• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Положення про Головне управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Положення від 21.11.2003 № 2194 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 21.11.2003
  • Номер: 2194
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 21.11.2003
  • Номер: 2194
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2194 від 21.11.2003
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 588 ( ra0588017-08 ) від 23.04.2008 )
Про внесення змін до Положення про Головне
управління з питань внутрішньої політики
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до рішення Київської міської ради від 23.10.2003N 72/946 ( ra0072023-03 ) "Про реорганізацію Головного управлінняз питань внутрішньої політики та Управління у справах релігіївиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації)":
1. Внести зміни до Положення про Головне управління з питаньвнутрішньої політики виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), затвердженогорозпорядженням Київської міської державної адміністрації від24.06.2003 N 1128, та викласти його в редакції, що додається.
2. Затвердити структуру Головного управління з питаньвнутрішньої політики виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) (додається).
3. Положення про Головне управління з питань внутрішньоїполітики виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) подати на затвердження Київськоїміської ради.
4. Головному управлінню комунальної власності м. Києва направі оперативного управління в установленому порядку закріпитимайно за Головним управлінням з питань внутрішньої політикивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), яке було закріплене за управлінням усправах релігій виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації).
5. Покласти на Головне управління освіти і науки виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) функції з координації роботи вищих навчальнихзакладів.
6. Головному управлінню освіти і науки внести зміни доПоложення про Головне управління освіти і науки виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації).
7. Визнати такими, що втратили чинність:
- п.2 розпорядження Київської міської державної адміністраціївід 24.06.2003 N 1128 "Про затвердження Положення про Головнеуправління з питань внутрішньої політики виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації)";
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від28.08.2003 N 1606 "Про внесення змін до структури Головногоуправління з питань внутрішньої політики виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації)".
8. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядженняКиївської міської державної адміністрації від 24.06.2003 N 1118"Про затвердження Положення про управління у справах релігійвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації)".
9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови Київської міської державної адміністраціїПоживанова М.О.
Міський голова О.Омельченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 24.06.2003 р. N 1128
(в редакції розпорядження
Київської міської державної
адміністрації
від 21.11.2003 р. N 2194)
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління з питань внутрішньої
політики виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління з питань внутрішньої політикивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) (далі за текстом - Головне управління) єструктурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), є підзвітним іпідконтрольним Київській міській раді та підпорядковане Київськомуміському голові.
Головне управління є правонаступником управління у справахрелігій виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації).
2. У своїй діяльності Головне управління керуєтьсяКонституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановамиВерховної Ради України, указами і розпорядженнями ПрезидентаУкраїни, декретами, постановами і розпорядженнями КабінетуМіністрів України, рішеннями Київської міської ради,розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнямивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) та цим Положенням.
3. Основним завданням Головного управління є організація таздійснення заходів з реалізації державної внутрішньої політики ум. Києві, забезпечення взаємодії виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) зрелігійними організаціями, об'єднаннями громадян, аналіз процесіву гуманітарній сфері м. Києва та підготовка відповіднихпропозицій, сприяння процесу впровадження у сферу громадськихвідносин у столиці принципів духовності, патріотизму, захистуморалі та здорового способу життя.
4. Головне управління відповідно до покладених на ньогозавдань:
- аналізує суспільно-політичні процеси у м. Києві, готує танадає керівництву виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)інформаційно-аналітичні матеріали з цих питань, розробляє проектикомплексних і цільових програм реалізації державної внутрішньоїполітики у столичному регіоні;
- вносить пропозиції стосовно формування і реалізаціїдержавної внутрішньої політики у м. Києві;
- аналізує процеси, що відбуваються у громадсько-політичній ігуманітарній сфері, та вносить пропозиції щодо вирішення цихпитань;
- інформує Адміністрацію Президента України та КабінетМіністрів України про головні події громадсько-політичного життям. Києва та з питань релігій;
- визначає тематику і бере участь в організаціїсоціологічних, соціально-психологічних та інших досліджень проблемперспектив розвитку міської громади, вивчає громадську думкунаселення стосовно актуальних питань громадського життя, здійснюєоцінку можливих наслідків прийнятих соціальних, економічних таполітичних рішень і вносить відповідні пропозиції;
- організовує підготовку та опрацювання проектів розпорядженьвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) з питань, що стосуються внутрішньоїполітики;
- аналізує діяльність політичних партій, громадських тарелігійних організацій у м. Києві;
- сприяє інформаційному забезпеченню та підвищенню рівняінформування громадськості м. Києва щодо діяльності ПрезидентаУкраїни, Кабінету Міністрів України, місцевих органів влади угромадсько-політичній та гуманітарній сферах;
- використовує лекційні форми роботи при роз'ясненнінаселенню державної політики відповідно до компетенції;
- бере участь у підготовці та проведенні заходів навідзначення загальнодержавних і міських свят, організовуєпроведення семінарів, конференцій, "круглих столів", присвяченихвнутрішньо-політичним проблемам;
- сприяє розвитку мережі об'єднань громадян та активізаціїучасті громадськості у розв'язанні життєво важливих проблем міста,матеріально заохочує їх діяльність;
- організовує заходи щодо взаємодії виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)з об'єднаннями громадян у питаннях, що належать до компетенціїГоловного управління, та здійснює пошук нових форм роботи;
- веде облік релігійних організацій, які діють на територіїм. Києва, та культових будівель і споруд, розташованих на йоготериторії;
- вивчає тенденції, аналізує ситуацію у релігійному житті,бере участь у розробленні поточних та довготермінових прогнозів ізпитань державно-церковних відносин та релігійних процесів вУкраїні та місті Києві;
- готує пропозиції про формування державної політики щодорелігії та церкви, забезпечує її реалізацію, координує взаємодіюмісцевих органів виконавчої влади та органів місцевогосамоврядування з питань державно-церковних відносин;
- контролює у межах своєї компетенції додержаннязаконодавства про свободу совісті та релігійні організації, задорученням Київського міського голови перевіряє правильність йогозастосування;
- сприяє роботі комісії у справах альтернативної(невійськової) служби;
- здійснює попередній розгляд поданих на реєстрацію вустановленому законодавством порядку статутів (положень)релігійних громад, а також змін і доповнень до них, перевіряє їхнювідповідність чинному законодавству і подає висновки виконавчомуоргану Київської міської ради (Київській міській державноїадміністрації);
- організовує підготовку проектів розпоряджень виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) про реєстрацію органів самоорганізації населення натериторії м. Києва та веде єдиний реєстр;
- організаційно забезпечує проведення зборів (конференцій)жителів за місцем проживання щодо обрання органу самоорганізаціїнаселення;
- розробляє спільно з іншими структурними підрозділамивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) методичні рекомендації щодо порядкуздійснення легалізації органів самоорганізації населення та надаєнеобхідну організаційну і правову допомогу у проведеннілегалізації;
- здійснює контроль за дотриманням органами самоорганізаціїнаселення вимог положень та чинного законодавства, в тому числіконтроль за фінансовою діяльністю органів самоорганізаціїнаселення;
- організовує комплекс заходів щодо обміну досвідом тавдосконалення роботи з органами самоорганізації населення;
- в установленому порядку вносить пропозиції щодо порядкуорганізації та проведення у м. Києві недержавних масовихгромадських заходів політичного, релігійного, культурно-виховного,спортивного, видовищного та іншого змісту;
- розглядає за дорученням Київського міського головизвернення громадян, установ і організацій з питань, що належать докомпетенції Головного управління;
- готує матеріали з питань, що належать до компетенціїГоловного управління Київському міському голові, заступникамголови Київської міської державної адміністрації;
- дає роз'яснення громадянам за дорученням Київськогоміського голови щодо виданих розпоряджень з питань внутрішньоїполітики;
- розробляє проекти відповідних розділів міського бюджету тапрограми соціально-економічного розвитку м. Києва;
- здійснює організаційно-методичну, експертно-аналітичну,координаційну та іншу діяльність із структурними підрозділамивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), виконавчих органів районних у м. Києвірад (районних у м. Києві державних адміністрацій) у вирішенніпитань, що стосуються формування і здійснення внутрішньоїполітики;
- погоджує призначення на посади та звільнення з посадзавідуючих відділами з питань внутрішньої політики виконавчихорганів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державнихадміністрацій);
- реалізує державну мовну політику, сприяє всебічномурозвитку і функціонуванню української мови в усіх сферахгромадського життя міста;
- організує та здійснює співробітництво з гуманітарних питаньіз зарубіжними країнами, містами-побратимами Києва, міжнароднимигромадськими організаціями.
5. Головне управління для виконання покладених на ньогозавдань має право:
- одержувати в установленому порядку від структурнихпідрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), виконавчих органів районних у м.Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), органівмісцевого самоврядування, підприємств, установ, організаційінформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконаннязавдань, покладених на Головне управління;
- залучати вчених і фахівців інших установ та організацій надоговірній основі для розгляду питань, що належать до йогокомпетенції;
- брати участь у нарадах, що проводяться у виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державнійадміністрації), його структурних підрозділах, виконавчих органахрайонних у м. Києві рад (районних у м. Києві державнихадміністраціях) та скликати наради з питань, віднесених до йогокомпетенції;
- подавати виконавчому органу Київської міської ради(Київській міській державній адміністрації) пропозиції щодореєстрації статутів (положень) релігійних організацій, змін тадоповнень до них та про передачу культових будівель і майна вкористування або у власність релігійних організацій;
- подавати у встановленому порядку пропозиції щодо скасуванняприйнятих органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян тарелігійними організаціями рішень із питань здійснення свободисовісті та релігійних організацій, які суперечать законодавствуУкраїни;
- порушувати у встановленому порядку питання про притягненнядо відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства просвободу совісті та релігійні організації;
- утворювати як дорадчі органи громадські ради експертів(консультантів), постійні та тимчасові робочі групи для вирішенняпоставлених перед Головним управлінням завдань;
- здійснювати контроль за дотриманням законодавства про мовив усіх сферах суспільного життя міста і в рекламно-інформаційнійдіяльності;
- відвідувати і брати участь у публічних заходах (у томучислі видовищних), які проводяться в м. Києві;
- представляти інтереси виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) увзаємовідносинах з установами, організаціями та об'єднаннямигромадян, а також з виконавчими органами районних у м. Києві рад(районними у м. Києві державними адміністраціями) з питань,віднесених до компетенції Головного управління;
- вносити пропозиції щодо заснування у встановленому порядкудержавних та інших друкованих видань, створення фондів,видавництв, дирекцій з проведення масових заходів, гуманітарнихпрограм для телебачення та радіо, організації записів ітиражування на різних типах носіїв аудіовізуальної друкованоїінформації;
- брати участь у конгресах, конференціях, симпозіумах таінших заходах гуманітарного змісту (у тому числі міжнародних) як вУкраїні, так і за кордоном;
- залучати на договірній основі висококваліфікованих фахівцівдля проведення загальноміських заходів, соціологічних досліджень,консультацій, експертизи проектів, пропозицій у гуманітарнійсфері, користуватися послугами зв'язку і автотранспорту в межахкоштів, виділених на утримання Головного управління;
- спільно з іншими структурними підрозділами виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) реалізовувати внутрішню політику в межахкомпетенції Головного управління;
- направляти співробітників Головного управління на навчаннядо центрів підготовки та перепідготовки фахівців, науковихзакладів, а також для участі у роботі симпозіумів, конгресів, втому числі за кордон у порядку, встановленому законодавством продержавну службу;
- співпрацювати з центрами підготовки і підвищеннякваліфікації фахівців, науково-дослідними інститутами з питань,віднесених до компетенції Головного управління;
- використовувати державні системи зв'язку та комунікації увстановленому порядку.
6. Головне управління очолює начальник, який призначається напосаду та звільняється з посади Київським міським головою.
Начальник Головного управління має перших заступників тазаступників, які призначаються та звільняються з посад Київськимміським головою за поданням начальника Головного управління.
Перший заступник начальника Головного управління - начальникуправління у справах релігій призначається на посаду тазвільняється з посади Київським міським головою за поданнямначальника Головного управління та за погодженням зДержкомрелігій.
7. Начальник Головного управління:
- здійснює керівництво діяльністю Головного управління і несеперсональну відповідальність за виконання покладених на Головнеуправління завдань і здійснення ним своїх функцій;
- затверджує посадові обов'язки та визначає ступіньвідповідальності першого заступника та заступників начальникаГоловного управління за виконання покладених на них завдань;
- подає на затвердження в установленому порядку структуру таштатний розпис Головного управління в межах граничної чисельностіта фонду оплати праці працівників;
- затверджує положення про структурні підрозділи Головногоуправління, функціональні обов'язки його працівників;
- призначає на посади і звільняє з посад працівниківГоловного управління;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторисувитрат на утримання Головного управління;
- видає в межах своєї компетенції накази, організовує іконтролює їх виконання.
8. Накази, які зачіпають права, свободи і законні інтересигромадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державнійреєстрації в Київському міському управлінні юстиції.
9. Для узгодженого вирішення питань, що належать докомпетенції Головного управління, в Головному управлінні можеутворюватися колегія у складі начальника Головного управління(голова колегії) та заступників начальника Головного управління. Атакож інших працівників Головного управління. До складу колегіїможуть входити керівники інших підрозділів виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)та депутати Київради (за згодою). Склад колегії затверджуєтьсяначальником Головного управління. Рішення колегії проводяться вжиття наказами начальника Головного управління.
10. Головне управління в процесі покладення на нього завданьвзаємодіє з відповідною профільною комісією Київської міськоїради.
11. Головне управління утримується за рахунок коштів міськогобюджету.
Гранична чисельність працівників Головного управліннязатверджується Київським міським головою.
Видатки на утримання Головного управління, в тому числі наоплату праці його працівників, затверджується у бюджеті м. Києвана відповідний рік.
Структура Головного управління затверджується розпорядженнямвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
Штатний розпис Головного управління в межах граничноїчисельності і фонду оплати праці його працівників затверджуєтьсязаступником голови Київської міської державної адміністраціївідповідно до розподілу обов'язків після експертизи, проведеноїГоловним фінансовим управлінням виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації).
12. Головне управління забезпечується приміщенням,інвентарем, транспортними, технічними засобами, меблями,побутовими приладами, оргтехнікою, іншим обладнанням та майном,необхідним для виконання покладених на Головне управлінняобов'язків.
Майно Головного управління є комунальною власністютериторіальної громади м. Києва і закріплене за ним на правіоперативного управління.
13. Головне управління є юридичною особою, має самостійнийбаланс, рахунки в установах Державного казначейства, печатку іззображенням Державного герба України і своїм найменуванням таштампи, використовує в роботі бланк із своїм найменуванням.
14. Ліквідація і реорганізація Головного управлінняздійснюється у встановленому законодавством порядку.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 21.11.2003 р. N 2194
СТРУКТУРА
Головного управління з питань внутрішньої політики
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Начальник Головного управління
Перший заступник начальника Головного управління
Управління у справах релігій
Перший заступник начальника Головного управління - начальникуправління
Відділ реєстрації релігійних організацій
Відділ зв'язків з релігійними організаціями
Управління з суспільно-політичних питань - начальникуправління
Відділ зв'язків з об'єднаннями громадян
Відділ з гуманітарних питань та мовної політики
Управління з питань координації діяльності органів місцевогосамоврядування та самоорганізації населення
Заступник начальника Головного управління - начальникуправління
Відділ реєстрації органів самоорганізації населення
Відділ взаємодії з органами самоорганізації населення таадміністративно-територіального устрою
Відділ організаційно-правового забезпечення
Відділ фінансового обліку та звітності.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський