• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про зміну найменування та затвердження Статуту Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з алкоголю та наркотиків Міністерства охорони здоровя України" (нова редакція)

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Статут від 25.03.2015 № 170
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Статут
  • Дата: 25.03.2015
  • Номер: 170
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Статут
  • Дата: 25.03.2015
  • Номер: 170
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.03.2015 № 170
Про зміну найменування та затвердження Статуту Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з алкоголю та наркотиків Міністерства охорони здоров'я України" (нова редакція)
Відповідно до підпункту 12 пункту 4 Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467, та з метою приведення установчих документів Державної установи "Український медичний та моніторинговий центр з алкоголю та наркотиків Міністерства охорони здоров'я України" до вимог законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Змінити найменування Державна установа "Український медичний та моніторинговий центр з алкоголю та наркотиків Міністерства охорони здоров'я України" на Державна установа "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України".
2. Затвердити Статут Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України" (нова редакція), що додається.
3. Уповноважити заступника Міністра - керівника апарату Терещенко А.В. підписати Статут Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України" (нова редакція).
4. В.о. директора Державної установи "Український медичний та моніторинговий центр з алкоголю та наркотиків Міністерства охорони здоров'я України" Румянцевій С.С.:
1) у триденний строк з дня прийняття цього наказу вжити заходів щодо державної реєстрації Статуту Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України" (нова редакція);
2) отримати у державного реєстратора оригінал Статуту Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України" (нова редакція) з відміткою державного реєстратора та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
3) надати до Департаменту кадрового менеджменту, освіти та науки у триденний строк з дня державної реєстрації оригінал Статуту Державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України" (нова редакція) з відміткою про здійснення його державної реєстрації.
5. Департаменту кадрового менеджменту, освіти та науки (Т. Старча) забезпечити підготовку та супроводження внесення відповідних змін до номенклатури закладів, підприємств, установ та організацій Міністерства охорони здоров'я України, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 06 червня 2006 року № 107-0 "Про затвердження номенклатури закладів, підприємств, установ та організацій Міністерства охорони здоров'я України".
6. Фінансово-економічному департаменту (А. Купліванчук) розробити проект постанови "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2011 року № 501" та забезпечити подання до Кабінету Міністрів України у зв'язку із зміною найменування закладу.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Терещенко А.В.
МіністрО. Квіташвілі
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
25.03.2015 № 170
СТАТУТ
державної установи "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю міністерства охорони здоров'я України"
(нова редакція)
Ідентифікаційний код 34476174
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Державна установа "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України" (далі - Центр) є закладом охорони здоров'я з організаційно-методичною функцією моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації, заснованим на державній власності, що належить до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України.
1.2. Уповноваженим органом управління Центром є Міністерство охорони здоров'я України (далі - Уповноважений орган управління).
1.3. Центр створений згідно з наказом МОЗ України від 11.05.2006 № 268 "Про організацію роботи з моніторингу алкогольної та наркотичної ситуації в Україні" та відповідно до доручення Кабінету Міністрів України від 29.03.2005 № 14297/1/1-05 до листа Представництва ПРООН щодо проекту "Національна обсерваторія з питань алкоголю та наркотиків" з метою створення системи раннього попередження і моніторингу алкогольної та наркотичної ситуації в Україні.
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також наказами Уповноваженого органу управління і цим Статутом, що затверджується Міністерством охорони здоров' я України.
2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЦЕНТРУ
2.1. Найменування:
2.1.1. Державною мовою:
повне найменування - Державна установа "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України";
скорочене найменування - ДУ "УМтаМЦНтаА МОЗ України".
2.1.2. Російською мовою:
повне найменування - Государственное учреждение "Украинский мониторинговый и медицинский центр по наркотикам и алкоголю Министерства здравоохранения Украины";
скорочене найменування - ГУ "УМиМЦНиА МЗ Украины".
2.1.3. Англійською мовою:
повне найменування - "The Ukrainian Monitoring and Medical Center on Drugs and Alcohol of the Ministry of Health of Ukraine";
скорочене найменування - "UMMCDA".
2.2. Місцезнаходження Центру: 01601, м. Київ, вул. Грушевского, 7.
3. МЕТА, ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАВДАННЯ ЦЕНТРУ
3.1. Центр утворений з метою проведення організаційно-методичної роботи щодо досягнення ефективних результатів у моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні, створенні системи раннього попередження загострення наркотичної та алкогольної ситуації, впровадженні сучасних форм профільної профілактичної роботи, реалізації положень Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством охорони здоров'я України та Європейським моніторинговим центром з наркотиків та наркотичної залежності.
3.2. Предметом діяльності Центру є: проведення моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні, координація діяльності та організація взаємодії центральних органів виконавчої влади, установ і закладів охорони здоров'я та неурядових організацій з лікувально-діагностичної і профілактичної роботи щодо наркотиків та алкоголю, забезпечення потреб населення у кваліфікованій та доступній наркологічній допомозі.
Усі види діяльності, які згідно із законодавством потребують спеціальних дозволів чи ліцензій, здійснюються Центром лише після їх отримання.
3.3. Основними завданнями Центру є:
накопичення, обробка та аналіз якісної аналітичної, епідеміологічної, статистичної та іншої інформації з питань наркотиків та алкоголю, отриманої від державних та неурядових організацій, про масштаби розповсюдженості вживання наркотиків та алкоголю, а також оцінки соціально-економічних наслідків їх вживання, розповсюдженості інфекційних хвороб, пов'язаних зі вживанням наркотиків та алкоголю, масштабів смертності з цих причин;
довгострокові систематичні спостереження за розвитком наркотичної та алкогольної ситуації в Україні, аналіз її стану і прогнозування змін;
впровадження системи науково-обґрунтованого моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації на засадах доказової медицини, аналіз надання інтегрованої допомоги хворим з асоційованими захворюваннями на ВІЛ/СНІД, туберкульоз, інфекційний гепатит, наркотичну та алкогольну залежність;
впровадження базових реєстрів системи моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації;
забезпечення розвитку систем збору інформації, у т.ч. статистичних методів, шляхом удосконалення методів ведення обліку та звітності, підвищення рівня професійної підготовки фахівців з відповідних питань;
створення та забезпечення функціонування електронних систем і баз даних моніторингу, надання інформації на запити заінтересованих центральних та місцевих органів виконавчої влади, установ, організацій та закладів інформації, що міститься в системах і базах даних;
розповсюдження та обмін інформацією щодо медицини залежностей, наркотичної та алкогольної ситуації на місцевому, національному та міжнародному рівнях;
забезпечення функціонування системи хіміко-фармацевтичного та клінічного моніторингу стосовно лікарських препаратів в Україні як складової системи раннього виявлення нових хімічних (синтетичних) речовин, в першу чергу тих, стосовно яких є інформація про їх проблемне немедичне вживання або використання в немедичних цілях, у тому числі за методологією Європейського моніторингового центру з наркотиків та наркотичної залежності;
взаємодія та обмін інформацією з іншими установами та організаціями для проведення епідеміологічних та інших соціологічних досліджень в сфері моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації на основі укладених з ними угод, національними та міжнародними організаціями, що здійснюють підтримку проведення профільних досліджень в Україні;
підготовка національного річного звіту щодо наркотичної та алкогольної ситуації в Україні (далі - Національний звіт) відповідно до міжнародних вимог та розповсюдження його на місцевому, національному та міжнародному рівнях;
створення необхідних організаційних та технічних умов для входження України в європейську мережу обміну інформацією та моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації та її членства в Європейському моніторинговому центрі з наркотиків та наркотичної залежності, в тому числі використання в своїй діяльності рекомендацій Європейського моніторингового центру з наркотиків та наркотичної залежності, провідних агенцій системи ООН, що працюють в сфері, пов'язаній з наркотиками та алкоголем, Всесвітньої організації охорони здоров'я, Управління ООН з наркотиків та злочинності тощо;
створення та підтримка веб-сайту в мережі Інтернет та поновлення розміщеної інформації щодо наркотичної та алкогольної ситуації для його подальшого використання при формуванні державних та місцевих протинаркотичних та протиалкогольних програм та заходів;
участь в організації роботи Бібліотеки Європейського Союзу з наркотиків та алкоголю, а також інших архівів та баз даних відповідно до завдань, покладених на Центр;
інформаційне обслуговування органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також забезпечення інформацією населення країни і міжнародних організацій щодо проблем наркотиків та алкоголю;
участь в розробці проектів нормативно-правових актів в сфері державної політики щодо наркотиків та алкоголю, протинаркотичної і протиалкогольної профілактики, у тому числі правил, норм та стандартів, державних та галузевих програм, спрямованих на покращення наркотичної та алкогольної ситуації в країні, запобігання травматизму, іншим нещасним випадкам, пов'язаним із вживанням наркотиків та алкоголю, участь в розробці стандартів державної акредитації та стандартів, протоколів, форм статистичного обліку та звітності діяльності наркологічних закладів;
участь в розробці та забезпеченні своєчасного перегляду медико-технологічних документів (медичних стандартів, клінічних протоколів та інших);
організація моніторингу диспансерного нагляду за особами з наркотичними та алкогольними проблемами;
проведення профільної інформаційної, аналітичної та дослідницької роботи;
співпраця з науково-дослідними інститутами, кафедрами медичних університетів, іншими установами та організаціями у розробці програмних продуктів та вдосконалення методології досліджень;
вивчення, дослідження та аналіз стану надання наркологічної допомоги особам з розладами психіки та поведінки внаслідок уживання психоактивних речовин та членам їх родин;
видавнича діяльність відповідно до завдань Центру, діяльність в межах компетенції у сфері соціальної реклами, забезпечення друку та розповсюдження бланків, у т.ч. суворої звітності, відповідно до наказів МОЗ України;
проведення конференцій, семінарів, інших інформаційних та навчальних заходів, необхідних для створення та підтримки діяльності системи моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні, виконання завдань Центру;
участь у проведенні наукової експертизи програм, проектів, рекомендацій, інших документів і матеріалів щодо надання інтегрованої допомоги хворим на ВІЛ/СНІД, туберкульоз, інфекційний гепатит, наркологічну та алкогольну залежність;
аналіз результатів лікування осіб з розладами психіки та поведінки внаслідок уживання психоактивних речовин, включаючи їх реабілітацію та соціальну адаптацію;
вивчення ефективності проведення оглядів на стани сп' яніння наркотичного та алкогольного походження;
аналіз результатів лікування осіб з розладами психіки та поведінки внаслідок уживання психоактивних речовин в закладах охорони здоров'я незалежно від форми власності на договірних засадах;
розповсюдження гуманітарної допомоги як самостійно, так і спільно з іншими установами та організаціями без одержання прибутку у порядку, встановленому чинним законодавством;
інформаційна, профілактична, дослідницька діяльність у галузі наркології, психології, психотерапії та суміжних дисциплінах;
надання платних консультаційних послуг, у тому числі іноземним громадянам, відповідно до чинного законодавства ;
інші види діяльності, які не заборонені чинним законодавством України і відповідають меті, що передбачена даним Статутом.
3.4. Центр здійснює обробку персональних даних для конкретних і законних цілей з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових, відносин у сфері управління персоналом, відносин у сфері бухгалтерського обліку, у сфері податкових відносин, відносин у сфері охорони здоров'я, визначених за угодою суб'єкта персональних даних, або у випадках та в порядку встановлених законодавством. Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію фізичної особи, якої вони стосуються, у строк, не більший ніж це необхідно відповідно до їх законного призначення.
4. ПРАВОВИЙ СТАТУС ЦЕНТРУ
4.1. Центр є юридичною особою публічного права. Центр набуває статусу юридичної особи з дати включення його до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
4.2. Центр є бюджетною неприбутковою установою.
4.3. Центр користується закріпленим за ним державним майном на праві оперативного управління.
4.4. Центр здійснює господарську діяльність.
4.5. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.6. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7. Центр має самостійний баланс, реєстраційні (розрахунковий, валютний та інші) рахунки в органах Державної казначейської служби України, установах банків, печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також фірмові бланки зі своїм найменуванням та реквізитами.
4.8. Держава та Уповноважений орган управління не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру, крім випадків передбачених законодавством.
4.9. Центр не несе відповідальності за зобов'язаннями держави та Уповноваженого органу управління.
4.10. Центр має право укладати угоди, договори з іншими юридичними та фізичними особами, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести відповідальність, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
4.11. Центр здійснює свою діяльність відповідно до кошторису, затвердженого Уповноваженим органом управління.
5. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ ЦЕНТРУ
5.1. Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
5.2. Майно Центру є державною власністю та закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження вирішується виключно Уповноваженим органом управління.
5.3. Контроль за ефективністю використання, збереженням та обліком закріпленого за Центром майна здійснює Уповноважений орган управління.
5.4. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним та фізичним особам, крім випадків, передбачених законодавством.
5.5. Джерелами формування майна Центру є:
5.5.1. Кошти загального фонду Державного бюджету України.
5.5.2. Власні надходження Центру:
плата за послуги, що надаються згідно з його основною діяльністю;
надходження від додаткової (господарської) діяльності;
плата за оренду майна;
надходження від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна).
5.5.3. Інші власні надходження Центру:
благодійні внески, гранти та дарунки;
кошти, що отримані від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів відповідно до законодавства.
5.5.4. Інші джерела, не заборонені законодавством.
5.6. Центр має право:
передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, а також здавати в оренду юридичним і фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з Уповноваженим органом управління;
за погодженням з Уповноваженим органом управління здійснювати відчуження об'єктів державної власності (майна), в порядку встановленому законодавством. Використовувати кошти від продажу майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру.
5.7. Структура, штатний розпис та кошторис Центру затверджуються Уповноваженим органом управління за поданням Керівника Центру.
5.8. Фінансування Центру:
фінансування діяльності Центру здійснюється за рахунок Державного бюджету України, а також інших джерел не заборонених законодавством.
Обсяги бюджетних асигнувань встановлюються відповідно до затверджених кошторисів доходів і видатків;
державне фінансування Центру здійснюється з урахуванням специфіки виконуваної загальнодержавної функції, мети та завдань покладених на нього на підставі структури, штатного розпису і кошторису Центру.
5.9. Перевірка, ревізія порядку використання майна, господарської, дослідницької і фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним державним органом та Уповноваженим органом управління у встановленому законодавством порядку.
5.10. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську і дослідницьку звітність та подає її державним органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у встановленому законодавством порядку.
5.11. Керівництво Центру несе відповідальність перед Уповноваженим органом управління, іншими державними органами за достовірність і своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЦЕНТРУ
6.1. Центр має право:
самостійно здійснювати дослідницьку, інформаційну, господарську діяльність, погоджуючи напрямки свого розвитку з Уповноваженим органом управління;
звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань;
здійснювати співробітництво з іноземними юридичними та фізичними особами в межах наданих повноважень відповідно до законодавства;
організовувати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів відповідно до законодавства;
залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у порядку визначеному законодавством;
співпрацювати з іншими закладами та установами для виконання завдань, визначених цим Статутом (науково-дослідними інститутами, закладами освіти тощо);
за погодженням з Уповноваженим органом управління створювати структурні підрозділи, діяльність яких забезпечує виконання визначених завдань Центру;
обирати предмет договору, визначати зобов'язання, будь-які інші умови господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству;
створювати тимчасові творчі колективи, експертні та робочі групи з числа співробітників Центру та інших закладів, установ, організацій, в тому числі іноземних;
здійснювати видавничу діяльність, виготовлення та розповсюдження поліграфічної продукції, інформаційних матеріалів на паперових та електронних носіях;
мати власний сайт в мережі інтернет;
реалізовувати інші права, що не суперечать чинному законодавству України.
6.2. Центр зобов'язаний:
здійснювати поточну діяльність щодо матеріально-технічного забезпечення своєї роботи;
придбавати матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
забезпечувати для всіх працівників Центру належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування та інших соціальних гарантій;
здійснювати соціальну діяльність відповідно до законодавства ;
вести бухгалтерський облік, фінансову та статистичну звітність відповідно до законодавства;
своєчасно проводити інвентаризацію належного майна для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і звітності та надавати усі види звітності, передбачені законодавством та цим Статутом;
здійснювати виплату заробітної плати працівникам у порядку і терміни визначені законодавством, зокрема не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата;
додержуватися вимог законодавства про державну таємницю;
виконувати норми і вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
надавати Уповноваженому органу управління інформацію щодо діяльності Центру.
6.3. У разі порушення Центром законодавства про охорону навколишнього природного середовища його діяльність може бути обмежена, тимчасово заборонена або припинена відповідно до законодавства.
7. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ
7.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав Уповноваженого органу управління щодо господарського використання державного майна і участі в управлінні трудового колективу.
7.2. Керівництво господарською діяльністю Центру здійснює директор (далі - Керівник), який призначається на посаду та звільняється з посади наказом Уповноваженого органу управління на умовах контракту. Строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, звільнення з посади, інші умови найму визначаються контрактом.
7.3. Керівника Центру може бути звільнено достроково на підставах, передбачених контрактом відповідно до законодавства.
7.4. Керівник Центру самостійно вирішує питання діяльності Центру, за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції Уповноваженого органу управління.
7.5. Керівник Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
7.6. Керівник Центру:
безпосередньо підпорядковується Уповноваженому органу управління та несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, що визначені Статутом, і здійснення ним своїх функцій;
діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та фізичними особами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру в межах та порядку встановленому Статутом та законодавством;
організовує господарську, соціально-побутову та іншу діяльність Центру відповідно до мети та основних напрямів його діяльності;
розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до законодавства та цього Статуту;
забезпечує ефективне використання та збереження майна, переданого Центру;
виконує умови укладеного з Уповноваженим органом управління контракту;
укладає договори, видає довіреності, відкриває рахунки в Державній казначейській службі України, в установах банків в установленому порядку;
у межах своєї компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов' язкові для всіх підрозділів та працівників Центру;
опрацьовує та подає на затвердження до Уповноваженого органу управління Статут, проекти змін до Статуту;
визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до Уповноваженого органу управління;
призначає та звільняє за погодженням з Уповноваженим органом управління заступників Керівника Центру та розподіляє обов' язки між ними, юрисконсульта, головного бухгалтера Центру, відповідно до вимог законодавства;
затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників Центру за поданням керівників цих підрозділів;
у встановленому порядку призначає на посади та звільняє з посад працівників Центру;
створює належні умови для ефективної праці, забезпечує дотримання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
встановлює розміри премій, винагород надбавок і доплат на умовах, передбачених законодавством, колективним договором та положенням щодо преміювання;
застосовує заходи заохочення та дисциплінарного стягнення до працівників Центру;
укладає за згодою Уповноваженого органу управління договори оренди та інвестиційні договори у встановленому законодавством порядку ;
сприяє проведенню колективних зборів, переговорів та зібрань, укладення колективного договору Центру та виконання його вимог;
забезпечує дотримання працівниками Центру Правил внутрішнього трудового розпорядку, режиму секретності, антикорупційних норм;
погоджує з Уповноваженим органом управління свої відпустки, закордонні відрядження та відрядження в Україні, а також забезпечує інформування Уповноваженого органу управління про свою тимчасову втрату працездатності;
вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності до чинного законодавства.
7.7. Керівник Центру несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, додержання трудової, фінансової дисципліни і вимог законодавства.
7.8. Керівник Центру, його заступники, керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють у межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах державної влади, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, в тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.
7.9. Керівник Центру, його заступники, керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.
8. УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН УПРАВЛІННЯ
8.1. Уповноважений орган управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює повноваження щодо реалізації прав держави як власника майна, переданого Центру, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ним у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.
8.2. Уповноважений орган управління:
визначає головні напрямки діяльності Центру;
приймає рішення про утворення, реорганізацію і ліквідацію Центру, призначає ліквідаційну комісію, затверджує ліквідаційний баланс;
затверджує Статут та зміни до Статуту Центру, здійснює контроль за його дотриманням;
призначає на посаду та звільняє з посади Керівника Центру, укладає і розриває контракт з Керівником Центру та здійснює контроль за його виконанням;
затверджує організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників та штатний розпис;
контролює виконання вимог колективного договору;
погоджує призначення та звільнення заступників Керівника Центру, юрисконсульта, головного бухгалтера Центру та розподіл обов' язків між ними, відповідно до вимог законодавства за поданням Керівника Центру;
погоджує Керівнику Центру відпустки, закордонні відрядження та відрядження в Україні;
має право на вирішення питання щодо покладення виконання обов' язків Керівника Центру у разі його тимчасової відсутності;
контролює виконання та забезпечення Керівником Центру заходів щодо створення умов праці відповідно до законодавства про охорону праці;
проводить моніторинг діяльності Центру, забезпечує проведення ревізії фінансово-господарської діяльності у разі зміни Керівника та аудиторських перевірок у порядку, встановленому законодавством;
здійснює контроль за фінансовою (бюджетною) та штатною дисциплінами Центру;
здійснює контроль за ефективним використанням та збереженням майна і коштів Центру, забезпечує (контролює) проведення інвентаризації майна Центру відповідно до законодавства, виявляє державне майно, яке тимчасово не використовується, та вносить пропозиції щодо умов його подальшого використання;
розробляє та затверджує стратегічні плани розвитку Центру, здійснює контроль за їх виконанням;
погоджує Центру договори про спільну діяльність та інші договори за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в оперативному управлінні Центра та контролює виконання умов цих договорів;
забезпечує приведення у відповідність із законодавством Статуту та внутрішніх положень Центру;
надає згоду на відчуження, оренду, передачу та списання майна Центру і пропозиції щодо умов договору оренди з метою забезпечення ефективного використання майна;
контролює виконання орендарями інвестиційних і технічних програм, якщо такі передбачені договором оренди;
організовує контроль за використанням орендованого державного майна;
забезпечує управління і збереження матеріальних носіїв секретної інформації та здійснення заходів щодо охорони державної таємниці;
здійснює інші повноваження, встановлені законодавством.
9. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ТА СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРА
9.1. Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), раду трудових колективів, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники профспілкової організації, а у разі їх відсутності -вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
9.2. Трудовий колектив Центру складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Центром.
9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися Керівник Центру. Повноваження цих органів визначаються відповідно до законодавства.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
9.5. Право укладання колективного договору надається Керівнику Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах трудовому колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов' язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом за участю Керівника Центру відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є державні кошти.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення Керівника Центру визначаються контрактом, укладеним із Уповноваженим органом управління.
9.8. Оплата праці працівників Центру здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
9.9. Працівники Центру здійснюють свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору, положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій згідно з законодавством.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
10.1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.
10.2. У разі реорганізації Центру усі його майнові права і обов'язки переходять до його правонаступників у встановленому законодавством порядку.
10.3. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Уповноваженим органом управління, а у разі припинення його діяльності за рішенням суду - комісією, утвореною відповідно до рішення суду.
10.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
10.5. Ліквідаційна комісія вміщує в друкованих органах відповідно до закону повідомлення про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені законодавством строки.
10.6. Одночасно ліквідаційна комісія вживає необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення вимог кредиторів, з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію суб'єкта господарювання.
10.7. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його до Уповноваженого органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку, з обов'язковою перевіркою органом державної фіскальної служби, у якому перебуває на обліку Центр.
10.8. Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.
10.9. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
10.10. Працівникам Центру, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
10.11. Центр вважається таким, що припинив свою діяльність, з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про державну реєстрацію припинення Центру.
Заступник Міністра -
керівник апарату
А. Терещенко