КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1397 від 04.09.96
Про Головне управління житлового
господарства та майна міста Київської
міської державної адміністрації
( Щодо змін додатково див. Розпорядження КМДА N 2074 ( ra2074017-00 ) від 21.11.2000 N 777 ( ra0777017-01 ) від 19.04.2001 )
З метою створення єдиної системи управління житловим фондомміста, а також докорінної зміни форм управління майном, щоперебуває у власності міста:
1. Розпорядження Київської міської державної адміністраціївід 31.07.96 N 1226 ( ra1226017-96 ) "Про реорганізацію Управліннямайном міста, Виробничого житлово-ремонтного об'єднання таУправління житлового господарства" викласти у такій редакції:
"1. Реорганізувати Управління майном міста Київської міськоїдержавної адміністрації та Управління житлового господарстваКиївської міської державної адміністрації і шляхом злиття створитина їх базі Головне управління житлового господарства та майнаміста Київської міської державної адміністрації.
2. Затвердити тимчасове Положення про Головне управлінняжитлового господарства та майна міста Київської міської державноїадміністрації згідно з додатком 1.
3. Призначити першим заступником начальника Головногоуправління житлового господарства та майна міста Київської міськоїдержавної адміністрації Міщенко Лідію Антонівну.
4. Реорганізувати державне комунальне виробничежитлово-ремонтне об'єднання міської державної адміністрації шляхомперетворення в державне комунальне підприємство"Київжитлоспецексплуатація" Київської міської державноїадміністрації.
5. Затвердити статут ДКП "Київжитлоспецексплуатація"Київської міської державної адміністрації згідно з додатком 2.
6. Призначити начальником ДКП "Київжитлоспецексплуатація"Стельмаха Василя Івановича та укласти з ним контракт.
7. Визначити, що:
Головне управління житлового господарства та майна містаКиївської міської державної адміністрації є правонаступникомУправління майном міста та Управління житлового господарстваКиївської міської державної адміністрації;
ДКП "Київжитлоспецексплуатація" Київської міської державноїадміністрації є правонаступником Виробничого житлово-ремонтногооб'єднання.
8. Підпорядкувати Головному управлінню житлового господарствата майна міста Київської міської державної адміністрації:
- державне комунальне підприємство
"Київжитлоспецексплуатація";
- державне комунальне підприємство
"Київжитлотеплокомуненерго";
- міське бюро технічної інвентаризації;
- спеціалізоване ремонтно-налагоджувальне управління N 8(СРНУ-8).
9. Взяти до уваги, що Головне управління житловогогосподарства та майна міста Київської міської державноїадміністрації координує роботу відділів житлово-комунальногогосподарства райдержадміністрацій, державних комунальнихпідприємств по утриманню житлового фонду районів та орендногоспеціалізованого ремонтно-налагоджувального управління N 7(СРНУ-7).
10. Виробничому житлово-ремонтному об'єднанню та Управліннюмайном міста у встановленому чинним законодавством порядку вжитинеобхідних заходів, пов'язаних з реорганізацією, і повідомити пронеї у засобах масової інформації.
11. Внести зміни до п.1.2 розпорядження Київської міськоїдержавної адміністрації від 16.01.96 N 49 "Про організаційнуструктуру Київської міської державної адміністрації", замінившислова "Управління майном міста" та "Управління житловогогосподарства міста" на Головне управління житлового господарствата майна міста Київської міської державної адміністрації.
12. Вважати такими, що втратили чинність рішення виконавчогокомітету Київської міської Ради народних депутатів від 12.10.88N 983 "Про схему управління народним господарством м. Києва" вчастині щодо створення Виробничого житлово-ремонтного об'єднання,розпорядження Представника Президента України у м. Києві від29.05.92 N 368 "Про створення Державного комунального виробничогожитлово-ремонтного об'єднання" в частині щодо створення Державногокомунального виробничого житлово-ремонтного об'єднання тарозпорядження Київської міської державної адміністрації від17.05.96 N 762 ( ra0762017-96 ) "Про затвердження тимчасовогоПоложення про управління майном міста Київської міської державноїадміністрації".
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови Київської міської державної адміністраціїФоменка І.А.
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 04.09.96 N 1397
Тимчасове положення
про Головне управління житлового
господарства та майна міста
1. Головне управління житлового господарства та майна міста(далі - Головне управління) є місцевим органом державноївиконавчої влади, що утворюється головою Київської міськоїдержавної адміністрації і підпорядковується заступникові головизгідно з розподілом обов'язків.
Головне управління здійснює керівництво у сфері житловогогосподарства та майна міста.
2. Головне управління у своїй діяльності керуєтьсяКонституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, УказамиПрезидента України, декретами, постановами і розпорядженнямиКабінету Міністрів України, наказами та нормативними документами зпитань житлового господарства Держжитлокомунгоспу, розпорядженнямиголови Київської міської державної адміністрації, рішеннямиКиївської міської Ради народних депутатів, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Головного управління є:
- реалізація державної політики щодо комплексного розвиткужитлового господарства міста, експлуатації та ремонту житла,виконання робіт і надання послуг за замовленням населення;
- участь у розробленні проектів програм економічного ісоціального розвитку міста, цільових програм, спрямованих напідвищення рівня забезпеченості населення м. Києважитлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, в томучислі постачання якісною питною водою, охорони навколишньогоприродного середовища, енергозбереження;
- здійснення функцій щодо управління майном міста, захистумайнових прав міста на його території та за його межами,реалізація державної та регіональної політики у сфері управліннямайном.
4. Головне управління відповідно до покладених на ньогозавдань:
1) готує пропозиції щодо комплексного розвиткужитлово-комунального господарства міста з метою задоволення потребнаселення і народного господарства в усіх видах житлових ікомунальних послуг;
2) розробляє систему заходів для забезпечення сталої роботижитлового господарства міста в умовах стихійного лиха, аварій,катастроф і подолання їх наслідків;
3) розглядає пропозиції щодо удосконалення структуриуправління житловим господарством міста, розміщення, спеціалізаціїта розвитку підприємств, організацій і об'єктів житловогогосподарства незалежно від форм власності, перевіряє хід виконаннярішень органів державної виконавчої влади з цих питань;
4) здійснює в межах своєї компетенції контроль за станомексплуатації, утримання та використання житлового фонду незалежновід форм власності;
5) вживає заходів до оснащення наявного житлового фондузасобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергіїзгідно із державними і міськими програмами;
6) аналізує рівень цін і тарифів на продукцію (роботи,послуги) житлового господарства та теплову енергію, у разі потребиготує пропозиції щодо їх зміни;
7) бере участь у складанні балансів фінансових і трудовихресурсів житлового господарства, розробленні проекту бюджетуміста;
8) сприяє розвиткові підприємництва й конкуренції,демонополізації виробництва;
9) розробляє пропозиції до проектів місцевих програмприватизації майна підприємств житлового господарства, щоперебуває у комунальній власності, а також щодо розміщення ум. Києві підприємств по виробництву продукції для потреб житловогогосподарства міста;
10) разом з відповідними структурними підрозділами місцевихорганів державної виконавчої влади сприяє розвитковізовнішньоекономічної діяльності підприємств і організаційжитлового господарства;
11) готує пропозиції щодо здійснення житлової реформи,проводить організаційну і методичну роботу, пов'язану зприватизацією, реєстрацією та інвентаризацією житлового фонду,інженерних мереж житлового господарства міста;
12) сприяє прискоренню передачі підприємствами, установами таорганізаціями до комунальної власності відомчого житла та об'єктівкомунального господарства;
13) готує пропозиції щодо передачі або продажу суб'єктамкомунальної власності підприємств та інших об'єктів житловогогосподарства, які мають важливе значення для надання житловихпослуг населенню;
14) сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики підчас проектування, будівництва нових і реконструкції діючихоб'єктів житлового господарства, здійснює контроль за їхбудівництвом (реконструкцією), бере участь у розробленні проектівблагоустрою території міста;
15) реалізує разом з відповідними органами Мінекобезпеки таіншими місцевими органами державної виконавчої влади і органамисамоврядування державну політику в сфері охорони природи іраціонального використання природних ресурсів та екологічноїбезпеки, а також забезпечення належного технічного і санітарногостану житлового фонду міста;
16) за поданням районних державних адміністрацій вносить нарозгляд міської державної адміністрації пропозиції щодо змінистатусу жилих будинків;
17) координує роботу з питань матеріально-технічногозабезпечення підприємств житлового господарства;
18) здійснює відповідно до законодавства контроль заорганізацією та якістю обслуговування у сфері житловогогосподарства;
19) готує пропозиції щодо удосконалення системи соціальногозахисту населення, порядку надання субсидій для відшкодуваннявитрат на оплату житлово-комунальних послуг;
20) вживає заходів щодо поліпшення умов охорони праці напідприємствах і в організаціях житлового господарства;
21) сприяє забезпеченню стандартизації та сертифікаціїпродукції, робіт і послуг житлового господарства міста;
22) організовує роботу по підготовці та перепідготовціробітничих кадрів для потреб житлового господарства міста;
23) здійснює координацію діяльності відділів
житлово-комунального господарства райдержадміністрацій;
24) вносить у встановленому порядку пропозиції щодоудосконалення системи обліку, звітності та державної статистики усфері житлового господарства;
25) готує пропозиції щодо вдосконалення управління майномпідприємств і організацій житлового господарства, які належать досфери управління міської державної адміністрації;
26) здійснює облік майна, що перебуває у власності міста ізагальнодержавного майна, повноваження з управління якимделеговані Київській міській державній адміністрації;
27) здійснює за дорученням голови міської державноїадміністрації в установленому порядку повноваження з управліннямайном підприємств, установ і організацій (далі - підприємства),що належить до сфери управління міської державної адміністрації,зокрема:
- погоджує рішення про створення, реорганізацію та ліквідаціюпідприємств;
- погоджує статути (положення) підприємств у межах чинногозаконодавства, контролює їх дотримання та надає пропозиції щодовжиття заходів у разі їх порушення;
- погоджує укладання та розірвання контрактів з керівникамипідприємств;
- здійснює контроль за ефективністю використання ізбереженням закріпленого за підприємствами майна;
- дає згоду Фондові державного майна України на створенняспільних підприємств, до статутних фондів яких передаєтьсязагальнодержавне майно, повноваження з управління яким делегованівідповідній державній адміністрації;
- вносить пропозиції власникам майна щодо відчуження увласність міста належного їм майна, а також розглядає питання пропередачу майна, що перебуває у власності міста, іншим власникам,оформляє матеріали по прийому-передачі об'єктів та майна;
28) виступає за дорученням голови міської державноїадміністрації орендодавцем нерухомого майна, (будівель, споруд,приміщень), що перебувають у комунальній власності міста,організовує проведення конкурсів (аукціонів) на право орендинерухомого майна, погоджує проекти договорів оренди, видає ордерина право зайняття приміщень;
29) вносить пропозиції щодо надання дозволу підприємствам,майно яких перебуває у комунальній власності міста, на передачу воренду нерухомого майна;
30) розглядає у межах своєї компетенції питання щодорозміщення на території міста нових підприємств та інших об'єктівнезалежно від форм власності, готує голові міської державноїадміністрації відповідні пропозиції;
31) вирішує в установленому порядку питання закріплення майназа міськими комунальними підприємствами, організаціями, установамина праві повного господарського відання чи оперативногоуправління;
32) здійснює облік майна міських комунальних підприємств,організацій, установ відповідно до галузевого розрізу, здійснюєконтроль за використанням та збереженням комунальної власностіміста;
33) отримує бухгалтерську звітність від міських комунальнихпідприємств, організацій, установ, здійснює аналіз їхніх балансів,руху основних засобів;
34) отримує зведену піврічну і річну звітність з питаньфінансово-господарської діяльності від райдержадміністрацій містаі формує зведені показники по місту;
35) здійснює підбір нежилих приміщень для розміщенняпідприємств, організацій, установ незалежно від форм власності;
36) здійснює в установленому порядку делеговані Київськійміській державній адміністрації повноваження щодо управліннямайном, яке перебуває у загальнодержавній власності;
37) надає пропозиції щодо розміщення центральних органів, якістворюються Верховною Радою України, Президентом України таКабінетом Міністрів України, а також дипломатичних представництв,консульств іноземних держав та представництв міжнароднихорганізацій в Україні у адміністративних будинках і нежилихприміщеннях, що перебувають у загальнодержавній власності; '
38) за дорученням Київської міської державної адміністраціїпогоджує питання щодо оренди нежилих приміщень, що належатьпідприємствам, установам і організаціям, які засновані назагальнодержавній власності та знаходяться на території містаКиєва;
39) здійснює за дорученням голови міської державноїадміністрації інші повноваження, пов'язані з управлінням майном,що належить до сфери управління міської державної адміністрації;
40) бере участь у розробленні програм приватизації майнапідприємств державної власності у м. Києві, здійснює контроль заїхнім виконанням, складанні переліків об'єктів, які підлягають тане підлягають приватизації, вносить пропозиції для розробкидержавної програми приватизації; .
41) бере участь у роботі комісій по приватизації майнакомунальної та загальнодержавної власності, у розробці планівприватизації об'єктів комунальної та загальнодержавної власності;
42) бере участь у роботі конкурсних комісій по продажу часткимайна, що належить державі, в акціонерних товариствах, створенихза участю загальнодержавного і комунального майна;
43) вносить пропозиції щодо продажу об'єктів незавершеногобудівництва;
44) погоджує питання щодо відчуження окремо визначеногомайна, що належить до комунальної власності міста;
45) за дорученням міської державної адміністрації працівникиуправління виступають уповноваженими особами щодо управлінняакціями, паями, частками господарських товариств, які перебуваютьу комунальній власності;
46) за дорученням Київської міської державної адміністраціївиступає засновником спільних підприємств, організовує роботу пооцінці майна, яке передається в статутні фонди спільнихпідприємств, контролює використання і збереження цього майна;
47) оформлює в установленому порядку право власності наоб'єкти нерухомого майна з видачею свідоцтв про право власності;
5. Головне управління має право:
- розраховувати рівень витрат на експлуатацію, ремонт тареконструкцію будинків житлового фонду і вносити пропозиції щододжерел фінансування;
- здійснювати у межах своєї компетенції контроль завиконанням підприємствами, установами та організаціями незалежновід форм власності, а також громадянами нормативних актів з питаньутримання та ремонту житлового фонду, благоустрою території міста;
- вносити на розгляд відповідних місцевих органів державноївиконавчої влади пропозиції щодо припинення будівництва,реконструкції, розширення об'єктів виробничого та іншогопризначення незалежно від форм власності у разі порушення вимогзаконодавства, стандартів і технічних умов щодожитлово-комунального забезпечення;
- залучати спеціалістів інших підрозділів міської державноїадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднаньгромадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, щоналежать до його компетенції;
- отримувати в установленому порядку від інших підрозділівміської державної адміністрації, органів місцевого самоврядування,підприємств, установ та організацій інформацію, документи та іншіматеріали, а від місцевих органів державної статистики -безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених нанього завдань;
- здійснювати перевірки використання та збереженнякомунальної власності міста; представляти інтереси Київськоїміської державної адміністрації в судових органах в межах своєїкомпетенції;
- скликати в установленому порядку наради з питань, щоналежать до його компетенції.
6. Головне управління у процесі виконання покладених на ньогозавдань взаємодіє з іншими підрозділами міської державноїадміністрації, представницькими органами та органами місцевогосамоврядування, а також підприємствами, установами таорганізаціями, об'єднаннями громадян.
7. Головне управління очолює начальник, який призначається напосаду і звільняється з посади головою міської державноїадміністрації.
Начальник має заступників, які за його поданням призначаютьсяна посаду і звільняються з посади головою міської державноїадміністрації.
8. Начальник Головного управління:
- здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несеперсональну відповідальність за виконання покладених на Головнеуправління завдань, визначає ступінь відповідальності заступниківначальника Головного управління, керівників його структурнихпідрозділів, готує пропозиції щодо призначення на посаду тазвільнення з посади керівників підприємств житлового господарства,що належать до сфери управління міської державної адміністрації,керівників відділів житлово-комунального господарства районних умісті Києві державних адміністрацій;
- затверджує структуру і штатний розпис Головного управлінняу межах граничної чисельності та фонду оплати працівників;
- видає у межах своєї компетенції накази, організовує іконтролює їх виконання;
- затверджує положення про структурні підрозділи іфункціональні обов'язки працівників Головного управління;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторисувитрат на утримання Головного управління;
- призначає на посаду і звільняє з посади працівниківГоловного управління;
- забезпечує своєчасне і якісне виконання доручень головиКиївської міської державної адміністрації, виконання перспективнихі поточних планів діяльності Управління;
- розподіляє обов'язки між заступниками і координує їхнюроботу;
- накладає на працівників Управління дисциплінарні стягнення. 9. Накази начальника Головного управління підлягаютьдержавній реєстрації згідно з чинним законодавством.
10. Накази начальника Головного управління, у разі порушенняправ громадян, представницьких органів та органів місцевогосамоврядування, підприємств, установ та організацій можуть бутиоскаржені в судовому порядку.
11. Для погодженого вирішення питань, що належать докомпетенції Головного управління, в Головному управлінні можеутворюватися колегія у складі начальника Головного управління(голова колегії), заступників начальника Головного управління запосадою, а також інших працівників Головного управління тапідпорядкованих йому підприємств і організацій.
До складу колегії можуть входити також керівники іншихпідрозділів міської державної адміністрації.
Склад колегії затверджується головою Київської міськоїдержавної адміністрації за поданням начальника Головногоуправління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальникаГоловного управління.
12. Для розгляду науково-технічних і економічних рекомендаційта пропозицій щодо поліпшення житлового господарства міста,вдосконалення управління майном міста і вирішення інших питань вГоловному управлінні можуть створюватися науково-технічні таекономічні ради і комісії.
Склад цих рад і комісій та положень про них затверджуєначальник Головного управління.
13. Головне управління утримується за рахунок коштів бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників тавидатки на утримання Головного управління затверджує головаКиївської міської державної адміністрації.
14. Головне управління є юридичною особою, має самостійнийбаланс, рахунки в установах банків, печатку із зображеннямДержавного герба України й своїм найменуванням.
15. Місцезнаходження Головного управління: м. Київ, вул.Хрещатик, 36.
Заступник голови міської
державної адміністрації В.Ромашко
Додаток 2
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 04.09.96 N 1397
Статут
державного комунального підприємства
"Київжитлоспецексплуатація"
1. Загальні положення
1.1. Державне комунальне підприємство
"Київжитлоспецексплуатація" (далі - Підприємство) створене на
підставі Закону України "Про підприємства в Україні" ( 887-12 ) є
правонаступником державного комунального виробничого
житлово-ремонтного об'єднання.
1.2. У своїй діяльності Підприємство підпорядковане Головномууправлінню житлового господарства та майна Київської державноїадміністрації.
1.3. Підприємство є юридичною особою, діє на принципахгоспрозрахунку, має самостійний баланс, майно, основні фонди іоборотні кошти, розрахунковий, валютний та інші рахунки вустановах банків, печатку зі своїм найменуванням, кутовий штамп,фірмові бланки та інші реквізити.
1.4. Підприємство у своїй діяльності керується законамиУкраїни, постановами та розпорядженнями Кабінету МіністрівУкраїни, рішеннями Київської міської Ради народних депутатів,розпорядженнями міської держадміністрації, а також цим Статутом. Умежах своєї компетенції Підприємство організовує виконаннярозпоряджень міської держадміністрації.
1.5. До складу Підприємства входять структурні підрозділи:
- Дирекція по утриманню і експлуатації житлових будинківманевреного фонду;
- дитячий оздоровчий комплекс "Джерело" (смт. Буча);
- Дирекція по експлуатації нежилих будинків.
1.6. Підприємство має право набувати майнові та немайновіправа і обов'язки, від свого імені укладати договори, виступатипозивачем та відповідачем у суді, арбітражному суді.
1.7. Юридична адреса Підприємства:
м. Київ-34, вул. Володимирська, 51-А.
2. Мета і предмет діяльності
2.1. Основною метою діяльності підприємства є забезпеченняналежної експлуатації і ремонту інженерних мереж, споруд таобладнання, утримання житлового і нежилого фонду, отриманняприбутку.
2.2. Предметом діяльності Підприємства є:
2.2.1. Здійснення технічного обслуговування і ремонтудимовентиляційних каналів від газових приладів і печей.
2.2.2. Прочистка, ремонт і технічне обслуговування дренажнихсистем і внутрішньоквартальних зливостоків та іншихспеціалізованих робіт в житловому і нежилому фонді.
2.2.3. Утримання, експлуатація і ремонт внутрішньоквартальнихколекторів, що знаходяться на балансі Підприємства.
2.2.4. Забезпечення належного утримання та експлуатаціїжитлових будинків маневреного фонду.
2.2.5. Ведення обліку нежилого фонду, що знаходиться вповному господарському віданні Підприємства. Передача його воренду та укладання договорів оренди за розпорядженнями Київськоїміської держадміністрації та на підставі ордерів, виданих Головнимуправлінням житлового господарства та майна міста, здійсненняконтролю за виконанням договорів оренди нежилих приміщень.
2.2.6. Забезпечення утримання і експлуатації відокремленихнежилих будинків, які перебувають у повному господарському віданніПідприємства, інженерних мереж і споруд.
2.2.7. Здійснення ремонтно-будівельних,
монтажно-налагоджувальних та спеціалізованих робіт, виготовлення
будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, товарів народного
споживання на виробничих базах Підприємства.
2.2.8. За поданням районів здійснення функцій замовника побудівництву і реконструкції житлових і нежилих будинків.
2.2.9. Надання транспортних, торговельно-посередницькихпослуг по матеріально-технічному постачанню.
2.2.10. Здійснення підготовки і перепідготовки кадрівробітників і спеціалістів в галузі житлово-комунальногогосподарства.
2.2.11. Надання в межах своєї компетенції науково-технічних,інформаційних, юридичних, економічних послуг.
2.2.12. На замовлення Головного управління житловогогосподарства та майна міста Київської міської державноїадміністрації виконання робіт, пов'язаних з його функціями, в томучислі:
- централізований цілодобовий прийом міською диспетчерськоюзаявок від населення на усунення аварій і неполадок у житловомуфонді, координація роботи аварійно-диспетчерських служб поусуненню аварійних ситуацій;
- обстеження технічного стану жилих і нежилих будинків;
- виконання функцій замовника по заміні та модернізаціїліфтів, об'єднаних диспетчерських систем, іншого обладнання таінженерних систем;
- забезпечення належного утримання і роботи в літній періоддитячого оздоровчого комплексу "Джерело" з метою оздоровленнядітей працівників житлово-комунального господарства міста.
2.3. Відповідно до мети своєї діяльності Підприємство:
2.3.1. Самостійно планує свою діяльність і визначаєперспективи розвитку, виходячи з попиту на вироблену продукцію,роботи, послуги та з необхідності забезпечення виробничого ісоціального розвитку трудового колективу Підприємства.
2.3.2. Організує матеріально-технічне забезпечення своєїдіяльності шляхом централізованого придбання ресурсів або черезтоварні біржі та інші організації.
2.3.3. Реалізує свою продукцію, послуги за цінами і тарифами,що встановлюються самостійно або на договірній основі, а увипадках, передбачених законодавчими актами України, за державнимицінами і тарифами. Користується банківським кредитом.
3. Підприємство має право
3.1. Виступати заставодавцем, передавати, здавати в оренду,обмінювати, надавати безоплатно в тимчасове користування абопозику закріплене за ним майно, в т.ч. будівлі і споруди тільки зазгодою власника або органу, уповноваженого управляти майном.
3.2. Передавати в оренду нежилий фонд, укладати договориоренди на підставі розпоряджень голови міської держадміністраціїта ордерів, виданих Головним управлінням житлового господарства тамайна міста.
3.3. Самостійно встановлювати форми, системи і розміри оплатипраці (але не менше мінімального розміру, встановленого державою).
3.4. Організовувати роботу по нормуванню праці, встановлюватитехнічно обгрунтовані норми праці, переглядати їх.
Створювати відповідно до чинного законодавства філіали,представництва, вступати в об'єднання.
4. Управління підприємством
4.1. Управління підприємством здійснюється відповідно доцього Статуту на основі поєднання прав власника щодогосподарського використання майна Підприємства і принципівсамоврядування трудового колективу.
4.2. Виробничі, трудові і економічні відносини трудовогоколективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективнимдоговором.
4.3. Трудовий колектив Підприємства згідно з діючимзаконодавством бере участь у вирішенні соціально-економічнихпитань діяльності підприємства. Повноваження трудового колективуреалізуються загальними зборами та Радою трудового колективу, якаобирається строком на 3 роки не менш, ніж 2/3 голосів. Члени Радитрудового колективу не можуть бути звільнені з роботи абопереведені на інші посади без згоди Ради трудового колективу.
4.4. Управління підприємством здійснює начальникПідприємства, який призначається на посаду та звільняється зпосади розпорядженням Київської міської державної адміністрації наконтрактній основі.
4.5. Начальник Підприємства укладає трудові договори(контракти, угоди) з працівниками Підприємства, заохочує їх інакладає стягнення у межах чинного трудового законодавстваУкраїни.
4.6. Начальник:
- діє без доручення від імені Підприємства, представляє йогоу відносинах з іншими юридичними особами та громадянами, укладаєдоговори, дає доручення, відкриває рахунки в банках;
- несе повну відповідальність перед державою і колективомпрацівників за діяльність Підприємства, розпоряджається вустановленому порядку його майном, коштами;
- визначає структуру Підприємства, встановлює штатнийрозклад;
- здійснює інші віднесені до його компетенції функції щодоуправляння Підприємством.
5. Майно та кошти
5.1. Майно Підприємства належить до комунальної власностіміста і закріплюється за Підприємством на праві повногогосподарського відання.
5.2. Джерелом формування майна Підприємства є:
- грошові та матеріальні внески власника;
- доходи від господарської діяльності;
- кредити банків та інших кредиторів;
- благодійні внески, пожертвування українських та іноземнихпідприємств, організацій, громадян;
- цільові кошти з бюджетних та позабюджетних коштів;
- інші джерела, незаборонені чинним законодавством України. Прибуток (доход) за вирахуванням податків до державного тамісцевого бюджетів і інших платежів залишається в розпорядженніПідприємства і використовується ним самостійно у порядку,встановленому власником.
6. Зовнішньоекономічна діяльність
Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно зчинним законодавством.
7. Облік, звітність та ревізія діяльності
7.1. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерськийоблік результатів своєї діяльності і надає статистичну звітність впорядку, встановленому законодавством України.
Ревізія та перевірки діяльності Підприємства проводятьсявласником чи уповноваженим ним органом при потребі, але не рідшеодного разу на рік.
8. Умови реорганізації, ліквідації
8.1. Реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення,перетворення) та ліквідація підприємства проводяться за рішеннямвласника чи уповноваженого ним органу, а у випадках, передбаченихчинним законодавством України, за рішенням суду чи арбітражногосуду.
8.2. При реорганізації та ліквідації Підприємствазвільнюваним працівникам гарантується додержання їхніх прав тазаконних інтересів відповідно до трудового законодавства України.
8.3. Майно та кошти Підприємства, які залишаються післябюджетних розрахунків, задоволення претензій кредиторів тарозрахунку з членами трудового колективу, використовуються зарішенням власника.
Заступник голови міської
державної адміністрації В.Ромашко