• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Стосовно дотримання процедур державних закупівель

Тендерна палата України | Висновок від 10.12.2007 № в-167/12
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 10.12.2007
  • Номер: в-167/12
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 10.12.2007
  • Номер: в-167/12
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.12.2007 N в-167/12
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Загальна інформація:
1. інформація про Замовника:
Назва: Калинівська сільська рада Миколаївської області;
Адреса: 57212, Миколаївська область, Жовтневий район, с. Калинівка, вул. Фрунзе, 9, тел. (0512) 28-14-50.
2. Відповідальний за проведення торгів: Мойса Володимир Борисович.
3. Предмет закупівлі: машина швидкої медичної допомоги для Калинівської лікарняної амбулаторії с. Калинівки.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни,
5. Джерело фінансування закупівель: місцевий бюджет.
6. Очікувана вартість закупівлі: 60 000,00 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 13.08.2007 р.
Для розгляду та дослідження використано копи наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю N 33069407, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 13.08.2007 р. N 33(104), на 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 6484370, опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 13.08.2007 р. N 33(70) на 1 арк.;
3. Тендерна документація на 25 аркушах.
Завдання сформульоване таким чином: "надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Калинівською сільською радою Миколаївської області машини швидкої медичної допомоги для Калинівської лікарняної амбулаторії с. Калинівка"
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі Калинівською сільською радою Миколаївської області (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю машини швидкої медичної допомоги для Калинівської лікарняної амбулаторії с. Калинівка опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 13.08.2007 р. N 33(104), оголошення N 33069407;
- у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 13.08.2007 р. N 33(70), оголошення N 6484370.
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com код WUZ/TH0475.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних пропозицій встановлено 28.08.2007 р. або скорочено до 15 календарних днів.
2. Тендерна документація
Тендерна документація із закупівлі машини швидкої медичної допомоги для Калинівської лікарняної амбулаторії с. Калинівка, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 21, 26, 26-1, 29 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону тендерна документація не затверджена тендерним комітетом.
На дослідження надано тендерну документацію на закупівлю машини швидкої медичної допомоги для Калинівської лікарняної амбулаторії с. Калинівка, затверджену від 17.07.2007 р. головою тендерного комітету Мойса В. Б. Відповідно до вимог ч. 6 ст. 21 Закону тендерна документація затверджується тендерним комітетом замовника до подання оголошення про заплановану закупівлю;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону тендерна документація не містить: прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється протягом одного робочого дня з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог ч. 3 ст. 26 Закону, якою встановлено, що копія протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом одного робочого дня після отримання від учасника відповідного запиту;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону до критеріїв оцінки не включено всіх критеріїв, а саме:
- строку поставки (виконання);
- в порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону в розділі 23 тендерної документації "Конфіденційність" не передбачена можливість надання інформації щодо розгляду оцінки тендерних пропозицій до укладення договору Антимонопольному комітету України;
- у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів решті учасників всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону, відповідно яких строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником надсилається Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протокол розкриття тендерних пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протоколу розкриття тендерних пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником надсилається Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протокол оцінки тендерних пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протоколу оцінки тендерних пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
5. Складання звітності
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником надсилається Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження звіт про результати здійснення процедури закупівлі в паперовому або електронному вигляді.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження звіту про результати здійснення процедури закупівлі в паперовому або електронному вигляді.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів стосовно проведення Калинівською сільською радою Миколаївської області відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю машини швидкої медичної допомоги для Калинівської лікарняної амбулаторії с. Калинівка встановлено, що закупівля була здійснена з порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону тендерна документація не містить обов'язкової інформації;
- в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону тендерна документація не затверджена тендерним комітетом;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону до критеріїв оцінки не включено всіх критеріїв;
- порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону щодо визначення строку надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону не передбачена можливість надання інформації Антимонопольному комітету України;
- порушено вимоги ч. 2 ст. 29 Закону щодо визначення строків укладання договору про закупівлю;
- в порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протоколів розкриття та оцінки тендерних пропозицій та звіту про результати здійснення процедури закупівлі в паперовому або електронному вигляді.
Дії тендерного комітету Калинівської сільської ради Миколаївської області можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу.
Голова правління В.С.Лаба