• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Дисциплінарний кодекс ДП "Фондова біржа ПФТС"

Відкрите акціонерне товариство "Фондова біржа Першої фондової торговельної системи" | Рішення, Кодекс від 20.03.2008 № 4
Реквізити
  • Видавник: Відкрите акціонерне товариство "Фондова біржа Першої фондової торговельної системи"
  • Тип: Рішення, Кодекс
  • Дата: 20.03.2008
  • Номер: 4
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Відкрите акціонерне товариство "Фондова біржа Першої фондової торговельної системи"
  • Тип: Рішення, Кодекс
  • Дата: 20.03.2008
  • Номер: 4
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ФОНДОВА БІРЖА ПФТС"
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Біржової ради
ДП "Фондова біржа ПФТС"
20.03.2008 N 4
Голова Біржової ради
____________ Б.В.Тимонькін
ЗАРЕЄСТРОВАНО
Рішення Державної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
03.06.2008 N 612
Голова Комісії
________________ А.І.Балюк
ДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОДЕКС ДП "Фондова біржа ПФТС"
1. Загальні положення
1.1. Цей Дисциплінарний кодекс Дочірнього підприємства "Фондова біржа ПФТС" (надалі - "Кодекс") є невід'ємною частиною Правил Дочірнього підприємства "Фондова біржа ПФТС" і визначає порядок розгляду органами ДП "Фондова біржа ПФТС" (надалі - "Біржа") справ про порушення вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами; визначає порядок накладення санкцій за вказані порушення.
1.2. Дія цього Кодексу розповсюджується на всіх Членів Біржі, а також на їх працівників, які уповноважені виставляти в торговельній системі котирування, заявки, вести переговори і укладати угоди з цінними паперами та іншими фінансовими інструментами (надалі - "Уповноважені працівники").
Дія цього Кодексу також розповсюджується на осіб, що відповідно до процедур встановлених цим Кодексом, звертаються до дисциплінарних органів Біржі з метою порушення дисциплінарного провадження у відношенні Членів Біржі чи їх Уповноважених осіб.
1.3. До справ, розгляд яких відбувається відповідно до цього Кодексу (надалі - "справи"), відносяться справи, порушені за заявами Членів Біржі, інших осіб, які мають право брати участь у біржових торгах згідно із законодавством, будь-яких третіх осіб, які користуються послугами Членів Біржі (клієнти, інвестори тощо), Директора - контролера та посадових осіб Біржі за фактами, які мають ознаки порушення вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами. Такі факти можуть мати вигляд дій чи бездіяльності Членів Біржі, що привели до негативних наслідків безпосередньо у заявника або Біржі.
2. Дисциплінарні органи
2.1. Дисциплінарними органами Біржі, які здійснюють дисциплінарне провадження відповідно до цього Кодексу, є:
- Постійна Дисциплінарна комісія (надалі - "Дисциплінарна комісія");
- Постійна Апеляційна комісія (надалі - "Апеляційна комісія").
2.2. До компетенції Дисциплінарної комісії належать:
- безпосередній розгляд справ та прийняття рішень за ними;
- вирішення усіх процедурних питань, що виникають при розгляді справ;
- застосування заходів, що забезпечують оперативний та справедливий розгляд справ;
- передача справи на розгляд Апеляційної комісії.
2.3. До компетенції Апеляційної комісії належать:
- розгляд скарг на рішення Дисциплінарної комісії та прийняття рішень за ними;
- затвердження рішень Дисциплінарної комісії про застосування санкцій у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів;
- розгляд справи у випадку її передачі Дисциплінарною комісією на розгляд Апеляційної комісії.
3. Склад та порядок формування Дисциплінарної комісії, Апеляційної комісії
3.1. Дисциплінарна комісія складається з трьох членів. Один з них є постійним, його функції виконує Арбітражний секретар Біржі. Два інших члена Дисциплінарної комісії є представниками членів Біржової Ради.
3.2. На Арбітражного секретаря покладаються обов'язки щодо організаційного та технічного забезпечення діяльності Дисциплінарної комісії.
3.3. Всі члени Біржової Ради призначають своїх представників для роботи в якості членів Дисциплінарної комісії. Представниками є особи, які приймають участь у засіданнях Біржової Ради.
3.4. Робота в якості членів Дисциплінарної комісії здійснюється на принципах ротації. Біржова Рада затверджує перелік осіб - представників членів Біржової Ради, та графік, за яким вони виконують функції членів Дисциплінарної комісії. Термін виконання кожним з членів Біржової Ради функцій члена Дисциплінарної комісії не повинен перевищувати 3-х місяців.
3.5. У разі якщо на розгляд Дисциплінарної комісії надійде справа, у вирішенні якої член Дисциплінарної комісії може бути зацікавленим особисто (має ділові, родинні та інші стосунки, які можуть створити перешкоди для неупередженого рішення), він повинен заявити відвід, а його повноваження передаються представнику Біржової Ради, який згідно з затвердженим графіком є наступним членом Дисциплінарної комісії.
3.6. Процедура, визначена п. 3.5 застосовується також у випадках, коли з поважних причин член Дисциплінарної комісії не в змозі виконувати функції з дотриманням встановлених процесуальних строків.
3.7. Апеляційна комісія формується (складається) з представників членів Біржової Ради. Представниками членів Біржової Ради є особи, які приймають участь у засіданнях Біржової Ради. Кількість членів Апеляційної комісії дорівнює кількості членів Біржової Ради, всі представники членів Біржової Ради є членами Апеляційної комісії. Головою Апеляційної комісії є Голова Біржової Ради.
3.8. Апеляційна комісія правомочна виконувати повноваження, віднесені до її компетенції, якщо на її засіданні присутні або належним чином представлені більше половини її членів.
4. Подання заяви
4.1. Порушення провадження та розгляд справ за цим Кодексом здійснюється на підставі відповідної заяви, яка може бути подана Членами Біржі, іншими особами, які мають право брати участь у біржових торгах згідно із законодавством, будь-якими третіми особами, які користуються послугами Членів Біржі або Біржі (клієнти, інвестори тощо), Директором - контролером та посадовими особами Біржі.
4.2. Заява подається на ім'я Арбітражного секретаря і повинна містити таку інформацію:
- повну назву, місцезнаходження, номери телефону та факсу, прізвище, ім'я та по батькові керівника юридичної особи, проти якої порушується провадження чи працівником якої є фізична особа, проти якої порушується провадження (надалі - "Відповідач");
- детальний виклад ситуації, що на погляд Заявника, є порушенням його прав та законних інтересів;
- посилання на вимоги правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, які, на думку Заявника, порушено Відповідачем;
- пропозиції щодо санкцій, які повинні бути застосовані до Відповідача;
- перелік всіх доказів та свідків, які можуть бути залучені для розгляду справи;
- повну назву, місцезнаходження, номери телефону та факсу, прізвище, ім'я та по батькові представників Заявника.
4.3. До заяви додаються копії всіх документальних доказів (у тому числі аудіо записи тощо). Заява та додані до неї документи надаються у чотирьох примірниках.
4.4. Не пізніше наступного робочого дня за днем отримання заяви, Арбітражний секретар перевіряє заяву на наявність передбачених п. 4.2 даних та відповідності вимогам п. 1.3 цього Кодексу і, у разі відповідності, надсилає її членам Дисциплінарної комісії та Відповідачу чи повертає Заявнику - у випадку невідповідності встановленим вимогам.
4.5. Не пізніше одного робочого дня після отримання заяви, члени Дисциплінарної комісії визначаються щодо можливості участі у розгляді справи та повідомляють про це Арбітражного секретаря. Якщо їх участь в розгляді справи є неможливою через обставини, зазначені в п.п. 3.5 - 3.6 цього Кодексу, Арбітражний секретар здійснює заміну членів Дисциплінарної комісії.
4.6. Розгляд справи здійснюється Дисциплінарною комісією в складі, що діяв на момент отримання заяви за виключенням випадків, вказаних у пунктах 3.5 - 3.6 цього Кодексу.
5. Розгляд справи
5.1. Справа розглядається на засіданні Дисциплінарної комісії, не пізніше 7-ми робочих днів після отримання членами Дисциплінарної комісії та Відповідачем заяви та всіх матеріалів. Про дату, час та місце проведення засідання Заявник, Відповідач та Члени Дисциплінарної комісії повідомляються Арбітражним секретарем не пізніше як за 2 робочих дні до засідання.
5.2. Заявник та Відповідач повинні надіслати для участі у засіданні своїх представників, уповноважених належним чином.
5.3. Справу може бути розглянуто без участі представників Заявника чи Відповідача, якщо їх своєчасно повідомлено про дату, час та місце проведення засідання, але представники не з'явилися, заяв про перенесення засідання з зазначенням поважних причин не надано, або причини, вказані у заяві про перенесення засідання, визнані Дисциплінарною комісією неповажними.
5.4. Засідання Дисциплінарної комісії може бути перенесено не більш, ніж на 5 робочих днів, якщо Дисциплінарна комісія визнала поважними заявлені причини. Надалі справа повинна бути розглянута за будь-яких умов.
5.5. Дисциплінарна комісія вирішує всі процедурні та доказові питання. При розгляді справи Дисциплінарна комісія керується вимогами чинного законодавства, правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, практикою діяльності дисциплінарних органів Біржі, діловими звичаями, договорами, угодами та іншими документами, що мають відношення до спору.
5.6. Для з'ясування обставин справи Дисциплінарна комісія має право витребувати додаткові докази та свідчення, направити матеріали для експертизи, у тому числі до Комітетів Асоціації "ПФТС". Дисциплінарна комісія має повноваження направляти у письмовому вигляді запити будь-якій уповноваженій особі, співробітнику чи керівнику Члена Біржі і вимагати подання будь-якої інформації чи документів, які знаходяться під контролем або якими володіють зазначені особи.
5.7. Усі документи та інформація, які мають відношення до питань, що вирішуються (допустимі докази), можуть подаватись у якості доказів на розгляд Дисциплінарної комісії. Дисциплінарна комісія визначає допустимість та доказову силу доказів, виходячи з обставин справи за внутрішнім переконанням.
5.8. Всі рішення Дисциплінарної комісії приймаються більшістю голосів та викладаються письмово.
5.9. Секретар Дисциплінарної комісії повинен надати примірники рішення всім сторонам дисциплінарного провадження та їх представникам у порядку, вказаному у п. 6.8 цього Кодексу.
5.10. В рішенні Дисциплінарної комісії повинні бути вказані:
- дата винесення рішення, склад Дисциплінарної комісії;
- найменування учасників провадження, прізвища та посади їх представників;
- сутність спору, заяви та пояснення осіб, що брали участь в розгляді справи;
- обставини справи та мотиви, що стали підставою для рішення;
- зміст прийнятого рішення;
- строк і порядок виконання прийнятого рішення.
6. Рішення Дисциплінарної комісії
6.1. За результатами розгляду справи Дисциплінарна комісія приймає одне за таких рішень:
- про закриття справи у випадку відсутності порушень з боку відповідача вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами;
- про накладення санкцій, у випадку наявності порушень з боку Відповідача вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами;
- про передачу справи на розгляд Апеляційної комісії у випадку, якщо справа на думку Дисциплінарної комісії має особливо важливий характер для діяльності Біржі.
6.2. Дисциплінарна комісія має право застосовувати будь-які санкції, передбачені правилами Біржі та цим Кодексом за наявності відповідних підстав.
6.3. Рішення Дисциплінарної комісії підписується Головою Апеляційної комісії і набуває чинності після його підписання, окрім випадку, вказаного в п. 6.4 цього Кодексу.
6.4. Рішення Дисциплінарної комісії про накладення санкцій у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів підлягає затвердженню Апеляційною комісією. Рішення Дисциплінарної комісії про накладення санкцій у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів набирає чинності з моменту його затвердження Апеляційною комісією. Рішення Апеляційної комісії підписується Головою Апеляційної комісії.
6.5. Дисциплінарна комісія може доручити адміністрації біржі звернутися до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням призупинити або анулювати ліцензію на провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів чи повідомити про факти порушення законодавства про цінні папери, встановлені при розгляді справи.
6.6. Рішення про накладення санкцій повинно ґрунтуватися на наявних в справі доказах, які підтверджують порушення з боку відповідача вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами.
6.7. Дисциплінарна комісія приймає рішення простою більшістю голосів. Кожний член Дисциплінарної комісії має один голос.
6.8. Рішення оголошуються в засіданні Дисциплінарної комісії і надсилаються Заявнику та Відповідачу у письмовому вигляді не пізніше 3-х робочих днів після цього.
6.9. Рішення Дисциплінарної комісії, не пов'язане з накладенням санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів, може бути оскаржено шляхом подання відповідної скарги до Апеляційної комісії протягом 10-ти робочих днів з моменту його отримання. Рішення про накладення санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів оскарженню не підлягає.
6.10. Апеляційна комісія вирішує питання про законність та обґрунтованість рішення про накладення санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів під час його затвердження. У випадку прийняття Апеляційною комісією рішення про відмову у затвердженні рішення про накладення санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів - таке рішення вважається скасованим.
6.11. Після закінчення зазначеного в п. 6.9 цього Кодексу терміну, у разі неподання скарги до Апеляційної комісії, рішення Дисциплінарної комісії, не пов'язане з накладенням санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів, підлягає оприлюдненню доступними для Біржі засобами. Рішення про накладення санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів підлягає оприлюдненню після його затвердження Апеляційною комісією.
6.12. У випадку оскарження рішення Дисциплінарної комісії у строк, передбачений п. 6.9 цього Кодексу, рішення Дисциплінарної комісії підлягає оприлюдненню доступними для Біржі засобами у разі якщо воно розглянуто Апеляційною комісією у порядку оскарження та залишено у силі.
6.13. Вимоги до оприлюднення прийнятого Дисциплінарною комісією рішення та поширення інформації щодо застосованих санкцій:
- рішення та інформація щодо застосованих санкцій повинні бути розміщені на сайті Біржі;
- протягом п'яти робочих днів з моменту прийняття Дисциплінарною комісією рішення, яким встановлено наявність порушення та передбачено накладення відповідної санкції, Біржа повідомляє Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку про виявлені порушення та застосовані санкції;
- знеособлена інформація про рішення прийняті Дисциплінарною комісією може вільно використовуватися Біржею з освітніми, навчальними та іншими цілями;
- інше розповсюдження інформації про рішення прийняті Дисциплінарною комісією з посиланнями на конкретних осіб, які приймали участь у справах дозволяється лише за наявності згоди таких осіб.
7. Дозволені санкції
7.1. Прийняте Дисциплінарною комісією рішення (або Апеляційною комісією щодо апеляційної скарги) може містити наступні санкції:
- письмове попередження;
- грошовий штраф на користь Біржі (до 100000 гривень включно);
- тимчасове переведення Члена Біржі із торгівельного режиму у переглядовий режим користування торговельною системою;
- позбавлення уповноваженого працівника учасника біржових торгів кваліфікаційного свідоцтва строком до 6 місяців з наступною перездачею кваліфікаційного іспиту;
- призупинення членства в Біржі;
- виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів.
7.2. Підстави накладення санкцій:
7.2.1. Дисциплінарною комісією може бути прийнято рішення про накладення санкції у вигляді письмового попередження у випадку вчинення Відповідачем порушення вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами, яке не заподіяло і не могло заподіяти шкоди Біржі(1), її Членам, іншим особам або фондовому ринку.
---------------
(1) - Під терміном "заподіяння шкоди Біржі" слід розуміти вчинення дій, які призвели або могли призвести до заподіяння майнової шкоди Біржі у формі реальних збитків (витрат, які Біржа понесла або мусить понести для відновлення стану, який існував до вчинення порушення) або упущеної вигоди (доходи, які Біржа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби не було допущене порушення) та/або заподіяння шкоди діловій репутації Біржі.
7.2.2. Санкція у вигляді накладення грошового штрафу може бути накладена на Відповідача у випадку порушення ним вимог правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, умов договорів та угод, укладених з Біржею або її Членами, внаслідок чого заподіяна або могла бути заподіяна шкода Біржі, її Членам, іншим особам або фондовому ринку. Розмір штрафу, в межах 100000 гривень, визначається Дисциплінарною комісією індивідуально в кожному окремому випадку в залежності від характеру порушення. Рішенням Апеляційної комісії можуть бути встановлені стандартні розміри штрафів за окремі види порушень.
7.2.3. Санкція у вигляді тимчасового переведення Члена Біржі із торгівельного режиму у переглядовий режим користування торговельною системою застосовується у випадку несплати Відповідачем обов'язкових платежів на користь Біржі, невиконання договірних зобов'язань не грошового характеру перед Біржею, а також у випадку тимчасової невідповідності Відповідача встановленим вимогам до Членів Біржі або учасників біржових торгів.
7.2.4. Санкція у вигляді позбавлення уповноваженого працівника учасника біржових торгів кваліфікаційного свідоцтва строком до 6 місяців з наступною перездачею кваліфікаційного іспиту застосовується у випадку допущення уповноваженим сертифікованим працівником учасника біржових торгів порушення правил, стандартів та інших внутрішніх документів Біржі, вчинення дій, направлених на маніпулювання та укладення нестандартних біржових угод. Рішенням Апеляційної комісії можуть затверджуватися типові випадки порушень, допущених уповноваженим сертифікованим працівником учасника біржових торгів, за які накладається санкція у вигляді позбавлення уповноваженого працівника учасника біржових торгів кваліфікаційного свідоцтва строком до 6 місяців з наступною перездачею кваліфікаційного іспиту.
7.2.5. Накладення санкції у вигляді призупинення членства в Біржі, виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів допускається виключно при наявності однієї чи декількох з нижчеперелічених підстав:
- несплати обов'язкових платежів на користь Біржі протягом 3 (трьох) місяців;
- невиконання обов'язків визначених правилами, стандартами та іншими внутрішніми документами Біржі;
- невиконання рішення третейського суду ПФТС чи рішення Дисциплінарної комісії;
- якщо мали місце дії чи бездіяльність Члена Біржі, наслідком яких стало заподіяння шкоди діловій репутації та/або майнової шкоди Біржі що підтверджено компетентними органами держави та/або Біржі(2).
---------------
(2) - Під "заподіянням шкоди діловій репутації Біржі" слід розуміти поширення неправдивої, неточної або неповної інформації, шляхом опублікування її у пресі, передачу по радіо, телебаченню, з використанням інших засобів масової інформації, викладення в характеристиках, заявах, листах, адресованих іншим особам, повідомлення в публічних виступах, а також в іншій формі невизначеному числу осіб або хоча б одній людині, що безпосередньо чи опосередковано дискредитує спосіб ведення чи результати діяльності Біржі, або іншим чином порочить її ділову репутацію. Діловою репутацію Біржі є престиж її фірмового (комерційного) найменування, належних їй нематеріальних активів, в тому числі торговельних марок, серед споживачів послуг Біржі.
7.3. Порядок накладення санкцій. Рішення Дисциплінарної комісії, окрім рішення про накладення штрафу, підлягають негайному виконанню уповноваженою особою Біржі відразу після набрання ними законної сили. Рішення Дисциплінарної комісії, яке передбачає накладення штрафу, має бути виконане Відповідачем протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати виставлення відповідного рахунку. Рахунок на сплату накладеного штрафу виставляється Біржею не раніше набрання чинності рішенням про накладення штрафу. Рішення про накладення санкції у вигляді штрафу, не виконане Відповідачем у добровільному порядку, може бути передано представником Біржі до Третейського суду ПФТС для затвердження та виконання в примусовому порядку.
8. Розгляд справи Апеляційною комісією
8.1. Справа розглядається Апеляційною комісією якщо:
- рішення Дисциплінарної комісії оскаржено Заявником чи Відповідачем протягом зазначеного в п. 6.9 цього Кодексу строку;
- рішення Дисциплінарної комісії передбачає застосування санкції у вигляді виключення з Членів Біржі або переліку учасників біржових торгів;
- рішенням Дисциплінарної комісії справу передано на розгляд Апеляційної комісії у зв'язку з особливою важливістю справи для діяльності Біржі.
8.2. Апеляційна комісія повторно розглядає справу за наявними у справі і додатково поданими доказами. Додаткові докази приймаються Апеляційною комісією, якщо особа, що їх подає обґрунтувала неможливість їх подання на розгляд Дисциплінарної комісії з причин, що не залежали від неї.
8.3. Апеляційна комісія не розглядає вимоги, що не були предметом розгляду Дисциплінарної комісії.
8.4. Засідання Апеляційної комісії скликаються Головою Апеляційної комісії по мірі виникнення необхідності і повинні бути проведені не пізніше двох місяців з моменту передачі справи на розгляд Апеляційної комісії.
8.5. Неявка осіб, які беруть участь у справі, не є перешкодою для розгляду справи.
8.6. Рішення за наслідком розгляду справи приймається Апеляційною комісією простою більшістю голосів членів Апеляційної комісії, присутніх на її засіданні. У разі рівного розподілу голосів під час голосування голос Голови Апеляційної комісії є вирішальним.
8.7. Рішення Апеляційної комісії доводяться до відома сторін та оприлюднюються у порядку, встановленому для оприлюднення рішень Дисциплінарної комісії.
9. Перегляд рішень за нововиявленими обставинами
9.1. Дисциплінарна комісія та Апеляційна комісія можуть переглянути прийняті рішення, які набрали чинності, за нововиявленими обставинами, що мають істотне значення для справи і не могли бути відомі стороні, що подає відповідну заяву, під час розгляду справи.
9.2. Рішення переглядається тим дисциплінарним органом, який прийняв остаточне рішення по справі.
9.3. Перегляд справи за ново виявленими обставинами може бути здійснений за заявою Заявника або Відповідача не пізніше двох місяців з дня встановлення обставин, що стали підставою для перегляду винесеного рішення.
9.4. Заявник зобов'язаний надіслати іншим сторонам копії заяви про перегляд рішення за ново виявленими обставинами та доданих до неї документів.
9.5. Рішення Дисциплінарної комісії переглядаються за нововиявленими обставинами Дисциплінарною комісією у тому ж складі, в якому було прийняте рішення за виключенням випадків, вказаних у пунктах 3.5 - 3.6 цього Кодексу. Рішення Апеляційної комісії переглядаються Апеляційною комісією за нововиявленими обставинами у тому складі, у якому Апеляційна комісія діє на момент перегляду рішення.
9.6. Заява про перегляд рішення Дисциплінарної комісії за нововиявленими обставинами розглядаються Дисциплінарною комісією протягом тижня з дня її надходження за правилами, встановленими розділом 5 цього Кодексу.
9.7. Заява про перегляд рішення Апеляційної комісії за нововиявленими обставинами розглядаються Апеляційною комісією на найближчому засіданні Апеляційної комісії.
9.8. Неявка Заявника, Відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі, не є перешкодою для розгляду заяви.
9.9. За результатами перегляду рішення Дисциплінарної комісії приймається:
- рішення про зміну або скасування винесеного раніше рішення;
- рішення про залишення винесеного раніше рішення без змін.
9.10. Рішення, прийняте за результатами перегляду за нововиявленими обставинами, доводиться до відома Заявника і Відповідача та оприлюднюються у загальному порядку.
9.11. Рішення Дисциплінарної комісії, прийняті за результатами перегляду за нововиявленими обставинами можуть бути переглянуті Апеляційною комісією в апеляційному порядку за загальними правилами, встановленими цим Кодексом для перегляду рішень Дисциплінарної комісії.
9.12. У разі скасування рішення Дисциплінарної комісії за результатами його перегляду за нововиявленими обставинами справа не пізніше 7-ми робочих днів після скасування рішення повторно розглядається Дисциплінарною комісією у порядку, передбаченому розділом 5 цього Кодексу. При повторному розгляді справи враховуються нововиявлені обставини, які стали підставою скасування рішення Дисциплінарної комісії. Повторний розгляд справи здійснюється Дисциплінарною комісією у тому ж складі, у якому Дисциплінарна комісія діяла на момент прийняття рішення по справі, за виключенням випадків, передбачених п.п. 3.5, 3.6 цього Кодексу.