• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Примірної форми анкети

Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва  | Наказ, Форма типового документа від 03.07.2009 № 114 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
  • Тип: Наказ, Форма типового документа
  • Дата: 03.07.2009
  • Номер: 114
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
  • Тип: Наказ, Форма типового документа
  • Дата: 03.07.2009
  • Номер: 114
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Н А К А З
03.07.2009 N 114
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1233 від 02.10.2015 )
Про затвердження Примірної форми анкети
( Наказ визнано таким, що не підлягає державній реєстрації згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1252/5 від 14.07.2009 )
На виконання пункту 22 Основних вимог до порядку взаємодії адміністратора з місцевими дозвільними органами, суб'єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності щодо видачі документів дозвільного характеру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 N 526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", та з метою забезпечення проведення регулярного опитування суб'єктів господарювання щодо якості обслуговування в дозвільному центрі, доступності інформації, дотримання дозвільними органами законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Примірну форму анкети (додається), що має рекомендаційний характер.
2. Департаменту дозвільної системи (Андрєєв О.В.) забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Департаменту дозвільної системи (Андрєєв О.В.) спільно з Департаментом розвитку підприємництва (Награбовий О.О.) та Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення (Головатенко В.В.) після державної реєстрації в Мін'юсті України довести цей наказ до відома територіальних органів Держкомпідприємництва, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держкомпідприємництва Яцишину Г.М.
Голова О.В.Кужель
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України з питань
регуляторної політики
та підприємництва
03.07.2009 N 114
АНКЕТА
опитування суб'єктів господарювання щодо якості обслуговування в дозвільному центрі, доступності інформації, дотримання дозвільними органами законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності тощо (анонімний режим опитування)
Відповідно до Основних вимог до порядку взаємодії
адміністратора з місцевими дозвільними органами, суб'єктами
господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого
органу з питань дозвільної системи у сфері господарської
діяльності щодо видачі документів дозвільного характеру,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009
N 526, __________________ (міська рада, районна держадміністрація)
проводить опитування суб'єктів господарювання щодо якості
обслуговування в дозвільному центрі, доступності інформації та
дотримання дозвільними органами законодавства про дозвільну
систему.
Метою опитування є забезпечення ефективної роботи дозвільного
центру. Зведені результати опитування будуть використані для
напрацювання та впровадження заходів щодо вдосконалення діяльності
дозвільного центру.
1. Зазначте види послуг, які Ви отримували в приміщенні ДЦ
(зазначати всі можливі варіанти)
----
| | консультування
----
----
| | отримання бланків для заповнення
----
----
| | отримання допомоги при заповненні заяв
----
----
| | здача документів
----
----
| | отримання документів дозвільного характеру
----
----
| | інше (зазначити)
----
__________________________________________________________________
2. Який документ дозвільного характеру ви отримували в ДЦ?
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3. Які джерела інформації щодо отримання документа
дозвільного характеру Ви використовували?
----
| | Веб сторінка в мережі Інтернет
----
----
| | Інформаційні стенди в приміщенні ДЦ
----
----
| | Інформаційні стенди дозвільних органів
----
----
| | ЗМІ
----
----
| | Інше (зазначити)
----
__________________________________________________________________
4. Скільки разів Вам доводилося звертатися до ДЦ при
отриманні дозвільного документу?
----
| | два рази, при здачі та отриманні пакету документів
----
----
| | три рази
----
----
| | чотири рази
----
----
| | більше
----
5. Чи доводилося звертатися в дозвільні органи поза ЄДЦ після
звернення до ЄДЦ?
---- ----
| | ТАК | | НІ
---- ----
6. Чи стикалися Ви з випадками порушення термінів підготовки
та видачі документів дозвільного характеру в ДЦ?
---- ----
| | ТАК | | НІ
---- ----
7. Якщо "ТАК", то зазначте дозвільні органи, що їх
припускались, та документи дозвільного характеру, що видавались,
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
8. Оцініть доступність послуг Дозвільного центру
за 5-ти бальною шкалою (1 - найнижчий бал, 5 - найвищий)
------------------------------------------------------------------
| Показник | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Доступність та зручність місця | | | | | |
|розташування ДЦ | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Організація роботи по прийому | | | | | |
|відвідувачів (черги) | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Просторість приміщення | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Облаштованість приміщення для | | | | | |
|відвідувачів (столи, стільці) | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Обсяг інформації про ДЦ, представлений в| | | | | |
|ДЦ | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Наявність інформаційних вивісок про | | | | | |
|функціонування ДЦ при вході до будинку | | | | | |
|(приміщення) | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Наявність вивісок про графік роботи | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Наявність стендів з інформацією та | | | | | |
|бланками для відвідувачів | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Актуальність інформації на стендах | | | | | |
|(відповідність існуючим процедурам) | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Наявність книги відгуків/пропозицій | | | | | |
------------------------------------------------------------------
9. Чи задоволені Ви роботою ДЦ?
---- ---- ----
| | ТАК | | НІ | | Важко сказати
---- ---- ----
10. Чи задоволені Ви роботою адміністратора?
---- ---- ----
| | ТАК | | НІ | | Важко сказати
---- ---- ----
11. Чи є достатньою інформація на стендах ДЦ?
---- ----
| | ТАК | | НІ
---- ----
12. Чи влаштовує Вас графік роботи ДЦ?
---- ----
| | ТАК | | НІ
---- ----
13. Чи існують на Вашу думку, проблеми, що заважають
ефективній роботі ДЦ?
---- ---- ----
| | ТАК | | НІ | | Не помічав(-ла)
---- ---- ----
14. Що, на Вашу думку, заважає ефективному
(своєчасному/в повному обсязі) здійсненню дозвільних процедур
та/або заважає суб'єктам господарювання при отриманні документів
дозвільного характеру? Оцініть за 5-ти бальною шкалою кожне
твердження в порядку зростання (1 - найнижчий бал, 5 - найвищий)
------------------------------------------------------------------
| Чинник | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Невиконання працівниками дозвільних | | | | | |
|органів вимог нормативно-правових актів,| | | | | |
|що стосуються здійснення дозвільних | | | | | |
|процедур | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Необхідність неодноразових звернень в | | | | | |
|дозвільні органи для вирішення | | | | | |
|(прискорення вирішення) питання | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Свідоме затягування дозвільних процедур | | | | | |
|дозвільними органами | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Неможливість відстеження процесу | | | | | |
|проходження поданих документів | | | | | |
|----------------------------------------+----+----+----+----+---|
|Інше | | | | | |
------------------------------------------------------------------
15. Зауваження до організації роботи ДЦ _____________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
16. На Вашу думку, на скільки поширена корупція в системі
отримання документів дозвільного характеру через ДЦ?
---- ----
| | Зовсім не поширена | | Радше не поширена
---- ----
---- ----
| | Радше поширена | | Не знаю/важко сказати
---- ----
17. Ваші загальні коментарі щодо роботи дозвільного центру
(за бажанням)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕСПОНДЕНТА
18. Правовий статус
---- ----
| | юридична особа | | фізична особа
---- ----
19. Вид діяльності
---- ---- ----
| | торгівля | | будівництво | | громадське харчування
---- ---- ----
---- ----
| | ресторанне господарство | | послуги
---- ----
---- ----
| | виробництво | | інше
---- ----
20. Кількість працівників
---- ---- ----
| | одноособово | | до 10 осіб | | від 11 до 50 осіб
---- ---- ----
---- ----
| | від 51 до 100 осіб | | більше 100 осіб
---- ----
Директор департаменту
дозвільної системи

О.В.Андрєєв