• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Методичних рекомендацій про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів

Міністерство з питань житлово-комунального господарства України  | Наказ, Форма, Рекомендації від 10.08.2009 № 243 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство з питань житлово-комунального господарства України
  • Тип: Наказ, Форма, Рекомендації
  • Дата: 10.08.2009
  • Номер: 243
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство з питань житлово-комунального господарства України
  • Тип: Наказ, Форма, Рекомендації
  • Дата: 10.08.2009
  • Номер: 243
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.08.2009 N 243
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 146 від 20.06.2018 )
Про затвердження Методичних рекомендацій про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 N 1010 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, що додаються.
2. Наказ Мінжитлокомунгоспу від 10.01.2009 N 2 "Про затвердження Методичних рекомендацій про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів" визнати таким, що втратив чинність.
3. Управлінню благоустрою, комунального обслуговування та інженерного захисту територій (Ігнатенко О.П.) надіслати цей наказ до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій для використання в роботі та подальшого доведення до відома місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Лотоцького О.Б.
Міністр О.Ю.Кучеренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з
питань житлово-комунального
господарства України
10.08.2009 N 243
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
1. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (далі - Методичні рекомендації) спрямовані на надання методичної допомоги під час формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (далі - послуги).
1.2. Методичні рекомендації розроблені відповідно до:
Закону України "Про відходи";
постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 N 1010 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів";
постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070 "Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів";
наказу Міністерства фінансів України від 31.12.99 N 318 "Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за N 27/4248.
1.3. Терміни, що використовуються у цих Методичних рекомендаціях, вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про відходи", "Про житлово-комунальні послуги", постанові Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 N 1010 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів" (далі - Порядок), постанові Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070 "Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів".
2. Розроблення річного плану надання послуг з вивезення побутових відходів
2.1. Річний план надання послуг розробляється з урахуванням пункту 4 Порядку.
2.2. З метою визначення фактичних та прогнозованих обсягів надання послуг з вивезення побутових відходів рекомендується використовувати, наприклад:
показники щодо соціально-економічного та територіального розвитку населеного пункту, зміни чисельності населення протягом періоду, на який проводиться формування тарифу, наведені у Генеральному плані населеного пункту та Схемі санітарної очистки, затверджених органами місцевого самоврядування, відповідно до Законів України "Про планування і забудову територій" та "Про відходи";
норми споживання послуг, які затверджуються органами місцевого самоврядування на період формування тарифу відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" фактично є нормами утворення побутових відходів та характеризуються кількістю побутових відходів, що утворюються за одиницю часу (доба, місяць, рік).
2.3. З метою забезпечення підвищення якості послуг, рівня технологічного процесу поводження з побутовими відходами, рівня організації виробництва рекомендується проводити аналіз щодо:
причин порушення режиму та схем вивезення побутових відходів та претензій споживачів за кількістю актів-претензій за попередній рік;
виробничої діяльності за попередній рік використовуючи такі показники: достатня кількість і технічний стан контейнерів, технічний стан спеціального автотранспорту для збирання і перевезення побутових відходів, технічний стан обладнання для ущільнення твердих побутових відходів на полігоні (звалищі), витрати паливно-мастильних матеріалів, кількість машино-годин ремонту, коефіцієнт використання рухомого складу тощо.
умов організації праці за показниками, що рекомендується визначати по коефіцієнту співвідношення чисельності адміністративно-управлінського персоналу до чисельності працюючих, кількості та причинам травм і нещасних випадків за попередній рік.
На підставі проведеного аналізу до річного плану надання послуг з вивезення побутових відходів рекомендується вносити комплекс заходів, а саме: організаційних, технічних, соціально-економічних, санітарно-гігієнічних, а також з професійної підготовки.
2.4. Для забезпечення якості надання послуг, своєчасного і якісного матеріально-технічного забезпечення, поліпшення роботи диспетчерської служби, дотримання технологічної дисципліни, організації метрологічного забезпечення, до організаційних заходів рекомендується включати, наприклад: удосконалення схем вивезення побутових відходів.
2.5. З метою скорочення питомих витрат матеріальних, паливно-енергетичних та трудових ресурсів, до технічних заходів рекомендується включати, наприклад: оснащення підприємства сучасним обладнанням, раціональне використання наявних основних фондів, заміну амортизованого обладнання, автоматизацію та механізацію виробництва; впровадження прогресивних технологій.
2.6. З метою дотримання санітарного та природоохоронного законодавства до соціально-економічних та санітарно-гігієнічних заходів рекомендується включати, наприклад: створення належних санітарно-гігієнічних умов роботи персоналу підприємства, забезпечення засобами індивідуального захисту, проведення медичних оглядів виробничого персоналу тощо.
2.7. З метою підвищення якості надання послуг до заходів щодо професійної підготовки рекомендується включати, наприклад: проведення набору кадрів відповідно до потреби і кваліфікаційних вимог підприємства; навчання і підготовка кадрів, підвищення кваліфікації тощо.
3. Планування витрат
3.1. Планування витрат здійснюється з урахуванням пункту 6 Порядку.
3.2. Особливості планування витрат по кожній операції поводження з побутовими відходами
3.2.1. Збирання та зберігання
З метою урахування економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з вивезення побутових відходів у разі, якщо контейнери знаходяться у власності виконавця послуг з вивезення побутових відходів, витрати на їх утримання рекомендується включати до виробничої собівартості послуг, що надаються цим виконавцем послуг.
3.2.2. Перевезення
З метою визначення витрат палива, мастильних та інших експлуатаційних матеріалів, рекомендується використовувати встановлені норми витрат палива для спеціального автотранспорту, а також норми витрат на відновлення і ремонт шин.
3.2.3. Перероблення
З метою урахування економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з вивезення побутових відходів до планованих витрат на перероблення побутових відходів рекомендується включати витрати на перевезення частини побутових відходів, що не може бути перероблена, на полігон (звалище) побутових відходів. Розмір цих витрат рекомендується визначати згідно із проектно-кошторисною документацією об'єкта перероблення побутових відходів.
3.2.4. Знешкодження
З метою урахування економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з вивезення побутових відходів до планованих витрат на знешкодження побутових відходів рекомендується включати витрати на перевезення відходів, що утворюються під час операцій знешкодження на полігон (звалище) побутових відходів. Розмір зазначених витрат рекомендується визначати згідно із проектно-кошторисною документацією об'єктів із знешкодження побутових відходів.
3.2.5. Утилізація
З метою урахування економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з вивезення побутових відходів у разі використання для утилізації побутових відходів технології спалювання до планованих витрат рекомендується включати витрати, розмір яких рекомендується визначати згідно із проектно-кошторисною документацією сміттєспалювального заводу, наприклад:
витрати на перевезення шлакозолових відходів до об'єкту їх захоронення;
у разі передбаченого проектно-кошторисною документацією будівництва полігона шлакозолових відходів при сміттєспалювальному заводі, витрати із його утримання та експлуатації.
3.2.6. Захоронення
З метою визначення прямих матеріальних витрат на операції із захоронення побутових відходів рекомендується визначати орієнтовний штатний розпис основних працівників полігонів побутових відходів, перелік засобів механізації та видів машин, що використовуються під час проведення робіт на полігоні побутових відходів, а також основне технологічне устаткування, використовуване під час рекультивації земель після закриття полігона згідно з стандартами, нормативами, нормами і правилами щодо експлуатації об'єктів захоронення побутових відходів.
3.3. Під час визначення планованих витрат для всіх операцій поводження з побутовими відходами до інших виробничих витрат, безпосередньо пов'язаних з конкретним об'єктом витрат, рекомендується відносити витрати, пов'язані з підготовкою та освоєнням нових виробничих потужностей, які включають усі матеріальні витрати, зарплату і нарахування, пов'язані з проведенням пусконалагоджувальних робіт, а також витрати на проведення експериментальних робіт, випробування зразків, впровадження винаходів і раціоналізаторських пропозицій. З метою урахування економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з вивезення побутових відходів вартість пусконалагоджувальних робіт рекомендується відносити на витрати майбутніх періодів і включати до повної планованої собівартості протягом двох років з моменту запуску нових потужностей в експлуатацію.
3.4. Згідно із пунктами 15 і 17 Порядку адміністративні витрати включаються до тарифів у розмірі, що не перевищує 15 відсотків планованої виробничої собівартості. Темпи зростання адміністративних витрат не повинні перевищувати визначеного рівня інфляції. Витрати із збуту послуг включаються до тарифів у розмірі, що не перевищує 5 відсотків планованої виробничої собівартості послуг.
3.5. Відповідно до пункту 23 Порядку витрати із здійснення капітальних вкладень, створення спеціальних інвестиційних фондів, забезпечення прибутковості інвестованого капіталу включаються до тарифів на строк не менш як п'ять років (у сумі, що не перевищує 20 відсотків загального обсягу витрат) згідно з погодженою в установленому порядку органами місцевого самоврядування інвестиційною програмою підприємства у сфері поводження з побутовими відходами у відповідному населеному пункті. У процесі формування тарифів підприємство визначає джерела фінансування капітальних інвестицій за рахунок амортизації та планованого прибутку. Рекомендовані строки включення таких витрат наведені у додатку 1.
4. Розроблення програми поводження з побутовими відходами
4.1. До програми поводження з побутовими відходами (далі - інвестиційна програма) рекомендується включати пояснювальну та табличну частину.
4.2. Інвестиційна програма може включати, наприклад:
мету інвестиційної програми;
аналіз існуючого стану системи поводження з твердими побутовими відходами та надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за окремими операціями: збирання, перевезення, перероблення, утилізація, захоронення, шляхи і способи розв'язання проблеми;
перелік заходів і завдань з визначенням виконавців, строків виконання (в цілому і поетапно);
очікувані результати, ефективність інвестиційної програми;
обсяги та джерела фінансування (з розбивкою за роками) (відповідно до статті 9 Закону України "Про державні цільові програми") .
4.3. Аналіз існуючого стану системи поводження з побутовими відходами, шляхи і способи розв'язання проблем
4.3.1. З метою дослідження основних показників діяльності підприємства та факторів, що впливають на цю динаміку, визначення основних проблем, що виникають у підприємства під час надання послуг з вивезення побутових відходів рекомендується виконувати аналіз існуючого стану системи поводження з побутовими відходами.
4.3.2. З метою відображення потреб у послугах з вивезення побутових відходів у населеному пункті, потрібний рівень якості надання послуг та надійності роботи підприємства з урахуванням необхідності дотримання вимог санітарного та природоохоронного законодавства, можливості збільшення обсягів надання послуг з вивезення побутових відходів аналіз рекомендується проводити за відповідними показниками.
4.3.3. Аналіз сучасного стану рекомендується проводити у динаміці, а також у порівнянні з аналогічними показниками інших підприємств, що надають послуги з вивезення побутових відходів.
4.4. Завдання і заходи
4.4.1. Заходи інвестиційної програми рекомендується формувати таким чином, щоб вони забезпечували досягнення цільових показників, визначених у технічному завданні на її розроблення, виходячи з існуючих проблем і особливостей функціонування підприємств.
До переліку заходів і завдань рекомендується включати такі, що пов'язані з удосконаленням технологій; реконструкцією об'єктів, автоматизацією і диспетчеризацією, ресурсозбереженням, підвищенням екологічної безпеки.
4.4.2. Рекомендовані заходи удосконалення технологій поводження з побутовими відходами:
придбання обладнання для виготовлення брикетів з твердих побутових відходів та їх захоронення на полігоні, включаючи перспективи впровадження роздільного збирання;
проектування та будівництво нових об'єктів поводження з побутовими відходами з впровадженням нових сучасних технологій (сміттєсортувальних підприємств, підприємств піролізу твердих побутових відходів, підприємств газифікації твердих побутових відходів з використанням продуктів газифікації для виробництва теплової та електричної енергії, підприємств для перероблення органічної частини твердих побутових відходів з виробництвом компосту тощо).
4.4.3. Рекомендовані заходи з реконструкції та модернізації існуючих об'єктів поводження з побутовими відходами:
проектування та проведення інженерно-технічного облаштування існуючих звалищ твердих побутових відходів з перетворенням їх на полігони, що відповідають сучасним природоохоронним вимогам.
4.4.4. Рекомендовані заходи з диспетчеризації:
розроблення і впровадження комп'ютерних систем диспетчеризації (системи GPS навігації тощо), що дозволяють керувати роботою спеціального автотранспорту під час збирання та перевезення побутових відходів, а також контролювати виконання виробничих завдань;
4.4.5. Рекомендовані заходи щодо ресурсозбереження:
скорочення питомих витрат енергетичних ресурсів на виробництво одиниці послуги та непродуктивних витрат матеріальних і трудових ресурсів шляхом розроблення та впровадження системи комплексного оперативного управління процесами збирання, перевезення, перероблення, утилізації та захоронення побутових відходів;
впровадження технологій та будівництво установок з вилучення та утилізації біогазу полігонів твердих побутових відходів з отриманням теплової та електричної енергії, в тому числі - на задоволення енергетичних потреб полігона твердих побутових відходів.
4.4.6. З метою підвищення екологічної безпеки рекомендується впроваджувати технології та будівництво установок із збирання та знешкодження фільтрату діючих звалищ і полігонів твердих побутових відходів.
4.4.7. Для кожного заходу рекомендується визначити місце розміщення об'єкта, де буде реалізований захід, потужність об'єкта наявність відповідної інфраструктури тощо, а також рік, у якому планується реалізація цього заходу.
4.5. Обсяги та джерела фінансування
4.5.1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 N 106 "Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм" рекомендується окремо визначати обсяги фінансування, спрямовані на капітальні вкладення, інноваційну діяльність (дослідження і розробки), наукові дослідження та розробки, а також інші джерела фінансування (власні кошти підприємства, гранти, залучені кредити та інші кошти).
Обсяги фінансування, спрямовані на капітальні вкладення, рекомендується визначати з урахуванням:
укрупнених показників вартості будівництва;
4.5.2. Під час визначення обсягів фінансування, спрямованих на капітальні вкладення, рекомендується враховувати витрати, пов'язані із реалізацією конкретних заходів інвестиційної програми (згідно з ДБН Д.1.1-1-2000) , а саме:
проектно-вишукувальні роботи на підставі їх кошторисної вартості;
придбання обладнання і матеріалів за відповідними даними підприємств, які їх виготовляють та/або реалізують;
будівельно-монтажні роботи згідно з їх кошторисною вартістю;
роботи із заміни обладнання з поліпшенням техніко-економічних характеристик згідно з їх кошторисною вартістю;
пусконалагоджувальні роботи згідно з їх кошторисною вартістю та інші витрати.
4.5.3. З метою урахування прогнозованих темпів переходу на повну оплату населенням послуг з вивезення побутових відходів, а також інших можливостей збільшення доходів підприємства від реалізації заходів інвестиційної програми, до обсягів її фінансування рекомендується включати суму коштів, необхідну для виплати підприємством додаткових податкових платежів.
4.5.4. Під час визначення обсягів фінансування, спрямованих на капітальні вкладення, рекомендується враховувати прогнозні зміни вартості ресурсів у відповідних періодах реалізації заходів інвестиційної програми (згідно з ДБН Д.1.1-1-2000) .
4.5.5. З метою планування фінансування заходів інвестиційної програми, які передбачено здійснювати протягом декількох років, рекомендується вказувати обсяги фінансування диференційовано по роках згідно з етапами виконання цього заходу.
4.5.6. З метою врахування та взаємопов'язання усіх можливих джерел фінансування реалізації інвестиційної програми рекомендується розподіляти кошти за можливими джерелами фінансування, в тому числі - по роках та етапах її реалізації.
4.5.7. Джерелами фінансування інвестиційної програми можуть бути:
власні кошти підприємства, в тому числі прибуток для здійснення капітальних вкладень (фінансові кошти, отримані підприємством за рахунок включення до тарифів на послуги з вивезення побутових відходів інвестиційної складової), обсяг коштів, необхідних для забезпечення відтворення і розвитку основних засобів та нематеріальних активів, які підлягають амортизації, а також кошти, що надійшли в результаті здійснення заходів з енергозбереження протягом строку дії тарифів, які передбачають витрати із здійснення капітальних вкладень; залучені кошти; бюджетні кошти; кошти позабюджетних фондів; інші джерела.
4.5.8. Якщо фінансування інвестиційної програми передбачено із залученням позики, до проекту інвестиційної програми рекомендується додавати документи, що обґрунтовують плановані відсоткові ставки за користування залученими коштами, а також план залучення та повернення позики з окремою вказівкою повернення позики і платежів з її використання. План залучення і повернення позики рекомендується формувати так, щоб забезпечити повне повернення позики протягом періоду дії інвестиційної програми. Згідно із пунктом 20 Порядку витрати із сплати відсотків за користування отриманими кредитами, витрати за договором фінансового лізингу (оренди) та витрати, пов'язані із запозиченнями для цілей інвестиційної (пов'язаної з основною) діяльності належать до фінансових витрат.
4.6. Рекомендовану форму табличної частини інвестиційної програми наведено у додатку 2.
4.7. Внесення змін до інвестиційної програми рекомендується проводити у разі:
включення до інвестиційної програми додаткових заходів і завдань;
уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строку виконання інвестиційної програми та окремих заходів і завдань, в тому числі -
у разі об'єктивних змін умов діяльності підприємства, які впливають на вартість послуг з вивезення побутових відходів;
у разі затвердження органами місцевого самоврядування для надання на відповідній території тарифів на рівні економічно обґрунтованих витрат без урахування інвестиційної складової;
за результатами участі підприємства у конкурсному відборі інноваційно-інвестиційних проектів, для реалізації яких буде задіяне механізм здешевлення кредитів, та інших конкурсах, за результатами яких передбачено певне бюджетне фінансування проектів-переможців;
виключення з інвестиційної програми окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт.
5. Рекомендований метод встановлення тарифів
5.1. Відповідно до Порядку та постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070 "Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів" рекомендується затверджувати тарифи на послуги з вивезення побутових відходів згідно з формою, наведеною у додатку 3.
5.2. Відповідно до Указу Президента України вiд 06.02.2007 N 77/2007 "Про заходи щодо врегулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги" формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів рекомендується здійснювати із застосуванням граничного рівня рентабельності.
5.2.2. Згідно із пунктом 21 Порядку рівень рентабельності формується з урахуванням необхідності сплати податку на прибуток підприємств та спрямування частини отриманого прибутку на технічне переоснащення підприємств і не повинен перевищувати в цілому по підприємству 12 відсотків, а для категорій споживачів - бюджетних установ та інших споживачів - не повинен перевищувати 15 та 50 відсотків відповідно.
5.2.3. Планований розмір рентабельності рекомендується визначати як відношення планованого прибутку до повної планованої собівартості загального обсягу наданих послуг, тобто:
П
3
R = ----- х 100 (1);
П
С
де R - рентабельність, %;
П - планований прибуток, грн.;
3
П - повна планована собівартість загального обсягу наданих
С
послуг, грн.
5.3. Необхідний розмір прибутку, що спрямовується на фінансування капітальних вкладень, рекомендується визначати на підставі затвердженої в установленому порядку інвестиційної програми за наведеною формулою:
П = С - А (2);
де П - частина прибутку, що спрямовується на фінансування
капітальних вкладень, грн.;
С - обсяг коштів, необхідний для реалізації інвестиційних
проектів, грн.;
А - амортизаційні відрахування на повне відновлення основних
фондів, грн.
5.4. У випадку, якщо до функцій підприємства входить виконання робіт за всіма операціями поводження з побутовими відходами, прибуток рекомендується розподіляти залежно від планованої собівартості послуг по кожній операції поводження з побутовими відходами.
Начальник управління
благоустрою, комунального
обслуговування та інженерного
захисту територій



О.П.Ігнатенко
Додаток 1
до Методичних рекомендацій
про застосування Порядку
формування тарифів
на послуги з вивезення
побутових відходів
РЕКОМЕНДОВАНІ СТРОКИ,
на які фіксуються тарифи, що включають витрати із здійснення капітальних вкладень
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування заходу, на | Рекомендовані строки, |
| п/п | реалізацію якого мають бути | рік |
| | здійснені капітальні вкладення | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 1 |Придбання обладнання для | 5 |
| |виготовлення брикетів з твердих | |
| |побутових відходів та їх | |
| |захоронення на полігоні | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 2 |Сміттєперевантажувальна станція | 5 |
| |(будівництво і придбання | |
| |обладнання) | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 3 |Придбання спеціального | 5 |
| |автотранспорту для збирання та | |
| |перевезення твердих побутових | |
| |відходів | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 4 |Компостування органічної частини| 5 |
| |твердих побутових відходів у | |
| |біобарабанах (будівництво і | |
| |придбання обладнання) | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 5 |Реконструкція і модернізація | 5 |
| |існуючих об'єктів поводження з | |
| |твердими побутовими відходами (з| |
| |придбанням обладнання) | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 6 |Сміттєсортувальне підприємство | 6 |
| |(будівництво і придбання | |
| |обладнання) | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 7 |Будівництво і придбання | 7 |
| |обладнання для установки з | |
| |вилучення та утилізації біогазу | |
| |полігонів твердих побутових | |
| |відходів | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 8 |Будівництво і придбання | 7 |
| |обладнання для установки із | |
| |знешкодження фільтрату полігонів| |
| |твердих побутових відходів | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 9 |Підприємство термічної | 10 |
| |утилізації твердих побутових | |
| |відходів (спалювання, піроліз, | |
| |газифікація, плазмові | |
| |технології) - будівництво і | |
| |придбання обладнання | |
|------+--------------------------------+------------------------|
| 10 |Полігони твердих побутових | 10 |
| |відходів (будівництво і | |
| |придбання обладнання) | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 2
до Методичних рекомендацій
про застосування Порядку
формування тарифів
на послуги з вивезення
побутових відходів
РЕКОМЕНДОВАНА ФОРМА
табличної частини інвестиційної програми підприємства, що надає послуги з вивезення побутових відходів
-----------------------------------------------------------------------
| N | Найменування |Кількісні показники |Обсяги фінансування,|
|п/п| заходу та мета |(кількість контейнерів, | тис.грн. |
| | реалізації |кількість сміттєвозів, | |
| | (Приклад) |кількість і продуктивність | |
| | |сміттєсортувальних, | |
| | |сміттєперевантажувальних | |
| | |станцій, для полігонів - | |
| | |кількість відходів, що | |
| | |приймаються на полігон, | |
| | |площа земельної ділянки для| |
| | |розміщення відходів, | |
| | |кількість і продуктивність | |
| | |установок з утилізації | |
| | |побутових відходів тощо) | |
| | |---------------------------+--------------------|
| | |разом | в тому числі |разом| в тому числі |
| | | | по роках | | по роках |
| | | |--------------------| |--------------|
| | | |1 |2 |.......|9 |10 | |1 |2 |..|9 |10|
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| 1 | 2 | 3 |4 |5 | 6 |7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
|1. |Інвестиційний | | | | | | | | | | | | |
| |проект з | | | | | | | | | | | | |
| |підвищення | | | | | | | | | | | | |
| |якості послуг з | | | | | | | | | | | | |
| |вивезення | | | | | | | | | | | | |
| |побутових | | | | | | | | | | | | |
| |відходів, | | | | | | | | | | | | |
| |поліпшення | | | | | | | | | | | | |
| |екологічної | | | | | | | | | | | | |
| |ситуації | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
|1.1|Захід | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
|1.2|Захід | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |Разом інвестицій| | | | | | | | | | | | |
| |в тому числі | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |Власні кошти, з | | | | | | | | | | | | |
| |них: | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |- прибуток для | | | | | | | | | | | | |
| |здійснення | | | | | | | | | | | | |
| |капітальних | | | | | | | | | | | | |
| |вкладень | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |- обсяг коштів, | | | | | | | | | | | | |
| |необхідних для | | | | | | | | | | | | |
| |забезпечення | | | | | | | | | | | | |
| |відтворення і | | | | | | | | | | | | |
| |розвитку | | | | | | | | | | | | |
| |основних засобів| | | | | | | | | | | | |
| |та | | | | | | | | | | | | |
| |нематеріальних | | | | | | | | | | | | |
| |активів, які | | | | | | | | | | | | |
| |підлягають | | | | | | | | | | | | |
| |амортизації | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |- кошти, що | | | | | | | | | | | | |
| |надійшли в | | | | | | | | | | | | |
| |результаті | | | | | | | | | | | | |
| |здійснення | | | | | | | | | | | | |
| |заходів з | | | | | | | | | | | | |
| |енергозбереження| | | | | | | | | | | | |
| |протягом строку | | | | | | | | | | | | |
| |дії тарифів, які| | | | | | | | | | | | |
| |передбачають | | | | | | | | | | | | |
| |витрати із | | | | | | | | | | | | |
| |здійснення | | | | | | | | | | | | |
| |капітальних | | | | | | | | | | | | |
| |вкладень | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |- інші власні | | | | | | | | | | | | |
| |джерела | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |Залучені кошти | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |Бюджетні кошти, | | | | | | | | | | | | |
| |з них | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |- державний | | | | | | | | | | | | |
| |бюджет | | | | | | | | | | | | |
| |(здешевлення | | | | | | | | | | | | |
| |кредитів) | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |- місцевий | | | | | | | | | | | | |
| |бюджет | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |Кошти | | | | | | | | | | | | |
| |позабюджетних | | | | | | | | | | | | |
| |фондів | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------+--+--+-------+--+---+-----+--+--+--+--+--|
| |Інші джерела | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Методичних рекомендацій
про застосування Порядку
формування тарифів
на послуги з вивезення
побутових відходів
РЕКОМЕНДОВАНА ФОРМА
затвердження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
---------------------------------------------------------------------------
| Операції |Категорії | Види побутових відходів |
| поводження |споживачів|-------------------------------------------------|
| з | | тверді, |великогабаритні,|ремонтні, | рідкі, |
| побутовими | |куб.м/грн.| куб.м/грн. або |куб.м/грн.|куб.м/грн.|
| відходами | | або | тонн/грн. | або | або |
| | |тонн/грн. | |тонн/грн. |тонн/грн. |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Збирання |населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Зберігання |населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Перевезення |населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Перероблення|населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Утилізація |населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Знешкодження|населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
|------------+----------+----------+----------------+----------+----------|
|Захоронення |населення | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |бюджетні | | | | |
| |установи | | | | |
| |----------+----------+----------------+----------+----------|
| |інші | | | | |
| |споживачі | | | | |
---------------------------------------------------------------------------