• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін і доповнень до Тимчасового порядку продажу на конкурсних засадах квартир, одержаних від забудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенні земельних ділянок для будівництва житлових будинків у м. Києві

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Порядок від 01.10.2007 № 1291
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Порядок
  • Дата: 01.10.2007
  • Номер: 1291
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Порядок
  • Дата: 01.10.2007
  • Номер: 1291
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1291 від 01.10.2007
Про внесення змін і доповнень до Тимчасового
порядку продажу на конкурсних засадах квартир,
одержаних від забудовників в рахунок відрахувань,
встановлених при відведенні земельних ділянок
для будівництва житлових будинків у м. Києві
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), ст. 22 Закону України"Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), рішенняКиївської міської ради від 28.12.2006 N 531/588 ( ra-531023-06 )"Про бюджет міста Києва на 2007 рік", з метою створення більшефективної схеми реалізації високоліквідного житла длязабезпечення житлом соціально незахищених громадян та зурахуванням положень протоколу N 1 від 16.08.2007 засіданняпостійно діючої конкурсної комісії по підготовці, організації іпроведенню конкурсу по продажу квартир, протоколу N 1 від17.08.2007 та протоколу N 2 від 22.08.2007 засідань робочої групипостійно діючої конкурсної комісії по підготовці, організації іпроведенню конкурсу по продажу квартир:
1. Внести зміни та доповнення до Тимчасового порядку продажуна конкурсних засадах квартир, одержаних від забудовників врахунок відрахувань, встановлених при відведенні земельних ділянокдля будівництва житлових будинків у м. Києві, затвердженогорозпорядженням виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) від 16.07.2007 N 892( ra0892017-07 ), та викласти його у редакції, що додається.
2. Першому заступнику голови Київської міської державноїадміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення взасобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти наперших заступників та заступників голови Київської міськоїдержавної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 16.07.2007 N 892
(в редакції розпорядження
Київської міської державної
адміністрації
від 01.10.2007 N 1291)
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
продажу на конкурсних засадах квартир, одержаних
від забудовників в рахунок відрахувань,
встановлених при відведенні земельних ділянок
для будівництва житлових будинків у м. Києві
1. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до ст. 30 Закону України"Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), ст. 22Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ"( 401-14 ), рішення Київської міської ради від 28.12.2006N 531/588 ( ra-531023-06 ) "Про бюджет міста Києва на 2007 рік".
2. Цей Порядок регулює продаж квартир, одержаних відзабудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенніземельних ділянок для будівництва житлових будинків, квартир, щоперебувають у власності територіальної громади міста Києва,квартир, що належать на праві власності установам та організаціямщо входять до структури виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), шляхом проведенняконкурсу.
3. Завданням конкурсу є визначення на конкурсних засадахюридичної чи фізичної особи, яка запропонує найкращі умовипридбання квартир.
4. Терміни та поняття, що використовуються у цьому Порядку,вживаються в такому значенні:
договір - договір купівлі-продажу, що укладається зпереможцем конкурсу на умовах проведення конкурсу;
істотні умови договору - умови договору, які визнані такимиза законом або необхідні для договорів даного виду і відповідаютьумовам конкурсу;
комісія - постійно діючий колегіальний орган, якийстворюється для проведення конкурсу;
конкурс - процедура виявлення найкращої економічноїпропозиції для продажу квартир;
конкурсна документація - комплект документів, що надаєтьсяучаснику та містить поряд з іншим інформацію про об'єкт конкурсута його умови;
конкурсна пропозиція - комплект документів, що оформлюєтьсяучасником конкурсу відповідно до вимог цього Порядку, міститьпропозиції щодо ціни придбання квартири та подається учасником нарозгляд комісії для прийняття рішення про переможця конкурсу;
конкурсне забезпечення - кошти, внесені на окремий рахунокучасником конкурсу з метою підтвердження його платоспроможності;
об'єкт конкурсного продажу - квартири, одержані відзабудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенніземельних ділянок для будівництва житлових будинків, квартири, щоперебувають у власності територіальної громади міста Києва;
оголошення про конкурс - розміщене в засобах масовоїінформації оголошення організатора конкурсу із запрошенням взяти вньому участь;
організатор конкурсу - Головне управління житловогозабезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації);
протокол засідання комісії - зведений документ, що відображаєвідомості про підготовку, організацію та результати проведенняконкурсу;
робоча група - тимчасовий робочий орган комісії, якийутворюється комісією для забезпечення організації її діяльності іє підпорядкованим комісії;
реєстраційний внесок - плата за участь у конкурсі, яка даєправо на отримання конкурсної документації, перегляд об'єктаконкурсного продажу і не повертається учаснику незалежно відрезультатів конкурсу;
умови конкурсу - обов'язкові вимоги для учасників конкурсу,затверджені комісією, які необхідно виконати;
учасники конкурсу - фізичні або юридичні особи, які виявилибажання брати участь у конкурсі, подали про це заявку та документивідповідно до цього Порядку, а також внесли реєстраційний внесок увстановлені терміни.
5. Рішення про проведення конкурсу приймається комісією.
Рішення про визначення переможця конкурсу приймаєтьсякомісією та затверджується розпорядженням виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)за поданням організатора конкурсу.
6. В конкурсі можуть брати участь вітчизняні та іноземніюридичні особи, громадяни України, іноземні громадяни та особи безгромадянства.
7. До участі в конкурсі не допускаються особи, які невиконали або виконали неналежним чином умови договору, укладеногоза результатами одного із попередніх конкурсів, або пов'язані зособами, що не виконали або виконали неналежним чином умовидоговорів, які були укладені з виконавчим органом Київськоїміської ради (Київською міською державною адміністрацією).
8. Конкурс по окремому об'єкту вважається таким, що відбувся,у випадку, коли виявили бажання взяти в ньому участь та сплатилиреєстраційні внески не менше двох осіб. У разі, коли конкурсвизнано таким, що не відбувся, за рішенням комісії може бутипроведений другий етап конкурсу.
Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі,коли:
- протягом строку прийняття пропозицій надійшло менше двохконкурсних пропозицій;
- усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу;
- усі подані пропозиції оформлені з порушенням умов,визначених у конкурсній документації, та чинного законодавства;
- вимоги комісії щодо приведення пропозицій у відповідністьдо умов конкурсної документації не виконані усіма учасникамиконкурсу у встановлений строк;
- організатор конкурсу до розкриття комісією конвертів зконкурсними пропозиціями втратив інтерес до проведення конкурсу;
Комісія може встановлювати додаткові умови визнання конкурсутаким, що не відбувся.
Якщо конкурс визнано таким, що не відбувся, сплаченіреєстраційні внески повертаються зареєстрованим учасникам.
9. Спори, пов'язані з проведенням конкурсу, вирішуютьсявідповідно до чинного законодавства України.
2. Організатор конкурсу
10. Організатор конкурсу відповідно до покладених на ньогозавдань:
а) вирішує питання матеріально-технічного та фінансовогозабезпечення проведення конкурсів;
б) формує перелік об'єктів конкурсного продажу та передаєйого на затвердження комісії;
в) забезпечує діяльність робочої групи;
г) публікує інформаційне оголошення про проведення конкурсу; д) залучає на договірних засадах незалежних експертів з метоювизначення ринкової ціни об'єктів конкурсного продажу;
е) забезпечує можливість огляду учасниками об'єктівконкурсного продажу;
є) проводить реєстрацію конкурсних пропозицій і наданняконкурсної документації учасникам;
ж) здійснює надання роз'яснень з питань проведення конкурсу; з) за результатами конкурсу готує і подає виконавчому органуКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)проект розпорядження про затвердження результатів конкурсу;
и) веде переговори, погоджує і укладає з переможцем конкурсудоговір купівлі-продажу квартири.
3. Проведення конкурсу
11. Для проведення конкурсів виконавчий орган Київськоїміської ради (Київська міська державна адміністрація) утворюєпостійно діючу конкурсну комісію. Персональний склад комісіїзатверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації).
12. Свою діяльність комісія здійснює відповідно дозаконодавства України, рішень Київської міської ради, розпорядженьКиївського міського голови, розпоряджень виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)та цього Порядку.
13. Комісія є колегіальним органом. До складу комісії можутьвходити депутати Київської міської ради, представники виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації): Головного управління економіки та інвестицій,Головного фінансового управління, Головного управління житловогозабезпечення, Головного управління комунальної власності м. Києва,представники громадськості.
14. Комісію очолюють перший заступник голови Київськоїміської державної адміністрації та заступник голови Київськоїміської державної адміністрації, які є співголовами комісії.
15. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
- проводить конкурси;
- одержує в установленому порядку від органів виконавчоївлади місцевого самоврядування та інших юридичних осіб всюнеобхідну інформацію щодо проведення конкурсу. Інформація на запиткомісії або на запит організатора конкурсу за дорученням комісіїповинна бути надана протягом п'яти робочих днів з дати отриманнявідповідними органами виконавчої влади, місцевого самоврядуваннята іншими юридичними особами запиту комісії про надання необхідноїінформації. Відповідальність за несвоєчасне надання інформаціїпокладається на керівників відповідних органів виконавчої влади,місцевого самоврядування та інших юридичних осіб;
- визначає розмір та порядок сплати реєстраційного внеску;
- здійснює контроль за виконанням робіт, пов'язаних зорганізацією та проведенням конкурсу;
- встановлює строки проведення конкурсу та, у разінеобхідності, за наявності обґрунтованого клопотання організатораконкурсу приймає рішення про зміну строків проведення конкурсу;
- визначає та затверджує умови конкурсу, склад і змістконкурсної документації, форму заявки на участь у конкурсі, текстінформаційного оголошення про проведення конкурсу;
- визначає порядок забезпечення учасників конкурсу конкурсноюдокументацією та надання їм роз'яснень з питань проведенняконкурсу;
- розглядає пропозиції учасників конкурсу та встановлює їхвідповідність умовам конкурсу;
- приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі осіб уразі встановлення обставин, визначених п. 7 цього Порядку таінших;
- вносить пропозиції учасникам конкурсу щодо надання нимидодаткової інформації з метою остаточного з'ясування їхспроможності виконувати передбачені конкурсною документацієюумови.
16. Комісія зобов'язана:
- забезпечувати проведення конкурсів згідно з чиннимзаконодавством України, встановленими процедурами та строкамивідповідно до цього Порядку;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу.
17. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньомуне менше 2/3 від загального складу комісії.
18. Рішення комісії приймаються колегіально відкритимголосуванням після обговорення порядку денного засідання простоюбільшістю голосів присутніх членів комісії. У разі рівногорозподілу голосів голос голови комісії або головуючого назасіданні комісії є вирішальним.
19. Засідання комісії є відкритими.
20. Рішення комісії оформлюється протоколом, щозатверджується головою комісії.
21. Рішення комісії може бути оскаржене до виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)протягом трьох робочих днів з моменту отримання повідомлення прорезультати конкурсу. Голова комісії не несе персональноївідповідальності за рішення, ухвалені комісією колегіально.
22. Для забезпечення своєї роботи комісія створює робочугрупу в складі не менше трьох осіб.
23. Робоча група здійснює:
- підготовку засідань комісії;
- розробку проекту конкурсної документації та інформаційногооголошення про об'єкти конкурсного продажу;
- протокольне оформлення ведення засідань комісії;
- надсилання повідомлень учасникам конкурсу щодо термінівпроведення конкурсу або їх перенесення;
- надсилання повідомлень учасникам конкурсу щодо результатівконкурсу;
- надсилання повідомлень членам комісії щодо часу і місцяпроведення наступного засідання.
24. Конкурсна документація затверджується комісією. Виконанняумов, які висуваються до конкурсної документації, є обов'язковимдля всіх учасників конкурсу. Видача учасникам конкурсу конкурсноїдокументації здійснюється організатором при наявності документа,що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску.
25. Конкурсна документація містить:
- інструкцію для учасників;
- форму заявки на участь у конкурсі;
- інші документи (за рішенням комісії).
26. Інструкція для учасників містить наступні відомості:
а) загальна характеристика об'єкта конкурсного продажу(місцезнаходження, площа, технічний стан тощо);
б) мінімальна продажна вартість об'єкта;
в) необхідні умови участі у конкурсі, зокрема:
- сплата учасником реєстраційного внеску;
- надання учасником конкурсного забезпечення;
- готовність учасника конкурсу сплатити повну вартістьоб'єкта конкурсу в разі визнання його переможцем конкурсу;
г) процедурні питання (адреса, за якою організатор приймаєконкурсні пропозиції, та номери телефонів і факсів організатора,терміни подання заявки та пропозицій на участь у конкурсі, порядокповідомлення учасників про можливу зміну строків проведенняконкурсу, про підсумки конкурсу);
д) склад конкурсної пропозиції та порядок її оформлення(вимоги щодо повноти документації, яка надається, порядокпідписання і завірення документів, внесення виправлень, вимоги доупакування, надписування і опечатування документів, способу їхдоставки, порядок та строк внесення змін до пропозицій);
е) інформацію щодо необхідності подання учасниками конкурсудодаткових пропозицій;
є) основні критерії оцінки конкурсних пропозицій тавизначення переможця конкурсу.
27. Мінімальна продажна вартість об'єкта конкурсного продажувизначається комісією з урахуванням висновків незалежних експертівщодо його ринкової ціни. При цьому комісія має право коригування вбік зменшення чи збільшення мінімальної продажної вартості об'єктаконкурсного продажу.
28. З метою підтвердження платоспроможності учасника конкурсувін повинен до дати завершення терміну подання конкурснихпропозицій внести суму конкурсного забезпечення у розмірі,визначеному комісією. Документ, що підтверджує сплату конкурсногозабезпечення, повинен бути наданий робочій групі не пізнішеостаннього дня терміну подання конкурсних пропозицій.
29. У випадку несплати суми конкурсного забезпеченняконкурсна пропозиція не приймається до розгляду комісією.
30. Сума сплаченого конкурсного забезпечення повертається уповному обсязі всім учасникам незалежно від результатів конкурсу.
31. За рішенням комісії інструкція для учасників може міститидодаткову інформацію.
32. У разі потреби отримання додаткової інформації щодоучасника конкурсу, його конкурсних пропозицій, комісія має правовимагати надання додаткових документів та заслуховувати на своїхзасіданнях пояснення учасників конкурсу.
33. Заявка на участь у конкурсі має містити такі відомості:
а) щодо фізичних осіб:
- прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані;
- назва об'єкта конкурсного продажу;
- пропозиції щодо ціни купівлі об'єкта конкурсного продажу;
- адреса проживання із зазначенням номерів телефону, факсу;
- дата заповнення.
б) щодо юридичних осіб:
- повне найменування, місцезнаходження, номери телефонів,факсу;
- дата, місце і орган державної реєстрації;
- організаційно-правова форма господарювання;
- загальні відомості про посадових осіб органу управління;
- назва об'єкта конкурсного продажу;
- пропозиції щодо ціни купівлі об'єкта конкурсного продажу;
- відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасниківконкурсу, і які мають право підписувати юридичні документи(доручення);
- дата заповнення.
34. До заявки додається документ про сплату реєстраційноговнеску. За рішенням комісії до заявки можуть надаватися додатковідокументи.
35. Заявка, що подається учасником конкурсу - юридичноюособою, підписується уповноваженою посадовою особою та головнимбухгалтером учасника конкурсу і засвідчується його печаткою.
Заявка учасника конкурсу - фізичної особи підписується неюособисто.
36. За рішенням комісії перелік документів, що подаютьсяучасниками конкурсу, може бути змінений чи доповнений.
37. Інформацію про оголошення конкурсу комісія публікує вгазетах "Урядовий кур'єр" або "Хрещатик", або "Столиця", або віншому друкованому засобі масової інформації та у мережі Інтернетна офіційному сайті Київської міської влади та інших засобахінформації відповідно до рішення комісії.
38. Інформація про оголошення конкурсу має містити відомостіщодо:
- підстави для проведення конкурсу;
- термінів проведення конкурсу;
- об'єкта конкурсного продажу (місцезнаходження, площа,технічний стан тощо);
- мінімальної продажної вартості об'єкта конкурсного продажу; - розміру та порядку сплати реєстраційного внеску;
- часу, місця й умов отримання конкурсної документації;
- найменування комісії та місцезнаходження організатораконкурсу.
39. Після оголошення конкурсу особа, яка виявила бажаннявзяти у ньому участь та сплатила реєстраційний внесок, має правоотримати конкурсну документацію. Кошти, сплачені учасникамиконкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.
40. Видача конкурсної документації проводиться організаторомконкурсу уповноваженим представникам учасника конкурсу абоособисто учаснику конкурсу - фізичній особі, які з'явилися заадресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу. Фактпередачі учаснику конкурсної документації реєструється увідповідному реєстрі, який ведеться організатором конкурсу.
41. Конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсуособисто або через уповноважених представників в установлений воголошенні про проведення конкурсу термін до Головного управлінняжитлового забезпечення (м. Київ-34, вул. Володимирська, 42).
42. Організатор конкурсу веде облік отриманих конкурснихпропозицій в журналі. Факт передачі учасником конкурснихпропозицій повинен бути зареєстрований, а учасник - поінформованийпро присвоєння його пропозиції відповідного номера.
43. Надана учасником конкурсна пропозиція розглядається якйого безвідзивна оферта (пропозиція) організатору конкурсу укластидоговір на умовах, визначених в якості умов проведення конкурсу,та умовах, додатково викладених учасником в своїй конкурснійпропозиції.
44. Строки подання конкурсних пропозицій визначаютьсяконкурсною комісією, але не можуть бути меншими за 14 та більшимиза 30 календарних днів від дати початку конкурсу. У разі, якщокінець строку для подання конкурсних пропозицій, визначенийконкурсною комісією, припадає на день неробочий, то за останнійдень строку вважається перший після нього робочий день.
45. Учасник може оформити та подати тільки одну конкурснупропозицію на один об'єкт конкурсного продажу.
46. Конкурсна пропозиція, яка містить пропозицію до ціникупівлі об'єкта конкурсного продажу нижчу за його мінімальнупродажну вартість, визначену комісією, до розгляду комісією неприймається.
47. Конкурсна пропозиція передається учасником конкурсу вподвійному конверті. На зовнішньому та внутрішньому конвертахзазначається адреса комісії та найменування об'єкта конкурсу. Навнутрішньому конверті, крім названої інформації, зазначаєтьсянайменування учасника конкурсу та його адреса.
48. До закінчення строку подання конкурсних пропозицій, увипадку необхідності, за наявністю обґрунтованих підстав учасникиконкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконаленняабо зняти свою пропозицію з розгляду.
49. Після розпечатування конвертів із заявками вносити змінидо пропозицій учасників конкурсу не дозволяється.
50. Конкурсні пропозиції, отримані комісією після закінченнястроку подачі, не розглядаються і повертаються учаснику конкурсу унерозпечатаних конвертах.
51. Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації,подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації абовстановлення наявності фактів, що визначені п. 7 цього Порядку, єпідставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці йогоконкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасниківконкурсу.
52. До складу конкурсної пропозиції, що подається учасникомконкурсу, входить:
- оформлена відповідно до затвердженої комісією форми заявкана участь у конкурсі;
- додаткові відомості, які учасник конкурсу вважає занеобхідне передати комісії або надання яких вимагає комісія зметою уточнення інформації, поданої учасником конкурсу;
- додаткові документи (за рішенням комісії).
53. Розпечатування конвертів із поданими учасникамиконкурсними пропозиціями здійснюється комісією після закінченнястроку їх подання за участю засобів масової інформації.
54. Переможцем конкурсу визнається учасник, який виконав всіумови конкурсу та запропонував найкращі умови придбання об'єктаконкурсного продажу.
55. Основним критерієм визначення переможця конкурсу єнайвища запропонована ціна купівлі об'єкта конкурсного продажу,яка перевищує мінімальну вартість об'єкта конкурсного продажу.
Комісія може визначати додаткові умови визначення переможцяконкурсу.
56. За результатами конкурсу комісія складає протокол, уякому зокрема, зазначається:
а) найменування об'єкта конкурсного продажу;
б) склад присутніх членів комісії;
в) відомості про учасників конкурсу;
г) пропозиції учасників конкурсу;
д) пропозиції присутніх на засіданні щодо визначенняпереможця;
е) результати голосування за оцінкою пропозицій;
є) у випадку наявності декількох однакових найкращих за ціноюпридбання конкурсних пропозицій - обґрунтування визначенняпереможця конкурсу.
57. Організатор конкурсу не пізніше ніж через три дні післяпідписання протоколу засідання комісії подає виконавчому органуКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)проект розпорядження про затвердження результатів конкурсу.
58. Організатор конкурсу протягом трьох днів післязатвердження результатів конкурсу направляє переможцю запрошенняна переговори для узгодження істотних умов договору та кінцевоговаріанта договору.
59. Протягом десяти робочих днів з дня затвердження переможцяконкурсу організатор конкурсу повинен опублікувати результатиконкурсу в друкованих засобах масової інформації, відповідно допереліку, наведеного у пункті 37 цього Порядку.
4. Укладення договорів купівлі-продажу
та їх виконання
60. Проект договору розробляється відповідно до законодавстваУкраїни та умов конкурсу і погоджується сторонами.
61. Сторони за домовленістю можуть вносити до проектудоговору зміни і доповнення. Такі зміни і доповнення не можутьстосуватися умов, визначених у конкурсній документації та впропозиції переможця конкурсу.
62. Якщо протягом тридцяти календарних днів з моментуотримання переможцем конкурсу запрошення, передбаченого пунктом 58цього Порядку, переможець конкурсу відмовився від підписаннядоговору або висуває неприйнятні умови підписання договору, торішення про затвердження переможця конкурсу скасовується шляхомвидання відповідного розпорядження виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) проскасування результатів конкурсу. Після набуття чинності цимрозпорядженням організатор конкурсу має право розпочати переговориз іншими учасниками з числа тих, хто запропонував найкращі умовиукладення договору щодо об'єкта конкурсу під час проведенняконкурсу.
У разі скасування результатів конкурсу інформація про цепублікується в друкованих засобах масової інформації, відповіднодо переліку, наведеного у пункті 37 цього Порядку.
63. Підписання договору між організатором конкурсу тапереможцем конкурсу здійснюється протягом трьох днів післяузгодження кінцевого варіанту проекту договору.
64. Договір вважається укладеним з дня його підписання таоформлення відповідно до вимог законодавства.
65. У необхідних випадках сторони договору мають право шляхомукладення додаткової угоди змінювати умови договору, не порушуючивимог п. 61. Додаткова угода укладається у тій самій формі, що ідоговір.
66. Організатор конкурсу має право достроково розірватидоговір з переможцем конкурсу у встановленому законом порядку увипадках, передбачених у договорі.
67. Кошти для сплати повної вартості об'єкта конкурсногопродажу протягом чотирнадцяти календарних днів перераховуютьсяпереможцем конкурсу на рахунок, визначений в Інструкції дляучасників.
68. Після сплати переможцем конкурсу повної вартості об'єктаконкурсу відповідно до умов договору організатор конкурсу передаєпереможцю конкурсу у власність об'єкт конкурсного продажу упорядку та строки, визначені у договорі.
69. Оформлення права власності на об'єкт конкурсного продажуздійснюється у встановленому порядку за кошти переможця конкурсувідповідно до умов договору та проводиться ним самостійно.
70. Головне управління житлового забезпечення виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) щомісячно надає Головному управлінню економіки таінвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) інформацію щодо наявностізагальної житлової площі, одержаної від забудовників в рахуноквстановлених відрахувань при відведенні земельних ділянок длябудівництва житлових будинків у м. Києві, загальної житлової площіквартир, що перебувають у власності територіальної громади містаКиєва, загальної житлової площі квартир, що належать на правівласності установам та організаціям, що входять до структуривиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), та про надходження коштів до цільовогофонду розвитку житлового будівництва спеціального фонду міськогобюджету від продажу на конкурсних засадах цієї житлової площі.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський