• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про адміністративні комісії у м. Києві

Київська міська рада | Рішення, Положення, Склад колегіального органу від 26.07.2007 № 18/1852 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення, Склад колегіального органу
  • Дата: 26.07.2007
  • Номер: 18/1852
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення, Склад колегіального органу
  • Дата: 26.07.2007
  • Номер: 18/1852
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
V сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 18/1852 від 26.07.2007
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 82/82 ( ra0082023-08 ) від 28.08.2008 )
Про адміністративні комісії у м. Києві
Відповідно до частин першої, другої статті 215, частинипершої статті 218 Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80732-10 ), статті 25 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), статей 3, 4 Положення проадміністративні комісії Української РСР, затвердженого УказомПрезидії Верховної Ради Української РСР від 09.03.88 N 5540-XI( 5540-11 ), Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Утворити адміністративну комісію при виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)та затвердити її склад згідно з додатком 1.
2. Затвердити Положення про адміністративну комісію привиконавчому органі Київської міської ради (Київській міськійдержавній адміністрації) згідно з додатком 2.
3. Надати районним у м. Києві радам повноваження щодоутворення адміністративних комісій при виконавчих органах районниху м. Києві рад та затвердити Типове положення про адміністративнукомісію при виконавчому органі районної у м. Києві ради згідно здодатком 3.
4. Надати повноваження адміністративній комісії привиконавчому органі районної у м. Києві ради, у разі її утворення,розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбаченістаттею 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення( 80732-10 ), крім справ про адміністративні правопорушення,відповідальність за які передбачена статтею 92, частинами першою,третьою, четвертою і п'ятою статті 111, статтею 186-1 ( 80731-10 )цього Кодексу.
5. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Київради від20.06.2002 N 85/85 ( ra0085023-02 ) "Про утворенняадміністративних комісій при виконавчих органах Київської міськоїради та районних у м. Києві рад".
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань правопорядку, регламенту та депутатськоїетики.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток 1
до рішення Київради
від 26.07.2007 N 18/1852
СКЛАД
адміністративної комісії при виконавчому органі
Київської міської ради (Київській міській
державній адміністрації)
Головач - в.о. заступника голови Київської
Володимир Володимирович міської державної адміністрації,
голова комісії
Журавський - заступник голови Київської міської
Віталій Станіславович державної адміністрації, заступник
голови комісії
Вадзінська - начальник відділу забезпечення роботи
Ольга Олександрівна адміністративної комісії апарату
виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації), відповідальний секретар
комісії
Члени комісії:
Прогнімак - голова постійної комісії Київської
Олександр Володимирович міської ради з питань культури,
інформаційної політики (за згодою)
Ярема - голова постійної комісії Київської
Віталій Григорович міської ради з питань правопорядку,
регламенту та депутатської етики
(за згодою)
Якобчук - секретар постійної комісії Київської
Петро Васильович міської ради з питань правопорядку,
регламенту та депутатської етики
(за згодою)
Смольянінова - головний спеціаліст відділу
Ольга Іванівна забезпечення роботи адміністративної
комісії апарату виконавчого органу
Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)
Гутік - заступник голови об'єднаного комітету
Іван Петрович профспілки Київської міської державної
адміністрації (за згодою)
Карапецький - голова профспілки комунального
Анатолій Михайлович підприємства "Київжитлоспецексплуатація"
(за згодою)
Морозов - заступник начальника Головного
Володимир Григорович управління житлового господарства
виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації)
Кулаковський - перший заступник начальника Головного
Юрій Петрович управління земельних ресурсів
виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації)
Нерубацька - заступник начальника Головного
Тетяна Григорівна управління комунальної власності
м. Києва виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
Пліс - начальник Головного управління
Геннадій Володимирович внутрішнього фінансового контролю
та аудиту виконавчого органу
Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)
Прилипко - начальник відділу методичної роботи
Юрій Михайлович юридичного управління апарату
виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації)
Рашкевич - правовий інспектор праці Київської
Ігор Аркадійович міської ради професійних спілок
працівників інноваційних і малих
підприємств України (за згодою)
Бабаков - в.о. начальника управління взаємодії
Анатолій Пилипович з судами, правоохоронними органами та
органами юстиції апарату виконавчого
органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)
Хаустов - начальник відділу легалізації
Андрій Альбертович об'єднання громадян Київського міського
управління юстиції (за згодою)
Кобан - заступник начальника Головного
Ігор Адамович управління комунального господарства
виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації)
Яворовський - генеральний директор Київського
Петро Петрович комунального об'єднання зеленого
будівництва та експлуатації зелених
насаджень міста "Київзеленбуд".
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
Додаток 2
до рішення Київради
від 26.07.2007 N 18/1852
ПОЛОЖЕННЯ
про адміністративну комісію при виконавчому органі
Київської міської ради (Київській міській
державній адміністрації)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Адміністративна комісія при виконавчому органі Київськоїміської ради (Київській міській державній адміністрації) (далі -Адміністративна комісія) є колегіальним органом, який створюєтьсяі діє відповідно до Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), інших законодавчих іпідзаконних актів та цього Положення.
1.2. Діяльність Адміністративної комісії ґрунтується напринципах законності, охорони інтересів держави і особи,гласності, публічності, самостійності і незалежності у прийняттірішень, об'єктивної істини, рівності учасників адміністративногопроцесу перед законом.
1.3. Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне,повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення їїв точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеноїпостанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненнюадміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням,виховання громадян у дусі додержання законів, зміцненнязаконності.
2. ЗАВДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ,
ПОРЯДОК ЇЇ УТВОРЕННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Завданням Адміністративної комісії є розгляд справ проадміністративні правопорушення, виховання громадян у дусі точногоі неухильного додержання законів, сумлінного ставлення додержавного і громадського обов'язків, поваги до прав, честі йгідності громадян, а також попередження правопорушень.
2.2. Адміністративна комісія утворюється Київською міськоюрадою на строк її повноважень, у своїй діяльності відповідальнаперед Київською міською радою та виконавчим органом Київськоїміської ради (Київською міською державною адміністрацією) тапідзвітна їм.
2.3. Адміністративна комісія в усіх питаннях, віднесених доїї компетенції, взаємодіє з постійними комісіями Київської міськоїради та структурними підрозділами виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.4. Адміністративна комісія організує облік розглянутихсправ про адміністративні правопорушення, узагальнює практикурозгляду цих справ у межах м. Києва.
2.5. Адміністративна комісія, встановивши при розглядіконкретних справ або в результаті узагальнення практики їхрозгляду причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративнихправопорушень, вносить до відповідного державного органу, органумісцевого самоврядування, підприємства, установи, організації абопосадовій особі пропозиції щодо вжиття заходів для усунення цихпричин та умов.
Не пізніш як у місячний строк за пропозицією мають бути вжитінеобхідні заходи і про результати повідомлено Адміністративнійкомісії.
2.6. Діловодство в справах, що розглядаються Адміністративноюкомісією, ведеться відповідно до вимог Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), іншихзаконодавчих актів про адміністративні правопорушення та цьогоПоложення. Порядок реєстрації та зберігання справ, зразки формдокументів, необхідних для роботи Адміністративної комісії,затверджуються виконавчим органом Київської міської ради(Київською міською державною адміністрацією).
2.7. Технічне обслуговування та матеріально-технічнезабезпечення Адміністративної комісії покладається на виконавчийорган Київської міської ради (Київську міську державнуадміністрацію).
2.8. Адміністративна комісія користується штампом і печаткоювиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
3. СПРАВИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ,
ПІДВІДОМЧІ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОМІСІЇ
3.1. Адміністративна комісія розглядає справи проадміністративні правопорушення відповідно до підвідомчостірозгляду справ за Кодексом України про адміністративніправопорушення ( 80731-10, 80732-10 ).
3.2. У разі відповідного рішення справа про адміністративнеправопорушення може бути передана на розгляд Адміністративноїкомісії при виконавчому органі районної у місті Києві ради.
4. СКЛАД АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ
4.1. Адміністративна комісія утворюється в складі голови,заступника голови, відповідального секретаря та членів комісії. ВАдміністративній комісії є посада звільненого відповідальногосекретаря комісії.
4.2. Голова Адміністративної комісії призначається з числазаступників голови Київської міської державної адміністрації.
До складу Адміністративної комісії входять депутати Київськоїміської ради, представники профспілкових, громадських організацій,трудових колективів.
До складу Адміністративної комісії не можуть входитипредставники державних органів, посадові особи яких мають правоскладати протоколи про адміністративні правопорушення, а такожпрацівники прокуратури, суду і адвокати.
4.3. Голова Адміністративної комісії, а під час йоговідсутності заступник голови:
1) керує роботою Адміністративної комісії, несевідповідальність за виконання покладених на Адміністративнукомісію завдань;
2) головує на засіданнях Адміністративної комісії;
3) забезпечує регулярне проведення засідань Адміністративноїкомісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду на їїчерговому засіданні;
4) вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури іправової підготовки членів Адміністративної комісії;
5) підписує протокол і постанову Адміністративної комісії посправі про адміністративне правопорушення.
4.4. Відповідальний секретар Адміністративної комісії:
1) заводить по кожному протоколу про адміністративнеправопорушення окрему справу;
2) здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративніправопорушення;
3) вирішує організаційні питання проведення засіданьАдміністративної комісії;
4) сповіщає про дату, час і місце засідання Адміністративноїкомісії осіб, які беруть в ньому участь, та прокуратуру;
5) веде по справах, що розглядаються Адміністративноюкомісією протоколи засідань Адміністративної комісії;
6) разом з головою Адміністративної комісії підписує протоколі постанову Адміністративної комісії по справі про адміністративнеправопорушення;
7) повертає до виконання постанови про накладенняадміністративного стягнення і контролює їх виконання;
8) веде діловодство Адміністративної комісії, облікрозглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечуєзберігання цих справ.
5. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПРАВ
ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
5.1. Справа, що заводиться Адміністративною комісією, повиннамістити протокол про адміністративне правопорушення, протоколзасідання і постанову Адміністративної комісії, дані просповіщення осіб, які беруть участь у справі, про день і часзасідання Адміністративної комісії, вручення або надісланняпостанови особі, щодо якої її винесено, та потерпілому, відміткипро виконання постанови, хід і результати її виконання та іншідокументи у цій справі.
5.2. Підставою для розгляду Адміністративною комісією справиє протокол про адміністративне правопорушення, складений увстановленому порядку уповноваженою на те посадовою особою, іншимиособами відповідно до статті 255 Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80732-10 ).
5.3. Адміністративна комісія має право розглядати справи назасіданнях, що проводяться не рідше двох разів на місяць.Засідання комісії є правомочним при наявності не менш як половинизагального складу комісії.
5.4. Адміністративна комісія розглядає справи вп'ятнадцятиденний строк з дня одержання протоколу проадміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.
5.5. Справи розглядаються відкрито, крім випадків, коли цесуперечить інтересам охорони державної таємниці.
З метою підвищення виховної і запобіжної ролі провадження всправах про адміністративні правопорушення такі справи можутьрозглядатися на виїзних засіданнях Адміністративної комісії.
5.6. Справа розглядається в присутності особи, якапритягається до адміністративної відповідальності. За відсутностіцієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли єдані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи іякщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розглядусправи.
5.7. При підготовці до розгляду справи відповідальнийсекретар адміністративної комісії вирішує такі питання:
1) чи належить до компетенції Адміністративної комісіїрозгляд даної справи;
2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи;
3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи,про час і місце її розгляду;
4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, якапритягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їхзаконних представників і адвоката.
5.8. Розгляд справи розпочинається з оголошення складуАдміністративної комісії, яким розглядається дана справа.
Головуючий на засіданні Адміністративної комісії оголошує,яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративноївідповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розглядісправи, їх права і обов'язки. Після цього оголошується протоколпро адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуютьсяособи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази івирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокуроразаслуховується його висновок.
5.9. Адміністративна комісія при розгляді справи проадміністративне правопорушення зобов'язана з'ясувати:
1) чи було вчинено адміністративне правопорушення;
2) чи винна дана особа в його вчиненні;
3) чи підлягає вона адміністративній відповідальності;
4) чи є обставини, що пом'якшують і обтяжуютьвідповідальність;
5) чи заподіяно майнову шкоду;
6) чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративнеправопорушення на розгляд громадської організації чи трудовогоколективу;
7) інші обставини, що мають значення для правильноговирішення справи.
5.10. При розгляді кожної справи про адміністративнеправопорушення Адміністративною комісією ведеться протокол, вякому зазначаються:
1) дата і місце засідання;
2) найменування і склад Адміністративної комісії;
3) зміст справи, що розглядається;
4) відомості про явку осіб, які беруть участь у справі;
5) пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їхклопотання і результати їх розгляду;
6) документи і речові докази, досліджені при розгляді справи; 7) відомості про оголошення прийнятої постанови і роз'ясненняпорядку та строків її оскарження.
Протокол засідання Адміністративної комісії підписуєтьсяголовуючим на засіданні і відповідальним секретарем.
6. ПОСТАНОВА АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ
6.1. По справі про адміністративне правопорушенняАдміністративна комісія виносить одну з таких постанов:
1) про накладення адміністративного стягнення;
2) про закриття справи.
6.2. За вчинення правопорушень Адміністративна комісія можезастосовувати такі адміністративні стягнення:
1) попередження;
2) штраф;
3) конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення абобезпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення.
6.3. При вирішенні питання про накладення адміністративногостягнення Адміністративна комісія накладає його в межах,установлених відповідною статтею Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) та іншимиактами, які передбачають відповідальність за адміністративніправопорушення.
6.4. При накладенні стягнення Адміністративна комісіявраховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника,ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують іобтяжують відповідальність.
6.5. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізнішяк через два місяці з дня вчинення правопорушення, а притриваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення.
6.6. Постанова про закриття справи виноситься при передачіматеріалів на розгляд громадської організації чи трудовогоколективу, або передачі їх прокурору, органу попереднього слідствачи дізнання, а також при наявності обставин, що виключаютьпровадження в справі про адміністративне правопорушення,зазначених в статті 247 Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80731-10, 80732-10 ).
6.7. Постанова Адміністративної комісії повинна містити:
1) найменування Адміністративної комісії;
2) дату розгляду справи;
3) відомості про особу, щодо якої розглядається справа;
4) викладення обставин, установлених при розгляді справи;
5) зазначення нормативного акта, який передбачаєвідповідальність за дане адміністративне правопорушення;
6) прийняте по справі рішення.
6.8. Якщо у результаті вчинення адміністративногоправопорушення заподіяно майнову шкоду громадянинові, підприємствуустанові або організації, то Адміністративна комісія під часвирішення питання про накладення стягнення за адміністративнеправопорушення має право одночасно вирішити питання провідшкодування винним майнової шкоди, якщо її сума не перевищуєдвох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно дочастини першої статті 40 Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80731-10, 80732-10 ).
6.9. Постанова повинна містити відомості про порядок і строкїї оскарження.
6.10. Постанова приймається простою більшістю голосів членівАдміністративної комісії, присутніх на засіданні. Постановапідписується головуючим на засіданні і відповідальним секретаремАдміністративної комісії.
6.11. Постанова оголошується негайно після закінченнярозгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручаєтьсяабо висилається особі, щодо якої її винесено.
Копія постанови в триденний термін вручається або висилаєтьсяпотерпілому на його прохання.
Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копіяпостанови висилається, про це робиться відповідна відмітка усправі.
6.12. Постанова Адміністративної комісії може бути оскарженапротягом десяти днів з дня винесення постанови особою, щодо якоїїї винесено, а також потерпілим до виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) або врайонний суд, рішення якого є остаточним. У разі пропускузазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи,щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом,правомочним розглядати скаргу.
Скарга на постанову подається в Адміністративну комісію, якавинесла постанову, якщо інше не встановлено законодавствомУкраїни.
У разі надходження скарги на постанову Адміністративнакомісія протягом трьох діб надсилає скаргу разом із справою ворган, куди оскаржується постанова.
6.13. Постанову Адміністративної комісії може бутиопротестовано прокурором.
6.14. Подання у встановлений строк скарги на постанову, завинятком постанови про накладення адміністративного стягнення увигляді попередження, а також принесення прокурором протестузупиняє виконання постанови до розгляду скарги або протесту.
6.15. Постанова про накладення адміністративного стягненняпідлягає виконанню з моменту її винесення, якщо інше невстановлено Кодексом України про адміністративні правопорушення( 80731-10, 80732-10 ) та іншими законами України.
6.16. При оскарженні або опротестуванні постанови пронакладення адміністративного стягнення постанова підлягаєвиконанню після залишення скарги або протесту без задоволення, завинятком постанов про застосування заходу стягнення у виглядіпопередження.
6.17. Постанова Адміністративної комісії про накладенняадміністративного стягнення є обов'язковою для виконаннядержавними і громадськими органами, підприємствами, установами,організаціями, посадовими особами і громадянами.
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш, як черезп'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладенняштрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови -не пізніш, як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення прозалишення скарги або протесту без задоволення.
У разі несплати штрафу правопорушником у строк, встановленийчастиною першою статті 307 Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), постанова про накладенняштрафу надсилається для примусового виконання до відділу державноївиконавчої служби за місцем проживання правопорушника.
6.18. Контроль за правильним і своєчасним виконаннямпостанови про накладення адміністративного стягненняАдміністративною комісією здійснюється протягом п'ятнадцяти днів здня вручення порушнику постанови про накладення штрафу, а в разіоскарження або опротестування такої постанови - не пізніш, якчерез п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги абопротесту без задоволення.
Контроль за своєчасністю, правильністю, повнотою виконаннярішень державним виконавцем відповідно до статті 8 Закону України"Про виконавче провадження" ( 606-14 ) здійснюють начальник органудержавної виконавчої служби, якому безпосередньо підпорядкованийдержавний виконавець, та керівник вищестоящого органу.
6.19. На підставі документа, що свідчить про виконанняпостанови, відповідальний секретар Адміністративної комісії робитьна постанові відповідну відмітку.
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
Додаток 3
до рішення Київради
від 26.07.2007 N 18/1852
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про адміністративну комісію при виконавчому органі
районної у місті Києві ради
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Адміністративна комісія при виконавчому органі районноїу місті Києві ради (далі - Адміністративна комісія) є колегіальниморганом, який створюється і діє відповідно до Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), ЗаконуУкраїни "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ),інших законодавчих і підзаконних актів та цього Положення.
1.2. Діяльність Адміністративної комісії ґрунтується напринципах законності, охорони інтересів держави і особи, гласностіпублічності, самостійності і незалежності у прийнятті рішень,об'єктивної істини, рівності учасників адміністративного процесуперед законом.
1.3. Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне,повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення їївідповідно до законодавства, виконання винесеної постанови, атакож виявлення причин та умов, що сприяли вчиненнюадміністративних правопорушень.
2. ЗАВДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ,
ПОРЯДОК ЇЇ УТВОРЕННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Завданням Адміністративної комісії є розгляд справ проадміністративні правопорушення, виховання громадян у дусі точногоі неухильного додержання законів, сумлінного ставлення додержавного і громадського обов'язків, поваги до прав, честі йгідності громадян, а також попередження правопорушень.
2.2. Адміністративна комісія утворюється районною у містіКиєві радою на строк її повноважень, у своїй діяльностівідповідальна перед районною у місті Києві радою та виконавчиморганом районної у місті Києві ради та підзвітна їм.
2.3. Адміністративна комісія в усіх питаннях, віднесених доїї компетенції, взаємодіє з постійними комісіями районної у містіКиєві ради, апаратом виконавчого органу районної у місті Києвіради та Адміністративною комісією при виконавчому органі Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.4. Адміністративна комісія організує облік розглянутихсправ про адміністративні правопорушення, узагальнює практикурозгляду цих справ у відповідному районі міста Києва.
2.5. Адміністративна комісія, встановивши при розглядіконкретних справ або в результаті узагальнення практики їхрозгляду, причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративнихправопорушень, вносить у відповідний державний орган, громадськуорганізацію або службовій особі пропозиції про вжиття заходів щодоусунення цих причин та умов. Не пізніш як у місячний строк запропозицією мають бути вжиті необхідні заходи і про результатиповідомлено Адміністративній комісії.
2.6. Діловодство в справах, що розглядаються Адміністративноюкомісією, ведеться відповідно до вимог Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), іншихзаконодавчих актів про адміністративні правопорушення та цьогоПоложення. Порядок реєстрації та зберігання справ, зразки формдокументів, необхідних для роботи Адміністративної комісії,затверджуються виконавчим органом районної у місті Києві ради.
2.7. Технічне обслуговування та матеріально-технічнезабезпечення Адміністративної комісії покладається на виконавчийорган районної у місті Києві ради.
2.8. Адміністративна комісія користується штампом і печаткоювиконавчого органу районної у місті Києві ради.
3. СПРАВИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ,
ПІДВІДОМЧІ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОМІСІЇ
3.1. Адміністративна комісія розглядає справи проадміністративні правопорушення у відповідності до Кодексу Українипро адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ).
3.2. Адміністративна комісія при виконавчому органі районноїу місті Києві ради вирішує також справи про адміністративніправопорушення, що були передані на її розгляд Адміністративноюкомісією при виконавчому органі Київської міської ради (Київськійміській державній адміністрації).
У разі відповідного рішення голови Адміністративної комісіїпри виконавчому органі Київської міської ради (Київській міськійдержавній адміністрації) Адміністративна комісія при виконавчомуоргані районної у місті Києві ради передає на розглядАдміністративної комісії при виконавчому органі Київської міськоїради (Київській міській державній адміністрації) відповідні справипро адміністративні правопорушення.
4. СКЛАД АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ
Адміністративна комісія утворюється в складі голови,заступника голови, відповідального секретаря та членів комісії. ВАдміністративній комісії є посада звільненого відповідальногосекретаря комісії.
Голова Адміністративної комісії та її склад призначаютьсярозпорядженням районної у місті Києві державної адміністрації.Голова Адміністративної комісії призначається з числа заступниківголови районної у місті Києві державної адміністрації. До складуАдміністративної комісії входять депутати районної у місті Києвіради, представники профспілкових, громадських організацій,трудових колективів. Персональний склад Адміністративної комісіїзатверджується районною у місті Києві радою за поданнямвиконавчого органу районної у місті Києві ради. До складуАдміністративної комісії не можуть входити представники державнихорганів, службові особи яких мають право складати протоколи проадміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури,суду і адвокати.
Голова Адміністративної комісії, а під час його відсутностізаступник голови:
1) керує роботою Адміністративної комісії, несевідповідальність за виконання покладених на Адміністративнукомісію завдань;
2) головує на засіданнях Адміністративної комісії;
3) забезпечує регулярне проведення засідань Адміністративноїкомісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду на їїчерговому засіданні;
4) вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури іправової підготовки членів Адміністративної комісії;
5) підписує протокол і постанову Адміністративної комісії посправі про адміністративне правопорушення.
Відповідальний секретар Адміністративної комісії:
1) заводить по кожному протоколу про адміністративнеправопорушення окрему справу;
2) здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративніправопорушення;
3) вирішує організаційні питання проведення засіданьАдміністративної комісії;
4) веде по справах, що розглядаються Адміністративноюкомісією, протоколи засідань Адміністративної комісії;
5) разом з головою Адміністративної комісії підписує протоколі постанову Адміністративної комісії по справі про адміністративнеправопорушення;
6) повертає до виконання постанови про накладенняадміністративного стягнення і контролює їх виконання;
7) веде діловодство Адміністративної комісії, облікрозглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечуєзберігання цих справ.
5. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПРАВ
ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
Справа, що заводиться Адміністративною комісією, повиннамістити протокол про адміністративне правопорушення, протоколзасідання і постанову Адміністративної комісії, дані просповіщення осіб, які беруть участь у справі, про день і часзасідання Адміністративної комісії, вручення або надісланняпостанови особі, щодо якої її винесено, та потерпілому, відміткипро виконання постанови, хід і результати її виконання та іншідокументи у цій справі.
Підставою для розгляду Адміністративною комісією справи єпротокол про адміністративне правопорушення, складений увстановленому порядку уповноваженою на те посадовою особою абоособами, визначеними статтею 255 Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ).
Адміністративна комісія розглядає справи на засіданнях, щопроводяться не рідше двох разів на місяць. Засідання комісії єправомочним при наявності не менш як половини загального складукомісії.
Справи про адміністративні правопорушення розглядаютьсяАдміністративною комісією за місцем проживання порушника. ЗакономУкраїни може бути передбачено й інше місце розгляду справи проадміністративне правопорушення.
Адміністративна комісія розглядає справи в п'ятнадцятиденнийстрок з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушеннята інших матеріалів справи.
Справи розглядаються відкрито. З метою підвищення виховної ізапобіжної ролі провадження в справах про адміністративніправопорушення такі справи можуть розглядатися на виїзнихзасіданнях Адміністративної комісії.
Справа розглядається в присутності особи, яка притягається доадміністративної відповідальності. За відсутності цієї особисправу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані просвоєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо віднеї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
При підготовці до розгляду справи відповідальний секретарадміністративної комісії вирішує такі питання:
чи належить до компетенції Адміністративної комісії розглядданої справи;
чи правильно складено протокол та інші матеріали справи;
чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, прочас і місце її розгляду;
чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягаєтьсядо адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законнихпредставників і адвоката.
Про день засідання Адміністративної комісії завчасноповідомляється прокурору району.
Розгляд справи розпочинається з оголошення складуАдміністративної комісії, яким розглядається дана справа.
Головуючий на засіданні Адміністративної комісії оголошує,яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративноївідповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розглядісправи, їх права і обов'язки. Після цього оголошується протоколпро адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуютьсяособи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази івирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокуроразаслуховується його висно
5.10. Адміністративна комісія при розгляді справи проадміністративне правопорушення зобов'язана з'ясувати:
1) чи було вчинено адміністративне правопорушення;
2) чи винна дана особа в його вчиненні;
3) чи підлягає вона адміністративній відповідальності;
4) чи є обставини, що пом'якшують і обтяжуютьвідповідальність;
5) чи заподіяно майнову шкоду;
6) чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративнеправопорушення на розгляд громадської організації чи трудовогоколективу;
7) інші обставини, що мають значення для правильноговирішення справи.
5.11. При розгляді кожної справи про адміністративнеправопорушення Адміністративною комісією ведеться протокол, вякому зазначаються:
1) дата і місце засідання;
2) найменування і склад Адміністративної комісії;
3) зміст справи, що розглядається;
4) відомості про явку осіб, які беруть участь у справі;
5) пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їхклопотання і результати їх розгляду;
6) документи і речові докази, досліджені при розгляді справи; 7) відомості про оголошення прийнятої постанови і роз'ясненняпорядку та строків її оскарження.
Протокол засідання Адміністративної комісії підписуєтьсяголовуючим на засіданні і відповідальним секретарем.
6. ПОСТАНОВА АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ
6.1. По справі про адміністративне правопорушенняАдміністративна комісія виносить одну з таких постанов:
1) про накладення адміністративного стягнення;
2) про закриття справи.
6.2. За вчинення правопорушень Адміністративна комісія можезастосовувати такі адміністративні стягнення:
1) попередження;
2) штраф;
3) конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення абобезпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення.
6.3. При вирішенні питання про накладення адміністративногостягнення Адміністративна комісія накладає його в межах,установлених відповідною статтею Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) та іншимиактами, які передбачають відповідальність за адміністративніправопорушення.
6.4. При накладенні стягнення Адміністративна комісіявраховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника,ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують іобтяжують відповідальність.
6.5. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізнішяк через два місяці з дня вчинення правопорушення, а притриваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення.
6.6. Постанова про закриття справи виноситься при оголошенніусного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадськоїорганізації чи трудового колективу або передачі їх прокурору,органу попереднього слідства чи дізнання, а також при наявностіобставин, передбачених статтею 247 Кодексу про адміністративніправопорушення ( 80732-10 ).
6.7. Постанова Комісії повинна містити:
1) найменування Адміністративної комісії;
2) дату розгляду справи;
3) відомості про особу, щодо якої розглядається справа;
4) викладення обставин, встановлених при розгляді справи;
5) зазначення нормативного акта, який передбачаєвідповідальність за дане адміністративне правопорушення;
6) прийняте по справі рішення.
6.8. Якщо при вирішенні питання про накладення стягнення заадміністративне правопорушення одночасно вирішується питання провідшкодування винним майнової шкоди, то в постанові по справізазначається розмір шкоди, що підлягає стягненню, порядок і строкїї відшкодування.
6.9. Постанова повинна містити порядок і строк її оскарження.
6.10. Постанова приймається простою більшістю голосів членівАдміністративної комісії, присутніх на засіданні. Постановапідписується головуючим на засіданні і відповідальним секретаремАдміністративної комісії.
6.11. Постанова оголошується негайно після закінченнярозгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручаєтьсяабо висилається особі, щодо якої її винесено.
6.12. Копія постанови в той же строк вручається абовисилається потерпілому на його прохання. Копія постановивручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається,про це робиться відповідна відмітка у справі.
6.13. Постанова Адміністративної комісії може бути оскарженапротягом десяти днів з дня винесення постанови особою, щодо якоїїї винесено, а також потерпілим до виконавчого органу районної умісті Києві ради або в місцевий суд, рішення якого є остаточним. Уразі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк зазаявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновленоорганом, правомочним розглядати скаргу.
6.14. Скарга на постанову подається в Адміністративнукомісію, яка винесла постанову, якщо інше не встановлено чиннимзаконодавством України.
6.15. Постанову Адміністративної комісії може бутиопротестовано прокурором.
6.16. У разі надходження скарги або протесту на постановуАдміністративна комісія протягом трьох діб надсилає скаргу разом зсправою в орган, куди оскаржується постанова.
6.17. Подання у встановлений строк скарги на постанову, завинятком постанови про накладення адміністративного стягнення увигляді попередження, а також принесення прокурором протестузупиняє виконання постанови до розгляду скарги або протесту.
6.18. Постанова про накладення адміністративного стягненняпідлягає виконанню з моменту її винесення, якщо інше невстановлено Кодексом України про адміністративні правопорушення( 80731-10, 80732-10 ) та іншими законами України.
6.19. При оскарженні або опротестуванні постанови пронакладення адміністративного стягнення постанова підлягаєвиконанню після залишення скарги або протесту без задоволення, завинятком постанов про застосування заходу стягнення у виглядіпопередження, а також у випадках накладення штрафу, що стягуєтьсяна місці вчинення адміністративного правопорушення.
6.20. Постанова про накладення адміністративного стягнення увигляді штрафу підлягає примусовому виконанню після закінченнястроку, встановленого частиною першою статті 307 Кодексу Українипро адміністративні правопорушення ( 80732-10 ).
6.21. Постанова Адміністративної комісії про накладенняадміністративного стягнення є обов'язковою для виконаннядержавними і громадськими органами, підприємствами, установами,організаціями, службовими особами і громадянами.
6.22. Постанова Адміністративної комісії про накладенняадміністративного стягнення повертається до виконання у порядку,встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення( 80731-10, 80732-10 ).
6.23. Контроль за правильним і своєчасним виконаннямпостанови про накладання адміністративного стягнення здійснюєтьсяАдміністративною комісією та іншими органами державної влади впорядку, встановленому законом.
6.24. На підставі документа, що свідчить про виконанняпостанови, відповідальний секретар Адміністративної комісії робитьна постанові відповідну відмітку.
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
"Хрещатик" N 163 (3153) від 02 жовтня 2007 року