• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку ведення договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"

Національне антикорупційне бюро України | Наказ від 23.06.2022 № 226
Реквізити
  • Видавник: Національне антикорупційне бюро України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 23.06.2022
  • Номер: 226
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національне антикорупційне бюро України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 23.06.2022
  • Номер: 226
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.06.2022 N 226
Про затвердження Порядку ведення договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"
З метою підвищення ефективності регулювання і систематизації відносин у сфері здійснення договірної діяльності та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю", керуючись пунктом 5 частини першої статті 8 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України",
наказую:
1. Затвердити Порядок ведення договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю", у тому числі зразкові форми договорів, що додаються.
2. Управлінню зовнішніх комунікацій (Оліфіра С. О.) оприлюднити цей наказ на офіційному вебсайті Національного бюро.
3. Юридичному управлінню (Ярчак І. С.) направити цей наказ у встановленому порядку до Міністерства юстиції України для включення до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів України.
4. Відділу документообігу (Асанова Л. М.) ознайомити з цим наказом заступника Директора Національного бюро та керівників самостійних структурних підрозділів.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Тимчасово виконуючий повноваження ДиректораГізо УГЛАВА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного антикорупційного бюро України
23 червня 2022 року N 226
ПОРЯДОК
ведення договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"
1. Визначення основних термінів
1.1. Цей Порядок встановлює основні засади здійснення договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю", крім закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюються відповідно до Закону України "Про оборонні закупівлі".
1.2. У цьому Порядку нижченаведені терміни вживаються у такому значенні:
" відповідний працівник Національного бюро - це працівник Національного бюро, який розглянув/підписав/погодив/підготував/зареєстрував/тощо будь-який документ відповідно до вимог цього Порядку;
" віза Договору - елемент процедури погодження Договору у вигляді напису, зробленого на зворотній стороні останнього аркуша Договору посадовою особою, що містить особистий підпис, прізвище, посаду особи та дату візування;
" Договір - домовленість двох або більше осіб (сторін), спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних (господарських) прав та обов'язків. Договором у цьому Порядку розуміється будь-який правочин за участю Національного бюро, в укладанні якого беруть участь дві та більше особи (сторони), у тому числі попередні договори, контракти, договори, додаткові договори (угоди) тощо;
" законодавство - сукупність законів України та інших нормативно-правових актів;
" закупівля - придбання Національним бюро товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю" та цього Порядку;
" Ініціатор - самостійний структурний підрозділ Національного бюро, який планує та ініціює здійснення (проведення) закупівлі товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю".
На Ініціатора також покладено обов'язки щодо укладення, супроводу, виконання, зміни та припинення Договору, стороною якого буде або є Національне бюро і який є відповідальним за погодження Договору відповідно до вимог Порядку, а також виконання інших дій, визначених цим Порядком та законодавством;
" Контрагент - особа, яка є іншою стороною Договору, що укладається Національним бюро;
" Лист-запрошення - лист щодо умов здійснення (проведення) закупівлі, що розробляється Замовником та направляється суб'єктам (суб'єкту) господарювання, які запрошуються до участі у закупівлі;
" Національне бюро або Замовник - Національне антикорупційне бюро України;
" очікувана вартість закупівлі - розрахункова вартість предмета закупівлі із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
" Положення - Положення про комітет Національного антикорупційного бюро України з питань організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю";
" Порядок - Порядок ведення договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю";
" Пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку Учасник подає Замовнику відповідно до вимог до листа-запрошення;
" Реєстрація Договору - сукупність дій, пов'язаних із обліком факту та дати укладення Договору і присвоєння йому унікального номера шляхом вчинення запису у реєстрі договорів;
" Резолюція - елемент документа у вигляді напису, в якому міститься зміст рішення, прийнятого Директором або іншою посадовою особою, уповноваженою в установленому порядку на підписання Договору, щодо виконання документа, із зазначенням дати накладення напису, виконавця (виконавців), терміну виконання, прізвища та ініціалів автора напису;
" Комітет - комітет Національного антикорупційного бюро України з питань організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю";
" Управління або Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням - Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням Національного бюро;
" Учасник - учасник закупівлі Національного бюро, яким подана Пропозиція;
" Фінансовий відділ - фінансовий відділ Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням Національного бюро.
Інші терміни вживаються у значенні, передбаченому законодавством України та актами Національного бюро.
1.3. Організаційні функції з проведення (здійснення) закупівель покладаються на Комітет, який здійснює їх реалізацію відповідно до Положення.
2. Процедура здійснення (проведення) закупівель товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"
2.1. Здійснення (проведення) закупівель покладається на Комітет, Ініціатора та Фінансовий відділ.
У разі необхідності на засідання Комітету можуть запрошуватись інші працівники Національного бюро, зокрема, представники (представник) Управління внутрішнього контролю, Сектору внутрішнього аудиту, Режимно-секретного відділу, Ініціатора.
Форма допуску до державної таємниці працівників Ініціатора, Фінансового відділу, кожного з членів Комітету та інших працівників Національного бюро повинна відповідати найвищому грифу секретності інформації, з якою вони будуть ознайомлені.
2.2. Закупівля здійснюється за умов внесення відповідної закупівлі до Переліку кодів бюджетної класифікації видатків, погодженому із Державною казначейською службою України, за якими здійснюються видатки без подання підтвердних документів.
Засекречування матеріальних носіїв інформації щодо проведення закупівлі здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці.
Віднесення товарів, робіт і послуг, а також факту їх закупівлі до державної таємниці ініціюється Ініціатором шляхом подання службової записки на ім'я Директора (особи, яка здійснює його повноваження), та здійснюється на підставі рішення Експертної комісії з питань таємниць / Державного експерта з питань таємниць. Службова записка Ініціатора щодо віднесення товарів, робіт і послуг, а також факту їх закупівлі до державної таємниці повинна бути погоджена начальником Режимно-секретного відділу.
2.3. Закупівля здійснюється (проводиться) на підставі службової записки Ініціатора, яка повинна бути подана з урахуванням строків (термінів), необхідних для здійснення (проведення) такої закупівлі та укладення договору.
Службова записка Ініціатора складається на ім'я Директора Національного бюро (особи, яка здійснює його повноваження), підписується Ініціатором та обов'язково погоджується з:
- Режимно-секретним відділом;
- Управлінням забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням;
- Управлінням внутрішнього контролю;
- Сектором внутрішнього аудиту;
- Першим заступником Директора, який здійснює координацію роботи Ініціатора відповідно до затвердженого розподілу обов'язків;
- заступником Директора, який відповідно до затвердженого розподілу обов'язків здійснює координацію роботи Управління та/або Ініціатора.
Службова записка Ініціатора повинна містити таку інформацію:
" предмет і очікувану вартість закупівлі;
" код економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюватимуться видатки;
" мету (сферу) використання (застосування) предмета закупівлі та інформацію про те, що закупівля (товар/робота/послуга) не здійснюється для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, забезпечення Національного бюро товарами (роботами, послугами), що необхідні для виконання завдань з відсічі збройній агресії та відвернення загроз національній безпеці, незалежності України, її територіальній цілісності і недоторканності, щодо боротьби з тероризмом, усунення обставин, що зумовили необхідність введення надзвичайного стану;
" інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
" строк (термін) поставки товару, надання послуг чи виконання робіт;
" кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
" проєкт Договору (у разі необхідності);
" повну назву суб'єктів (суб'єкта) господарювання, які запрошуються до участі у закупівлі, їх адреси та код ЄДРПОУ/ІПН. До участі у закупівлі запрошуються не менше ніж 2 (два) суб'єкти господарювання, а у разі обґрунтованої нагальної потреби термінового забезпечення виконання службових завдань / відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку - 1 (один). Кожен із запрошених суб'єктів господарювання повинен мати спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. У разі якщо предметом закупівлі є товари, роботи і послуги, виготовлення, постачання чи виконання яких потребує наявності відповідної ліцензії або іншого дозволу уповноваженого органу, до участі у закупівлі запрошуються суб'єкти (суб'єкт) господарювання, які мають таку ліцензію/дозвіл тощо;
" інформацію про особу (прізвище та ім'я, контактний номер телефона, електронну адресу тощо), яка буде відповідати за супроводження закупівлі (у тому числі взаємодіяти з Комітетом / Фінансовим відділом з питань забезпечення організації та здійснення (проведення) закупівлі) та укладення відповідного договору;
" вимоги до суб'єктів (суб'єкта) господарювання;
" інформацію про необхідність практичної демонстрації предмета закупівлі (пропонованого Учасником товару/роботи/послуги) з метою підтвердження його відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам), у тому числі інформацію щодо періоду часу, в межах якого необхідно провести демонстрацію, а також методику та критерії перевірки такої відповідності (у разі необхідності);
" іншу необхідну інформацію.
У разі запрошення до участі у закупівлі не менш ніж 2 (двох) суб'єктів господарювання, службова записка також повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки Пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
2.4. Закупівля здійснюється (проводиться) на підставі прийнятого Комітетом рішення шляхом направлення працівниками Фінансового відділу листів-запрошень суб'єктам (суб'єкту) господарювання, які визначені Ініціатором у службовій записці.
У разі обґрунтованої нагальної потреби термінового забезпечення виконання службових завдань або у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин), Комітет має право направити лист-запрошення одному суб'єкту господарювання, який зазначений Ініціатором у службовій записці.
У листі-запрошенні, який підписує голова Комітету, зазначається інформація, яка необхідна для здійснення (проведення) закупівлі та міститься у службовій записці Ініціатора, зокрема, про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, строк (термін) та місце поставки товару (надання послуг, виконання робіт), строк (термін) подання Пропозицій, необхідність практичної демонстрації предмета закупівлі (пропонованого Учасником товару/роботи/послуги) у визначений період часу тощо.
Лист-запрошення та додатки до нього візуються керівником Ініціатора або особою, яка виконує його обов'язки.
Строк подання Пропозицій не може бути меншим ніж 7 (сім) робочих днів з дня направлення відповідного листа-запрошення.
2.5. Кожен запрошений суб'єкт господарювання має право подати тільки одну Пропозицію (у тому числі до частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиція має бути подана на адресу Замовника не пізніше встановленого строку та містити інформацію, що вимагалась у листі-запрошенні.
Суб'єкт господарювання має право внести зміни або відкликати свою Пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання Пропозиції враховуються, якщо вони отримані до закінчення строку подання Пропозицій.
2.6. Пропозиції (Пропозиція) розкриваються на засіданні Комітету у день закінчення строку їх подання, у час та місці, які визначені Замовником у листі-запрошенні.
Під час розкриття Пропозицій (Пропозиції) можуть бути присутні представники (представник) Учасників, які подали свої Пропозиції, за умови надання/пред'явлення оформлених належним чином документів, які надають йому право доступу до державної таємниці.
Під час розкриття Пропозицій (Пропозиції) оголошується найменування Учасника, ціна Пропозиції та інша інформація у разі необхідності.
Після цього присутнім представникам (представнику) Учасників надається можливість зменшити запропоновану ціну Пропозиції. Зменшення ціни ведеться доти, доки кожен із Учасників не оголосить про те, що запропонував кінцеву (остаточну) ціну, про що обов'язково зазначається у протоколі розкриття пропозицій.
Протокол розкриття пропозицій підписується членами Комітету та представниками (представником) Учасників, присутніми на засіданні.
Пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються на засіданні Комітету і повертаються суб'єктам господарювання, що їх подали.
2.7. Розгляд Пропозицій (Пропозиції) Учасників на відповідність вимогам, що зазначені у листі-запрошенні, здійснюється Комітетом на підставі висновку Ініціатора, починаючи з Учасника (у разі участі у закупівлі двох або більше Учасників), Пропозиція якого є найбільш економічно вигідною (з найменшою ціною).
Висновок Ініціатора (результат розгляду Ініціатором Пропозиції (Пропозицій) надається у вигляді службової записки на ім'я голови Комітету та повинен містити інформацію щодо відповідності/невідповідності Пропозиції (Пропозицій) технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, вимогам до Учасників тощо. У разі невідповідності Пропозиції (Пропозицій) службова записка обов'язково повинна містити вичерпну інформацію щодо причин такої невідповідності.
У разі коли передбачена практична демонстрація предмета закупівлі (пропонованого Учасником товару/роботи/послуги) на його відповідність технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам), Ініціатор може звернутися до Директора Національного бюро (особи, яка здійснює його повноваження) про створення робочої групи із числа працівників Замовника щодо підтвердження такої відповідності.
Перевірка відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) проводиться робочою групою в обсягах та порядку, визначеними у листі-запрошенні. За її результатами складається Акт про відповідність/невідповідність предмета закупівлі (пропонованого Учасником товару/роботи/послуги) технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам), зазначеним у листі-запрошенні.
Комітет/Ініціатор / робоча група має право звернутися до Учасника за уточненням/підтвердженням будь-якої інформації, наданої ним у Пропозиції.
За результатами розгляду Пропозиції (Пропозицій) Комітет визначає переможця закупівлі, про що складається відповідний протокол.
Комітет відхиляє Пропозицію у разі, якщо:
- Пропозиція Учасника не відповідає умовам (вимогам), які зазначені у листі-запрошенні щодо цієї закупівлі;
- Учасник зазначив у Пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі;
- Учасник, який визначений переможцем закупівлі, відмовився від укладення (підписання) Договору про закупівлю.
У разі відхилення Пропозиції Учасника, яка є найбільш економічно вигідною, Комітет розглядає наступну Пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною (у разі участі у закупівлі двох або більше Учасників).
2.8. Комітет може відмінити закупівлю у разі:
- подання для участі у закупівлі менше двох Пропозицій;
- відсутності подальшої потреби у закупівлі;
- якщо ціна найбільш економічно вигідної Пропозиції перевищує суму, передбачену Національним бюро на фінансування закупівлі (очікувану вартість закупівлі);
- наявності інших причин, обґрунтованих Ініціатором.
У разі необхідності відміни закупівлі з причин відсутності подальшої потреби у закупівлі та/або з інших причин, Ініціатор подає службову записку на ім'я Директора Національного бюро (особи, яка здійснює його повноваження) з обґрунтуванням причини такої відміни.
2.9. Фінансовий відділ за допомогою корпоративної електронної пошти Національного бюро (електронних поштових скриньок, які належать до поштового домену nabu.gov.ua) повідомляє Ініціатора про результати здійснення (проведення) закупівлі або її відміни. Повідомлення здійснюється з урахуванням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці.
2.10. Комітет у разі необхідності повідомляє Учасників про результати здійснення (проведення) закупівлі або її відміни.
2.11. За результатами закупівлі між Замовником і переможцем укладається Договір про закупівлю. Відповідальність за укладення, супровід та виконання договору покладається на Ініціатора.
3. Підготовка та узгодження проєктів Договорів
3.1. Договори укладаються на основі зразкових форм, які додаються до цього Порядку, з обов'язковим візуванням посадовими особами Національного бюро, визначеними у пункті 3.4 цього Порядку. Водночас Ініціатор має належним чином (правильно, повністю, чітко і зрозуміло) вносити необхідні відомості до форм/розділів/полів/колонок зразкових форм Договорів, а саме:
" повне найменування Контрагента або, у разі наявності, скорочене найменування Контрагента - юридичної особи, визначене установчими документами, прізвище, ім'я, по батькові Контрагента - фізичної особи - підприємця згідно з документами, що посвідчують особу та відповідають відомостям Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
" адреси місцезнаходження юридичної особи - Контрагента, місця проживання для Контрагента фізичної особи - підприємця, згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
" посаду, прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, яка підписуватиме Договір з боку Контрагента, із зазначенням документальної підстави повноважень на підписання Договору (установчі документи, довіреність тощо);
" поточний банківський рахунок Контрагента, повну або, у разі наявності, скорочену назву банку, що обслуговує;
" ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), номер свідоцтва платника податку на додану вартість (за наявності), індивідуальний податковий номер;
" предмет Договору;
" найменування (асортимент, номенклатуру тощо) товарів, робіт чи послуг;
" ціну Договору (у тому числі вартість одиниці товару/продукції, робіт і послуг);
" форму та порядок розрахунків (оплати);
" умови передачі/поставки товару, виконання робіт чи надання послуг, вимоги до якості, кількості (обсягу);
" дату укладання Договору та строк його дії, строки поставки/передачі, виконання робіт, надання послуг;
" інші необхідні відомості (істотні умови тощо).
3.2. Ініціатор забезпечує відповідно до цього Порядку наявність необхідних відомостей та документів для подальшого їх вивчення у Національному бюро та погодження з потенційними Контрагентами умов Договорів, у тому числі:
" перевіряє наявність у Контрагента відповідних ліцензій, патентів, інших дозвільних документів на реалізацію товару, виконання робіт, надання послуг тощо;
" перевіряє повноваження особи, яка підписує Договір з боку Контрагента (на підставі установчих документів чи довіреності). У разі підписання Договору керівником Контрагента, звіряє інформацію про керівника з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Посадові особи самостійних структурних підрозділів, які здійснюють погодження Договору, мають право обґрунтовано вимагати від Ініціатора надання додаткової інформації про Контрагента та з інших питань, які пов'язані з укладенням та виконанням умов Договору.
Для укладення, зміни чи розірвання Договору Ініціатор здійснює підготовку проєкту Договору, розробленого на підставі зразкової форми Договору, затвердженої наказом Директора (особи, яка здійснює його повноваження), або на підставі форми, запропонованої Контрагентом. У разі, якщо згідно із законодавством передбачено укладення договорів на підставі типової або примірної форми, Ініціатор здійснює підготовку Договору з урахуванням таких вимог.
3.3. У разі необхідності внесення змін до Договору Ініціатор звертається із службовою запискою, що містить відповідні пропозиції та обґрунтування такої необхідності, на ім'я Директора Національного бюро (особи, яка здійснює його повноваження).
У разі надходження листів від Контрагентів щодо внесення змін до Договорів, які не передбачають зміну його істотних умов, порядку виконання, прав та обов'язків сторін, підготовка проєктів таких змін може здійснюватися Ініціатором без надання відповідних службових записок.
3.4. Проєкти Договорів в цілому вивчаються, аналізуються, візуються виключно в межах компетенції, визначеної розподілом обов'язків, Положенням про відповідний структурний підрозділ або іншими внутрішніми правовими актами Національного бюро, на предмет:
" Ініціатором - необхідності закупівлі товарів, робіт чи послуг для потреб Національного бюро, правильності, повноти, чіткості, зрозумілості та достовірності внесених до проєкту Договору відомостей, відповідності його зразковій формі та іншим вимогам, що передбачені пунктом 3.1 цього Порядку та законодавством;
" Управлінням забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням - забезпечення закупівлі кошторисними призначеннями Національного бюро, відповідності закупівлі коду економічної класифікації видатків;
" Управлінням внутрішнього контролю - можливості причетності засновників та працівників Контрагента до корупційних кримінальних правопорушень, наявності потенційних загроз невиконання умов Договору, а у разі здійснення закупівлі товарів, робіт або послуг для розширення, модернізації, створення ІТ-інфраструктури або послуг з розробки інформаційних систем, програмних продуктів, консультаційних послуг з питань інформатизації, захисту інформації - на предмет забезпечення інформаційної безпеки;
" Управлінням бухгалтерського обліку та звітності - відповідності умов Договору законодавству у сфері бухгалтерського обліку в частині порядку та форм розрахунків, реквізитів Національного бюро;
" Юридичним управлінням - відповідності Договору чинному законодавству;
" Режимно-секретним відділом - відповідності Договору чинному законодавству у сфері збереження державної таємниці;
" Першим заступником Директора або заступником Директора, або керівником самостійного структурного підрозділу, який відповідно до затвердженого розподілу обов'язків підпорядковується Директору - підтвердження необхідності закупівлі товарів, робіт і послуг. У разі прийняття Директором рішення про залишення за собою обов'язків Першого заступника Директора або заступника Директора, візування проєктів Договорів (проєктів змін до Договорів) у частині вказаних посадових осіб не здійснюється.
3.5. Директор або інша посадова особа Національного бюро, уповноважена у встановленому порядку на підписання Договору, мають право ініціювати погодження проєкту Договору іншими структурними підрозділами (посадовими особами) Національного бюро.
У такому випадку Директор або інша посадова особа, уповноважена у встановленому порядку на підписання Договору, накладають резолюцію, в якій визначаються перелік самостійних структурних підрозділів (посадових осіб) Національного бюро, яким необхідно погодити проєкт Договору, строки погодження тощо.
3.6. Погодження проєкту Договору здійснюється шляхом напису, зробленого на зворотній стороні останнього аркуша Договору посадовою особою Національного бюро, що містить особистий підпис, прізвище, посаду особи та дату візування.
У разі незгоди посадовою особою Національного бюро з умовами проєкту Договору, Ініціатор враховує такі зауваження шляхом внесення правок до проєкту Договору або складає службову записку, в якій викладаються різні редакції умов проєкту Договору. Службова записка подається на розгляд Директору або іншої посадової особи Національного бюро, уповноваженої у встановленому порядку на підписання Договору, разом із відповідним проєктом та іншими документами.
У разі врахування Ініціатором зауважень шляхом внесення правок до проєкту Договору, проєкт Договору повторно погоджується посадовими особами Національного бюро, зазначеними у пункті 3.4 цього Порядку, зауваження яких враховано, відповідно до їх компетенції.
3.7. Після завершення процедури погодження проєкт Договору разом із доданими документами та аркушем погодження подається Ініціатором на розгляд Директору або іншій посадовій особі Національного бюро, уповноваженій у встановленому порядку на підписання Договору, для прийняття рішення щодо його укладання.
3.8. Якщо Договір підписаний зі сторони Контрагента, він вважається укладеним з моменту його підписання Директором або іншою посадовою особою Національного бюро, уповноваженою у встановленому порядку на підписання Договору, якщо інше не передбачено умовами Договору.
4. Реєстрація Договорів
4.1. Після укладання Договору Ініціатор забезпечує подання його оригінальних примірників до Фінансового відділу для проведення Реєстрації.
4.2. Фінансовий відділ здійснює реєстрацію Договору протягом одного робочого дня з моменту його надходження шляхом проставлення дати і номера реєстрації на всіх примірниках Договору.
У разі подання на Реєстрацію примірників Договору з присвоєними реєстраційними номерами Контрагента, номерами, присвоєними Договорам як секретним документам, порядковий номер реєстрації Національного бюро ставиться через дріб.
4.3. Один оригінальний примірник Договору передається Ініціатором Управлінню бухгалтерського обліку та звітності, інший примірник - Контрагенту.
4.4. Додаткові договори (угоди) про зміну або розірвання Договору реєструються з присвоюванням номера за порядком з урахуванням раніше укладених додаткових договорів (угод) до Договору із присвоєнням через дріб порядкового номеру реєстрації додаткового договору (угоди) Національного бюро.
5. Виконання Договору
5.1. Ініціатор контролює своєчасність та належність виконання умов Договору.
Під час виконання Договору Ініціатор забезпечує:
" приймання товарів, робіт чи послуг відповідно до умов Договору, у тому числі у кількості (обсязі), якості, комплектності товарів, робіт чи послуг;
" підтримку контактів з Контрагентом, у тому числі підготовку та надання Контрагенту інформації, необхідної для виконання умов Договору;
" підготовку та надання на вимогу Директора, Першого заступника Директора, заступника Директора чи керівників самостійних структурних підрозділів Національного бюро інформації про стан та результати виконання умов Договору;
" отримання, у разі необхідності, від Контрагента звітних матеріалів щодо стану виконання Договору та перевірку їх відповідності укладеному Договору і відповідним нормативно-правовим актам;
" внесення змін або припинення Договору (у разі необхідності);
" у разі поетапного виконання умов Договору - проведення аналізу виконаних протягом етапу робіт, наданих послуг і, у разі необхідності, підготовку висновків про доцільність їх продовження, надання інформації для застосування штрафних санкцій.
5.2. Первинні документи за Договором візуються Ініціатором та особою, яка брала участь у здійсненні господарських операцій (шляхом проставлення підпису, прізвища та ім'я), підписуються Директором або іншою уповноваженою посадовою особою Національного бюро та передаються Ініціатором до Управління бухгалтерського обліку та звітності. Строк передачі первинних документів становить 3 (три) робочі дні для територіальних управлінь Національного бюро, 1 (один) робочий день - для інших самостійних структурних підрозділів Національного бюро, з моменту приймання товарів, робіт та послуг.
За наявності довіреності, яка уповноважує працівника Національного бюро (повірений) на підписання первинних документів, вони можуть бути підписані такою особою.
5.3. Управління бухгалтерського обліку та звітності здійснює контроль за виконанням умов Договору в частині порядку розрахунків та відповідності перерахованих коштів обсягам поставлених товарів, наданих (виконаних) робіт чи послуг.
5.4. У разі невиконання чи неналежного виконання умов Договору, Ініціатор вживає заходів щодо досудового врегулювання питань з Контрагентом.
6. Відповідальність
6.1. За порушення вимог цього Порядку відповідні працівники Національного бюро несуть відповідальність згідно із законодавством.
Керівник Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використаннямІгор КУЧЕРЕНКО
Додаток 1
до Порядку договірної роботи та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у Національному антикорупційному бюро України, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"
23.06.2022 N 226
Договір
про закупівлю товарів за державні кошти
місто _________________ ____________ 20__ року
Покупець: Національне антикорупційне бюро України, в особі
__________________________________________________________, діє на підставі Закону України від 14 жовтня 2014 року N 1698-VII "Про Національне антикорупційне бюро України" та наказу Національного антикорупційного бюро України ___________________________, з однієї сторони,
та
Постачальник: ________________________________________________________________, в особі
________________________________________________________________________, діє на підставі
___________________________________________________________, з другої сторони, надалі разом
іменовані "Сторони", уклали цей договір про закупівлю товарів за державні кошти (далі - Договір) про нижченаведене:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Постачальник зобов'язується поставити Покупцю товар за предметом:
_____________________________________________________________________________________
(вказати код економічної класифікації видатків)
(далі - Товар), а Покупець - прийняти Товар та сплатити Постачальнику вартість Товару у строки та на умовах, встановлених цим Договором.
1.2. Повне найменування (номенклатура, асортимент), кількість та інші індивідуально визначені відомості Товару вказуються у Специфікації, на підставі якої здійснюється передача Товару від Постачальника до Покупця і яка є невід'ємною частиною Договору. (За необхідності технічні характеристики Товару можуть бути вказані в окремому додатку - Технічних умовах тощо).
1.3. Сторони погодили, що обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені Покупцем, зокрема (але не виключно) з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця відповідно до показників постійного (тимчасового) кошторису. Про зміну обсягу закупівлі Товару Покупець повідомляє Постачальника шляхом надсилання на його адресу або вручення уповноваженому представнику Постачальника відповідного письмового повідомлення.
2. ЦІНА ДОГОВОРУ
2.1. Ціна за одиницю Товару за цим Договором визначена у Специфікації (додаток ___).
Загальна ціна Товару за Договором становить ______ (_____________________________________),
(вказати цифрами та словами)
у тому числі ПДВ ________________ (____________________________________________________).
(вказати цифрами та словами)
Ціна за одиницю Товару та загальна ціна Товару за Договором визначені з урахуванням витрат Постачальника на підготовку, пакування, маркування, доставку Товару (завантаження, розвантаження, занесення), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат, які понесе Постачальник у зв'язку з виконанням Договору.
2.2. Ціна Договору становить ______________ (___________________________________________),
(вказати цифрами та словами)
у тому числі ПДВ ____________ (_______________________________________________________). (вказати цифрами та словами)
2.3. Ціна Договору може бути змінена у випадках, передбачених чинним законодавством України. Зміна умов Договору в частині зміни його ціни у випадках, визначених законодавством, здійснюється шляхом внесення змін до Договору та укладення додаткового договору за наслідками переговорів Сторін.
2.4. Ціна цього Договору може бути зменшена залежно від зміни обсягів фактичного бюджетного фінансування Покупця та в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
3.1. Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі актів приймання-передачі товару і рахунків Постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у поточному році.
У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця.
3.2. Оплата Товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
4. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
4.1. Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника, протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Покупцю в момент поставки Товару.
4.2. Покупець має право вимагати від Постачальника додаткові документи про якість Товару у разі, якщо обов'язковість їх наявності встановлена законодавством України, чинним на момент поставки Товару.
4.3. Ненадання Постачальником документів про якість Товару надає Покупцю право відмовитись від прийняття Товару та розірвати Договір в односторонньому порядку, без відшкодування будь-яких збитків (шкоди, упущеної вигоди тощо) Постачальнику.
У такому випадку Договір буде вважатися припиненим з вини Постачальника через 10 (десять) днів після направлення Постачальнику повідомлення про розірвання договору.
5. ПОСТАВКА ТОВАРУ. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ
5.1. Строк (термін) поставки Товару _____________________________________________________.
5.2. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника партіями, в асортименті та в кількості, узгодженими Сторонами у Специфікаціях і товаророзпорядчих документах.
Дата та час поставки Товару повідомляється Постачальником Покупцю не пізніше ніж за 3 (три) робочі дні до дати поставки.
5.3. Завантаження та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника.
5.4. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечити схоронність і цілісність Товару та виключити можливість його пошкодження, псування або знищення під час транспортування. Маркування Товару має відповідати чинним стандартам.
5.5. Передання-прийняття Товару здійснюється за місцезнаходженням Покупця або іншою адресою, яка вказана Покупцем.
5.6. Прийняття-передання Товару проводиться за кількістю згідно Специфікації та товаророзпорядчих документів, за якістю - згідно з документами якості та іншою технічною документацією.
5.7. У разі пошкодження цілісності тари або упаковки, в яких поставляється Товар, невідповідності Товару, який передається Постачальником, за асортиментом, кількістю або якістю, Покупець має право не приймати Товар та вимагати заміни Товару або повернення коштів, оплачених за Товар. Про неприйняття та/або повернення Товару Сторонами складається Акт.
У разі відмови однієї зі Сторін від підписання Акта, останній складається Стороною в односторонньому порядку та протягом 3 (трьох) робочих днів надсилається за місцезнаходженням іншої Сторони.
5.8. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передання йому Товару на підставі товаророзпорядчих документів.
5.9. Перехід права власності на Товар відбувається з моменту прийняття Покупцем Товару, що засвідчується підписом уповноваженої особи Покупця у товаророзпорядчих документах.
5.10. Гарантійний строк на Товар за цим Договором встановлюється Постачальником на строк ______, починаючи з моменту передачі Товару Покупцю.
5.11. У разі виявлення прихованих недоліків Товару після його прийняття, Покупець протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виявлення недоліків повідомляє про вказане Постачальника.
5.12. За вибором Покупця Постачальник зобов'язаний замінити неякісний Товар на Товар належної якості або повернути кошти за недопоставлений чи неякісний Товар протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання відповідної вимоги Покупця.
5.13. Невиконання Постачальником зобов'язань, визначених у пункті 5.12 Договору, надає Покупцю право відмовитись від Договору в односторонньому порядку, без відшкодування будь-яких збитків (шкоди, упущеної вигоди) Постачальнику. В такому випадку Договір буде вважатися припиненим з вини Постачальника через 10 (десять) днів після направлення Постачальнику повідомлення про розірвання Договору.
6. ІНШІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Покупець зобов'язаний:
6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати поставлений Товар;
6.1.2. Приймати Товар, поставлений на умовах та в строки, визначені цим Договором.
6.2. Покупець має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Постачальника у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору, про що Постачальник вважається повідомленим з моменту передання оператору поштового зв'язку відповідного повідомлення Покупця;
6.2.2. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;
6.2.3. Змінювати обсяг закупівлі Товарів;
6.2.4. Відмовитись від виконання зобов'язань за Договором, повідомивши про це Постачальника, в разі, якщо Постачальник не приступив до його виконання;
6.2.5. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення рахунку чи інших документів, на підставі яких здійснюється оплата Товару (відсутність печатки, підписів тощо);
6.2.6. Мати та реалізовувати інші права, передбачені цим Договором, чинним законодавством України.
6.3. Постачальник зобов'язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає вимогам, установленим умовами цього Договору та законодавства України, чинного на момент поставки Товару;
6.3.3. Виконувати інші обов'язки, передбачені цим Договором, чинним законодавством України.
6.4. Постачальник має право:
6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар на умовах і в строки, визначені цим Договором;
6.4.2. Мати та реалізовувати інші права, передбачені цим Договором або чинним законодавством України.
7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами та діє
до ____________________________ включно, а в частині виконання зобов'язань Сторонами - до повного їх виконання.
7.2. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
7.3. Порядок внесення змін і доповнень до Договору, а також розірвання Договору чи інше припинення зобов'язань за Договором здійснюються шляхом проведення переговорів, які оформлюються в письмовій формі шляхом укладення додаткового договору, за виключенням випадків, передбачених Договором.
7.4. Розірвання Договору в односторонньому порядку не допускається, за виключенням випадків, передбачених цим Договором.
7.5. У випадку дострокового розірвання Договору, Постачальник зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з дати розірвання Договору повернути в повному обсязі Покупцю кошти, сплачені за непоставлений або повернутий Покупцем Товар.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. За порушення своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством України.
8.2. Покупець несе відповідальність, у тому числі в частині відшкодування шкоди, збитків, упущеної вигоди, в обсягах і на умовах, визначених цим Договором та законодавством. Покупець не несе будь-якої відповідальності та не здійснює відшкодування будь-яких збитків (шкоди, упущеної вигоди тощо) Постачальнику у разі відмови Покупця від зобов'язань за Договором або зміні його умов в односторонньому порядку у випадках, передбачених Договором.
8.3. Сторони погодили, що не є підставою для нарахування штрафних санкцій (штрафу, пені) порушення грошових зобов'язань Покупцем, яке сталось внаслідок ненадходження чи несвоєчасного надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця або зміни обсягів бюджетного фінансування видатків Покупця.
8.4. За порушення умов зобов'язань за Договором щодо якості (комплектності) Товару Постачальник зобов'язаний сплатити на користь Покупця штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісного (некомплектного) Товару.
8.5. За порушення строків поставки Товару, окрім випадків, передбачених п. 8.7 Договору, чи поставки Товару у неповному обсязі Постачальник зобов'язаний сплатити на користь Покупця пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, включаючи день виконання простроченого зобов'язання, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості.
8.6. У випадку несвоєчасного повернення коштів, сплачених за непоставлений або неякісний Товар, Постачальник зобов'язаний сплатити за вимогою Покупця пеню у розмірі 0,1 відсотка від суми своєчасно неповернутих коштів за кожен день такого прострочення, включаючи день сплати.
8.7. За повне невиконання Постачальником зобов'язань, визначених у цьому Договорі (невиконання Договору взагалі, також коли Постачальник не приступив до виконання зобов'язань протягом передбачених Договором строків (термінів), відмову від Договору тощо, тобто, коли Покупець за результатом бездіяльності / неналежних дій Постачальника зовсім не отримав передбаченого предметом Договору), Постачальник зобов'язаний сплатити на користь Покупця штраф у розмірі 30 (тридцяти) відсотків вартості товару (ціни Договору).
8.8. Покупець не несе відповідальності за зобов'язаннями Постачальника, а Постачальник не несе відповідальності за зобов'язаннями Покупця.
9. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за Договором, якщо таке невиконання сталося внаслідок обставин непереборної сили (далі по тексту - форс-мажорних обставин).
9.2. Під форс-мажорними обставинами розуміються зовнішні та надзвичайні обставини, які не існували під час укладення Договору, виникли незалежно від волі Сторін, про виникнення яких Сторони не могли знати та дії яких Сторони не могли перешкодити за допомогою засобів та заходів, застосування яких у конкретній ситуації справедливо було б вимагати та очікувати від будь-якої зі Сторін. Під форс-мажорними обставинами визнаються такі обставини непереборної сили як пожежі, землетруси, війни, воєнні дії, окупації, терористичні акти, блокади, епідемії, страйки, повені, інші стихійні лиха, які перешкоджають виконанню Сторонами своїх зобов'язань.
9.3. Сторона, яка потрапила під дію форс-мажорних обставин та виявилася внаслідок цього неспроможною виконувати зобов'язання за Договором, зобов'язана не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні з моменту їх виникнення в письмовій формі поінформувати про це іншу Сторону. Несвоєчасне інформування про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права посилатися на ці обставини.
9.4. Підтвердженням наявності форс-мажорних обставин є довідка, видана компетентним органом за місцезнаходженням Сторони, або визнання вказаних обставин актами державних органів або органів місцевого самоврядування України на території, яка була піддана дії обставин непереборної сили, або іншого компетентного органу. У разі виникнення форс-мажорних обставин строки/терміни виконання зобов'язань за Договором відкладаються на час, протягом якого форс-мажорні обставини діють.
9.5. У разі, коли дія форс-мажорних обставин триває більше ніж 60 (шістдесят) календарних днів поспіль, кожна зі Сторін має право на розірвання Договору в односторонньому порядку і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, якщо вона повідомить про це іншу Сторону не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до моменту розірвання.
9.6. Якщо Сторони не виявили бажання розірвати Договір у зв'язку з виникненням форс-мажорних обставин, після закінчення дії форс-мажорних обставин відлік строків/термінів виконання зобов'язань за цим Договором продовжується на строк дії форс-мажорних обставин.
10. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
10.1. Сторони зобов'язуються не розголошувати і не передавати третім особам протягом строку дії Договору та впродовж 3 (трьох) років після його виконання або припинення (розірвання) відомості конфіденційного характеру, отримані одна від одної під час виконання умов Договору.
10.2. Конфіденційною вважається будь-яка інформація відносно та/або про діяльність Сторін, отримана у зв'язку з підписанням та/або виконанням та/або припиненням Договору, матеріали та/або документи, що надані в межах Договору, сам Договір і всі додаткові угоди до нього, а також інформація, яка прямо визначена Сторонами як конфіденційна.
10.3. Не вважається порушенням умов Договору повідомлення конфіденційної інформації на виконання вимог державних органів або на виконання вимог законодавства України.