• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до наказів Генерального прокурора від 10.02.2022 № 25 та від 25.09.2020 № 462

Офіс Генерального прокурора України | Наказ від 08.02.2023 № 33
Реквізити
  • Видавник: Офіс Генерального прокурора України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 08.02.2023
  • Номер: 33
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Офіс Генерального прокурора України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 08.02.2023
  • Номер: 33
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
08.02.2023 № 33
Про внесення змін до наказів Генерального прокурора від 10.02.2022 № 25 та від 25.09.2020 № 462
Керуючись статтями 8, 9 Закону України "Про прокуратуру", НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Положення про організацію кадрової роботи в органах прокуратури України, затвердженого наказом Генерального прокурора від 10.02.2022 № 25.
1.1. Пункт 3 розділу VIII виключити.
У зв'язку з цим пункти 4 та 5 цього розділу вважати пунктами 3 та 4 відповідно.
2. Внести зміни до Положення про Департамент кадрової роботи та державної служби Офісу Генерального прокурора, затвердженого наказом Генерального прокурора від 25.09.2020 № 462.
2.1. Пункт 4.2.1 викласти у такій редакції:
"4.2.1. Відділ роботи з персоналом державної служби:
1) організовує виконання в Офісі Генерального прокурора вимог законодавства, що регламентує вступ на державну службу, її проходження та припинення;
2) здійснює документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;
3) проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби;
4) здійснює організаційне та методичне забезпечення виконання вимог законодавства про державну службу кадровими підрозділами обласних, спеціалізованих на правах обласних прокуратур;
5) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи Генерального прокурора з питань державної служби та надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора;
6) організовує складання Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців із Правилами внутрішнього службового розпорядку державних службовців Офісу Генерального прокурора, посадовими інструкціями та іншими документами;
7) здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців Офісу Генерального прокурора з урахуванням рекомендацій, затверджених Національним агентством України з питань державної служби;
8) забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення державних службовців Офісу Генерального прокурора;
9) оформляє документи з присвоєння відповідних рангів державним службовцям Офісу Генерального прокурора;
10) забезпечує організацію проведення перевірок достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", готує довідки про їх результати;
11) опрацьовує та здійснює підготовку матеріалів щодо заохочення Генеральним прокурором державних службовців органів прокуратури України, відзначення їх державними нагородами, грамотами Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України та відомчими заохочувальними відзнаками прокуратури України, а також веде відповідний облік;
12) здійснює облік персоналу державної служби Офісу Генерального прокурора, забезпечує внесення відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення до автоматизованої системи "Кадри";
13) здійснює роботу, пов'язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток), трудових книжок державних службовців Офісу Генерального прокурора;
14) здійснює підготовку звітності з питань державної служби в межах повноважень. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність із кадрових питань; аналізує кількісний та якісний склад персоналу державної служби, вивчає поточну потребу та прогнозує перспективну в такому персоналі, вносить відповідні пропозиції Генеральному прокурору, а також веде облік вакантних і тимчасово вакантних посад державної служби Офісу Генерального прокурора;
15) обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, у тому числі на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду та під час проходження державної служби;
16) проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років державним службовцям Офісу Генерального прокурора;
17) бере участь у проведенні стажування працівників кадрових підрозділів обласних, спеціалізованих на правах обласних прокуратур;
18) готує проєкти умов проведення конкурсів на відповідні посади державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорій "Б" і "В", з урахуванням рекомендацій, затверджених Національним агентством України з питань державної служби;
19) розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби накази Генерального прокурора про оголошення конкурсів на зайняття посад категорій "Б" і "В" та умови їх проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;
20) розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В" в Офісі Генерального прокурора, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв'язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;
21) організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців Офісу Генерального прокурора, їх перегляду на відповідність встановленим законодавством вимогам, а також надає консультативну допомогу з цих питань;
22) забезпечує організацію проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії "Б" в Офісі Генерального прокурора, у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання корупції", та складання відповідних довідок;
23) вирішує в межах компетенції питання, пов'язані з недопущенням та врегулюванням конфлікту інтересів під час проходження державної служби в Офісі Генерального прокурора;
24) вживає заходів щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців та узагальнює його результати, а також надає консультативну допомогу учасникам оцінювання;
25) планує та організовує заходи з питань підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, у тому числі аналізує, визначає потребу в їх професійному навчанні, узагальнює та бере участь у складанні індивідуальних програм професійного розвитку державних службовців Офісу Генерального прокурора;
26) здійснює моніторинг програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб'єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями", та інформує про можливість навчання за такими програми державних службовців Офісу Генерального прокурора;
27) здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання; проводить за рішенням Генерального прокурора оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;
28) розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів України, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань у межах компетенції;
29) здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про державну службу в Офісі Генерального прокурора, зокрема контролює додержання Правил внутрішнього службового розпорядку державних службовців Офісу Генерального прокурора;
30) за дорученням Генерального прокурора проводить перевірки, надає практичну допомогу керівникам обласних, спеціалізованих на правах обласних прокуратур з питань дотримання законодавства про державну службу та управління персоналом;
31) організовує проведення класифікації посад державної служби в Офісі Генерального прокурора відповідно до законодавства;
32) у межах компетенції оформляє і видає державним службовцям Офісу Генерального прокурора довідки з місця роботи;
33) забезпечує підготовку документів, пов'язаних із застосуванням заходів дисциплінарного впливу та проведенням службового розслідування за дорученням Генерального прокурора;
34) забезпечує інформування Генеральної інспекції про державних службовців Офісу Генерального прокурора, які припинили державну службу;
35) здійснює підготовку наказів про надання відпусток державним службовцям Офісу Генерального прокурора та веде облік відпусток;
36) здійснює підготовку документів у зв'язку з розглядом судами позовів про поновлення на посадах державної служби, взаємодіє з відповідним підрозділом Офісу Генерального прокурора при вирішенні питань щодо виконання судових рішень про поновлення на державній службі;
37) забезпечує підготовку та опрацювання в межах компетенції проєктів організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
38) забезпечує в межах компетенції надання до Національного агентства з питань запобігання корупції відомостей щодо осіб, яких притягнуто до дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень;
39) здійснює підготовку в межах компетенції матеріалів із кадрових питань для оприлюднення на офіційному вебсайті Офісу Генерального прокурора".

Генеральний прокурор

А. Костін