• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"

Київська міська рада | Рішення від 15.12.2011 № 841/7077
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 15.12.2011
  • Номер: 841/7077
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 15.12.2011
  • Номер: 841/7077
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія VI скликання
РІШЕННЯ
15.12.2011 № 841/7077
Про затвердження міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради № 27/9084 від 21.02.2013 )( В тексті Рішення слова "Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у всіх відмінках замінити словами "Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Київміськради № 27/9084 від 21.02.2013 )
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення Київської міської ради від 29.10.2009 № 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм в м. Києві", з метою забезпечення інформування громадян на належному рівні про діяльність місцевих органів влади через сприяння діяльності комунальних засобів масової інформації Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити міську цільову програму на 2011-2015 роки "Київ інформаційний" згідно з додатком.
2. Визначити Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідальним за реалізацію міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний".
3. Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити виконання міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний" в межах обсягу видатків, передбачених у бюджеті міста Києва на відповідні роки по галузі "Засоби масової інформації".
4. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щорічно подавати Київській міській раді звіт про виконання міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний".
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних, міжнародних зв'язків та інформаційної політики та постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський головаЛ.Черновецький
Додаток
до рішення
Київської міської ради
15.12.2011 № 841/7077
МІСЬКА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"
( В тексті Програми слова "Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у всіх відмінках замінити словами "Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Київміськради № 27/9084 від 21.02.2013 )
ПАСПОРТ
1.Ініціатор розроблення ПрограмиДепартамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2.Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої
влади про розроблення Програми
Доручення голови Київської міської державної адміністрації від
10 грудня 2010 року № 49508
3.Розробник ПрограмиДепартамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
4.Співрозробник ПрограмиКомунальні засоби масової інформації
5.Замовник (відповідальний виконавець) ПрограмиДепартамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
6.Учасники (співвиконавці) ПрограмиКП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостанція "Голос Києва", КП "РГ
"Вечірній Київ", КП "РГ "Хрещатик", КП "РГ "Українська столиця",
ТОВ "РЖ "Київ", головні управління, управління, відділи виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), громадські організації, підприємства, установи,
організації різних форм власності, інформаційні агенції
7.Термін реалізації Програми2011-2015 роки
7.1.Етапи виконання Програми (для дострокових програм)2011-2012 роки
2013-2015 роки
8.Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні
Програми (для комплексних програм)
Місцевий бюджет, власні надходження комунальних засобів масової
інформації
9.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації
Програми, всього, у тому числі:
282075,8 тис. грн.
9.1.Кошти бюджету м. Києва196037,8 тис. грн.
9.2.Власні надходження комунальних засобів масової інформації86038,0 тис. грн.
Проблеми, на розв'язання яких спрямована Програма
Міська цільова програма на 2011-2015 роки "Київ інформаційний" (далі - Програма) спрямована на покращення умов реалізації конституційних прав громадян на отримання інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності міської влади, підвищення рівня взаємодії міської влади з засобами масової інформації та громадськістю.
Необхідність прийняття цієї Програми обумовлена:
- низьким рівнем ефективності участі громадськості у вирішенні проблем та розвитку міста Києва;
- неналежним матеріально-технічним станом місцевих комунальних засобів масової інформації;
- необхідністю підтримки книговидання;
- необхідністю вдосконалення діяльності офіційного веб-порталу Київської міської влади;
- недостатнім розвитком системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації журналістських кадрів для засобів масової інформації (далі - ЗМІ).
Мета Програми
Метою Програми на 2011-2015 роки є забезпечення інформування громадян про діяльність місцевих органів влади через сприяння діяльності телебачення та радіомовлення, друкованих засобів масової інформації, підтримки місцевого книговидання та модернізації офіційного веб-порталу Київської міської державної адміністрації.
Шляхи і способи розв'язання проблем, прогнозні обсяги і джерела фінансування
Шляхи розв'язання проблеми:
- забезпечення громадянам України, юридичним особам і державним органам гарантованого права доступу до інформації про діяльність органів місцевої влади та місцевого самоврядування;
- створення сприятливих умов розвитку демократії та більш ефективної участі громадськості у вирішенні проблем та розвитку міста Києва;
- забезпечення виконання угод щодо подання інформації про діяльність місцевих органів влади на телебаченні, радіо та у періодичних друкованих виданнях;
- забезпечення фінансової підтримки діяльності телебачення, радіомовлення та друкованих періодичних видань;
- забезпечення ефективної діяльності офіційного веб-порталу Київської міської державної адміністрації, реалізації заходів та моніторингу в галузі "Засоби масової інформації", співпраці з інформаційними агенціями;
- зміцнення матеріально-технічного стану місцевих комунальних ЗМІ та послідовне вирішення виробничих, соціальних та матеріальних проблем;
- забезпечення підтримки місцевого книговидання;
- підвищення професійної підготовки рівня журналістів шляхом удосконалення системи підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації журналістських кадрів для ЗМІ.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми:
- обсяги фінансування Програми уточнюються щороку під час складання проекту бюджету міста Києва на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядником бюджетних коштів.
Джерела фінансуванняОбсяг фінансування, тис. гривеньУ тому числі за роками
20112012201320142015
Державний бюджет------
Місцевий бюджет196037,849733,033160,935216,837792,040135,1
Власні надходження86038,012992,016308,017545,018906,020287,0
Усього:282075,862725,049468,952761,856698,060422,1
Строки та етапи виконання Програми
Строк реалізації Програми: 2011-2015 роки.
Етапи виконання Програми:
I етап - 2011-2012 роки,
II етап - 2013-2015 роки.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль за ходом виконання Програми здійснюють:
Відповідальний виконавець Програми Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Відповідальний виконавець Програми щороку надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку узагальнену інформацію про стан виконання Програми за І півріччя до 25 вересня та за рік до 25 березня.
Напрями діяльності та заходи міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)Перелік заходів програмиСтрок виконання заходуВиконавціДжерела фінансуванняОрієнтовні обсяги фінансування, тис. гривеньОчікувані результати
Усьогоу тому числі:
20112012201320142015
12345678910111213
Розділ I. Електронні ЗМІ (телебачення та радіомовлення)
1.Співпраця з електронними засобами масової інформації
різних форм власності щодо висвітлення діяльності органів
виконавчої влади та місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації"
1.1. Оприлюднення оперативної інформації про
діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування
2011-2015Департамент суспільних комунікацій, КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
Місцевий бюджет135146,339114,021703,023048,624869,426411,3Покращення поінформованості населення щодо діяльності
Київської міської влади; забезпечення належного рівня фінансування
діяльності та матеріально-
технічного стану місцевого комунального телебачення та
радіомовлення
Інші джерела58292,07970,010850,011923,013123,014426,0
1.2. Підтримка електронних комунальних засобів
масової інформації, засновниками яких є Київська міська рада та
виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна
адміністрація)
Департамент суспільних комунікаційРазом193438,347084,032553,034971,637992,440837,3
1.3. Забезпечення поповнення статутного фонду КП КМР
"ТК "Київ"
Департамент суспільних комунікацій
1.4. Створення соціально значущих теле- та
радіопрограм для подальшої трансляції телерадіоорганізаціями різних
форм власності та засновниками яких є Київська міська рада та її
виконавчий орган (Київська міська державна адміністрація)
Департамент суспільних комунікацій, КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
1.5. Оприлюднення проектів розпоряджень виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), рішень Київської міської ради
Департамент суспільних комунікацій, КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
1.6. Висвітлення офіційних заходів, розміщення
інтерв'ю, коментарів керівництва Київської міської ради та
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації), проведення "прямих ліній", "круглих
столів", прес-конференцій та брифінгів
Департамент суспільних комунікацій, головні управління,
управління виконавчого органу КМР (КМДА),КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
1.7. Проведення інформаційно-
роз'яснювальної кампанії із залученням засобів масової інформації
щодо здійснення реформ у стратегічних галузях міста
Департамент суспільних комунікацій, КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
1.8. Інформаційно-
роз'яснювальний супровід створення та реалізації проекту "Стратегія
розвитку Києва до 2025 року"
Департамент суспільних комунікацій, КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
1.9. Інформаційно-
роз'яснювальний супровід впровадження програмно-цільового методу
формування бюджету в місті Києві
Департамент суспільних комунікацій, КП КМР "ТК "Київ", КП
"Радіостанція "Голос Києва"
Розділ II. Друковані ЗМІ (періодичні видання - газети та журнали)
2.Співпраця з друкованими засобами масової інформації
різних форм власності щодо висвітлення діяльності органів
виконавчої влади та місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації"
2.1. Оприлюднення оперативної інформації про
діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у
місті Києві
2011-2015Департамент суспільних комунікацій, друковані комунальні
засоби масової інформації
Місцевий бюджет48391,08439,09105,79670,210269,710906,4Покращення поінформованості населення щодо діяльності
Київської міської влади; забезпечення належного рівня фінансування
діяльності та матеріально-
технічного стану місцевих комунальних друкованих періодичних
видань
Інші джерела27746,05022,05458,05622,05783,05861,0
2.2. Підтримка друкованих комунальних засобів масової
інформації, засновниками яких є Київська міська рада та виконавчий
орган Київської міської ради (Київська міська державна
адміністрація)
Департамент суспільних комунікаційРазом76137,013461,014563,715292,216052,716767,4
2.3. Оприлюднення проектів розпоряджень виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), рішень Київської міської ради
Департамент суспільних комунікацій, друковані комунальні
засоби масової інформації
2.4. Висвітлення офіційних заходів, розміщення
інтерв'ю, коментарів керівництва Київської міської ради,
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації), висвітлення проведення "прямих ліній",
"круглих столів", прес-конференцій та брифінгів
Департамент суспільних комунікацій, друковані комунальні
засоби масової інформації
2.5. Проведення інформаційно-
роз'яснювальної кампанії із залученням засобів масової інформації
щодо здійснення реформ у стратегічних галузях міста, надання
відповідних інформаційних матеріалів
Департамент суспільних комунікацій, головні управління,
управління виконавчого органу КМР (КМДА)
2.6. Інформаційно-
роз'яснювальний супровід створення та реалізації проекту "Стратегія
розвитку Києва до 2025 року"
Департамент суспільних комунікацій, головні управління,
управління виконавчого органу КМР (КМДА), друковані комунальні
засоби масової інформації
2.7. Інформаційно-
роз'яснювальний супровід впровадження програмно-цільового методу
формування бюджету у місті Києві
Департамент суспільних комунікацій, друковані комунальні
засоби масової інформації
Розділ III. Видавнича справа
3.Видання та друк книжкової, поліграфічної та іншої
продукції
3.1. Друк книжкової продукції вітчизняних авторів,
поліграфічної та іншої продукції на замовлення Київської міської
ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) та комунальних підприємств міста
2011-2015Департамент суспільних комунікаційМісцевий бюджет2293,5400431,6458,3486,7516,9Підтримка вітчизняного книговидання
3.2. Видання інформаційних бюлетенів про поточну
діяльність Київської міської ради, виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його
структурних підрозділів
Департамент суспільних комунікацій
3.3. Замовлення розробки оригінал-макетів книжкової
продукції
Департамент суспільних комунікацій
3.4. Висвітлення виконання рішень Київської міської
ради та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Департамент суспільних комунікацій
3.5. Вживання заходів щодо укомплектування
вітчизняною книжковою продукцією масових та шкільних бібліотек
міста Києва
Департамент суспільних комунікацій, головні управління,
управління виконавчого органу КМР (КМДА)
3.6. Безкоштовне розповсюдження надрукованої
книжкової та поліграфічної продукції
Департамент суспільних комунікацій, установи, організації
різних форм власності
3.7. Забезпечення співпраці з Головною редакцією
Зводу пам'яток історії та культури України при видавництві
"Українська енциклопедія" імені М. П. Бажана
Департамент суспільних комунікацій
Розділ IV. Офіційний веб-портал Київської міської влади та вирішення питань організаційного характеру
4.Підтримка офіційного веб-порталу Київської міської
державної адміністрації
4.1. Забезпечення підтримки, хостінгу (розміщення та
техобслуговування, модернізації офіційного веб-порталу Київської
міської влади)
2011-2015Департамент суспільних комунікаційМісцевий бюджет10207,01780,01920,62039,72166,22300,5Покращення поінформованості населення щодо діяльності
Київської міської влади; удосконалення діяльності офіційного
веб-порталу Київської міської державної адміністрації;
підвищення рівня ефективної участі громадськості у вирішенні
проблем та розвитку столиці
4.2. Забезпечення розробки додаткових розділів
(сторінок) офіційного веб-порталу Київської міської влади
іміджевого характеру
Департамент суспільних комунікацій
4.3. Проведення опитувань на офіційному веб-порталі
Київської міської влади
Департамент суспільних комунікацій
4.4. Проведення обговорень, "круглих столів"
(Інтернет-конференцій), консультацій з метою налагодження співпраці
між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською
державною адміністрацією), засобами масової інформації та громадою
міста
Департамент суспільних комунікацій
5.Моніторинг засобів масової інформації та
Інтернет-ресурсів, вирішення питань організаційного характеру
5.1. Забезпечення проведення та замовлення
моніторингу ЗМІ та Інтернет-ресурсів
2011-2015Департамент суспільних комунікацій Покращення поінформованості та зосередження уваги
керівництва Київської міської ради та виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо
вирішення нагальних питань у житті столиці; збереження традиції
відзначення святкових заходів з нагоди професійних свят
5.2. Забезпечення підтримки проведення святкових
заходів з нагоди професійних свят:
• Дня журналіста України,
• Дня працівників радіо, телебачення та зв'язку,
• Дня працівників видавництв, поліграфії та
книгорозповсюдження,
• проведення конкурсів на кращого журналіста
Департамент суспільних комунікацій
5.3. Забезпечення співпраці з інформаційними
агенціями
Департамент суспільних комунікацій
5.4. Забезпечення участі комунальних засобів масової
інформації міста Києва у прес-конференціях, семінарах, конкурсах,
фестивалях
Департамент суспільних комунікацій
Динаміка основних показників для м. Києва по галузі "Засоби масової інформації"
Показники20112012201320142015
Забезпечення фінансової підтримки діяльності засобів масової інформації теле- та радіомовлення та виконання угод щодо інформування про діяльність місцевих органів влади засобами масової інформації теле- та радіомовлення
Показники затрат
Кількість установ - всього, од., у тому числі:22222
- радіостанцій11111
- телекомпаній11111
Кількість ставок - всього, од., у тому числі:298240240240240
- керівників3025252525
- журналістів8081818181
- інших188134134134134
Показники продукту
Доходи - всього, тис. грн., у тому числі:7970,010850,011923,013123,014426,0
- радіостанцій560,0620,0660,0745,0810,0
- телекомпаній7410,010230,011263,012378,013616,0
Обсяг продукту, год., у тому числі:1742417424174241742417424
- телепродукту86648664866486648664
- радіопродукту87608760876087608760
Обсяг власного продукту, год., у тому числі:1411414114141141411414114
- телепродукту53545354535453545354
- радіопродукту87608760876087608760
Показники ефективності
Середні видатки на одиницю телепродукту, грн./год.2576,63087,883325,353614,043892,42
Середні видатки на одиницю радіомовлення, грн./год.407,81461,05489,82532,27567,42
Показники якості
Динаміка обсягу продукту, %, у тому числі:100100100100100
- телепродукту100100100100100
- радіопродукту100100100100100
Динаміка обсягу власного продукту, %, у тому числі:100100100100100
- телепродукту100100100100100
- радіопродукту100100100100100
Забезпечення фінансової підтримки періодичних видань та виконання угод щодо інформування про діяльність місцевих органів влади періодичними друкованими виданнями
Показники затрат
Кількість періодичних друкованих видань - всього, од., у тому
числі:
33333
- газет22222
- журналів11111
Кількість ставок - всього, од., у тому числі:17299999999
- редакційний персонал14181818181
- інші3118181818
Показники продукту
Доходи - всього, тис. грн., у тому числі:5022,05458,05622,05783,05861,0
- газет4952,05383,05542,05698,05771,0
- журналів70,075,080,085,090,0
Кількість номерів - всього, од., у тому числі:425269270271272
- газет417260260260260
- журналів89101112
Тираж річний - всього, од., у тому числі:32440004689000495000052110005472000
- газет32360004680000494000052000005460000
- журналів80009000100001100012000
Тираж разовий - всього, од., у тому числі:1550031000330003500037000
- газет1450030000320003400036000
- журналів10001000100010001000
Показники ефективності
Середні видатки на одиницю тиражу - всього, грн., у тому
числі:
- газет3,752,802,792,772,76
- журналів59,7557,2454,7552,8651,44
Показники якості
Динаміка кількості тиражу в порівнянні з попереднім періодом -
всього, %, у тому числі:
- газет119,6144,6105,5105,3105
- журналів100,0112,5111,1110109,1
Забезпечення підтримки місцевого книговидавництва
Показники затрат
Кількість угод з видавництвами, од.46666
Показники продукту
Кількість книговидань - всього, од., у тому числі:46666
- брошури-2222
Тираж книговидань - всього, од., у тому числі:400026000260002600026000
- брошури-22000220002200022000
Показники ефективності
Середні видатки на одне видання - всього, грн., у тому
числі:
69411,7571933,3376383,3381116,6786150,00
- брошури-71933,3376383,3381116,6786150,00
Середні видатки на одиницю тиражу - всього, грн., у тому
числі:
69,4171,9376,3881,1286,15
- брошури-71,9376,3881,1286,15
Показники якості
Динаміка кількості видань у порівнянні з попереднім періодом -
всього, %, у тому числі:
400300100100100
- брошури-200100100100
Динаміка кількості тиражу в порівнянні з попереднім періодом -
всього, %, у тому числі:
400300100100100
- брошури-200100100100
Забезпечення ефективної діяльності місцевих електронних засобів масової інформації, реалізація заходів та моніторингу у галузі "Засоби масової інформації", співпраці з інформаційними агенціями
Показники затрат
Кількість веб-порталів, од.11111
Обсяги видатків на проведення заходів, тис. грн.200220,0240,0260,0280,0
Показники продукту
Кількість відвідувань порталу за рік, од.18192001919200201920021192002219200
Кількість ЗМІ, що підлягають моніторингу, од.11300310320330
Кількість заходів - всього, од.22222
Показники ефективності
Середньорічна кількість відвідувань порталу, од.49845258553258066080
Вартість щоденного моніторингу ЗМІ, грн.297,001972,601972,601972,601972,60
Середні видатки на проведення одного заходу, грн.100000,0110000,0120000,0130000,0140000,0
Показники якості
Динаміка кількості відвідувань порталу у порівнянні з попереднім
періодом, %
100105105105105
Динаміка кількості ЗМІ, що підлягають моніторингу, у порівнянні
з попереднім періодом, %
1002727103103103
Динаміка кількості заходів у порівнянні з попереднім періодом,
%
100100100100100
Заступник міського голови -
секретар Київської міської ради
Г.Герега