати за | Попередній обсяг компенсації, |
|весь комплекс проведених робіт, | тис.грн. |
| тис.грн. | |
|--------------------------------+-------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Керівник підприємства М.П. ___________________________________
(підпис) (П.І.Б.)
Головний бухгалтер ___________________________________
(підпис) (П.І.Б.)
---------------
* суб'єктами господарювання не включаються в колонку "Фактично понесені витрати ..." суми ПДВ
** окремо по виноградарству та садівництву
( Акт інвентаризації виноградників, закладених з 2000 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики N 460 від 01.07.2009 )( Акт інвентаризації садів та ягідників, закладених з 2000 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики N 460 від 01.07.2009 )