• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Норми витрат пального і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті

Міністерство транспорту України  | Наказ, Норми від 03.05.1995 № 179 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту України
  • Тип: Наказ, Норми
  • Дата: 03.05.1995
  • Номер: 179
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту України
  • Тип: Наказ, Норми
  • Дата: 03.05.1995
  • Номер: 179
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Департамент автомобільного транспорту
І Н С Т Р У К Ц І Я
N 179 від 03.05.95
м.Київ
( Норми втратили чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту N 43 від 10.02.98 )
Норми витрат пального і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті
Дані нормативні матеріали затверджені Міністерством транспорту України і введені в дію наказом від 03.05.95 N 179 замість "Лінійних норм витрат пального для автомобільного транспорту", введених в дію наказом Міністерства транспорту УРСР від 10.05.90 N 48.
Загальні положення
На автомобільному транспорті використовуються такі види норм витрат пального: лінійні норми, які регламентують витрати пального в процесі пересування автомобіля; норми витрат пального на роботу спеціального обладнання, установленого на автомобілях, а також питомі норми витрат пального на одиницю виконаної транспортної роботи.
Лінійні норми і норми на роботу обладнання призначені для розрахунків з водіями, оперативної і статистичної звітності, а також служать базою для розрахунку питомих норм витрат пального.
Питомі норми витрат пального (г/т.км, г/пас.км, г/пл.км) визначаються на основі лінійних норм і являються показниками, за допомогою яких обгрунтовується потреба в пальному, розподіляються його ліміти і аналізується ефективність використання.
1. Лінійні норми витрат пального
Лінійні норми витрат пального встановлюются для кожної марки експлуатуємих автомобілів і відповідають визначеним умовам роботи автомобільного транспорту. Лінійні норми являються технологічними нормами і включають витрати пального, необхідні для здійснення транспортного процесу. Витрати пального на гаражні і інші господарські потреби, не пов'язані безпосередньо з технологічним процесом перевезення пасажирів і вантажів, в склад лінійних норм не включаються і встановлюються окремо.
Використовуються три види лінійних норм: базова норма на 100 км пробігу автомобіля, норма на 100 тонно-кілометрів (т.км) транспортної роботи (враховує додаткові витрати пального при русі автомобіля з вантажем) і норма на їздку з вантажем (враховує збільшення витрат пального, пов'язане з маневруванням в пунктах завантаження і вивантаження).
Облік шляхово-транспортних, кліматичних і інших експлуатаційних факторів проводиться за допомогою ряду поправочних коефіцієнтів, регламентованих в формі відсотків підвищення або зниження початкового значення норми.
Норми витрат пального підвищуються в таких випадках:
- робота в зимових умовах - до 5 відсотків (таблиця збільшення лінійних норм в зимових умовах по регіонах країни приведена в додатку 1);
- робота в гірській місцевості при висоті над рівнем моря: від 500 до 1500 метрів - на 5 відсотків;
від 1501 до 2000 метрів - на 10 відсотків;
- робота в містах з населенням більше 1 мільйона чоловік - до 10 відсотків;
- робота, яка потребує частих технологічних зупинок, зв'язаних з вантаженням і розвантаженням (в середньому більше, ніж одна зупинка на один кілометр пробігу - маршрутні автобуси, автомобілі по обслуговуванню поштових скриньок, інкасація грошей та ін.) - до 10 відсотків;
- перевезення крупногабаритних, вибухонебезпечних і т.п. вантажів, яке вимагає понижених швидкостей руху автомобілів (до 20 км/год) - до 10 відсотків;
- при пробігу першої тисячі кілометрів автомобілями, що вийшли з капітального ремонту, і новими, а також при централізованому перегоні таких автомобілів - до 10 відсотків; при перегоні в спареному або в строєному стані - до 20 відсотків;
- погодинна робота вантажних бортових автомобілів або їх постійна робота в якості технологічного транспорту, або в якості вантажних таксомоторів - до 10 відсотків;
- робота в кар'єрах (з важкими шляховими умовами), їзда по полях (при проведенні сільськогосподарських робіт), а також при вивезенні лісу (на лісових ділянках за межами головної магістралі) - до 20 відсотків;
- робота в важких шляхових умовах в період сезонного бездоріжжя, снігових заметів - до 35 відсотків на термін не більше одного місяця;
- при учбовій їзді - до 20 відсотків.
Норми витрат пального знижуються в таких випадках:
- при роботі на заміських шляхах з удосконаленим покриттям, які знаходяться у задовільному стані - до 15 відсотків;
- при експлуатації замовлених і відомчих автобусів, які не працюють на постійних маршрутах - до 10 відсотків.
При необхідності застосування одночасно декількох надбавок, лінійна норма витрат пального установлюється з урахуванням суми або різниці цих надбавок.
На внутрішньогаражні роз'їзди і технічні потреби автотранспортних підприємств (технічні огляди, регулювальні роботи, приробляння деталей двигунів і автомобілів після ремонту і т.п.) нормативні витрати пального не повинні перевищувати 0,5 відсотка від загальної його кількості, споживаємого автотранспортним підприємством.
При простоях автомобілів під завантаженням і розвантаженням в пунктах, де за умовами пожежної безпеки заборонено виключати двигун (нафтобази, спеціальні склади і т.п.) установлюються нормативні витрати пального з розрахунку: одна година простою відповідає 5 км пробігу автомобіля.
Нижче приведені лінійні норми витрат пального на 100 км пробігу автомобіля:
- для бензинових і дизельних автомобілів - в літрах;
- для автомобілів, працюючих на скрапленому нафтовому газі - в літрах скрапленого газу;
- для автомобілів, працюючих на стисненому природному газі - в нормальних метрах кубічних (куб.м);
- для газодизельних автомобілів норма витрат стисненого природного газу вказана в куб.м плюс поряд вказана норма витрат дизельного пального в літрах.
Значення норм витрат дизельного пального відмічені індексом "д", проставленим після цифрового значення норми (наприклад, для автомобіля ЗИЛ-4331 - 26 д і т.д.). Відповідно норми витрат скрапленого нафтового газу відмічені індексом "гсн", а норми витрат стисненого природного газу - індексом "спг". Для газових автомобілів в дужках вказується норма при роботі на бензині, для газодизельних - на дизельному пальному.
Норми приведені в послідовності регламентованої діючої системи класифікації і позначення марок автомобілів (додаток 2), а також в алфавітному порядку.
1.1. Легкові автомобілі
Для легкових автомобілів нормоване значення витрат пального розраховується по такому співвідношенню:
Qн = 0,01 х Нs х S х (1 + 0,01 х D),
де:
Qн - нормативні витрати пального, літри;
Hs - базова лінійна норма витрат пального на пробіг автомобіля, л/100 км;
S - пробіг автомобіля, км;
D - поправочний коефіцієнт (сумарна відносна надбавка або зниження) до норми в відсотках.
Марка, модель автомобіляБазова лінійна
норма
ВАЗ-1111
ВАЗ-2101,-21011,-21016,-21013
ВАЗ-2102,-21021,-21023
ВАЗ-2103
ВАЗ-21033,-21035
ВАЗ-2104,-21043
ВАЗ-2105,-21051,-21053
ВАЗ-2106,-21061,-21063
ВАЗ-2107,-21072,-21074
ВАЗ-2108,-2108 "Спутник",-21081,-21083,-2109
ВАЗ-2121,-21211

ГАЗ-13
ГАЗ-14
ГАЭ-М20,-М20В,-М20Г
ГАЭ-21,-21А,-21Б,-21В,-21Г,-21ГЮ,-21И,-21К,
-21Л,-21М,-21НЮ,-21П,-21Р,-21С,-21СЮ,
-21Т,-21ТС,-21УС
ГАЗ-22,-22Б,-22В,-22Г,-22Д,-22Е,-22ЕЮ,-22Н,
-22НЮ
ГАЗ-24
ГАЗ-24-01
ГАЗ-24-02
ГАЗ-24-03
ГАЭ-24-04
ГАЗ-24-07
ГАЗ-24-10
ГАЗ-24-11
ГАЭ-24-12 (з двигуном ЗМЗ-402,-402.10)
ГАЗ-24-12 (з двигуном ЗМЗ-4021,-4021.10)
ГАЗ-24-13 (з двигуном ЗМЗ-402,-402.10)
ГАЗ-24-13 (з двигуном ЗМЗ-4021,-4021.10)
ГАЗ-24-14
ГАЗ-24-17
ГАЗ-24-25
ГАЭ-24-60
ГАЗ-24Т
ГАЗ-3102 (з двигуном ЗМЗ-4022.10)
ГАЗ-31029 (з двигуном ЗМЗ-402,-402.10)
ГАЗ-31029 (з двигуном ЗМЗ-4021,-4021.10)
ГАЗ-3302 "Газель"

ЗАЗ-965,-965А,-965Б,-965М,-965С
ЗАЗ-966,-966В,-966ВБГ,-966ВГ
ЗАЗ-968,-968А,-968АБ,-968АБ2,-968АБ4,-968Б,
-988Б2
ЗАЗ-968М,-968МБ
ЗАЗ-968МГ
ЗАЗ-968МД,-968МР
ЗАЗ-968Р
ЗАЭ-969
ЗАЗ-970,-970В,-970Г
ЗАЗ-1102

ЗИЛ-114
ЗИЛ-117
ЗИЛ-4104

ИЖ-2125,-21251

Москвич-403,-403Б,-403М,-403Т
Москвич-407,-407Б,-407М,-407Т
Москвич-408,-408Б,-408ИЭ,-408М,408П,-408СЭ,
-406Т,-408Э,-408Ю
Москвич-412,-412ИПЭ,-412ИЭ,-412М,-412П,
-412ПЮ,-412Э,-412Ю
Москвич-423,-423Н,-423Т,-423Э
Москвич-424,-424СЭ,-424Т,-424Э,-424Ю
Москвич-426,-426ИЭ,-426Т
Москвич-427,-427ИЭ
Москвич-2136,-2137,-2138,-21381
Москвич-2140,-21401,-21403,-21406
Москвич-2141,-21412

ЛуАЗ-969А,-969М
ЛуАЗ-1302

УАЗ-469,-469А,-469Б
УАЗ-315100,-315101,-31512-01,-315201
6,5
8,5
8,5
9,0
8,5
8,5
8,5
9,0
8,5
8,0
12,0

20,0
22,0
13,5
13,0


13,0

13,0
13,5
14,0
13,5
14,0
16,5 гсн
13,0
13,5
13,5
14,0
13,5
14,0
13,5
16,5 гсн
16,5 гсн
13,0
13,5
13,0
13,0
13,5
13,0

7,0
7,0
7,0

8,0
7,0
8,0
7,0
8,0
8,0
7,0

24,0
23,0
26,0

10,0

10,0
10,0
10,0

10,0

10,0
10,0
10,0
10,0
10,0
10,0
10,0

12,0
11,0

16,0
16,0
1.2. Автобуси
Для автобусів нормоване значення витрат пального установлюється аналогічно легковим автомобілям.
У випадку використання на автобусі в зимовий період штатних незалежних нагрівників, витрати пального на роботу нагрівника враховуються в загальних нормованих витратах пального таким чином:
Qн = 0,01 х Нs х S х (1 + 0,01 х D) + Hom х Т,
де:
Qн - нормативні витрати пального, літри або куб.метри;
Нs - базова лінійна норма витрат пального на пробіг автобуса, л/100 км або куб.м/100 км;
S - пробіг автобуса, км;
Нom - норма витрат пального на роботу нагрівача або нагрівачів, л/год;
Т - час роботи автомобіля з включеним нагрівачем, год;
D - поправочний коефіцієнт (сумарна відносна надбавка або зниження) до норми в відсотках.
Марка, модель автомобіляБазова лінійна
норма
ЗИЛ-155
ЗИЛ-158,-158А,-158В,-158ВА

Ikarus-55
Ikarus-556
Ikarus-180
Ikarus-250
Ikarus-250.58,-250.59,-250.93,-250.95
Ikarus-255
Ikarus-256,-256.54,-256.59,-256.74,-256.75
Ikarus-260,-260.01,-260.18,-260.27,-260.37
-260.50,-260.51,-260.52
Ikarus-263
Ikarus-280,-280.01,-280.33,-280.48,-280.63,
-280.64
Ikarus-283.00
Ikarus-350.00
Ikarus-365.10,-365.11
Ikarus-415.08
Ikarus-435.01
Ikarus-543.26

КАвЗ-651,-651А
КАвЗ-685,-685Б,-685Г,-685Ю
КАвЗ-3270,-327001,-3271

ЛАЗ-695,-695Б,-695Е,-695Ж,-695М,-695Н
ЛАЗ-695НГ
ЛАЗ-695П
ЛАЗ-695 (з двигуном ЗИЛ-375),-695Н (з двигу-
ном ЗИЛ-375.01)
ЛАЗ-697 (з двигуном ЗИЛ-375)
ЛАЗ-697,-697Е,-697М,-697Р
ЛАЭ-699,-699А,-699Н,-699Р
ЛАЗ-4202
ЛАЗ-42021

ЛиАЗ-158,-158В,-158ВА
ЛиАЗ-677,-677А,-677Б,-677В
ЛиАЗ-677Г
ЛиАЗ-677М,-677МВ,-677МС,-677П
ЛиАЗ-5256,-52564

Mercedes-Benz 0302 C V-8

Nissan-Urvan Е-24
Nissan-Urvan Transporter

Nusa-501М
Nusa-521М
Nusa-522М,-522-03

ПАЗ-651,-651А
ПАЗ-652,-652Б 28
ПАЗ-672,-672А,-672Г,-672М,-672С,-672У,-672Ю
ПАЗ-3201,-3201С,-320101
ПАЗ-3205,-32051
ПАЗ-3206

РАФ-08,-10
РАФ-977,-977Д,-977ДМ,-977Е,-977ЕМ,-977Н,
-977НМ,-977К
РАФ-2203,-220301
РАФ-220302
РАФ-22031,-22031-01
РАФ-22032
РАФ-22035-01

ТАМ 260А 119Т

УАЗ-452А,-452АС,-452В
УАЗ-220601
УАЗ-220602
УАЗ-396201
41
41

28д
38д
41д
31д
34д
31д
34д
40д

40д
43д

46д
37д
34д
39д
46д
27д

26
30
30

41
43спг (41)
51гсн
44

43
40
43
35д
33д

41
54
67гсн
54
46д

32д

10д
14

15
15
15

26
28
34
36
34
36

15
15

15
18гсн
15
15
15

30д

17
17
22гсн
17
1.3. Бортові вантажні автомобілі
Для бортових вантажних автомобілів або автопоїздів нормоване значення витрат пального визначається по такому співвідношенню:
Qн = 0,01 х (Нsan x S x Hw x W) x (1 + 0,01 x D),
де:
Qн - нормативні витрати пального, літри або куб.метри;
S - пробіг автомобіля або автопоїзда, км;
Нsan - лінійна норма витрат пального на пробіг
автопоїзда: Нsan = Нs + Hg x Gпр, л/100 км або
куб.м/100 км (де
Hs - базова лінійна норма витрат пального на
пробіг автомобіля, л/100 км або куб.м/100 км;
Нg - норма витрат пального на додаткову масу
причепа або напівпричепа, л/100 т.км
або куб.м/100 т.км;
Gпр - власна маса причепа або напівпричепа, т);
Hw - лінійна норма витрат пального на транспортну
роботу, л/100 км або куб.м/100 км;
W - обсяг транспортної роботи, т.км (W = Gгр x Sгр,
де Gгр - маса вантажу, Sгр - пробіг з вантажем);
D - поправочний коефіцієнт (сумарна відносна надбавка
або зниження) до норми в відсотках.
Для вантажних бортових автомобілів і автопоїздів, що виконують роботу, яка обчислюється в тонно-км, норми на 100 т.км установлені в залежності від виду використовуваного пального в таких розмірах:
- бензин - 2 л;
- дизельне пальне - 1,3 л;
- скраплений нафтовий газ (гсн) - 2,5 л;
- стиснений природний газ (спг) - 2 куб.м;
- при газодизельному живленні двигуна - 1,2 куб.м природного газу і 0,25 л дизельного пального.
При роботі бортових автомобілів з причепами і сідельних тягачів з напівпричепами, лінійна норма витрат пального на пробіг (л/100 км або куб.м/100 км) автопоїзда збільшується на кожну тонну власної маси причепів і напівпричепів в залежності від виду пального в таких розмірах:
- бензину - 2 л;
- дизельного пального - 1,3 л;
- скрапленого газу - 2,5 л;
- природного газу - 2 куб.м;
- при газодизельному живленні двигуна - 1,2 куб.м природного газу і 0,25 л дизельного пального.
Марка, модель автомобіляБазова лінійна
норма
Avia A-20Н
Avia A-21К,-21N
Avia A-30N
Avia A-31L,-31N,-31Р

ГАЗ-51,-51А,-51В
ГАЗ-51Ж
ГАЗ-51Н,-51Р,-51С,-51Т,-51У,-51Ю
ГАЗ-52,-52А,-52-01,-52-03,-52-04,-52-05
ГАЗ-52-07,-52-08,-52-09
ГАЗ-52-27,-52-28
ГАЗ-52-54,-52-74
ГАЗ-53,-53А
ГАЗ-53-07
ГАЗ-53-12,-53-12-016,-53-12А
ГАЗ-53-19
ГАЗ-53-27
ГАЗ-53-50,-53-70
ГАЗ-53Ф
ГАЗ-63,-63А
ГАЗ-66,-66А,-66АЭ,-66Э,-66-01,-66-02,-66-04,
-66-05,-66-11
ГАЗ-3307

ЗИЛ-130,-130А1,-130Г,-130ГУ,-130С,
-130-76,-130Г-76,-130ГУ-76,-130С-76,
-130-80,-130Г-80,-130ГУ-80
ЗИЛ-131,-131А
ЗИЛ-133Г,-133Г1,-133Г2,-133ГУ
ЗИЛ-133ГЯ
ЗИЛ-138
ЗИЛ-138А,-138АГ
ЗИЛ-150
ЗИЛ-151,-151А
ЗИЛ-157,-157Г,-157К,-157КГ,-157КД,-157КЭ,
-157КЮ,-157Э,-157Ю
ЗИЛ-164,-164А,-164АД,-164АР,-164Р
ЗИЛ-166А,-166В
ЗИЛ-431410,-431411,-431412,-431416,-431417,
-431450,-431510,-431516
ЗИЛ-431610
ЗИЛ-431810
ЗИЛ-431917
ЗИЛ-4331

IFA W50L

КамАЗ-4310,-43105
КамАЗ-5320
КамАЗ-53202,-53212,-53213
КамАЗ-53208

КамАЗ-53217

КамАЗ-53218

КвмАЗ-53219


КрАЗ-214,-214Б
КрАЗ-219,-219Б
КрАЗ-255Б,-255Б1
КрАЗ-257,-257Б1,-257БС,-257С
КрАЗ-260,-260Б1,-260М

МАЗ-200,-200Г,-200Д,-200П
МАЗ-500,-500А,-5ООАС,-5ООАТ,-5ООВ
МАЗ-514
МАЗ-516,-516Б
МАЗ-5334,-5335,-533501
МАЗ-53352
МАЗ-5337,-53371
МАЗ-543
МАЗ-7310,-7313

Magirus 232D 19L
Magirus 290D 26L

Tatra 111R

Урал-355,-355М,-355МС
Урал-375,-375АМ,-375Д,-375ДМ,-375ДЮ,-375К,
-375Н,-375Т,-375Ю
Урал-377,-377Н
Урал-4320,-43202

УАЗ-450,-450Д
УАЗ-451,-451Д,-451ДМ,-451М
УАЗ-452,-452Д,-452ДМ
УАЗ-330301
УАЗ-33032,-33032-01
УАЗ-374101

ЯАЗ-210,-210А
11д
11д
13д
13д

21,5
33гсн
21,5
22
30гсн
21спг (22)
22
25
37гсн
25спг (25)
37гсн
25,5спг (25)
25
22
26
28

24,5

31


41
38
25д
42гсн
32спг (31)
31
39
39

31
41
31

32спг (31)
42гсн
31
25д

20д

31д
25д
25,5д
22,5спг плюс
6,5д (26д)
21,5спг плюс
6,5д (26д)
23спг плюс
6,5д (26д)
22спг плюс
6,5д (26д)

54д
47д
42д
38д
42,5д

23д
23д
25д
26д
23д
24д
23д
98д
98д

24д
34д

33д

30
50

44
32д

16
14
16
16
21,5
16

47д
1.4. Тягачі
Для сідельних тягачів нормоване значення витрат пального визначається аналогічно вантажним бортовим автомобілям.
Марка, модель автомобіляБазова лінійна
норма
Avstro-Fiat CDN-130

БелАЗ-537Л
БелАЗ-6411
БелАЗ-7421

Volvo F-8932
Volvo-1033

ГАЗ-51П
ГАЗ-52-06
ГАЗ-6ЗД,-63П

ЗИЛ-120Н
ЗИЛ-130АН,-130В,-130В1,-130В1-76,-130В1-80
ЗИЛ-131В,-131НВ
ЗИЛ-137,-137ДТ
ЗИЛ-138В1
ЗИЛ-157В,-157КВ,-157КДВ
ЗИЛ-164АН,-164Н
ЗИЛ-441510,-441516
ЗИЛ-441610
ЗИЛ-ММЗ-4413

Iveco-190.33
Iveco-190.42

КАЗ-120Т3
КАЗ-606,-606А
КАЗ-608,-608В,-608В2

КамАЗ-5410,-54101,-54112
КамАЗ-54118


КрАЗ-221,-221Б
КрАЗ-255В,-255В1
КрАЗ-255Л,-255Л1,-255ЛС
КрАЗ-258,-258Б1
КрАЗ-260В
КрАЗ-6443
КрАЗ-6444
КрАЗ-643701

KNVF-12Т Camacu-Nissan

КЗКТ-537Л
КЗКТ-7427,-7428

ЛуАЗ-2403

МАЗ-200В,-200М,-200Р
МАЗ-504,-504А,-504Б,-504Г
МАЗ-504В
МАЗ-509,-509А
МАЗ-537,-537Т
МАЗ-5429,-5430
МАЗ-5432
МАЗ-54321
МАЗ-54322,-543221
МАЗ-54323,-54324
МАЗ-54326
МАЗ-5433,-54331
МАЗ-6422
МАЗ-642201
МАЗ-64226,-64227,-642271,-64229
МАЗ-7310,-73101,-7313
МАЗ-7916

Mercedes-Benz-1635S,-1926,-1928,-1935
Mercedes-Benz-2232S
Mercedes-Benz-2235,-2236
Mercedes-Benz-2628
Mercedes-Benz-2632

Praga SТ2-W

Tatra-815ТР

Урал-375С,-375СК,-375СК-1,-375СН
Урал-377С,-377СК,-377СН
Урал-4420,-44202

Faun H-36-40/45
Faun Н-46-40/49

Chepel D-450
Chepel D-450.86

Scoda-LIAZ-100.42,-100.45
Scoda-706РТТN
26д

100д
95д
100д

24д
22д

21
22
26

31
31
41
42
41гсн
38,5
31
31
41гсн
31

25д
27д

31
31
31

25д
23,5спг плюс
6,5д (26д)

46,5д
40д
41,5д
37д
40д
40д
37д
41,5д

45д

100д
140д

10

27,5д
23д
31д
36,5д
100д
23д
26д
25д
27д
28д
25д
23д
35д
33,5д
35д
98д
138д

23д
27д
28д
42д
34д

23д

48д

49
44
31д

85д
90д

22д
25д

24д
25д
1.5. Самоскиди
Для автомобілів-самоскидів, самоскидальних автопоїздів нормоване значення витрат пального визначається по такому співвідношенню:
Qн = 0,01 x Hsаnс x S x (1 + 0,01 x D) + Hz x Z,
де: Qн - нормативні витрати пального, літри;
Hsanс - лінійна норма витрат пального самоскидального
автопоїзда.
Hsanc = Hs + Hw x (Gпр + 0,5 х q), л/100 км
(де: Нw - лінійна норма витрат пального на
транспортну роботу і додаткову масу причепа
або напівпричепа, л/100 т.км або куб.м/100 т.км;
Gпр - власна маса причепа, напівпричепа, т;
q - вантажопід'ємність причепа, т;
Нs - базова лінійна норма витрат пального
автомобіля-самоскида з врахуванням
транспортної роботи, л/100 км);
S - пробіг автомобіля або автопоїзда, км;
Hz - додаткова норма витрат пального на
кожну їздку з вантажем автомобіля-самоскида, л;
Z - кількість їздок з вантажем за зміну;
D - поправочний коефіцієнт (сумарна відносна
надбавка або зниження) до норми в відсотках.
Для автомобілів-самоскидів і автопоїздів з самоскидальними кузовами додатково установлюється норма витрат пального (Hz) на кожну їздку з вантажем при маневруванні в місцях завантаження і розвантаження:
- 0,25 л рідкого пального (0,25 куб.м. природного газу) на кожну одиницю самоскидного рухомого складу;
- 0,2 куб.м природного газу і 0,1 л дизельного пального при газодизельному живленні двигуна.
Для великовантажних автомобілів-самоскидів БелАЗ додаткова норма витрат дизельного пального на кожну їздку з вантажем установлюється в розмірі 1 л.
При роботі автомобілів-самоскидів з самоскидальними причепами лінійна норма витрат пального збільшується на кожну тонну власної маси причепа і половину номінальної вантажопід'ємності:
- бензину - 2л;
- дизельного пального - 1,3 л;
- скрапленого газу - 2,5 л;
- природного газу - 2 куб.м.
У випадках роботи автомобілів-самоскидів з коефіцієнтом корисної роботи значно вищим 0,5 допускається нормування витрат пального як і для бортових автомобілів. При цьому в якості лінійної норми приймається норма для відповідного базового бортового автомобіля, зкоригована виходячи з різниці власної маси цих автомобілів.
Марка, модель автомобіляБазова лінійна
норма
Avia A-30KS

БелАЗ-540,-540А
БелАЗ-548А
БелАЗ-548ГД
БелАЗ-549,-7509
БелАЗ-7510,-7522
БелАЗ-7523,-7525
БелАЗ-7526
БелАЗ-7527
БелАЗ-75401
БелАЗ-7548

ГАЗ-САЗ-53В
ГАЗ-93,-93А,-93АЭ,-93Б,-93В
ГАЗ-САЗ-2500,-3507,-3508
ГАЗ-САЗ-3509
ГАЗ-САЗ-35101

ЗИЛ-ММЗ-554,-55413,-554М
ЗИЛ-ММЗ-555,-555А,-555Г,-555ГА,-555К,-555Н,
-555Э,-555-76,-555-80
ЗИЛ-ММЗ-585,-585Б,-585В,-585Д,-585Е,-585И,
-585К,-585Л,-585М
ЗИЛ-ММЗ-4502,-45021,-45022
ЗИЛ-ММЗ-45023
ЗИЛ-ММЗ-4505
ЗИЛ-ММЗ-45054
ЗИЛ-ММЗ-138АБ

IFA-W50/A
IFA-W50L/К

КАЗ-600,-600АВ,-600Б,-600В
КАЗ-4540

КамАЗ-55102
КамАЗ-5511
КамАЗ-55111
КамАЗ-55118


КрАЗ-222,-222Б
КрАЗ-256,-256Б,-256Б1,-256Б1С
КрАЗ-6505
КрАЗ-6510

Magirus-232D19R
Magirus-290D26R

МАЗ-205
МАЗ-503,-503А,-503Б,-503В,-503Г
МАЗ-510,-510Б,-510В,-510Г
МАЗ-511,-512
МАЗ-513,-513А
МАЗ-5549,-5551

МоАЗ-75051

САЗ-3502
САЗ-3503,-3504

Tatra-138S1,-138S3
Tatra-148S1М,-148S3
Tatra-Т815C1,-Т815С1А,-Т815С3

Урал-5557
15д

135д
160д
200гсн
270д
135д
160д
135д
160д
150д
160д

28
23
28
27спг (28)
28

37
37

36

37
50гсн
37
37,5спг (37)
37,5спг (37)

19д
24д

36
28д

32д
34д
36,5д
31спг плюс
9,0д (35д)

50д
48д
50д
48д

30д
44д

33д
28д
28д
28д
28д
28д

85д

28
26

36д
36д
42д

34д
1.6. Фургони
Для автомобілів-фургонів (спеціальних автомобілів), які виконують роботу, що облічується в тонно-кілометрах, нормоване значення витрат пального визначається аналогічно бортовим вантажним автомобілям. Для фургонів, які працюють з погодинною оплатою, нормоване значення витрат пального визначається аналогічно легковим автомобілям з врахуванням надбавки за роботу з погодинною оплатою (10%).
Марка, модель автомобіляБазова лінійна
норма
Avia A-20F
Avia A-30F,-30КSU,-31КSU

ГЗСА-731*
ГЗСА-890А
ГЗСА-891
ГЗСА-891Б
ГЗСА-891В
ГЗСА-892
ГЗСА-893А
ГЗСА-893АБ
ГЗСА-893Б
ГЗСА-947
ГЗСА-949
ГЗСА-950
ГЗСА-950А
ГЗСА-3702
ГЗСА-37021
ГЗСА-37022
ГЗСА-3704
ГЗСА-37041
ГЗСА-37042
ГЗСА(КМЗ)-3705**
ГЗСА-3706
ГЗСА(КМЗ)-3711
ГЗСА(КМЗ)-37111,-37112
ГЗСА(КМЗ)-3712,-37121
ГЗСА(КМЗ)-37122
ГЗСА-3713,-3714
ГЗСА(КМЗ)-3716
ГЗСА(КозМЗ)-3718***
ГЗСА(КозМЗ)-3719
ГЗСА(КМЗ)-3721
ГЗСА(КМЗ)-37231
ГЗСА(КМЗ)-3726
ГЗСА-3944
ГЗСА-3742,-37421

ЕрАЗ-762,-762А,-762Б,-762В
ЕрАЗ-37111
ЕрАЗ-37121
ЕрАЗ-3730,-37301,-37302,-37304,-37305

Zuk A-03, A-06, A-07М
Zuk A-11, A-13, А-13M

ИЖ-2715,-27151,-271501,-27151-01
ИЖ-2715011

IFA-Robur LD 3000KF/STKo

КАвЗ-664
КАаЗ-49471

Кубань-Г1А1
Кубань-Г1А2
Кубанец-У1А

ЛуМЗ-890,-890Б
ЛуМЗ-945
ЛуМЗ-946
ЛуМЗ-948
ЛуМЗ-949

Мод.(КМЗ)-35101
Мод.(КМЗ)-3716
Мод.(КозМЗ)-3718
Мод.(КМЗ)-37211
Мод.(КМЗ)-37231
Мод.(КМЗ)-3726
Мод.(ГЗСА)-3767
Мод.(КМЗ)-39011
Мод.(КозМЗ)-39021
Мод.(КоаМЗ)-39031
Мод.(КозМЗ)-3944
Мод.(КМЗ)-53423
Мод.(КозМЗ)-5703

Москвич-2733,-2734

НЗАС-3964****
НЗАС-4208
НЗАС-4947
НЗАС-4951

Nusa С-502-1
Nusa С-521С
Nusa С-522C

ПАЗ-3742
ПАЗ-37421

РАФ-22031-01
РАФ-22035,-22035-01

ТА-1А4
ТА-943А,-943Н
ТА-949А

УАЗ-450А
УАЗ-451А
УАЗ-374101
УАЗ-396201
УАЗ-396201

Урал-49472
11д
13д

29
34гсн
23
33гсн
24спг (23)
23
23
34гсн
24спг (23)
29
27
27
39гсн
23
34гсн
24спг (23)
23
34гсн
24спг (23)
27
27
27
27
23
24спг (23)
29
28
29
29
27
27
27
27
29

14
28
24
15

14
14

11
15гсн

17д

29
53

28
30
18

34
10
15
10
15

27
27
29
27
27
27
28спг (27)
24
29
29
27
28д
28д

11

29
35д
53
34д

14
14
14

29
28

15
15

24
22,5
24

17
17
17
17
17

53
Примітки:
* ГЗСА - Горьківський завод спеціалізованих автомобілів
** КМЗ - Каспійський машинобудівний завод
*** КозМЗ - Козельський машинобудівний завод
**** НЗАС - Нафтокамський завод автосамоскидів
2. Норми витрат пального на роботу спеціального обладнання, установленого на автомобілях
Спеціальні і спеціалізовані автомобілі з установленим на них обладнанням підрозділяються на дві групи:
- автомобілі, які виконують спеціальні роботи в період стоянки (автокрани, компресорні, бурильні установки і т.п.);
- автомобілі, які виконують спеціальні роботи в процесі переміщення (снігоочисники, поливомиєчні і т.п.).
Нормативні витрати пального для спеціальних автомобілів, які відносяться до першої групи, визначаються таким чином:
Qн = (0,01 x Hsс x S x Нm x Т) x (1 + 0,01 x D),
де: Qн - нормативні витрати пального, літри;
Нsс - індивідуальна лінійна норма витрат пального на
пробіг спеціального автомобіля, л/100 км (у
випадках, коли спеціальний автомобіль призначений
також для перевезення вантажу, індивідуальна
лінійна норма розраховується з врахуванням
виконання транспортної роботи;
Н'sc = Hsс + Нw х W, де:
Нw - лінійна норма витрат пального на транспортну
роботу, л/100 км або куб.м/100 т.км;
W - обсяг транспортної роботи, т.км.
При цьому W = Gв x Sв, де:
Gв - маса вантажу; Sв - пробіг з вантажем);
S - пробіг автомобіля, км;
Нm - норма витрат пального на роботу спеціального
обладнання, л/год або літри на виконувану операцію
(заповнення цистерни і інші);
Т - час роботи обладнання, час або кількість виконаних
операцій;
D - сумарна відносна надбавка або зниження до норми,
відсотки (при роботі обладнання застосовуються
тільки надбавки на роботу в зимових умовах і в
гірських місцевостях).
Нормативні витрати пального для спеціальних автомобілів, які виконують роботу в процесі переміщення, визначаються таким чином:
Qн = 0,01 х (Нsс х S' + Н"s x S") x (1 + 0,01 х D) + Нsd х N,
де:
Нsc - індивідуальна лінійна норма витрат пального на пробіг спецавтомобіля, л/100 км;
S' - пробіг спецавтомобіля до місця роботи і назад, км;
Н"s - норма витрат пального на пробіг при виконанні спеціальної роботи під час переміщення, л/100 км;
S" - пробіг автомобіля при виконанні спеціальної роботи при переміщенні, км;
Нsd - додаткова норма витрат пального на розкидання одного кузова піску або суміші, л;
N - кількість кузовів розкидуваного піску або суміші за зміну.
Для автомобілів, на яких установлено спеціальне обладнання, лінійні норми витрат пального на пробіг (на переміщення), установлюються виходячи з лінійних норм витрат пального, розроблених для базових моделей автомобілів з врахуванням зміни маси спецавтомобіля.
Величини норм витрат пального для спеціальних автомобілів приведені нижче.
2.1. Норми витрат пального для спеціальних і спеціалізованих автомобілів, які виконують спеціальні роботи в період зупинки
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на
роботу об-
ладнання,
л/год
Агрегати для поверхневої обробки асфальто-бетонних покриттів
УК-18АГАЗ-53А33,09,0
Асфальторозігрівники
АР-53ГАЗ-53А33,04,5
Асфальтоукладальники
ЭД-1МБГАЗ-53А27,56,0
Бурильні установки
АВБ-2М
БКГМ-63АН
БКМА-1/3,5
БМ-202А,
-202 (БКГМ-66-2)
БМ-302А,
-302 (БКГМ-66-3)
БМ-802С
ЛБУ-50
МРК-1А
МРК-3А
МРКА-690А
ОБУДМ-150 343
ОБУЭ-150 ЗИВ
УРБ-2А
УРЕ-16
УРБ-50М
ГАЗ-66
ГАЗ-53
ЗИЛ-130
ГАЗ-66А

ГАЗ-66

КрАЗ-257
ЗИЛ-157К
ЗИЛ-157
ЗИЛ-131
ЗИЛ-130
ЗИЛ-157
ЗИЛ-157К
ЗИЛ-157К
ЗИЛ-157К
ГАЗ-66
31,0
31,0
37,0
31,0

31,0

54,5
44,5
46,0
46,0
42,0
48,0
44,5
47,5
45,5
32,0
8,0
7,5
12,0
8,0

8,0

8,0
8,0
8,0
8,0
12,0
8,0
8,0
8,0
8,0
8,0
Вишки телескопічні
АГ-60
АГП-12
АГП-12
АГП-12А
АГП-12Б
АП-17
АПК-30
АТ-53Г
ВИ-23
ВС-18 МС
ВС-22 МС
ВС-26 МС
ГВГ
МШТС-2А

МШТС-3А
СПО-15,-15М
ТВ-1
ТВ-1
ТВ-1

ТВ-2
ТВ-23
ТВ-15
ГАЗ-51
ГАЗ-52
ГАЗ-53
ГАЗ-53А
ЗИЛ-164
ГАЗ-53А
Урал-375
ГАЗ-53А
ЗИЛ-130
ГАЭ-52-03
ЗИЛ-130
ЗИЛ-130
ГАЗ-51
ЗИЛ-157,
ЗИЛ-1571С
ЗИЛ-130
Урал-375
ГАЗ-51
ГАЗ-52
ГАЗ-53,
ГАЗ-53Ф
ГАЗ-52-03
ЗИЛ-131
ГАЗ-51А
26,5
28,5
30,5
30,5
35,0
32,0
66,0
27,5
35,0
27,5
38,5
39,5
26,5
50,0

41,4
77,5
26,5
25,0
30,5

26,0
46,0
27,0
3,0
3,0
3,5
3,5
3,5
3,5
5,0
3,5
4,0
3,0
4,0
4,0
3,0
3,5

4,0
5,0
3,0
3,0
3,0

3,0
4,0
3,0
Дезинфекційні установки
ДУК-1
ДУК-1
ДУК-2
ОТВ-1
ГАЗ-51
ГАЗ-63
ГАЗ-51
ГАЗ-51
23,0
27,0
23,0
23,0
6,0
6,0
16.0
6,0
Мулосмоктальні установки
ИЛ-980,-980АЗИЛ-13035,07,5
Кабелеукладальники
КМ-2М
П-3229
ГАЗ-63
ЗИЛ-130
30,0
37,0
7,0
10,0
Кінопередвижки
Автокінопередвижка
АФВ-51-2
Автокінопередвижка
АМ-2
Автоклуб Г1А1
"Кубань"
Автоклуб Г1А2
"Кубань"
Автоклуб "Уралец"
"Кубанец 1А"
Передвижний театр
і кіно
Передвижний театр
і кіно
ГАЗ-51А

УАЗ-452

ГАЗ-52

ГАЗ-53А

ГАЗ-53А
УАЗ-452
ГАЗ-51

ГАЗ-52
24,0

18,0

28,0

30,0

30,0
18,0
24,0

28,0
5,0

4,0

1,0

1,0

1,0
1,0
1,0

1,0
Компресори
АПКС-6
ПКС-5
ЗИЛ-130
ЗИЛ-164
33,0
33,0
9,0
11,0
Крани автомобільні
АК-5
АК-75,-75В

АК-75
ГКМ-5
ГКМ-5
ГКМ-6,5
К-2,5-12,-2,5-13
К-46
К-51
К-51М
К-64
К-67
К-68,-69,-69А
К-104
К-104
К-162 (КС-4571А)
К-162 (КС-4561),
-162С
КС-1561,-1562,
-1562А
КС-1571
КС-2561,-2561Д,
-2561Е,-2561К,
-2561К1,-2571
КС-2573
КС-3561
КС-3561А,-3562,
-3562А
КС-35628
КС-3575
КС-4561А,-4561АХЛ
КС-4571
КС-4572
КС-5573
ЛАЗ-690

МКА-10Г
МКА-10М
МКА-10М
МКА-16
СМК-7
СМК-10
ЗИЛ-130
ЗИЛ-130,
ЗИЛ-431412
ЗИЛ-164
ЗИЛ-130
ЗИЛ-164
МАЗ-500
ГАЗ-51А
ЗИЛ-130
МАЗ-200
МАЗ-500
МАЗ-500
МАЗ-500
МАЗ-200
КрАЗ-257
КрАЗ-219
КрАЗ-258
КрАЗ-257

ГАЗ-53А

ГАЗ-53-12
ЗИЛ-130,
ЗИЛ-431412

Урал-43202
МАЗ-500
МАЗ-500А

МАЭ-5334
ЗИЛ-133ГЯ
КрАЗ-257
КрАЗ-257
КамАЗ-53213
МАЗ-7310
ЗИЛ-130,
ЗИЛ-164
МАЗ-500
МАЗ-200
МАЗ-500
КрАЗ-257
МАЗ-200
МАЗ-500
38,0
40,0

39,0
38,0
39,0
30,5
26,5
38,0
34,0
33,0
31,0
30,5
34,0
55,0
62,0
52,0
59,0

33,0

32,0
40,0


38,0
33,0
33,0

33,0
33,0
56,0
52,0
31,0
125,0
37,0

33,0
38,0
34,0
57,0
34,0
34,0
5.0
6,0

6,0
5,0
6,0
5,5
4.5
5,0
5,0
6,0
5,0
5,0
5,0
6,0
6,0
8,4
8,8

5,0

5,0
6,0


6,0
6,0
6,0

6,0
6,0
8,8
8,4
6,0
18,0
5,5

5,0
5,5
5,0
8,8
5,0
5,0
Лабораторії на автомобілях
АВП-39231
КСП-2001
КСП-2002
ЛКДП-39521
Мод. 39121
Мод. 3914
ОМС-2
ППЗК-3924
ППЗК-3928
ЭТЛ-10
ЭТЛ-10
ЭТЛ-35-01
ЭТЛ-Ж-01
ГАЗ-66-11
ГАЗ-66-11
ГАЗ-66-11
ГАЗ-66-11
УАЗ-3151201
УАЗ-220601
ГАЗ-51
ГАЗ-66-11
ПАЗ-672М
ГАЗ-51
ГАЗ-53
ГАЗ-51
ГАЗ-63
32,0
32,0
32,5
32,5
17,0
18,0
25,5
32,0
39,0
25,5
30,0
25,0
29,0
-
-
-
-
-
-
3,0
-
-
5,0
5,0
4,0
4,0
Лебідки на шасі автомобілів
ГАЗ-63
ЗИЛ-131
ЗИЛ-157К
КамАЗ-5320
КрАЗ-257
МАЗ-200
МАЗ-500
САЗ-3502
Урал-375
Урал-4320
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3,0
5,0
4,0
3,0
5,0
3,0
3,0
4,0
6,0
3,0
Майстерні на автомобілях
АВМ-1
АТ-63
АТУ-А
АТУ-А
ГОСНИТИ-2
ГОСНИТИ-2
ЛВ-8А (Т-142Б)
Мод. 39011
Мод. 39021
Мод. 39031
ГАЗ-51
ГАЗ-53А
ГАЗ-51
ГАЗ-63
ГАЗ-51
ГАЗ-63
ЗИЛ-131
ГАЗ-52-01
ГАЗ-66-11
ГАЗ-66-11
25,0
26,0
25,0
27,0
25,0
29,5
52,0
25,0
30,0
31,0
3,5
3,5
4,0
4,0
4,0
4,0
4,0
3,5
4,0
4,0
Машини для ремонту тріщин дорожних покриттів
ЭД-10АГАЗ-53А32,06,0
Навантажувачі
4000М
4001
40003, 4006
4008
4008М
4008М
4009
4013
4011
4016
4018
4020
4022-01
4028
4043, 4043М
4045, 4045М, 4046
4049
4055М
4063
4065
4070
4081
4091
40912
4092
4312-01
7806
7806
ВК-10
УП-68




дв.ЗИЛ-120
дв.ЗИЛ-130





















дв.ЯМЗ-238
27,5
38,0
40,0
54,0
46,5
54,5
54,0
27,5
40,0
43,0
33,0
12,0
18,0
53,5
28,0
40,0
45,0
31,0
28,0
29,0
54,5
29,5
13,0
18,0
20,0
33,0
73,5
110,0
30,0
33,0
5,0
5,0
6,0
6,0
6,0
6,0
6,0
5,0
5,0
5,0
5,0
2,5
3,0
6,0
5,0
6,0
5,0
5,5
5,0
5,0
6,0
5,0
2,5
2,0
3,0
6,0
6,0
6,0
5,5
5,5
Пожежні автомобілі
АКТ-0,5/0,5-207
АНР-40-127А
АР-2-133
АР-2-215
АЦ-30-106Б
АЦ-30-146,-30-184
АЦ-40-41А
АЦ-40-63А,-40-638
АЦ-40-137,-40-153
АЦ-40-181
АЦЛ-3-147-1
ПМ-30
ПМ-404-40
ПМ-404-40
ПМГ-19
ПМГ-21
ПМЗ-27,-27А,-27С
ПНС-100
ПНС-110
ГАЗ-66
ЗИЛ-130
ЗИЛ-131
КамАЗ-43105
ГАЗ-53А
ГАЗ-66
Урал-375Н
ЗИЛ-130
ЗИЛ-131
ЗИЛ-133Г1
ГАЗ-66-01
ГАЗ-53А
ЗИЛ-157
ЗИЛ-130
ГАЗ-63
ГАЗ-51
ЗИЛ-157К
ЗИЛ-157К
ЗИЛ-131
33,0
39,0
50,0
36,0
32,5
34,0
64,5
41,0
51,5
54,0
33,0
28,0
47,0
41,0
31,0
25,5
47,0
47,0
49,0
16,0
18,0
21,0
16,0
16,0
16,0
23,0
18,0
21,0
21,0
16,0
16,0
17,0
17,0
12,0
12,0
17,0
21,0
21,0
Снігонавантажувачі автомобільні
КО-203
КО-309
ГАЗ-52-01
ГАЗ-53А
24,0
29,5
6,0
7,0
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на
наповнення
і злив 1
цистерни
Автомобілі асенізаційні
АНМ-53,-53А,-53Э
АНИ-355М
АСМ-3
АСМ-3
АСМ-51
АСМ-53,-53А,-53Э
АСМ-53
КО-502
КО-503А
КО-503Б1
КО-503В
К0-505,-505А
ГАЗ-53А
Урал-355М
ГАЗ-51А
ЗИЛ-164
ГАЗ-51
ГАЗ-53А
ГАЗ-53Ф
ЗИЛ-130
ГАЗ-53
ГАЗ-53А
ГАЗ-53А
КамАЗ-53213
25,5
31,0
22,0
32,0
22,0
25,5
22,0
35,0
26,0
25,5
27,0
29,5
0,6
0,8
0,6
0,8
0,6
0,6
0,6
0,8
0,6
0,7
0,7
1,9
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на 1 год.
робіт, л
бітумно-
го насо-
су
підігрі-
вача ци-
стерни
Автомобілі бітумовози
Д-642
ДС-10 (Д-351)
ДС-39А (Д-640А)
ДС-41А (Д-642А)
ДС-53А (Д-722А)
ДС-96
МВ-16
ЗИЛ-130В1
КрАЗ-258
ЗИЛ-130
ЗИЛ-130В1
ЗИЛ-130В1
ЗИЛ-130В1
ГАЗ-53А
37,5
51,0
34,5
38,0
41,0
38,5
32,0
8,0
10,0
8,0
8,0
8,0
8,0
6,0
3,0
3,5
3,0
3,0
3,0
3,0
2,5
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на 1 год.
робіт, л
гудрона-
тора
бітумно-
го насо-
су
Автомобілі гудронатори
Д-164А
Д-251А
Д-640А (ДВ-39А)
Д-642 (ДС-53А)
МАЗ-500
ЗИЛ-164
ЗИЛ-130В1
ЗИЛ-130В1
31,5
34,0
34,5
40,5
6,0
10,0
10,0
10,0
8,0
8,0
8,0
8,0
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на 1
завантажен-
ня і роз-
вантаження
Автомобілі-сміттєвози
КО-404
КО-413
КО-415А
М-8
М-30,-30А
М-40
М-50
53М
53М
93М
ГАЗ-53-02
ГАЗ-53А
КамАЗ-53213
ГАЗ-51
ГАЗ-53Ф
ЗИЛ-130В1
МАЗ-5334
ГАЗ-53А
ГАЗ-53Ф
ГАЗ-93А
28,0
27,5
30,3
24,0
24,0
37,5
28,5
27,5
24,0
24,5
2,5
2,5
8,0
2,5
2,5
2,0
3,0
2,5
2,5
2,5
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на за-
вантаження і
вивантаження
комплекта
контейнерів
Автомобілі-самонавантажувачі
А-130Ф,-853
НИИАТ П-404
У-77
У-77
ЦПКТБ-А130,-А130Ф
ЦПКТБ-А130В1
ЦПКТБ-А133
ЦПКТБ-А53213
4030П
4030П
4030П
ГАЗ-53-12
ГАЗ-53А
ГАЗ-52-04
ГАЗ-53А
ГАЗ-53А
ЗИЛ-130В1
ЗИЛ-133ГЯ
КамАЗ-53213
ГАЗ-53-04
ГАЗ-53А
ЗИЛ-130АН
27,0
28,0
25,0
28,0
28,0
37,5
27,0
27,0
25,0
28,0
34,0
2,1
4,2
2,2
2,3
2,3
2,2
3,0
3,0
2,5
3,0
3,0
Модель спеціального
або спеціалізовано-
го автомобіля
Базова
модель
Лінійна норма
на пробіг ав-
томобіля,
л/100 км
Норма на
наповнення
і злив 1
цистерни*
Автомобілі-пальнезаправники і маслозаправники
АВЗ-50
АТЗ-2,2-51А
АТЗ-3-157К
АТЗ-3,8-53А
АТЗ-3,8-130
АТМЗ-4,5-375
АЦТММ-4-157К
ЛВ-7 (МА-4А)
МЗ-51М
МЗ-66,-66-01,
-66А-01
МЗ-3904
Мод. 4611
Т-8-255Б
ТЗ-7,5-500А
ТЗ-500
3607
3608 (АТЗ-2,4-52)
3609
ГАЗ-51А
ГАЗ-51А
ЗИЛ-157К
ГАЗ-53А
ЗИЛ-130
Урал-375
ЗИЛ-157К
ЗИЛ-131
ГАЗ-51А
ГАЗ-66

ГАЗ-63
ЗИЛ-495710
КрАЗ-255Б
МАЗ-500А
МАЗ-500
ГАЗ-52-01
ГАЗ-52-01
ГАЗ-52-04
24,0
25,0
40,0
27,0
33,0
53,0
40,0
43,0
24,0
30,0

28,0
33,5
44,0
26,0
25,0
23,0
23,5
23,0
2,0
2,0
3,0
3,0
3,0
4,0
3,0
3,0
2,0
2,4

2,2
3,0
4,0
3,0
3,0
2,0
2,0
2,0
Автомобіліцистерни
АВВ-2М
АВВ-3,6
АВВ-3,6
АВВ-3,8
АВЦ-1,5-63
АВЦ-1,7
АЦ-1,9-51А,-2,0-51А
АЦ-2,4-52
АЦ-2,6-53Ф,-2,9-53Ф
АЦ-2,6-355М
АЦ-3,8-164А,-4-164А
АЦ-4,2-53А
АЦ-4,2-130
АЦ-4,3-130
АЦ-8-5334,-8-5435
АЦЛ-147
АЦМ-2,6-355М
АЦПТ-1,5
АЦПТ-1,7
АЦПТ-1,9
АЦПТ-2,1
АЦПТ-2,8
АЦПТ-2,8
АЦПТ-2,8-130
АЦПТ-3,3,-3,8
АЦПТ-5,6,-5,7
АЦПТ-6,2
Мод. 46101
Мод. 3613
ТСВ-6
ГАЗ-51А
ГАЗ-53-12-01
ГАЗ-53А
ГАЗ-53А
ГАЗ-63
ГАЗ-66
ГАЗ-51А
ГАЗ-52-01
ГАЗ-53Ф
Урал-355М
ЗИЛ-164А
ГАЗ-53А
ЗИЛ-130
ЗИЛ-130
МАЗ-5334
ГАЗ-66
Урал-355М
ГАЗ-51
ГАЗ-66
ГАЗ-51А
ГАЗ-52-01
ГАЗ-53А
ЗИЛ-164
ЗИЛ-130
ГАЗ-53А
МАЗ-500
МАЗ-5335
Урал-43203
ГАЗ-53-12
ЗИЛ-130
22,0
25,5
26,0
26,0
27,0
29,0
22,0
23,0
22,0
32,0
32,0
26,0
32,0
33,5
24,0
29,0
31,0
23,0
30,0
22,5
24,0
26,0
33,0
33,0
26,0
25,5
25,5
33,5
25,5
32,0
2,0
3,0
3,0
3,0
2,3
2,3
2,0
2,2
2,0
2,5
3,0
3,0
3,5
3,0
3,0
2,5
3,0
2,0
3,0
2,0
2,2
3,0
2,5
3,0
3,0
3,0
3,0
3,0
3,0
3,0