• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Програми розвитку служби швидкої та невідкладної медичної допомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної допомоги та медичного автотранспорту міста Києва на 2006-2010 роки

Київська міська рада | Рішення, Заходи, Програма від 13.07.2006 № 41/41
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Заходи, Програма
  • Дата: 13.07.2006
  • Номер: 41/41
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Заходи, Програма
  • Дата: 13.07.2006
  • Номер: 41/41
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 41/41 від 13.07.2006
Про затвердження Програми розвитку служби
швидкої та невідкладної медичної допомоги,
медицини катастроф, швидкої психіатричної
допомоги та медичного автотранспорту
міста Києва на 2006-2010 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 ЗаконуУкраїни "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ),Основ законодавства України про охорону здоров'я ( 2801-12 ), зметою забезпечення надання своєчасної та якісної швидкої медичноїдопомоги населенню міста Києва Київська міська радаВ И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму розвитку служби швидкої таневідкладної медичної допомоги, медицини катастроф, швидкоїпсихіатричної допомоги та медичного автотранспорту міста Києва на2006-2010 роки згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державнійадміністрації):
2.1. Визнати Головне управління охорони здоров'я та медичногозабезпечення виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації) відповідальним за виконання міськоїПрограми розвитку служби швидкої та невідкладної медичноїдопомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної допомоги тамедичного автотранспорту міста Києва на 2006-2010 роки.
2.2. Структурним підрозділам виконавчого органу Київради(Київської міської державної адміністрації) забезпечити реалізаціюПрограми розвитку служби швидкої та невідкладної медичноїдопомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної допомоги тамедичного автотранспорту міста Києва на 2006-2010 роки в межахасигнувань, які щороку передбачатимуться в бюджеті міста Києва завідповідними напрямками.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 13.07.2006 N 41/41
ПРОГРАМА
розвитку служби швидкої та невідкладної медичної
допомоги, медицини катастроф, швидкої психіатричної
допомоги та медичного автотранспорту міста Києва
на 2006-2010 роки
Скорочення, що використовуються в тексті Програми:
КМДА - Київська міська державна адміністрація
ГУОЗ та МЗ - Головне управління охорони здоров'я та
медичного забезпечення
ГУО і Н - Головне управління освіти і науки
ГУ СЗН - Головне управління соціального захисту
населення
ГУ МВС в м. Києві - Головне управління МВС України в м. Києві
КМСШМД та МК - Київська міська станція швидкої медичної
допомоги та медицини катастроф
ПНМД - Пункти невідкладної медичної допомоги
ЛПЗ - Лікувально-профілактичний заклад
УНПЦЕМДМК - Український науково-практичний центр
екстреної медичної допомоги та медицини
катастроф
КМССШПД - Київська міська спеціалізована станція
швидкої психіатричної допомоги
РДА - Районна в місті Києві державна
адміністрація
УОЗ РДА - Управління охорони здоров'я районної в
місті Києві державної адміністрації
ПМСД - Первинна медико-санітарна допомога
КМПНД - Київський міській психоневрологічний
диспансер
КМПНЛ - Київська міська (клінічна)
психоневрологічна лікарня
ДО "Київмедавтотранс" - Державна організація санітарного
автомобільного транспорту
НДІ - Науково-дослідний інститут
НМУ - Національний медичний університет
Загальні положення
Розробка Програми зумовлена труднощами служби швидкої таневідкладної медичної допомоги, а саме: недосконалістюнормативно-правової бази діяльності служби, відсутністю в окремихновозбудованих житлових масивах міста підрозділів швидкої таневідкладної медичної допомоги, що спричиняє затримку приїздубригад швидкої медичної допомоги на місце виклику, невідповідністюбудівельним та санітарно-гігієнічним нормам більшості діючихпідстанцій швидкої медичної допомоги (пристосовані приміщення,розміщення на перших поверхах житлових будинків, відсутністькритих стоянок для автомобілів та інш.). Існуючий паркспеціального санітарного автотранспорту (590 одиниць) невідповідає вимогам Європейського стандарту до медичнихтранспортних засобів, з них 425 одиниць (72%) підлягає списанню.Проблема якості надання швидкої та невідкладної медичної допомогичерез недостатнє забезпечення ресурсами. Служба швидкої таневідкладної медичної допомоги є високотехнологічною тависокозатратною і потребує значних фінансових витрат з бюджетуміста. Невідповідність фінансового забезпечення закладів швидкоїта невідкладної медичної допомоги обсягам та якості виконанихробіт. Недостатнє кадрове забезпечення служби швидкої таневідкладної медичної допомоги (лікарями, фельдшерами,диспетчерами, інженерно-технічним, іншим персоналом) через низькийрівень заробітної плати в порівнянні з рівнем її в промисловості.Також існує невідповідність сучасним вимогам науково-методичногозабезпечення швидкої та невідкладної медичної допомоги. Працівникицих служб не забезпечені форменим одягом та взуттям.
Вважаючи служби швидкої медичної допомоги та медициникатастроф, невідкладної медичної допомоги, швидкої психіатричноїдопомоги пріоритетним напрямком надання медичної допомоги, їхнеобхідно фінансувати в 100% обсязі за рахунок бюджетнихасигнувань, оскільки на сьогодні вони фінансуються лише на 40% відфактичної потреби.
Мета Програми
Програма направлена на підвищення ефективності системишвидкої та невідкладної медичної допомоги, раціональневикористання кадрових, матеріально-технічних і фінансовихресурсів, відповідно до державних гарантій надання своєчасної,доступної, якісної, безоплатної швидкої та невідкладної медичноїдопомоги, поліпшення організації і вдосконалення системиуправління службою.
Основні завдання Програми
- забезпечення безоплатного рівня надання швидкої таневідкладної медичної допомоги шляхом 100-відсоткового покриттявитрат за рахунок міського бюджету;
- підвищення доступності, своєчасності, ефективності таякості надання швидкої та невідкладної медичної допомоги на всіхетапах;
- розробка пропозицій щодо удосконалення системи управліннята організації діяльності служби швидкої та невідкладної медичноїдопомоги;
- зниження рівня показників летальності, смертності таінвалідизації киян на етапах надання швидкої та невідкладноїмедичної допомоги;
- удосконалення мережі закладів служби швидкої таневідкладної медичної допомоги;
- раціональне та ефективне використання кадрових таматеріальних ресурсів служби швидкої та невідкладної медичноїдопомоги;
- впровадження єдиних технологій та клінічних протоколівнадання швидкої та невідкладної медичної допомоги і системиуправління якістю;
- формування сучасних фінансово-господарських механізмів вцілях підвищення ефективності використання ресурсів служби швидкоїта невідкладної медичної допомоги;
- удосконалення взаємонаступності в діяльностілікувально-профілактичних закладів на догоспітальному ігоспітальному етапах надання швидкої та невідкладної медичноїдопомоги;
- впровадження програм професійної підготовки іперепідготовки кадрів, що відповідають сучасним вимогам;
- забезпечення міжвідомчої взаємодії при ліквідації медичнихнаслідків надзвичайних ситуацій між лікувально-профілактичнимизакладами різних форм власності та державними і комунальнимиаварійно-рятувальними службами;
- розвиток та удосконалення автоматизованої системиуправління служби швидкої та невідкладної медичної допомоги.
Фінансове забезпечення
Реалізація заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметьсяв межах асигнувань, які щороку передбачатимуться в бюджетах містаза відповідними напрямками та за залучені кошти.
Контроль за реалізацією заходів, передбачених програмою,здійснюватимуть виконавчий орган Київради (Київська міськадержавна адміністрація) та Головне управління охорони здоров'я тамедичного забезпечення виконавчого органу Київради (Київськоїміської державної адміністрації).
Прогнозовані результати Програми
Виконання Програми дасть змогу покращити доступність,своєчасність, якість та ефективність швидкої та невідкладноїмедичної допомоги мешканцям столиці, знизити летальність,смертність від нещасних випадків, раптових захворювань,інвалідизацію населення міста, покращити якість життя, безпекужиттєдіяльності населення, забезпечення ефективної роботиколективів служби швидкої та невідкладної медичної допомоги,створення умов для високопрофесійної роботи, соціальноїзахищеності працівників.
Заходи по виконанню Програми розвитку служби
швидкої та невідкладної медичної допомоги, медицини
катастроф, швидкої психіатричної допомоги
та медичного автотранспорту міста Києва
на 2006-2010 роки
----------------------------------------------------------------------------------
|N п/п| Заходи |Відповідальні|Виконавці| Термін | Джерела |
| | | | |виконання|фінансування|
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
| 1. |Загальноорганізаційні заходи |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
|1.1. |Удосконалювати систему | МОЗ та АН | ГУОЗ та | 2006 - | |
| |послідовності, етапності та| України | МЗ | 2007 | |
| |взаємодії в наданні | КМДА | НМУ, | | |
| |екстреної медичної допомоги| | НДІ, | | |
| |службами швидкої медичної | |УОЗ РДА, | | |
| |допомоги та медицини | |КМСШМД та| | |
| |катастроф, невідкладної | | МК | | |
| |медичної допомоги, швидкої | | | | |
| |психіатричної допомоги з | | | | |
| |амбулаторно-поліклінічними | | | | |
| |закладами, міськими | | | | |
| |клінічними лікарнями, | | | | |
| |науково-дослідними | | | | |
| |інститутами МОЗ та АМН | | | | |
| |України | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.2. |Передбачити збільшення | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |необхідної кількості бригад| | МЗ | 2010 | бюджет |
| |швидкої, невідкладної та | |УОЗ РДА, | | |
| |психіатричної медичної | |КМСШМД та| | |
| |допомоги у відповідності до| | МК | | |
| |затверджених нормативів | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.3. |Удосконалювати | МОЗ та АН | ГУОЗ та | 2006 - | |
| |співробітництво служб | України | МЗ | 2007 | |
| |екстреної медичної допомоги| КМДА | НМУ, | | |
| |з науково-дослідними | | НДІ, | | |
| |інститутами МОЗ та АМН | |УНПЦЕМДМК| | |
| |України, Українським | |КМСШМД та| | |
| |науково-практичним центром | | МК | | |
| |екстреної медичної допомоги| | | | |
| |та медицини катастроф | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.4. |Забезпечити умови для | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |проведення навчання | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |медичних та немедичних | |КМСШМД та| | |
| |працівників за програмами | | МК | | |
| |надання екстреної медичної | | | | |
| |допомоги при надзвичайних | | | | |
| |ситуаціях відповідно до | | | | |
| |ліцензійних вимог | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.5. |Забезпечити діяльність | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |лікувально-профілактичних | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |закладів ГУОЗ та МЗ в | | | | |
| |Державній | | | | |
| |інформаційно-аналітичній | | | | |
| |системі з питань | | | | |
| |надзвичайних ситуацій | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|1.6. |Кадрове забезпечення служб | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |швидкої медичної допомоги | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |та медицини катастроф, | |КМСШМД та| | |
| |невідкладної медичної | | МК | | |
| |допомоги, спеціалізованої | | | | |
| |швидкої психіатричної | | | | |
| |допомоги та медичного | | | | |
| |автотранспорту | | | | |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
| 2. |Зміцнення матеріально-технічної бази служб швидкої медичної допомоги та |
| |медицини катастроф, невідкладної медичної допомоги, спеціалізованої |
| |швидкої психіатричної допомоги та медичного автотранспорту |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
|2.1. |Забезпечення стабільного | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |фінансування для придбання | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |медикаментів згідно з | |КМСШМД та| | |
| |затвердженими формулярами | | МК | | |
| |виробів медичного | | | | |
| |призначення з урахуванням | | | | |
| |змін на фармацевтичному | | | | |
| |ринку України та сучасних | | | | |
| |вимог | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.2. |Забезпечення служб сучасною| КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |медичною апаратурою та | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |виробами медичного | |КМСШМД та| | |
| |призначення | | МК | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.3. |Розвиток та удосконалення | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |систем зв'язку та | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |комунікацій, технологічного| |КМСШМД та| | |
| |обладнання служб екстреної | | МК | | |
| |медичної допомоги | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.4. |Оснастити служби екстреної | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |медичної допомоги | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |комп'ютерною технікою та | |КМСШМД та| | |
| |відповідним програмним | | МК | | |
| |забезпеченням | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.5. |Щорічне придбання | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |спеціальних санітарних | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |автомобілів для станції | |КМСШМД та| | |
| |швидкої медичної допомоги, | | МК | | |
| |пунктів невідкладної | | | | |
| |медичної допомоги та | | | | |
| |спеціалізованої | | | | |
| |психіатричної допомоги | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.6. |Забезпечення працівників | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |служби екстреної медичної | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |допомоги обмундируванням | |КМСШМД та| | |
| | | | МК | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.7. |Модернізація технічного та | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |програмного комплексів | |МЗ КМСШМД| 2010 | бюджет |
| |автоматизованої | | та МК | | |
| |інформаційно-диспетчерської| | | | |
| |системи "Швидка медична | | | | |
| |допомога" Київської міської| | | | |
| |станції швидкої медичної | | | | |
| |допомоги та медицини | | | | |
| |катастроф | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.8. |Забезпечення | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |навчально-тренувального | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |відділу територіального | |КМСШМД та| | |
| |центру екстреної медичної | | МК | | |
| |допомоги та медицини | | | | |
| |катастроф Київської міської| | | | |
| |станції швидкої медичної | | | | |
| |допомоги та медицини | | | | |
| |катастроф сучасною | | | | |
| |комп'ютерною технікою та | | | | |
| |учбово-тренувальними | | | | |
| |програмами з метою | | | | |
| |проведення на його базі | | | | |
| |занять з різними | | | | |
| |категоріями населення по | | | | |
| |наданню першої медичної | | | | |
| |допомоги | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.9. |Забезпечення утримання | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |будівель та інженерних | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |комунікацій в належному | |КМСШМД та| | |
| |стані за рахунок проведення| | МК | | |
| |капітальних та поточних | | | | |
| |ремонтів підстанцій швидкої| | | | |
| |медичної допомоги Київської| | | | |
| |міської станції швидкої | | | | |
| |медичної допомоги та | | | | |
| |медицини катастроф | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.10.|Розвиток та удосконалення | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |мережі підстанцій Київської| | МЗ | 2010 | бюджет |
| |міської станції швидкої | |КМСШМД та| | |
| |медичної допомоги та | | МК | | |
| |медицини катастроф за | | | | |
| |рахунок реконструкції | | | | |
| |існуючих будівель та | | | | |
| |будівництва нових з метою | | | | |
| |своєчасного приїзду бригад | | | | |
| |швидкої медичної допомоги | | | | |
| |до місця виклику | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.11.|Заміна ненадійної морально | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |та технічно зношеної | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |медичної апаратури на | | УОЗ РДА | | |
| |пунктах невідкладної | | | | |
| |медичної допомоги | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.12.|Придбання та обладнання | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |необхідним устаткуванням, | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |приладами, засобами | | УОЗ РДА | | |
| |телефонного і радіозв'язку | | | | |
| |пунктів (відділень) | | | | |
| |невідкладної медичної | | | | |
| |допомоги | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.13.|Виділення окремих приміщень| КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |для розташування виїзних | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |бригад швидкої | | УОЗ РДА | | |
| |психіатричної допомоги на | | | | |
| |Правобережжі та на | | | | |
| |Лівобережжі міста Києва | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.14.|Оснастити | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |оперативно-диспетчерський | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |відділ Київської міської | | УОЗ РДА | | |
| |спеціалізованої станції | | | | |
| |швидкої психіатричної | | | | |
| |допомоги інформаційною | | | | |
| |системою управління | | | | |
| |"Автоматизована система | | | | |
| |управління "Швидка | | | | |
| |психіатрична допомога" | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.15.|Удосконалити співпрацю з | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |ПНД, психіатричними | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |стаціонарами і другими | | УОЗ РДА | | |
| |медичними установами шляхом| | | | |
| |обміну інформацією та | | | | |
| |удосконалення бази даних на| | | | |
| |хворих психіатричного та | | | | |
| |наркологічного профілю | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.16.|Підготувати технічне | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |завдання для створення | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |міської комп'ютерної бази | | | | |
| |даних з надання | | | | |
| |психіатричної допомоги та | | | | |
| |розробити пропозиції щодо | | | | |
| |технічного оснащення | | | | |
| |психіатричних закладів для | | | | |
| |її використання | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.17.|Вирішити питання щодо | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |будівництва запасного | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |виїзду/заїзду автомобілів з| | | | |
| |території гаража по вул. | | | | |
| |Куренівській, 16-в на вул. | | | | |
| |Богатирську для зменшення | | | | |
| |часу подачі-повернення та | | | | |
| |забезпечення своєчасного | | | | |
| |прибуття автотранспорту ДО | | | | |
| |"Київмедавтотранс" до | | | | |
| |замовників | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.18.|Щорічне оновлення | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |діагностичного обладнання | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |та обладнання для | | | | |
| |технічного обслуговування | | | | |
| |та ремонту автомобілів ДО | | | | |
| |"Київмедавтотранс" | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.19.|Співпраця ДО | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |"Київмедавтотранс" з | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |науково-дослідними та | | | | |
| |науково-педагогічними | | | | |
| |закладами міста Києва | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.20.|Співпраця ДО | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |"Київмедавтотранс" з | | МЗ | 2010 | бюджет |
| |промисловими фірмами і | | | | |
| |підприємствами | | | | |
| |автомобілебудівного | | | | |
| |комплексу України | | | | |
|-----+---------------------------+-------------+---------+---------+------------|
|2.21.|Сприяти прискоренню | КМДА | ГУОЗ та | 2006 | |
| |оформлення (виділення) | | МЗ | | |
| |земельної ділянки на | | | | |
| |ділянці N 30 мікрорайону | | | | |
| |N 11 житлового масиву | | | | |
| |"Осокорки" для будівництва | | | | |
| |служби швидкої медичної | | | | |
| |допомоги та земельної | | | | |
| |ділянки на ділянці N 4 | | | | |
| |мікрорайону N 11 житлового | | | | |
| |масиву "Осокорки" для | | | | |
| |будівництва поліклініки | | | | |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
| 3. |Соціальний захист |
|-----+--------------------------------------------------------------------------|
|3.1. |Забезпечення житлом | КМДА | ГУОЗ та | 2006 - | Міський |
| |працівників служб швидкої | РДА | МЗ | 2010 | бюджет |
| |медичної допомоги та | | | | |
| |медицини катастроф, | | | | |
| |невідкладної медичної | | | | |
| |допомоги, спеціалізованої | | | | |
| |швидкої психіатричної | | | | |
| |допомоги та медичного | | | | |
| |автотранспорту | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
"Хрещатик" N 136 (2931) від 19 вересня 2006 року