ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
04.04.2011 № 465 |
Про Комісію з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1815 від 17.10.2012 )
Відповідно до Закону України "Про гуманітарну допомогу", постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2000 № 1671 "Про затвердження Типового положення про комісії з питань гуманітарної допомоги при Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській державній адміністрації" та у зв'язку зі змінами у персональному складі Комісії з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації, в межах функцій місцевого органу виконавчої влади:
1. Перейменувати Комісію з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації, яка створена розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.02.2000 № 282 "Про створення Комісії з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації", у Комісію з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
2. Затвердити Положення про Комісію з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), що додається.
3. Затвердити склад Комісії з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), що додається.
4. Визнати такими, що втратили чинність:
розпорядження Київської міської державної адміністрації від 29.12.2003 № 2486 "Про Комісію з питань гуманітарної допомоги при Київській міській державній адміністрації";
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.09.2009 № 1116 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 29.12.2003 № 2486".
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Новохатька Л.М.
Голова | О.Попов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
04.04.2011 № 465
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)
1. Комісія з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) (далі - Комісія) є спеціально уповноваженим державним органом з питань гуманітарної допомоги.
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Комісія:
1) розглядає звернення отримувачів гуманітарної допомоги та готує рішення про визнання (відмову у визнанні) гуманітарною допомогою:
а) вантажів, зокрема збірних гуманітарних вантажів, що складаються з продуктів харчування з обмеженим терміном зберігання, предметів медичного призначення, одягу, взуття, м'якого інвентарю, предметів соціального призначення та реабілітації інвалідів вагою до 2 тонн, які надходять на адресу інтернатних закладів (установ) соціального захисту населення, охорони здоров'я, освіти, громадських організацій інвалідів, ветеранів війни та праці і не підлягають подальшому перерозподілу іншим набувачам гуманітарної допомоги, крім вантажів, що визнаються гуманітарною допомогою Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України;
б) вантажів, які надходять на відповідну територію, у разі набуття комісією тимчасових надзвичайних повноважень відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України "Про гуманітарну допомогу";
2) готує та подає на розгляд Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України документи про визнання гуманітарною допомогою вантажів, коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг, а також внесення отримувачів гуманітарної допомоги до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги;
3) надає інформацію Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України про прийняті рішення щодо визнання вантажів гуманітарною допомогою;
4) здійснює контроль за транспортуванням, отриманням, наданням, збереженням, охороною, складуванням, розподілом, цільовим використанням, веденням обліку та статистичної звітності про гуманітарну допомогу на території міста Києва;
5) надає допомогу отримувачам гуманітарної допомоги у вивезенні за межі України або переміщенні до місця знищення неякісних та непридатних до споживання товарів (предметів) гуманітарної допомоги;
6) сприяє в придбанні залізничних та авіаційних квитків іноземцям, які доставляють, супроводжують гуманітарну допомогу, організовують її надходження в Україну, та координаторам міжнародних гуманітарних програм;
7) розглядає звернення отримувачів гуманітарної допомоги;
8) забезпечує широке висвітлення через засоби масової інформації аспектів своєї діяльності щодо отримання, розподілу та використання гуманітарної допомоги;
9) приймає рішення про внесення або відмову у внесенні отримувачів гуманітарної допомоги до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги у разі набуття Комісією тимчасових надзвичайних повноважень, надсилає його відповідній митниці та Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України для внесення відповідних відомостей до зазначеного Єдиного реєстру;
10) виконує інші функції відповідно до законодавства України.
4. Комісія має право:
одержувати щомісяця від отримувачів і набувачів гуманітарної допомоги (юридичних осіб) звіти про наявність та розподіл гуманітарної допомоги до використання всього обсягу отриманої гуманітарної допомоги, а також звіти митниць м. Києва за встановленою формою;
залучати спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції;
скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції.
5. Склад комісії затверджується виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). Очолює Комісію заступник голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
До складу Комісії входять представники митних і податкових органів, органів соціального захисту населення, охорони здоров'я, освіти, внутрішніх справ, філій (територіальних управлінь) Національного банку, а також депутати Київської міської ради і представники громадських організацій за їх згодою.
Члени Комісії працюють на громадських засадах.
6. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться двічі на місяць. Позачергові засідання скликаються в міру потреби. Рішення про проведення засідань приймає голова Комісії, а в разі його відсутності - заступник голови.
Засідання Комісії вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш як 50 відсотків членів Комісії.
Члени Комісії зобов'язані особисто брати участь у її засіданнях, а у разі їх відсутності з поважних причин - уповноважені ними особи.
7. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданнях членів Комісії (уповноважених ними осіб) та оформляються протоколами, які підписуються головою Комісії, а в разі його відсутності - заступником голови.
8. У випадках, передбачених законодавством, рішення Комісії с обов'язковим для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності та громадянами.
Заступник голови - керівник апарату |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
04.04.2011 № 465
(в редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 17.10.2012 N 1815 ( ra1815017-12 ))
Склад Комісії
з питань гуманітарної допомоги при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)
( Склад в редакції Розпорядження КМДА № 1815 від 17.10.2012 )
Заступник голови - керівник апарату |
"Хрещатик" N 57 (3882) від 19 квітня 2011 року