• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Статуту Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна

Міністерство транспорту України  | Наказ, Статут від 13.02.2003 № 102
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту України
  • Тип: Наказ, Статут
  • Дата: 13.02.2003
  • Номер: 102
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту України
  • Тип: Наказ, Статут
  • Дата: 13.02.2003
  • Номер: 102
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.02.2003 N 102
Про затвердження Статуту Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна
На виконання рішення Колегії Мінтрансу від 31.05.2002 р. N 31, відповідно до Декрету Кабінету Міністрів від 15.12.92 р. N 8-92 "Про управління майном, що є у загальнодержавній власності",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити нову редакцію Статуту Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна, далі - Статут.
2. Начальнику Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна Акчуріну Ф.І.:
2.1. В установленому порядку в органах, що здійснюють державну реєстрацію, зареєструвати затверджений Статут Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна.
2.2. Надати до Мінтрансу завірені копії зареєстрованого Статуту Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна, свідоцтва про державну реєстрацію та довідку про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на т.в.о. першого заступника Державного секретаря Дунаєва Л.Ф.
Державний секретар Е.Ф.Абдуллаєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінтрансу України
13.02.2003 N 102
СТАТУТ
Державного навчально-виробничого закладу авіаційного профілю Запорізького центру льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна
Навчально-виробничий заклад Запорізький центр льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна (надалі - Центр) заснований на державній власності і підпорядкований Міністерству транспорту України, надалі - Орган управління майном.
Стаття 1. Найменування та місцезнаходження Центру
1.1. Найменування Центру: Запорізький центр льотної підготовки ім. Маршала авіації О.І.Покришкіна (повне)
ЗЦЛП ім. О.І.Покришкіна (скорочене)
Місцезнаходження Центру: 70413, Запорізька обл., Запорізький район, с. Широке, аеродром.
Стаття 2. Мета і предмет діяльності
2.1. Центр створений з метою:
- професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації авіаційного персоналу:
- задоволення потреб в повітряних перевезеннях пасажирів, багажу та вантажів, а також авіаційних роботах (послугах);
- реалізації соціальних та економічних інтересів трудового колективу і власника майна.
Основними напрямками діяльності Центру є:
Підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації авіаційного персоналу авіації загального призначення.
Початкова підготовка пілотів-аматорів та пілотів комерційної авіації.
Початкова підготовка пілотів-спортсменів, спортсменів-парашутистів, планеристів, дельтапланеристів та мотодельтапланеристів.
Перепідготовка та підвищення кваліфікації пілотів на повітряних судах авіації загального призначення.
Підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації льотно-інструкторського складу на ПС та інструкторів парашутного спорту.
Перепідготовка військового персоналу резерву.
Підготовка молодих авіаційних спеціалістів (техніків та механіків) по обслуговуванню повітряних суден.
Перепідготовка та підвищення кваліфікації інженерно-технічного складу по обслуговуванню повітряних суден.
Повітряні перевезення пасажирів, багажу та вантажів вітчизняних та іноземних замовників.
Авіаційні роботи (послуги) за замовленням юридичних та фізичних осіб в Україні та за кордоном.
Учбова та науково-дослідницька діяльність в галузі розвитку повітряного транспорту і забезпечення безпеки польотів.
Експлуатаційно-туристичне і ділове обслуговування громадян, підприємств, організацій і установ в Україні та за її межами.
Стаття 3. Юридичний статус Центру
Центр є юридичною особою. Права і обов'язки юридичної особи Центр набуває з дня його державної реєстрації.
Центр здійснює свою діяльність на основі і відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту, який затверджується Органом управління майном.
Участь Центру в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об'єднаннях здійснюється на добровільних засадах, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству та іншим нормативним актам України, за погодженням з Органом управління майном.
Створення будь-яких спільних підприємств за участю Центру здійснюється Фондом державного майна за згодою Органу управління майном.
Центр веде самостійний баланс, має поточний і валютний рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням. Центр може мати товарний знак, який реєструється відповідно до чинного законодавства.
Центр несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах належного йому майна згідно з чинним законодавством.
Центр не несе відповідальності за зобов'язаннями держави та Органа управління майном.
Центр має право у порядку, встановленому законодавством та Органом управління майном, укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем в суді, господарському суді та третейському суді.
Стаття 4. Майно Центру
Майно Центру становлять основні та оборотні активи, а також цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
Майно Центру є державною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання. Здійснюючи право повного господарського відання, Центр володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, за погодженням з Органом управління майном, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.
Джерелами формування майна Центру є:
майно, передане йому органами державного управління;
доходи, одержані від реалізації продукції, а також від інших видів фінансово-господарської діяльності;
доходи від інших паперів;
кредити банків та інших кредиторів;
капітальні вкладення і дотації з бюджетів;
безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;
придбання майна іншого підприємства, організації;
інше майно, набуте на підставах, не заборонених законодавством.
Відчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплені за Центром, здійснюється з дозволу Органу управління майном у порядку, що встановлений чинним законодавством. Одержані в результаті відчуження зазначеного майна кошти спрямовуються виключно на інвестиції Центру і є державною власністю.
Центр має право здавати в оренду відповідно до чинного законодавства (крім цілісних майнових комплексів його структурних підрозділів, філіалів, цехів, а також нежитлових приміщень) підприємствам, організаціям та установам, а також громадянам устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать, а також списувати їх з балансу у порядку, встановленому Органом управління майном.
Центр здійснює володіння, користування землею і іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та чинного законодавства.
Збитки, завдані Центру в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Центру за рішенням суду або господарського суду.
Стаття 5. Права та обов'язки Центру
Права Центру
Центр планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
Центр реалізує свою продукцію, послуги, залишки від виробництва за цінами, що формуються відповідно до умов економічної діяльності, а у випадках, передбачених законодавством України, - за фіксованими державними цінами.
Центр має право придбати цінні папери юридичних осіб України та інших держав, реалізувати та купувати цінні папери відповідно до законодавства України.
Центр вправі створювати філіали, представництва, відділення та інші відособлені підрозділи з правом відкриття поточних рахунків і затверджує Положення про них.
Обов'язки Центру
При визначенні стратегії господарської діяльності Центр повинен враховувати державні контракти, державні замовлення та інші договірні зобов'язання.
Доведені у встановленому порядку державні контракти і державні замовлення є обов'язковими до виконання.
Центр:
забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством;
здійснює будівництво, реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів, забезпечує своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та якнайшвидше введення в дію придбаного обладнання;
здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню виробництва;
придбає необхідні матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
відповідно до державного контракту та державного замовлення, укладених договорів забезпечує виробництво та поставку продукції і товарів;
створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
здійснює заходи по вдосконаленню організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи Центру, забезпечує економне і раціональне використання фонду оплати праці і своєчасні розрахунки з працівниками Центру;
визначає облікову політику Центру;
обирає форму бухгалтерського обліку, розробляє систему і форми внутрішньогосподарського обміну, звітності і контролю господарських операцій;
виконує норми і вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.
У разі порушення Центром законодавства про охорону навколишнього природного середовища його діяльність може бути обмежена, тимчасово заборонена або припинена відповідно до чинного законодавства.
Центр здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде статистичну звітність згідно з чинним законодавством.
Керівник Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності.
Стаття 6. Управління Центром
Управління Центром здійснює його керівник.
Наймання керівника здійснюється Органом управління майном шляхом укладання з ним контракту. Центр визначає структуру управління і встановлює штати за погодженням з Органом управління майном.
Керівник Центру самостійно вирішує питання діяльності Центру за винятком тих, що віднесені Статутом до Органу управління майном та інших органів управління даного Центру.
Керівник Центру:
несе повну відповідальність за стан та діяльність центру;
діє без довіреності від імені Центру, представляє його в усіх установах та організаціях;
розпоряджається коштами та майном за дозволом Органу управління майном відповідно до чинного законодавства;
укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків поточні та інші рахунки;
несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів;
несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій;
створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку.
Орган управління майном не має права втручатися в оперативну і господарську діяльність Центру, крім випадків, передбачених законодавством України.
Заступник керівника, який буде тимчасово виконувати обов'язки керівника в разі його відсутності, головний бухгалтер та начальник юридичної служби призначаються керівником підприємства за погодженням з керівником Державного Департаменту авіаційного транспорту. Керівники та спеціалісти підрозділів апарату управління і структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділів, відділень, дільниць, ферм та інших аналогічних підрозділів Центру), а також старші майстри і майстри призначаються на посаду і звільняються з посади керівником Центру.
Повноваження трудового колективу державного Центру реалізуються загальними зборами (конференцією) через їх виробні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференцією) трудовий колектив може обирати органи колективного самоврядування, до складу яких не може обиратися керівник Центру. Вибори здійснюються таємним голосуванням строком на 2-3 роки за рішенням не менш 2/3 голосів.
Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Центру, виробляються і приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображаються у колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці, виробничі та трудові відносини трудового колективу з адміністрацією Центру.
Право укладення колективного договору від імені власника надається керівнику Центру, а також від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Стаття 7. Господарська та соціальна діяльність Центру
7.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Центру є прибуток (доход).
7.2. Чистий прибуток Центру, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, оплати відсотків по кредитах банків, внеску передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету, розподіляється та використовується відповідно до чинного законодавства, в порядку, встановленому Органом управління майном.
7.3. Відносини Центру з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах виробничої діяльності здійснюються на основі договорів, умови та можливість укладання яких погоджуються з відповідними ціновими комісіями.
7.4. Центр здійснює зовнішньоекономічну діяльність за погодженням з Органом управління майном згідно з чинним законодавством України.
7.5. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю керівника Центру, якщо інше не передбачене законодавством.
7.6. Аудит фінансової діяльності Центру здійснюється згідно з чинним законодавством України та за рішенням Органу управління майном.
7.7. Підприємство самостійно складає річний фінансовий план, який затверджується Органом управління майном. Порядок складання річного фінансового плану Підприємства встановлює Орган управління майном.
Стаття 8. Ліквідація і реорганізація Центру
Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Центру здійснюється за рішенням Органу управління майном або господарського суду згідно з чинним законодавством.
Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Органом управління майном. До складу ліквідаційної комісії входять представники Органу управління майном та Центру в особі його органу управління. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторам визначаються Органом управління майном.
В разі банкрутства Центру його ліквідація проводиться згідно з Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню Центром. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Центру і подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з Центром, яке ліквідується, повідомляються про його ліквідацію у письмовій формі.
При реорганізації і ліквідації Центру працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
"Транспорт України - нормативне регулювання",
N 4, 28 лютого 2003 р.