• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до наказу Мінекономіки від 14.04.99 N 54 "Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США"

Міністерство економіки України | Наказ, Інструкція, Протокол від 10.01.2000 № 5 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Протокол
  • Дата: 10.01.2000
  • Номер: 5
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Протокол
  • Дата: 10.01.2000
  • Номер: 5
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 5 від 10.01.2000
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінекономіки N 235 від 03.11.2000 )
Про внесення змін до наказу Мінекономіки від 14.04.99 N 54 "Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США"
На виконання пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 1999 р. N 2113 "Про вдосконалення системи державних закупівель"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Зразкової форми протоколу, затвердженої наказом Мінекономіки від 14.04.99 N 54 "Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США", виклавши її в редакції, до додається.
2. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій при розробці відомчих нормативних актів керуватися Зразковою формою протоколу.
3. Управлінню державних закупівель:
забезпечити публікацію цього наказу в офіційному інформаційно-аналітичному бюлетні "Вісник державних
закупівель".
Міністр економіки України С.Л.Тігіпко
Додаток 1
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
10.01.2000 N 5
Протокол про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США
------------------------------------------------------------------
| 1 |Повна назва організації-замовника _______________________ |
| |_________________________________________________________ |
| |Поштова адреса __________________________________________ |
| | |
| |Банківські реквізити, у тому числі розрахунковий рахунок |
| |__________________ у відділенні _________________ банку, |
| |МФО __________ |
| | |
| |Відповідальний за проведення торгів _____________________ |
| |телефон _________________ факс ________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 2 |Процедура торгів стосовно закупівлі: (опис предмета |
| |закупівлі _______________________________________________ |
| |розпочалась: (вказати число, місяць, рік) _______________ |
| | |
| |Вибраний спосіб проведення торгів: ______________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 3 |Оголошення про проведення торгів було опубліковано у |
| |"Віснику державних закупівель" |
| | N _________ від _________________ |
| |Оголошення про результати торгів було опубліковано у |
| |"Віснику державних закупівель" |
| | N _________ від _________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 4 |Дані про тендерні пропозиції: |
| | загальна кількість тендерних пропозицій _____________ |
| | кількість повернутих або не розглянутих тендерних |
| | пропозицій __________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 5 |Ціни тендерних пропозицій: |
| | найнижча ціна тендерної пропозиції __________________ |
| | найвища ціна тендерної пропозиції ___________________ |
| | ціна обраної тендерної пропозиції (без ПДВ) ____ грн. |
| | словами ________________________ грн. |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 6 |Інформація про переможця торгів: |
| | повна назва _________________________________________ |
| | поштова адреса ______________________________________ |
| | телефон ________________ факс ______________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 7 |Торги анульовано з причини: |
| |______ найнижча ціна тендерної пропозиції перевищила суму |
| |передбачених замовником коштів; |
| |______ відбулися зміни, що засвідчили невідповідність |
| |закупівель державним інтересам, які не можна було |
| |передбачити. |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 8 |Відкриття тендерних пропозицій відбулось (вказати дату, |
| |час і місце відкриття) __________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 9 |Під час проведення процедур торгів тендерним комітетом |
| |було отримано принаймні одну скаргу ___________ (так/ні). |
| | |
| |Результат розгляду скарги _______________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 10 |Інша інформація _________________________________________ |
| |_________________________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 11 |Тендерний комітет закінчив роботу ______ (дата) ___ (час) |
| |Підписи голови та членів комітету: |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
------------------------------------------------------------------
М.П.
Підпис керівника організації-замовника ________
Інструкція щодо заповнення протоколу
Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік.
Щодо пункту 2
-------------
Якщо замовлення - будівельні роботи, то вказується вид
будівлі, розмір, розташування.
Якщо замовлення - поставки, то вказується вид поставки,
кількість сировини, продуктів, обладнання тощо.
Якщо замовлення - послуги, то вказується їх вид і обсяг.
Щодо пункту 3
-------------
Якщо замовник додатково розміщував оголошення про проведення
торгів у міжнародному виданні, потрібно вказати назву
видання, у якому було опубліковано оголошення, а також номер
та дату публікації оголошення.
Щодо пункту 7
-------------
Потрібно вибрати варіант, у залежності від того, чи проведено
торги.
Щодо пункту 10
--------------
У цьому пункті замовник може вказати наступну інформацію:
підстави для обмеження в участі у торгах окремих
постачальників (виконавців), якщо їх професійний та
економічний стан викликають сумніви;
процедури закупівлі проводились із застосуванням чи без
застосування умов захисту вітчизняного ринку. Вказати розмір
цінової преференції для вітчизняних постачальників;
якщо залучались експерти для участі у торгах, надати коротку
інформацію про них;
якщо перелік постачальників внаслідок техніко-економічних
умов обмежений виключно іноземними учасниками та закупівля
проводилась з дозволу Міжвідомчої комісії з питань
регулювання закупівлі товарів (робіт, послуг) для державних
потреб, слід вказати номер і дату прийняття рішення про
надання дозволу на зазначену закупівлю.