КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
N 445/1116 від 26.04.2007
Про затвердження міської Програми
вдосконалення організації дорожнього руху
та його безпеки на період 2007-2009 років
у м. Києві
Відповідно до пункту 22 частини першої Закону України "Промісцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), пункту 2статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ"( 401-14 ), Розпорядження Президента України від 21.09.2002N 322/2002-рп ( 322/2002-рп ) "Про додаткові заходи щодозабезпечення безпеки дорожнього руху", з метою запобіганнядорожньому травматизму, зміцнення дисципліни на дорогах, вулицяхміста, посилення безпеки дорожнього руху, поліпшення стану доріг івулиць Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити міську Програму вдосконалення організаціїдорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років згідно здодатком.
2. Головному фінансовому управлінню виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)та Головному управлінню економіки та розвитку міста виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) враховувати обсяги фінансування, передбаченіпрограмою заходів, спрямованих на вдосконалення організаціїдорожнього руху та його безпеки, при коригуванні бюджету м. Києвана 2007 рік ( ra-531023-06 ) та складанні проектів бюджетів на2008-2009 роки.
3. Виконавчому органу Київради (Київській міській державнійадміністрації) подавати Київській міській раді звіт про хід івиконання Програми вдосконалення організації дорожнього руху тайого безпеки на період 2007-2009 років.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань бюджету та соціально-економічногорозвитку і постійну комісію Київради з питань транспорту тазв'язку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 26.04.2007 N 455/1116
МІСЬКА ПРОГРАМА
вдосконалення організації дорожнього руху
та його безпеки на період 2007-2009 років
у м. Києві
Програма вдосконалення організації дорожнього руху та йогобезпеки на період 2007-2009 років у м. Києві (далі - Програма)розроблена відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух"( 3353-12 ), Розпорядження Президента України від 21.09.2002N 322/2002-рп ( 322/2002-рп ) "Про додаткові заходи щодозабезпечення безпеки дорожнього руху" та від 19.12.2005N 1289/2005-рп ( 1289/2005-рп ) "Про невідкладні заходи щодозабезпечення безпеки дорожнього руху".
1. Загальні положення
Програма розвитку дорожнього руху та його безпеки являє собоюцільову програму Київської міської ради та Київської міськоїдержавної адміністрації, що містить сукупність пов'язаних заресурсами, виконавцями і термінами реалізації заходів, направленихна досягнення намічених цілей вдосконалення дорожнього руху тайого безпеки у м. Києві. Аналіз сучасного стану організаціїдорожнього руху та його безпеки проведено з метою визначеннясистеми заходів, направлених на суттєве поліпшення організації табезпеки дорожнього руху.
Складність забезпечення організації дорожнього руху та йогобезпеки відповідно до законів України, реального стану та доєвропейських стандартів обумовлюється, насамперед, недостатньоюкоординованістю роботи відомчих служб, які відповідають за станбезпеки дорожнього руху, а також чіткого розмежування прав таобов'язків органів державного управління і територіальних органіввиконавчої влади.
Так, статтею 6 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 )до компетенції міської виконавчої влади у сфері дорожнього рухувіднесено організацію дорожнього руху на території міста згідно звідповідними генеральними планами, проектами детального плануваннята забудови населених пунктів. У той же час стаття 27 цього Законувказує на те, що організація дорожнього руху здійснюєтьсяспеціалізованими службами, положення про які затверджуютьсявідповідними державними органами з безпеки дорожнього руху. Станомна початок 2007 року жодному з комунальних підприємств міста такеположення не затверджено.
Серед невирішених питань залишається відставання звпровадження інформаційних та інтелектуальних технологій іновітніх технічних засобів вдосконалення організації дорожньогоруху, головне обмеження тут - недостатнє саме бюджетнефінансування через спрямування дорожнього фонду лише набудівництво.
Враховуючи ситуацію, що склалася у сфері організаціїдорожнього руху та його безпеки, враховуючи вимоги статті 5 ЗаконуУкраїни "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), Програма передбачаєвпровадження інженерно-технічних та організаційних заходів,спрямованих на забезпечення збереження життя і майна громадян,поліпшення умов руху.
Основною метою Програми є вдосконалення стану організаціїдорожнього руху та його безпеки на автомобільних дорогах і вулицяхм. Києва, поглиблення інтеграції в транспортну мережуєвропейського співтовариства шляхом вжиття комплексувзаємопов'язаних заходів.
2. Паспорт Програми
------------------------------------------------------------------
| Найменування | Програма вдосконалення |
| | організації дорожнього руху |
| | та його безпеки на період |
| | до 2007-2009 років у м. Києві |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Координатор Програми |Головне управління транспорту, |
| |зв'язку та інформатизації |
| |виконавчого органу Київської |
| |міської ради (Київської міської|
| |державної адміністрації) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Виконавці Програми |КП "Київдорсервіс", Комунальна |
| |корпорація "Київавтодор", УДАІ |
| |ГУ МВС України в м. Києві |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Мета Програми |Вдосконалення стану організації|
| |дорожнього руху та його безпеки|
| |на автомобільних дорогах і |
| |вулицях м. Києва, поглиблення |
| |інтеграції в транспортну мережу|
| |європейського співтовариства |
| |шляхом вжиття комплексу |
| |взаємопов'язаних заходів |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Завдання Програми |1. Аналіз стану системи |
| |організації та управління |
| |безпекою дорожнього руху. |
| |2. Покращення ситуації у місті |
| |щодо організації дорожнього |
| |руху та його безпеки, а також |
| |стану технічних засобів |
| |регулювання дорожнього руху |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Терміни реалізації |2007-2009 роки |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Обсяги і джерела фінансування |Програмні заходи реалізуються |
|Програми |при обов'язковій підтримці |
| |міських органів влади за |
| |рахунок видатків міського |
| |бюджету, кредитів і позик, |
| |власних коштів підприємств і |
| |організацій, інших джерел, не |
| |заборонених чинним |
| |законодавством |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Система організації контролю за |Загальний контроль за |
|виконанням Програми |виконанням основних положень |
| |Програми та реалізацією плану |
| |заходів здійснює Київська |
| |міська державна адміністрація |
| |та координатор Програми. |
| |Виконавці заходів Програми |
| |несуть відповідальність за їх |
| |якісне і своєчасне виконання, |
| |раціональне використання |
| |коштів матеріальних ресурсів, |
| |що виділяються на реалізацію |
| |Програми |
------------------------------------------------------------------
3. Механізм реалізації Програми
Програма розрахована на період 2007-2009 років і має бутиреалізована шляхом проведення заходів і робіт, передбаченихосновними напрямами.
Реалізація заходів Програми здійснюється такими виконавцями: - Київська міська державна адміністрація
- Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації
- КП "Київдорсервіс"
- КК "Київавтодор"
- УДАІ ГУ МВС України в м. Києві
- АТ "Київпроект"
- інші юридичні особи, які залучаються координатором дляреалізації програмних заходів.
Координатор Програми при необхідності може клопотати вустановленому порядку про надання підприємствам і організаціям, щоберуть участь в реалізації заходів Програми, пільгових позик,кредитів тощо.
4. Форми і періодичність контролю
за виконанням Програми
Відповідальність за виконання заходів, передбачених Програмоюв межах фінансування, покладається на виконавців робіт.
Контроль за виконанням Програми здійснює Київська міськадержавна адміністрація, Головне управління транспорту, зв'язку таінформатизації виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) в межах своєїкомпетенції.
5. Аналіз стану організації дорожнього руху
та його безпеки
Кількість транспорту, пропускна спроможність
та стан аварійності на дорогах
В умовах прискорених темпів автомобілізації в Україні,високої інтенсивності дорожнього руху особливо гостро постаєпроблема забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якоїспрямовано передусім на збереження життя та здоров'я людини.
Щорічне зростання кількості транспортних засобів,зареєстрованих на території міста, за останні роки перевищило60 тис. автомобілів. У той же час загальна кількість автомобілів,зареєстрованих у м. Києві, становила понад 740 тис.
За останні 10 років кількість транспортних засобів,зареєстрованих в столиці України, зросла на 84%, або на 337 тисячодиниць. Фахівцями прогнозується подальший ріст кількостітранспортних засобів у м. Києві у період до 2010 року понад900 тис. автомобілів.
Динаміка зростання кількості автотранспорту у м. Києві
Диспропорція між стрімким збільшенням автомобільного парку ірозвитком вулично-дорожньої мережі, високий рівень зношеностіавтотранспортних засобів, залучення до транспортного процесувеликої кількості водіїв без належного досвіду роботи призводятьдо складної ситуації із забезпеченням безпеки дорожнього руху.
Сучасний стан аварійності у м. Києві за 2006 рік становить3288 дорожньо-транспортних пригод (далі - ДТП), в яких333 громадянина загинуло, а 3941 - отримали травми.
Порівняльна характеристика кількості
дорожньо-транспортних пригод по роках
Порівняльна характеристика кількості загиблих по роках
Найбільш розповсюдженими видами авто-пригод у м. Києвізалишаються наїзди на пішоходів та зіткнення транспортних засобів.За 2006 рік у місті зареєстровано 1659 наїздів на пішоходів, щостановить 50,5% від загальної кількості ДТП.
Основною причиною дорожньо-транспортних пригод з винипішоходів є перехід ними проїжджої частини вулиць унепередбаченому для цього місці. З цієї причини у 2006 роцізагинуло 106 осіб (88,3% від загальної кількості загиблих з винипішоходів) та отримали травми 812 (88,4%) пішоходів. Крім того,зареєстровано 1142 зіткнення транспортних засобів (питома вагатаких ДТП становить 34,7%), в яких загинуло 89 осіб та отрималитравми 1748 осіб.
Основними причинами скоєння ДТП з вини водіїв є:
- порушення правил маневрування;
- перевищення встановленої швидкості руху;
- порушення правил проїзду перехресть;
- порушення правил проїзду пішохідних переходів;
- порушення правил обгону, виїзд на смугу зустрічного руху.
Як свідчить аналіз, найнебезпечнішими днями тижня з точкизору безпеки дорожнього руху у місті є субота та неділя. У ці дністалося 30,3% від усіх дорожньо-транспортних пригод.
Згідно з розподілом пригод за часом доби найбільш небезпечнимзалишається проміжок часу з 18 до 22 години. У цей період булоскоєно 920 дорожньо-транспортних пригод або 28,0% від їх загальноїкількості.
За результатами проведеного аналізу ДТП у м. Києві поставленона облік 762 місця (ділянки) концентрації дорожньо-транспортнихпригод, в яких протягом року скоєно 3 і більше ДТП, включаючи ДТПз матеріальними збитками.
За 2006 рік зареєстровано 167 місць, де було скоєно 3 ібільше дорожньо-транспортних пригод з потерпілими. В таких місцяхзареєстровано 647 дорожньо-транспортних пригод, в яких 63 особизагинуло та 787 осіб отримали травми.
Найбільш аварійно небезпечні перехрестя
та ділянки вулиць наведені в таблиці:
------------------------------------------------------------------
|Найменування вулиці|Найменування другої|Пригод|Загинуло|Поранено|
| | вулиці, номер | | | |
| | будинку тощо | | | |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Драйзера |Бальзака | 16 | 2 | 21 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Теліги |Щусєва | 10 | 0 | 15 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Хрещатик |Інститутська | 10 | 0 | 16 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Науки просп. |Столичне шосе | 10 | 0 | 16 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Велика Кільцева |Жулянський | 9 | 2 | 18 |
|дорога |шляхопровід | | | |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Бальзака |Сабурова | 9 | 1 | 11 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Цвєтаєвої |Бальзака | 7 | 0 | 10 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Братиславська |Лісовий просп. | 6 | 1 | 13 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Братиславська |Шолом-Алейхема | 6 | 0 | 7 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Грекова Академіка |Щусєва | 6 | 1 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Кіквідзе |Саперно-Слобідська | 6 | 2 | 8 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Комінтерну |Саксаганського | 6 | 0 | 9 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Драйзера |Закревського | 6 | 0 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Маяковського |Закревського | 6 | 0 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Дніпровська |7 | 6 | 0 | 6 |
|набережна | | | | |
------------------------------------------------------------------
Найбільш аварійно небезпечними автомагістралями у м. Києві запідсумками 2006 року залишаються проспект Перемоги (127 ДТП, втому числі 93 - з вини водіїв), Велика Кільцева дорога (103 ДТП, втому числі 62 - з вини водіїв), просп. Броварський (75 ДТП, в томучислі 55 - з вини водіїв), Харківське шосе (69 ДТП, в томучислі 38 - з вини водіїв), вул. Братиславська (59 ДТП, в томучислі 42 - з вини водіїв), вул. Бальзака (54 ДТП, в томучислі 42 - з вини водіїв) і т.д.
Перелік аварійно-небезпечних магістралей
за підсумками аналізу за 2006 рік:
-------------------------------------------------------------------------------------------
| | Пригод | Загинуло | Поранено | з вини пішоходів | з вини водіїв |
| |----------+----------+----------+--------------------+--------------------|
| |2006| % к |2006| % к |2006| % к |пригод|загин.|поран.|пригод|загин.|поран.|
| | | АП | | АП | | АП | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Перемоги |127 |113.4| 15 |125.0|177 |135.1| 30 | 3 | 28 | 93 | 12 | 145 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Велика |103 |91.2 | 18 |105.9|122 |98.4 | 37 | 12 | 29 | 62 | 6 | 88 |
|Кільцева | | | | | | | | | | | | |
|дорога | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Броварський | 75 |92.6 | 8 |100.0|114 |106.5| 20 | 4 | 16 | 55 | 4 | 98 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Харківське | 69 |127.8| 9 |112.5| 82 |122.4| 31 | 5 | 27 | 38 | 4 | 55 |
|шосе | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Братиславська | 59 |128.3| 8 |114.3| 79 |146.3| 16 | 4 | 14 | 42 | 4 | 64 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Бальзака | 54 |114.9| 2 |50.0 | 66 |122.2| 10 | 0 | 10 | 42 | 2 | 54 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Ватутіна | 51 |82.3 | 10 |100.0| 90 |102.3| 8 | 2 | 7 | 43 | 8 | 83 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Маяковського | 50 |111.1| 2 |200.0| 53 |103.9| 29 | 1 | 29 | 19 | 1 | 21 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Теліги | 49 |119.5| 7 |100.0| 56 |121.7| 13 | 4 | 9 | 35 | 3 | 46 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Вишгородська | 43 |143.3| 5 |166.7| 50 |138.9| 14 | 1 | 13 | 28 | 4 | 36 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Щербакова | 43 |134.4| 3 |150.0| 45 |125.0| 9 | 1 | 9 | 33 | 2 | 35 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Московський | 41 |157.7| 2 |50.0 | 58 |170.6| 7 | 1 | 6 | 31 | 0 | 50 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Заболотного | 38 |84.4 | 8 |160.0| 39 |70.9 | 7 | 1 | 6 | 29 | 7 | 31 |
|Академіка | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Червонозоряний| 36 |100.0| 8 |200.0| 43 |82.7 | 14 | 5 | 9 | 22 | 3 | 34 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Закревського | 35 |94.6 | 1 |50.0 | 38 |88.4 | 16 | 1 | 15 | 18 | 0 | 22 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Богатирська | 33 |84.6 | 9 |112.5| 37 |71.2 | 8 | 3 | 6 | 24 | 5 | 31 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Глушкова | 31 |258.3| 3 | 0.0 | 38 |237.5| 11 | 0 | 12 | 18 | 2 | 25 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Драйзера | 31 |129.2| 2 |66.7 | 36 |124.1| 13 | 2 | 11 | 17 | 0 | 24 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Столичне шосе | 30 |83.3 | 6 |54.5 | 30 |62.5 | 9 | 2 | 7 | 20 | 3 | 23 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|40-річчя | 29 |60.4 | 5 |125.0| 35 |74.5 | 13 | 3 | 11 | 15 | 1 | 24 |
|Жовтня | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Героїв | 29 |72.5 | 0 | 0.0 | 39 |81.3 | 14 | 0 | 15 | 14 | 0 | 22 |
|Сталінграда | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Стеценка | 29 |103.6| 5 |250.0| 31 |75.6 | 14 | 1 | 15 | 15 | 4 | 16 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Палладіна | 28 |68.3 | 6 |85.7 | 34 |69.4 | 12 | 1 | 11 | 16 | 5 | 23 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Перова бульв. | 28 |103.7| 1 |100.0| 30 |103.4| 14 | 1 | 13 | 12 | 0 | 15 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Артема | 27 |117.4| 2 | 0.0 | 28 |116.7| 8 | 2 | 6 | 16 | 0 | 19 |
-------------------------------------------------------------------------------------------
Аналіз дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожніймережі м. Києва свідчить про стрімке зростання в період1998-2006 років кількості дорожньо-транспортних пригод зматеріальними збиткам на 43089 (або +557%) та кількості ДТП зпотерпілими (+479 або +17%).
------------------------------------------------------------------
| N |Рік | Кількість | Кількість |Кількість ДТП| Кількість |
| з/п | | місць | ДТП з | з |автотранспорту|
| | |концентрації|потерпілими|матеріальними| |
| | | | | збитками | |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 1 |1998| 576 | 2809 | 7740 | 472229 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 2 |1999| 561 | 2585 | 7942 | 494195 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 3 |2000| 576 | 2659 | 8274 | 522591 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 4 |2001| 535 | 2845 | 10001 | 541777 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 5 |2002| 559 | 2461 | 16252 | 550135 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 6 |2003| 577 | 2927 | 21205 | 566754 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 7 |2004| 605 | 3181 | 27843 | 614770 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 8 |2005| 621 | 3357 | 39949 | 679603 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 9 |2006| 762 | 3288 | 50829 | 740011 |
------------------------------------------------------------------
Все більше на ситуацію впливає дефіцит пропускноїспроможності магістральної вулично-дорожньої мережі. Стрімкезбільшення кількості автомобілів призвело до різкого збільшеннятранспортних потоків на вулично-шляховій мережі міста.Обстеженнями інтенсивності руху автотранспорту виявлені найбільшзавантажені ділянки мережі, до яких насамперед слід віднести всімостові переходи через річку Дніпро, які щодня перетинають понад400 тис. приведених автомобілів, що практично у 1,5 рази перевищуєпропускну спроможність на цих ділянках доріг.
Значною мірою на пропускну спроможність вулиць міста впливаєй транзитний транспорт. Відсутність повної кільцевої дороги значноускладнює організацію дорожнього руху цих потоків, які формуютьсяна основних в'їздах до міста (Чернігівський, Харківський,Дніпропетровський, Одеський, Житомирський, Овруцький таКовельський напрямки).
Так, обстеження, проведені у 2006 році, вказують, що щоденноз вищезгаданих напрямків вулицями міста рухається 24276 вантажноготранспорту та 10404 пасажирського (автобуси, мікроавтобуси). Прицьому у місті для забезпечення перевезень пасажирів плануєтьсятільки 3500 автобусів та мікроавтобусів.
Динаміка руху транспортних засобів,
які перетнули міську межу з 6.00 год.
07.08.2006 р. до 6.00 год. 08.08.2006 р.
Значно ускладнена ситуація в центральній частині міста, якаобмежена наступними вулицями і площами:
- площа Перемоги - Повітрофлотський шляхопровід -вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній (Нижній) Вал -вул. Набережно-Хрещатицька - Набережне шосе - бульв. ДружбиНародів - площа Либідська - вул. Горького - вул. Любченка(вул. Ковпака) - вул. Боженка - вул. Жилянська - площа Перемоги.
Великий вплив на пропускну спроможність в цій частиніздійснює вантажний транспорт, який значно ускладнює рух транспортув цілому, а також автомобілі, які здійснюють стоянку на проїжджійчастині Так, обстеження, проведені у 2006 році, вказують, що вцентральну частину щоденно в'їжджає 8406 вантажних автомобілів.
Динаміка руху вантажного транспорту,
який рухався у центральну частину міста вулиці,
які визначені її межами, з 7.00 год.
15.08.2006 р. до 7.00 год. 16.08.2006 р.
Фактично "пік" руху вантажних автомобілів співпадає з рухомміського пасажирського транспорту в години "пік".
Поліпшення безпеки руху міського
пасажирського транспорту
У м. Київ щоденно заїжджає понад 10 тис. автобусів тамікроавтобусів, які здійснюють перевезення мешканців приміської таміжміської зон. Закон України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ) передбачає, що у разі наявності автостанційпасажирські транспортні засоби повинні рухатись саме до них.Сьогодні діють шість автостанцій, одна з яких комунальна -"Видубичі", та Центральний автовокзал. Всі разом вони здатніприйняти щодоби близько 3000 одиниць рухомого складу. Тобтовиникає потреба в подальшому будівництві автостанцій, введення вдію яких також частково виключить рух автобусів та мікроавтобусівпо місту і вплине на покращення стану пропускної спроможностіміських вулиць. Нагальними для будівництва є Бориспільський таБроварський напрямки.
Щодо поліпшення стану безпеки дорожнього руху на маршрутахміського пасажирського транспорту є:
- проведення в спеціалізованих учбових закладах занять зпідвищення кваліфікації водіїв, що прибули у м. Київ для роботи напасажирському транспорті з інших регіонів, в тому числі з питань:керування автомобілем в умовах великої інтенсивності руху;контраварійної підготовки; психофізіологічної підготовки тощо;
- встановлення жорсткого контролю за виконанням учасникамидорожнього руху правил зупинки та стоянки на автодорогах містазгідно з встановленими Правилами дорожнього руху України( 1306-2001-п );
- винесення кінцевих зупинок приміських та міжміськихмаршрутів виключно до найближчих за шляхом слідування маршрутуавтостанцій;
- влаштування 6-7 нових автостанцій та зупиночних комплексіві місць, відстою та відпочинку для водіїв;
- вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки зметою підвищення рівня взаємодії усіх видів міського пасажирськоготранспорту з залізницею. Необхідно здійснювати будівництвопересадочних вузлів в районі станцій метрополітену та залізничнихстанцій і платформ. Для цього необхідно надавати сприяння врозробці інвестиційних проектів транспортних пересадочних вузлів;
- забезпечення вільних зон для під'їзду рятувальної тааварійно-відновлювальної техніки до станцій метрополітену.Необхідно продовжувати здійснювати заходи, передбаченірозпорядженням Київської міської державної адміністрації від16.10.2006 N 1513 ( ra1513017-06 ) "Про забезпечення вільних зондля під'їзду автомобілів швидкої допомоги, пожежної, рятувальної,аварійно-відновлювальної техніки до станцій метрополітену,будівель та жилих будинків м. Києва".
Технічні засоби регулювання дорожнього руху
Протягом останніх років у місті склалася досить складнаситуація з експлуатацією технічних засобів регулювання дорожньогоруху.
Занепокоєння викликає низький технічний стан світлофорногогосподарства. Велика кількість регульованих перехресть обладнанасвітлофорною апаратурою, яка внаслідок зносу комплектуючихдеталей, численних ремонтів не забезпечує роботу світлофорів узаданих режимах. Так, на сьогодні у місті нараховується568 світлофорних об'єктів. 170 з них потребують проведенняремонтних робіт і лише 120 виведено на центральний пункткерування.
Крім того, існує нагальна потреба у впровадженні на32 перехрестях і пішохідних переходах, де часто виникають заторовіта аварійні ситуації, сучасного світлофорного регулювання. Длязабезпечення безпеки дорожнього руху на аварійно небезпечнихперехрестях та ділянках вулично-дорожньої мережі міста необхіднопобудувати впродовж 2007 року світлофорні об'єкти в наступнихмісцях:
------------------------------------------------------------------
|N з/п| Назва перехрестя або пішохідного переходу | Район |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 1. |вул. Старонаводницька - вул. Січневого |Печерський |
| |повстання (в комплексі з площею ВВв) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 2. |вул. Генерала Жмаченка, 8 (в комплексі з |Дніпровський |
| |буд. N 4) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 3. |вул. Щорса - вул. Предславинська |Печерський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 4. |вул. Солом'янська, 17 (в комплексі з |Солом'янський |
| |об'єктом вул. Солом'янська- вул. Андрія | |
| |Головка) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 5. |вул. Голосіївська - вул. Добрий шлях - |Голосіївський |
| |вул. Забіли | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 6. |Столичне шосе - просп. Науки (впровадження |Голосіївський |
| |керованих дорожніх знаків) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 7. |вул. Дегтярівська, 50 |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 8. |вул. Глибочицька - Глибочицький проїзд |Подільський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 9. |вул. Тичини - вул. Бучми |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 10. |вул. Довнар-Запольського - вул. Білоруська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 11. |просп. Маяковського (в районі будинків |Деснянський |
| |38/10-40) | |
|----------------------------------------------------------------|
|Упродовж 2008 року необхідно впровадити світлофорне регулювання |
|ще на 22 перехрестях та ділянках вулично-дорожньої мережі: |
|----------------------------------------------------------------|
| 12. |Русанівська набережна - бульв. Русанівський|Дніпровський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 13. |Велика Кільцева дорога - поворот на |Святошинський |
| |с. Білогородку | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 14. |вул. Нижній (Верхній) Вал - |Подільський |
| |вул. Почайнинська (включено в проект | |
| |будівництва транспортної розв'язки | |
| |вул. Набережно-Хрещатицька - | |
| |Набережно-Рибальська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 15. |вул. Бориспільська, 24 |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 16. |вул. Воровського, 3 |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 17. |вул. Б.Хмельницького - вул. Леонтовича |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 18. |вул. Гоголівська - вул. Павлівська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 19. |просп. Палладіна - поворот на |Святошинський |
| |с. Коцюбинське | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 20. |вул. Волоська - вул. Спаська (включено в |Подільський |
| |проект будівництва транспортної розв'язки | |
| |вул. Набережно-Хрещатицька - | |
| |Набережно-Рибальська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 21. |вул. Харківське шосе, 170 (в комплексі з |Дарницький |
| |об'єктом Харківське шосе - | |
| |вул. Кронштадтська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 22. |просп. Оболонський - вул. Тимошенка |Оболонський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 23. |вул. Ревуцького, 22, "Трансагентство" |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 24. |пров. Чеховський - вул. Обсерваторна |Шевченківський|
| |(вул. Воровського) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 25. |вул. Кіквідзе - Військовий проїзд |Печерський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 26. |вул. Жмеринська - вул. Р.Роллана |Святошинський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 27. |вул. Щербакова - вул. Вільгельма Піка (в |Шевченківський|
| |комплексі з об'єктом вул. Щербакова - | |
| |вул. Салютна) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 28. |вул. Б.Хмельницького - вул. І.Франка |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 29. |вул. Б.Хмельницького - вул. Терещенківська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 30. |вул. Туполєва - вул. Салютна |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 31. |вул. Ревуцького - вул. Декабристів |Дарницький |
| |(відновити роботу) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 32. |просп. Броварський - вул. Луначарського |Дніпровський |
| |(розроблений проект світлофорного об'єкта | |
| |при будівництві торгового комплексу, але не| |
| |побудований) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 33. |вул. Лебедєва-Кумача - вул. Ніжинська |Солом'янський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 34. |Русанівська набережна - кінотеатр "Краків" |Дніпровський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 35. |просп. Маяковського - вул. Драйзера |Деснянський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 36. |просп. Маяковського - вул. Сабурова |Деснянський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 37. |вул. Бальзака - вул. Драйзера (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 38. |вул. Бальзака - вул. Сабурова (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 39. |вул. Бальзака - вул. Цвєтаєвої (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
------------------------------------------------------------------
Значна кількість встановлених дорожніх знаків у м. Києві тапокажчиків напрямків руху не відповідає діючим нормам посвітлоповертаючим параметрам. Так, на сьогодні з 38139 дорожніхзнаків та покажчиків напрямку руху потребують заміни 13626.
Маршрутне орієнтування