КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2486 від 29.12.2003
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 465 від 04.04.2011 )
Про Комісію з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 1116 від 29.09.2009 )
Відповідно до Закону України "Про гуманітарну допомогу" та постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2000 N 1671 "Про затвердження Типового положення про комісії з питань гуманітарної допомоги при Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській державній адміністрації" та з метою забезпечення своєчасного, ефективного розподілу гуманітарної допомоги, яка надходить до м. Києва, контролю за її використанням:
1. Затвердити склад Комісії з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації, що додається.
2. Затвердити Положення про Комісію з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації, що додається.
3. Вважати таким, що втратив чинність, пункт 2 та додаток до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 29.02.2000 N 282 "Про створення комісії з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації".
4. Районним у місті Києві державним адміністраціям привести свої розпорядження у відповідність до вимог Закону України "Про гуманітарну допомогу" та цього розпорядження.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Бідного В.Г.
Голова О.ОмельченкоЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 29.12.2003 р. N 2486
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 29.09.2009 N 1116
( ra1116017-09 ))
СКЛАД
Комісії з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації
( Склад комісії в редакції Розпорядження КМДА N 1116 від 29.09.2009 )
Заступник головиКиївської міськоїдержавної адміністрації -керівник апарату Б.СтичинськийЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 29.12.2003 р. N 2486
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації
1. Комісія з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації (далі - Комісія) є спеціально уповноваженим державним органом з питань гуманітарної допомоги.
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією та законом України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Комісія:
1) розглядає звернення отримувачів гуманітарної допомоги та готує рішення про визнання (відмову у визнанні) гуманітарною допомогою:
а) вантажів, зокрема збірних гуманітарних вантажів, що складаються з продуктів харчування з обмеженим терміном зберігання, предметів медичного призначення, одягу, взуття, м'якого інвентарю, предметів соціального призначення та реабілітації інвалідів вагою до 2 тонн, які надходять на адресу інтернатних закладів (установ) соціального захисту населення, охорони здоров'я, освіти, громадських організацій інвалідів, ветеранів війни та праці і не підлягають подальшому перерозподілу іншим набувачам гуманітарної допомоги, крім вантажів, що визнають гуманітарною допомогою Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України;
б) вантажів, які надходять на відповідну територію, у разі набуття Комісією тимчасових надзвичайних повноважень відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України "Про гуманітарну допомогу";
2) готує та подає на розгляд Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України документи про визнання гуманітарною допомогою вантажів, коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг, а також внесення отримувачів гуманітарної допомоги до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги;
3) надає інформацію Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України про прийняті рішення щодо визнання вантажів гуманітарною допомогою;
4) здійснює контроль за транспортуванням, отриманням, наданням, збереженням, охороною, складуванням, розподілом, цільовим використанням, веденням обліку та статистичної звітності про гуманітарну допомогу на території міста Києва;
5) надає допомогу отримувачам гуманітарної допомоги у вивезенні за межі України або переміщенні до місця знищення неякісних та непридатних до споживання товарів (предметів) гуманітарної допомоги;
6) сприяє в придбанні залізничних та авіаційних квитків іноземцям, які доставляють, супроводжують гуманітарну допомогу, організовують її надходження в Україну, та координаторам міжнародних гуманітарних програм;
7) розглядає звернення отримувачів гуманітарної допомоги;
8) забезпечує широке висвітлення через засоби масової інформації аспектів своєї діяльності щодо отримання, розподілу та використання гуманітарної допомоги;
9) приймає рішення про внесення або відмову у внесенні отримувачів гуманітарної допомоги до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги у разі набуття Комісією тимчасових надзвичайних повноважень, надсилає його відповідній митниці та Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України для внесення відповідних відомостей до зазначеного Єдиного реєстру;
10) виконує інші функції відповідно до законодавства.
4. Комісія має право:
одержувати щомісяця від отримувачів і набувачів гуманітарної допомоги (юридичних осіб) звіти про наявність та розподіл гуманітарної допомоги до використання всього обсягу отриманої гуманітарної допомоги, а також звіти митниці м. Києві за встановленою формою;
залучати спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції;
скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції.
5. Склад Комісії затверджується Київською міською держадміністрацією. Очолює Комісію заступник голови Київської міської державної адміністрації.
До складу Комісії входять представники митних і податкових органів, органів соціального захисту населення, охорони здоров'я, освіти, внутрішніх справ, філій (територіальних управлінь) Національного банку, а також депутати Київради і представники громадських організацій за їх згодою. Члени Комісії працюють на громадських засадах.
6. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться двічі на місяць. Позачергові засідання скликаються в міру потреби. Рішення про проведення засідань приймає голова Комісії, а в разі його відсутності - заступник голови.
Засідання Комісії вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш як 50 відсотків членів Комісії.
Члени Комісії зобов'язані особисто брати участь у її засіданнях, а у разі їх відсутності з поважних причин уповноважені ними особи.
7. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданнях членів Комісії (уповноважених ними осіб) та оформляються протоколами, які підписуються головою Комісії, а в разі його відсутності - заступником голови.
8. У випадках, передбачених законодавством, рішення Комісії є обов'язковим для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності та громадянами.
Заступник головиКиївської міськоїдержавної адміністрації -керівник апарату Б.Стичинський