• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до рішення Київради від 15.03.2007 № 260/921 "Про затвердження Умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Києві"

Київська міська рада | Рішення, Умови від 30.10.2008 № 564/564
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Умови
  • Дата: 30.10.2008
  • Номер: 564/564
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Умови
  • Дата: 30.10.2008
  • Номер: 564/564
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 564/564 від 30.10.2008
Про внесення змін до рішення Київради від 15.03.2007
N 260/921 "Про затвердження Умов організації та
проведення конкурсу на перевезення пасажирів на
міських автобусних маршрутах загального
користування у м. Києві"
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ), статті 44 Закону України "Проавтомобільний транспорт" ( 2344-14 ), Порядку проведення конкурсуна перевезення пасажирів на автобусному маршруті загальногокористування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 29.01.2003 N 139 ( 139-2003-п ), Правил надання послугпасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановоюКабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176 ( 176-97-п ), та зметою впорядкування та належної організації перевезень пасажирів устолиці України - місті Києві Київська міська рада ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення Київради від 15.03.2007 N 260/921( ra0260023-07 ) "Про затвердження Умов організації та проведенняконкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутахзагального користування у місті Києві", а саме: викласти додатокдо рішення у новій редакції, що додається.
2. Вважати таким, що втратило чинність, рішення Київськоїміської ради від 26.04.2007 N 457/1118 ( ra0457023-07 ) "Прозатвердження персонального складу конкурсного комітету зпроведення конкурсів щодо визначення перевізників пасажирів наміських автобусних маршрутах загального користування в м. Києві".
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань транспорту та зв'язку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київської міської ради
від 30.10.2008 N 564/564
УМОВИ
організації та проведення конкурсу на перевезення
пасажирів на міських автобусних маршрутах
загального користування у м. Києві
Загальні положення
1. Ці умови розроблені відповідно до Закону України "Проавтомобільний транспорт" ( 2344-14 ), Порядку проведення конкурсуна перевезення пасажирів на автобусному маршруті загальногокористування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 29.01.2003 N 139 ( 139-2003-п ), Правил надання послугпасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановоюКабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176 ( 176-97-п ),доповнюють та конкретизують відповідно до умов м. Києва вимогищодо проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міськихмаршрутах загального користування м. Києва і є обов'язковими длявиконання Головним управлінням транспорту Київської міськоїдержавної адміністрації (далі - Замовник), конкурсним комітетом тайого робочим органом - Комунальною службою перевезень (далі -робочий орган) та перевізниками (далі - Перевізник).
2. Метою проведення конкурсу є розвиток конкуренції,обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг тавибір на конкурсних засадах Перевізників, які спроможнізабезпечувати належну якість обслуговування міських маршрутів,створення безпечних та комфортних умов, виконання необхіднихобсягів перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загальногокористування у м. Києві.
3. Об'єктом конкурсу є окремий міський автобусний маршрут(група маршрутів) загального користування.
3.1. Умовами відкриття міського автобусного маршрутузагального користування в режимах руху і винесення на конкурсобрахована кількість рухомого складу, згідно існуючого пасажиропотоку з пріоритетом звичайного режиму руху та відповідноюпропускною спроможністю зупинок наземного пасажирськоготранспорту.
4. У конкурсі на визначення пасажирського Перевізника наавтобусному маршруті загального користування можуть брати участьпретенденти, які мають ліцензію на право надання послуг зперевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законнихпідставах використовують у достатній кількості транспортні засобивідповідного класу та відповідають вимогам статті 34 ЗаконуУкраїни "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ).
Транспортні засоби, які претендент пропонує залучити доперевезень в м-Києві, повинні мати не менше 21 місць для сидіння,кількість дверей входу-виходу не менше двох і обладнані пристроямиїх автоматичного відкриття, з екологічними нормами двигунів, яківстановлені на автобусах, не нижче "Євро-2", відповідати вимогамбезпеки, охорони праці, державним стандартам, мати відповіднийсертифікат, бути зареєстрованими відповідно до чинногозаконодавства, перебувати в належному технічному і санітарномустані та мати вік не більше семи років. В разі відкриття новогоавтобусного маршруту загального користування транспортний засібповинен мати вік не більше п'яти років.
Водії, які залучаються до перевезень пасажирів, повинні мативодійське посвідчення з відкритою категорією "Д", із загальнимводійським стажем не менше п'яти років, бути застраховані згідно зчинним законодавством.
У центральній частині міста (перелік вулиць визначаєтьсявідповідним рішенням Київської міської ради) перевезення повинніздійснюватись автобусами великої та надвеликої місткості, щопрацюють у звичайному режимі руху, виготовленими за новітнімитехнологіями, з низьким рівнем підлоги, пристосованими дляперевезення інвалідів на візках, а також обладнаними двигунами, щовідповідають нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2".
5. До участі у конкурсі не допускаються юридичні або фізичніособи, які:
5.1. визнані банкрутами, або щодо яких порушено справу пробанкрутство чи ліквідацію як суб'єкта господарювання;
5.2. подали для участі в конкурсі неправильно оформленідокументи або такі, що містять недостовірну інформацію;
5.3. не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Проавтомобільний транспорт" ( 2344-14 );
5.4. не мають власної чи орендованої матеріальної бази, яказабезпечує 100 % збереження рухомого складу в нічний час,проведення технічного обслуговування, можливості власнимиспеціалістами проводити передрейсовий медогляд водіїв та техоглядавтобусів.
6. Перевізники різних форм власності, які працюють на міськіймаршрутній мережі, для забезпечення належної організаціїперевезень пасажирів та високої культури їх обслуговуваннязобов'язані:
6.1. забезпечувати роботу рухомого складу на маршрутах заустановленим розкладом руху та відповідною організацієюдиспетчерського управління з використанням системиавтоматизованого диспетчерського управління пасажирськимавтомобільним транспортом і безготівкового розрахунку за допомогоюелектронних платіжних засобів;
6.2. визначати в салоні транспортних засобів місця для дітейта пасажирів з обмеженими фізичними можливостями;
6.3. транспортні засоби оснастити:
6.3.1. вентиляційними системами;
6.3.2. камерами відеоспостереження та новітніми навігаційнимисистемами спостереження та зв'язку;
6.4. відповідними логотипами підприємств, а водіїв такондукторів забезпечити форменим одягом;
6.5. інформацією на видному місці щодо максимальної кількостіпасажирів, яку вміщує даний транспортний засіб;
6.6. на автобусних маршрутах, які працюють в режимімаршрутного таксі, здійснювати посадку/висадку пасажирів на вимогупасажирів тільки на зупинках громадського транспорту, що визначеніЗамовником перевезень, згідно установлених дорожніх знаків іспеціальної дорожньої розмітки, яка визначає допустиму кількістьтранспортних засобів, що можуть знаходитись в межах зупинки вочікуванні посадки/висадки пасажирів та облаштовані відповідно довимог Правил користування зупинками, Правил розміщення таобладнання зупинок міського електро-автомобільного транспорту( z0160-95 ) КПД 204/12 Україна 240-95.
6.7. заборонити водіям транспортного засобу:
6.7.1. під час руху розмовляти з пасажирами;
6.7.2. під час руху розмовляти по стільниковому телефону;
6.7.3. під час руху вживати їжу, пити та палити;
6.7.4. під час руху видавати квитки та розраховуватись запроїзд з пасажирами;
6.7.5. перевищувати максимально граничну швидкість руху 50км/год.;
6.7.6. не допускати до перевезень пасажирів, які порушуютьгромадський порядок, знаходяться в стані алкогольного абонаркотичного сп'яніння, бруднять салон, пасажирів та їхні речі;
6.8. під час зупинки або стоянки транспортного засобу водіїзобов'язані видавати квитки на проїзд пасажирам.
7. До проведення конкурсу на автобусному маршруті Замовникомповинні бути визначені місця для зупинок з урахуваннямпасажиропропускної спроможності зупинки в залежності від кількостітранспортних засобів, що одночасно можуть здійснюватипосадку/висадку пасажирів на зупинці. У разі, якщо пропускнаспроможність існуючої зупинки не відповідає Правилам розміщення таобладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту( z0160-95 ) КДП 204/12 Україна 240-95 необхідно провести роботипо розширенню зупинки або будівництву та облаштуванню нової.
8. Пільгові перевезення пасажирів, які відповідно дозаконодавства користуються такими правами, забезпечуютьавтомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів наавтобусних маршрутах загального користування.
Автомобільному перевізнику, який здійснює перевезенняпасажирів на автобусних маршрутах загального користування,забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крімвипадків, передбачених законом.
Безпідставна відмова від пільгового перевезення тягне засобою відповідальність згідно із законодавством.
Види та обсяги пільгових перевезень встановлюютьсязамовленням, у якому визначається порядок компенсаціїавтомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирівна маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.
Підготовка конкурсу
9. Конкурс є відкритим для всіх претендентів. Рішення щодопроведення конкурсу приймає Замовник, виходячи з потреб міста впасажирських перевезеннях.
10. Для підготовки та проведення конкурсу виконавчий органКиївської міської ради (Київська міська державна адміністрація)утворює конкурсний комітет.
11. Конкурсний комітет є колегіальним органом. Своюдіяльність здійснює відповідно до законодавства України, рішеньКиївської міської ради, Київського міського голови, розпорядженьвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
12. Склад конкурсного комітету формується за принципом: 50відсотків від депутатів Київради, включаючи голову комітету, 50відсотків від виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації), включаючи заступника голови комітету, тапредставників зацікавлених державних органів влади та установ (зазгодою).
На засіданнях можуть бути присутні представники громадськихорганізацій з правом дорадчого голосу.
13. Персональний склад та голова конкурсного комітетузатверджуються розпорядженням виконавчого органу Київради(Київської міської державної адміністрації) за погодженням зпостійною комісією Київради з питань транспорту та зв'язку.
14. Організацією, забезпеченням і підготовкою матеріалів дляпроведення засідань конкурсного комітету займається - Комунальнаслужба перевезень, яка є Робочим органом конкурсного комітету.
15. Робочий орган конкурсного комітету веде єдиний реєстрПеревізників, договорів Замовника з Перевізниками та паспортівміських маршрутів.
16. Робочий орган конкурсного комітету за дорученнямЗамовника не пізніше як за 60 днів до закінчення строку діючогодоговору з Перевізником на перевезення пасажирів готує проведенняконкурсу на обслуговування автобусних маршрутів загальногокористування.
За результатами проведення конкурсу, у випадку, якщо перемігПеревізник, який раніше не здійснював перевезення на маршруті,вказаному в договорі, перевезення пасажирів продовжує виконуватидіючий Перевізник до кінця строку дії договору, а переможецьконкурсу за цей час готує пакет документів для початку роботи зобслуговування цього маршруту.
17. Робочий орган конкурсного комітету за дорученнямЗамовника не пізніше як за 30 днів до початку конкурсу (зурахуванням 10-денного терміну для ознайомлення членів конкурсногокомітету з наданими претендентами на участь у конкурсі матеріаламита проведення перевірки достовірності представлених претендентомдокументів відповідно до п. 29 даних Умов) розміщує в засобахмасової інформації оголошення, в якому міститься необхідна дляПеревізників інформація про умови конкурсу, а саме:
17.1. найменування замовника;
17.2. найменування та основні характеристики об'єктівконкурсу;
17.3. основні умови перевезення пасажирів (тарифи, типтранспортних засобів, обґрунтована структура парку автобусів запасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками,вимоги щодо регулярності руху і часу роботи, охорони навколишньогосередовища, пільгових перевезень пасажирів, перевезень пасажирів зобмеженими фізичними можливостями тощо);
17.4. розмір плати за участь у конкурсі;
17.5. термін подання та адреса, за якою подаються документина конкурс;
17.6. місце і дата одержання бланків документів;
17.7. місце, дата і час проведення конкурсу;
17.8. телефон для довідок з питань проведення конкурсу.
18. Замовник складає паспорт маршруту (в трьох екземплярах) іпогоджує його з Управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві тавідповідними міськими службами.
Подання документів на конкурс
19. Претенденти на перевезення пасажирів можуть брати участьу конкурсі на один або декілька маршрутів.
20. Претенденти ознайомлюються з:
20.1. Законом України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ) від 23.02.2006 N 3492-IV ( 3492-15 ), постановамиКабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139 ( 139-2003-п )"Про затвердження Порядку проведення конкурсу на перевезенняпасажирів на автобусному маршруті загального користування",від 26.09.2007 N 1184 ( 1184-2007-п ) "Про внесення змін доПравил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту";
20.2. цими Умовами;
20.3. примірним договором на перевезення пасажирів наавтобусному маршруті загального користування (далі - Договір).Форма Договору погоджується і затверджується Замовником увстановленому законом порядку. Договір укладається за результатамипроведеного конкурсу між Замовником і претендентом, який ставпереможцем конкурсу;
20.4. умовами контролю за виконанням Перевізниками укладенихдоговорів із Замовником.
21. За роз'ясненнями щодо оформлення документів на конкурсабо умов конкурсу претендент має право звернутися до Замовника чиконкурсного комітету, які зобов'язані дати їх у письмовій формі,але не пізніше ніж за 5 днів до закінчення терміну поданнядокументів.
22. Будь-яка інформація щодо умов конкурсу, яку надсилаєЗамовник або робочий орган конкурсного комітету будь-кому зпретендентів, повинна бути одночасно доведена до всіх іншихпретендентів.
23. Для участі у конкурсі претендент подає такі документи:
23.1. заяву претендента із зазначенням автобусного маршрутузагального користування, на якому має намір працювати претендент;
23.2. нотаріально завірену копію ліцензії на право наданняпослуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортомзагального користування;
23.3. копії ліцензійних карток на кожний транспортний засіб; 23.4. розмір плати за участь у конкурсі, що фіксовановстановлюється на підставі кошторису витрат, але не можеперевищувати 100 неоподаткованих мінімумів на дату подання заявина участь за окремим об'єктом конкурсу. Плата за участь у конкурсівноситься на розрахунковий рахунок робочого органу конкурсногокомітету і використовується на покриття витрат на підготовку тапроведення конкурсу;
23.5. інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомогоскладу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості (зарекомендаціями Замовника).
24. Усі документи претендент подає в конверті, на якомузазначає свою назву, адресу і найменування об'єкта конкурсу, зпоміткою "Заява на участь у конкурсі на маршрут..." до робочогооргану конкурсного комітету відповідальному за їх прийом.Відповідальний за прийом документів у присутності претендентаперевіряє повноту та відповідність наданих документів, складає їхопис. Опис підписується претендентом і відповідальним за прийомдокументів і вкладається в конверт з документами. Конверт здокументами заклеюється в присутності претендента.
Документи, подані не в повному обсязі, не розглядаються іповертаються претендентові із зазначенням причини.
25. Претендентам, яким відмовлено у розгляді документів,повертається плата за участь у конкурсі.
26. Подання документів на конкурс припиняється післязакінчення терміну, визначеного в оголошенні про проведенняконкурсу. Документи, які надійшли після встановленого терміну, неприймаються. У випадку, коли кінець терміну подання документів наконкурс припадає на неробочий день, останнім днем терміну прийомудокументів вважається перший після нього робочий день.
27. Претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вноситьплату за участь у кожному конкурсі. Претендент, у якого прийнятовсі необхідні документи для участі у конкурсі, може відкликатизаяву на участь у конкурсі до дня проведення конкурсу зповерненням плати. Після цього терміну внесена за участь уконкурсі плата використовується на покриття витрат, пов'язаних зпідготовкою та проведенням конкурсу.
Якщо конкурс не відбувся, претендентам повертається плата заучасть у конкурсі, а витрати на підготовку конкурсу відносять нарахунок Замовника.
28. Претендентів на участь у конкурсі перевіряє Робочийорган, із залученням представників від Замовника, ДАІ,Головавтотрансінспекції, організації роботодавців, профспілок.Оцінка претендента проводиться за бальною системою, критерії табали якої розробляються спеціальною робочою групою ізатверджуються Замовником. Результати перевірки є критерієм привизначенні переможця конкурсу.
У випадку, якщо подана інформація недостовірна, претендент доучасті в конкурсі не допускається.
Хід проведення конкурсу та визначення переможця
29. Після попереднього розгляду та реєстрації Робочим органомконкурсного комітету, документів, поданих претендентами для участів конкурсі, на черговому засіданні члени конкурсного комітетуоцінюють пропозиції претендентів, документи яких булизареєстровані, за наступними параметрами:
29.1. більш нові, комфортабельні та безпечні транспортнізасоби підвищеної місткості, особливо нові моделі транспортнихзасобів з низькою підлогою;
29.2. інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомогоскладу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості, участіу розбудові транспортної інфраструктури м. Києва;
29.3. наявність резерву транспортних засобів відповідногокласу;
29.4. досвід роботи з організації пасажирських перевезень;
29.5. організація диспетчерського управління, облік руху тароботи транспортних засобів на лінії з використанням системавтоматизованого диспетчерського управління пасажирськимавтомобільним транспортом та безготівкового розрахунку звикористанням електронних платіжних засобів;
29.6. рівень запропонованих тарифів;
29.7. забезпечення безпеки дорожнього руху та безаварійноїроботи (якщо він є діючим Перевізником на міській маршрутніймережі);
29.8. наявність у претендента автобусів, пристосованих дляперевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
29.9. наявність у претендента транспортних засобів,обладнаних автоматизованою системою оплати проїзду;
29.10. дотримання вимог трудового законодавства України,забезпечення належних умов праці (якщо він є діючим Перевізникомна міській маршрутній мережі);
29.11. дотримання вимог природоохоронного законодавстваУкраїни;
29.12. робота транспортних засобів претендента наальтернативному паливі або оснащення автобусів технічними засобамидля зменшення токсичних викидів в атмосферу (каталізаторами,нейтралізаторами).
30. На засідання конкурсного комітету запрошують усіхпретендентів та у їх присутності оголошують конкурсні пропозиції.Претендентам надається право на їх обгрунтування.
31. Претенденти можуть пропонувати технічні, організаційні чикомерційні умови, що відрізняються від умов, визначених удокументах на конкурс, які можуть бути прийняті конкурснимкомітетом, якщо будуть визнані більш вигідними для Замовника. Ціумови подаються претендентами безпосередньо на засіданніконкурсного комітету.
32. При відсутності на засіданні конкурсного комітетупредставника претендента конкурсний комітет розглядає пропозиції,викладені в поданих претендентом документах.
33. Переможцем конкурсу визнається претендент, який заоцінкою конкурсного комітету зайняв перше місце і відповідаєкваліфікаційним вимогам до пасажирських перевізників, можезабезпечити належну якість перевезень пасажирів. За умови участі уконкурсі на один маршрут двох чи більше перевізників визначаєтьсятакож претендент, який за оцінкою конкурсного комітету зайнявдруге місце.
При визначенні переможця конкурсний комітет надає перевагупретендентам, які мають власну виробничо-технічну базу та власнітранспортні засоби великої та надвеликої місткості, системуавтоматизованого диспетчерського управління пасажирськимавтомобільним транспортом та забезпечують зберігання, технічнеобслуговування рухомого складу, його передрейсові техогляди тапередрейсові медогляди водіїв виключно в межах такої бази (заінших рівних умов).
34. Засідання конкурсного комітету є відкритим і вважаєтьсятаким, що відбулося, за умови участі в ньому не менше 50 % відзагального складу комітету.
35. Рішення конкурсного комітету про результати конкурсуприймається колегіально відкритим голосуванням після обговоренняпорядку денного засідання простою більшістю присутніх членівкомітету. У випадку рівної кількості голосів голос головиконкурсного комітету є вирішальним, а в разі відсутності головиконкурсного комітету вирішальним є голос його заступника.
36. Переможець конкурсу оголошується на відкритому засіданніконкурсного комітету із запрошенням на нього усіх претендентів.
37. Претендентам, які не стали переможцями конкурсу, плата заучасть у конкурсі не повертається і використовується на покриттявитрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.
38. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, коли:
- протягом строку прийняття документів не надійшло жодноїзаявки щодо участі у конкурсі;
- усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу;
- усі подані заявки оформлені з порушенням вимог, визначениху конкурсній документації, та чинного законодавства;
39. Якщо конкурс не відбувся через відсутність бажаючих узятив ньому участь, Замовник може призначити пасажирського Перевізникана термін до трьох місяців і провести новий конкурс. Якщо вконкурсі взяв участь тільки один претендент, переможцем конкурсуможе бути визнаний цей претендент.
40. На засіданні конкурсного комітету розглядаються вробочому порядку (без публікації в засобах масової інформації)заяви Перевізників про перезакріплення маршрутів у разі зміниформи власності та в інших випадках відповідно до чинногозаконодавства. Питання часткової зміни схем руху маршрутів (до 25% протяжності маршруту), порядку перевезень пасажирів, розкладуроботи маршрутів, зміни типу транспортних засобів та їх кількостіна маршруті за поданням Перевізника або за ініціативою Замовника,в тому числі з причин технічного характеру (закриття рухутранспорту у зв'язку з капітальним ремонтом проїзної частинивулиць, комунікацій, трамвайних колій, будівництвом будинків,підземних переходів тощо), вирішується Замовником без винесення назасідання конкурсного комітету.
41. Хід проведення конкурсу та рішення конкурсного комітетуоформлюються протоколом, який підписується головою та секретаремконкурсного комітету. Після підписання копії протоколу в триденнийтермін надсилають Замовнику, Управлінню ДАІ ГУ МВС України в м.Києві, в районні (за місцем реєстрації претендента) державніподаткові інспекції та територіальному управліннюДержнаглядохоронпраці по м. Києву і Київській області. Виписки зпротоколу в триденний термін надсилають переможцям конкурсів таіншим учасникам конкурсу (на вимогу).
42. У випадках, коли члени (або член) комітету не з'являютьсябез поважних причин на засідання комітету три та більше разів,голова комітету може порушити питання про недоцільністьперебування членів (члена) комітету у його складі. Після розглядузазначеного питання на засіданні комітету, на підставі прийнятогокомітетом рішення у встановленому порядку вносяться зміни доперсонального складу комітету.
43. Конкурсний комітет за поданим Замовником обґрунтованимклопотанням має право перенести дату проведення конкурсу.Інформація про перенесення дати проведення конкурсу вобов'язковому порядку доводиться робочим органом до всіхучасників.
44. Рішення конкурсного комітету може бути оскаржене довиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) протягом трьох робочих днів з моментуотримання результатів конкурсу. Голова комітету не несеперсональної відповідальності за рішення, ухвалені комітетомколегіально.
Оформлення переможцем конкурсу необхідних документів
45. Переможець конкурсу у десятиденний термін після отриманнярезультатів проведення конкурсу укладає із Замовником договір наперевезення пасажирів за конкретним міським автобусним маршрутом(далі - Договір), в якому визначаються права, обов'язки тавідповідальність сторін, тарифи на проїзд, питання організаціїроботи на маршрутах, контроль за дотриманням Перевізником умовукладеного Договору, технічним станом рухомого складу та виробничо-технічної бази, організації диспетчерського управління з подальшимвпровадженням системи автоматизованого диспетчерського управлінняпасажирським автомобільним транспортом, перелік порушеньтранспортного законодавства, при допущенні яких дію Договору зПеревізником може бути припинено, запропоновані цим Перевізникомінші умови, якщо вони були прийняті Замовником як більш вигідні(зокрема, інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомогоскладу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості,визначення обсягів перевезень пасажирів пільгових категорій, якіздійснюються за рахунок господарської діяльності Перевізника безбюджетної компенсації, страхування пасажирів), показники якостітранспортного обслуговування населення, термін дії Договору,зобов'язання органів виконавчої влади та органів місцевогосамоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзноїчастини автомобільної дороги та під'їзних шляхів у належномустані, розмір компенсації витрат автомобільного Перевізникавнаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів,механізм їх виплати тощо.
Перевізники не мають права працювати на маршрутах безукладання Договору на перевезення пасажирів.
46. Замовник присвоює маршруту номер, видає один екземплярпаспорта Перевізнику. Другий екземпляр паспорта зберігається уЗамовника, третій направляється Управлінню ДАІ ГУ МВС України в м.Києві.
47. Замовник надає Перевізнику на кожний транспортний засібталон до Договору (далі - Талон). Форма Талону затверджуєтьсяЗамовником.
48. У разі наявності у Перевізника системи автоматизованогодиспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортомЗамовник має право під'єднатися до неї в режимі ON-LINE з метоюздійснення контролю за графіком руху транспортних засобівПеревізника на маршруті.
49. Підставою для початку здійснення перевезень є наказЗамовника, який видається після виконання Перевізником усіх вимогщодо організації перевезень пасажирів на маршрутах м. Києва уп'ятиденний термін.
50. При відмові переможця конкурсу від укладення Договору наперевезення пасажирів у зазначений термін такий Договір може бутиукладений з претендентом, який зайняв друге місце. У випадкувідмови претендента, який зайняв друге місце, від укладенняДоговору, або якщо в конкурсі брав участь один претендент, якийвідмовився від укладання Договору, конкурс вважається таким, що невідбувся, і плата за участь у конкурсі не повертається.
51. Замовник має право достроково розірвати Договір завтомобільним перевізником у разі:
- порушення ним умов Договору;
- здійснення зупинки для посадки/висадки пасажирів у місцяхне визначених дорожніми знаками "Зупинка транспорту загальногокористування" на відстані 15 метрів до знаку і 15 метрів післязнаку та у межах дії дорожнього знаку "Зупинка заборонена";
- порушення Правил користування зупинками;
- наявності на протязі місяця виявлених трьох порушень ЗаконуУкраїни "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ), Правилперевезень пасажирів автомобільним транспортом виявлених іоформлених протоколом Державною Інспекцією на автомобільномутранспорті Міністерства України;
- наявності на протязі місяця виявлених трьох порушень ЗаконуУкраїни "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) і Правил дорожнього руху( 1306-2001-п ), виявлених і оформлених протоколамиДержавтоінспекцією МВС України;
і призначити для роботи на автобусному маршруті загальногокористування (групі маршрутів) автомобільного Перевізника, який зарезультатами конкурсу зайняв наступне місце, а в разі його відмови- призначати до проведення конкурсу автомобільного Перевізникаодин раз на термін не більше ніж три місяці;
- у разі припинення автомобільним Перевізником перевезенняпасажирів на автобусному маршруті загального користуванняпризначати Перевізника, який за результатами конкурсу зайнявнаступне місце, а в разі його відмови - призначати до проведенняконкурсу автомобільного Перевізника один раз на термін не більшеніж три місяці;
- у разі відкриття автобусного маршруту, який не маєпаспорта, призначати один раз тимчасового автомобільногоПеревізника на термін до трьох місяців, після чого за результатамифункціонування маршруту приймати рішення щодо доцільностівідкриття маршруту та проведення конкурсу.
52. Якщо Перевізник, з яким укладений Договір на перевезенняпасажирів за конкретним міським автобусним маршрутом, запропонуєзміну тарифів на проїзд, то Замовник розглядає її обґрунтованістьі приймає відповідне рішення.
53. Договір з переможцем конкурсу Замовник укладає на термінвід трьох до п'яти років.
54. Договір з переможцем конкурсу у разі відсутності у ньогоавтобусів, що відповідають умовам конкурсу, Замовник укладає натермін до одного року.
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
"Хрещатик" N 207 (3423) від 18 листопада 2008 року
"Хрещатик" N 67 (3513) від 27 травня 2009 року