• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження змін до розпоряджень Київської міської державної адміністрації щодо фінансового планування

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 25.07.2002 № 1487
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 25.07.2002
  • Номер: 1487
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 25.07.2002
  • Номер: 1487
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1487 від 25.07.2002
Про затвердження змін до розпоряджень
Київської міської державної адміністрації
щодо фінансового планування
З метою вдосконалення й приведення у відповідність до чиннихположень (стандартів) бухгалтерського обліку механізму складаннята затвердження річних фінансових планів підприємств, організацій,установ, що належать до комунальної власності територіальноїгромади міста Києва, та господарських товариств, у яких є часткамайна комунальної власності територіальної громади міста Києва врозмірі не менше як 30%, та у зв'язку зі створенням Головногоуправління комунальної власності м. Києва Київської міськоїдержавної адміністрації:
Затвердити зміни до розпоряджень Київської міської державноїадміністрації щодо фінансового планування, що додаються.
Голова О.Омельченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 25.07.2002 р. N 1487
ЗМІНИ
до розпоряджень Київської міської державної
адміністрації щодо фінансового планування
1. У розпорядженні Київської міської державної адміністраціївід 01.11.2001 N 2323 ( ra2323017-01 ) "Про затвердження Положенняпро порядок складання річного фінансового плану підприємством,організацією, установою, що належить до комунальної власностітериторіальної громади міста Києва, та господарським товариством,у якому є частка майна комунальної власності територіальноїгромади міста Києва в розмірі не менше як 30%":
1.1. У тексті розпорядження та тексті Положення про порядокскладання річного фінансового плану підприємством, організацією,установою, що належить до комунальної власності територіальноїгромади міста Києва, та господарським товариством, у якому єчастка майна комунальної власності територіальної громади містаКиєва в розмірі не менше як 30% (далі - Положення), слова "Головнеуправління з питань майна Київської міської державноїадміністрації" в усіх відмінках замінити словами "Головнеуправління комунальної власності м. Києва Київської міськоїдержавної адміністрації" у відповідних відмінках.
1.2. У пункті 7 Положення слова "розділів та рядків" замінитисловом "статей".
1.3. У пункті 8 Положення слово "вересня" замінити словом"травня".
1.4. Пункт 9 після цифр та слів "1 грудня 2001 року"доповнити словами "а на 2003 рік - до 1 вересня 2002 року".
1.5. У пункті 12 Положення цифри "15" замінити цифрами "10".
1.6. Додаток 1 до Положення викласти в новій редакції, щододається.
1.7. Пункти 5 та 6 Положення виключити, дію додатка 2 доПоложення припинити, у зв'язку з цим пункти 7 - 18 вважативідповідно пунктами 5 - 16.
1.8. У додатку 3 до Положення:
1.8.1. Пункти 3 та 4 викласти в такій редакції:
"3. Заповнення окремих статей фінансового плану здійснюєтьсявиходячи з планованих показників, відповідно до порядку заповненнястатей звіту про фінансові результати, що врегульований Положенням(стандартом) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансовірезультати", затвердженим наказом Міністерства фінансів Українивід 31.03.99 N 87 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованим уМіністерстві юстиції України 21.06.99 за N 397/3690 ( z0397-99 ):
3.1. Віднесення планованих доходів до певної статтіфінансового плану здійснюється відповідно до пункту 7 Положення(стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Дохід", затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 29.11.99 N 290( z0860-99 ) (зі змінами та доповненнями), зареєстрованим уМіністерстві юстиції України 14.12.99 за N 860/4153:
- Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт,послуг) - рядок 010;
- Інші операційні доходи - рядок 080;
- Фінансові доходи - рядок 140;
- Інші доходи - рядок 150.
3.2. Плановані витрати операційної діяльності підприємствапід час заповнення рядків 060 "Собівартість реалізованої продукції(товарів, робіт, послуг)", 090 "Адміністративні витрати", 100"Витрати на збут", 110 "Інші операційні витрати" групуються заекономічними елементами та відображаються у фінансовому планізгідно з порядком, визначеним пунктами 21 - 26 Положення(стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 31.12.99 N 318( z0027-00 ) (зі змінами та доповненнями), зареєстрованим уМіністерстві юстиції України 19.01.2000 за N 27/4248.
3.3. Підсумки витрат за кожним економічним елементомвідображаються в рядках 310 - 360 фінансового плану відповідно.
3.4. У разі, якщо значення рядка 080 "Інші операційні доходи"містить суми доходу від операційної оренди активів чи планованеодержання грантів та субсидій, їх суми довідково відображаються врядках 081 та 082 відповідно.
3.5. У разі, якщо значення рядка 150 "Інші доходи" міститьплановані суми доходу від реалізації необоротних активів, відреалізації фінансових інвестицій, від реалізації майновихкомплексів чи від безоплатно одержаних активів, їх суми довідкововносяться до рядків 151, 152, 153 та 154 відповідно.
3.6. У рядку 200 "Податок на прибуток" визначається планованасума витрат з податку на прибуток, відповідно до Положення(стандарту) бухгалтерського обліку 17 "Податок на прибуток",затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2000N 353 ( z0047-01 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України20.01.2001 N 47/5238.
3.7. До рядка 220 "Відрахування частини прибутку до бюджетум. Києва" вносяться плановані відрахування до бюджету на підставіпідпункту 1.5 пункту 1 розпорядження Київської міської державноїадміністрації від 11.08.2001 N 1675 "Про деякі питанняфінансово-господарської діяльності підприємств, організацій таустанов, що належать до комунальної власності територіальноїгромади м. Києва, та господарських товариств, в яких є часткамайна комунальної власності територіальної громади м. Києва" зпоквартальною розбивкою. Заповнення цього рядка здійснюється запогодженням із Головним управлінням комунальної власності м. КиєваКиївської міської державної адміністрації в установленому порядку.
3.8. До рядків 410, 420, 430 вносяться планові показникиприбутковості акцій: кількість простих акцій (рядок 410)визначається як скоригована кількість на кінець відповідногокварталу з урахуванням пункту 41 Положення (стандарту)бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати",затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99N 87 ( z0397-99 ) (зі змінами та доповненнями), зареєстрованим уМіністерстві юстиції України 21.06.99 за N 397/3690; сума чистогоприбутку, що припадає на одну просту акцію (рядок 420)розраховується шляхом ділення значення рядка 211 "чистий прибуток"на значення рядка 410 (у разі, якщо рядок 211 не заповнений, дорядка 420 дані не вносяться); заповнення рядка 430 здійснюється,виходячи з планованих показників відповідно до пункту 45 Положення(стандарту) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансовірезультати", затвердженого наказом Міністерства фінансів Українивід 31.03.99 N 87 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованим уМіністерстві юстиції України 21.06.99 за N 397/3690.
3.9. До рядків 510, 520, 530 вносяться відповідно загальначисельність працівників, первісна вартість основних засобів, сумаподаткової заборгованості, що плануються на відповідні дати:01.01, 01.04, 01.07, 01.10, 31.12.
4. У пояснювальній записці щодо обґрунтування проектуфінансового плану підлягають обов'язковому детальномурозшифруванню значення наступних рядків фінансового плану: 040,065, 080, 095, 105, 110, 115, 140, 150, 160, 170, 180.".
1.8.2. Пункти 5 - 8 виключити.
1.9. Назву додатка 4 до Положення викласти в такій редакції:"Примірний перелік показників господарської діяльності та розвиткупідприємства на планований рік, які підлягають відображенню впояснювальній записці щодо обґрунтування проекту фінансовогоплану".
2. У розпорядженні Київської міської державної адміністраціївід 04.04.2002 N 697 ( ra0697017-02 ) "Про деякі питанняфінансово-господарської діяльності державних підприємств, щоперебувають у сфері управління Київської міської державноїадміністрації, та відкритих акціонерних товариств, повноваження наздійснення функцій управління державними корпоративними правамияких передані Київській міській державній адміністрації":
2.1. У тексті розпорядження слова "Головне управління зпитань майна Київської міської державної адміністрації" в усіхвідмінках замінити словами "Головне управління комунальноївласності м. Києва Київської міської державної адміністрації" увідповідних відмінках.
2.2. Пункт 2 після слів "яким передані Київській міськійдержавній адміністрації" доповнити словами "та контроль за їхвиконанням".
3. У розпорядженні Київської міської державної адміністраціївід 11.08.2001 N 1675 ( ra1675017-01 ) "Про деякі питанняфінансово-господарської діяльності підприємств, організацій таустанов, що належать до комунальної власності територіальноїгромади м. Києва, та господарських товариств, в яких є часткамайна комунальної власності територіальної громади м. Києва":
3.1. У пунктах 1 та 6 слова "Головне управління з питаньмайна Київської міської державної адміністрації" в усіх відмінкахзамінити словами "Головне управління комунальної власності м.Києва Київської міської державної адміністрації" у відповіднихвідмінках.
3.2. У пункті 6 слово "вересня" замінити словом "травня".
Перший заступник Голови І.Фоменко
"ЗАТВЕРДЖЕНО" Додаток 1
______________________________ до Положення про порядок
______________________________ складання річного
"___" ____________ 200_ р. фінансового плану
підприємством, організацією,
установою, що належить до
комунальної власності
територіальної громади міста
Києва, та господарським
товариством, у якому є
частка майна комунальної
власності територіальної
громади міста Києва з
розмірі не менше як 30%
-------------------------------------------------------------------
|Підприємство _______________ | Коди |
|Орган управління ___________ |--------------------------------|
|Галузь _____________________ | За ЄДРПОУ | |
| |------------+-------------------|
| | за СПОДУ | |
| |------------+-------------------|
| | За ЗКГНГ | |
| |------------+-------------------|
|Вид економічної діяльності | За КВЕД | |
|____________________________ | | |
|Місцезнаходження ___________ | | |
|Телефон ____________________ | | |
|Керівник ___________________ | | |
-------------------------------------------------------------------
Фінансовий план підприємства на ____ рік
---------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код |Планований |У тому числі за кварталами|
| |рядка|рік, |--------------------------|
| | | усього | I | II | III | IV |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|----------------------------+--------------------------------------------|
| I. Фінансові результати | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Дохід (виручка) від |010 | | | | | |
|реалізації продукції | | | | | | |
|(товарів, робіт, послуг) | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Податок на додану вартість |020 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Акцизний збір |030 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші вирахування з доходу |040 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Чистий дохід (виручка) від |050 | | | | | |
|реалізації продукції | | | | | | |
|(товарів, робіт, послуг) | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Собівартість реалізованої |060 | | | | | |
|продукції (товарів, робіт, | | | | | | |
|послуг) (сума рядків з 061 | | | | | | |
|по 065): | | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|у тому числі за економічними| |
|елементами: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Матеріальні затрати |061 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати на оплату праці |062 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Відрахування на соціальні |063 | | | | | |
|заходи | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Амортизація |064 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні витрати |065 | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Валовий: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|прибуток |071 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|збиток |072 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні доходи |080 | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|у тому числі: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|дохід від операційної оренди|081 | | | | | |
|активів | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|одержані гранти та субсидії |082 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Адміністративні витрати |090 | | | | | |
|(сума рядків з 091 по 095): | | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|у тому числі за економічними| |
|елементами: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Матеріальні затрати |091 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати на оплату праці |092 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Відрахування на соціальні |093 | | | | | |
|заходи | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Амортизація |094 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні витрати |095 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати на збут (сума рядків|100 | | | | | |
|зі 101 по 105): | | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|у тому числі за економічними| |
|елементами: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Матеріальні затрати |101 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати на оплату праці |102 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Відрахування на соціальні |103 | | | | | |
|заходи | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Амортизація |104 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні витрати |105 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні витрати |110 | | | | | |
|(сума рядків з 111 по 115): | | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|у тому числі за економічними| |
|елементами: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Матеріальні затрати |111 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати на оплату праці |112 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Відрахування на соціальні |113 | | | | | |
|заходи | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Амортизація |114 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні витрати |115 | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Фінансові результати від | |
|операційної діяльності | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|прибуток |121 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|збиток |122 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Дохід від участі в капіталі |130 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші фінансові доходи |140 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші доходи |150 | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|у тому числі: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|дохід від реалізації |151 | | | | | |
|необоротних активів | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|дохід від реалізації |152 | | | | | |
|фінансових інвестицій | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|дохід від реалізації |153 | | | | | |
|майнових комплексів | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|дохід від безоплатно |154 | | | | | |
|одержаних активів | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Фінансові витрати |160 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати від участі в |170 | | | | | |
|капіталі | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші витрати |180 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Фінансові результати від |190 | | | | | |
|звичайної діяльності до | | | | | | |
|оподаткування | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|прибуток |191 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|збиток |192 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Податок на прибуток |200 | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Чистий: | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|прибуток |211 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|збиток |212 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Відрахування частини |220 | | | | | |
|прибутку до бюджету м. Києва| | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|II. Елементи операційних | |
|витрат (разом) | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Матеріальні затрати |310 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Витрати на оплату праці |320 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Відрахування на соціальні |330 | | | | | |
|заходи | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Амортизація |340 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Інші операційні витрати |350 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Разом (сума рядків з 310 по |360 | | | | | |
|350): | | | | | | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|III. Розрахунок показників | |
|прибутковості акцій | |
|----------------------------+--------------------------------------------|
|Кількість простих акцій |410 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Чистий прибуток, що припадає|420 | | | | | |
|на одну просту акцію | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Дивіденди на одну просту |430 | | | | | |
|акцію | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|IV. Додаткова інформація | | на 01.01 | на | на |на |на |
| | | |01.04 |01.07 |01.10|31.12 |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Чисельність працівників |510 | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Первісна вартість основних |520 | | | | | |
|засобів | | | | | | |
|----------------------------+-----+-----------+------+------+-----+------|
|Податкова заборгованість |530 | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------
Керівник ______________ (________________)
підпис розшифрувати
М. П.