КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ПРЕДСТАВНИК ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ У М. КИЄВІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 471 від 03.06.94
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпоряджень КМДА N 1324 ( raa042017-04 ) від 21.07.2004 N 945 ( ra0038017-05 ) від 06.06.2005 )
Про затвердження Положення про організацію
реконструкції жилих будинків у центральній частині
м. Києва
( Зміни в текст не внесені. Додатково див. Розпорядження КМДА N 1736 ( ra1736017-01 ) від 17.08.2001 )
Відповідно до рішення виконкому міськради від 13.01.92 N 26"Про формування комунальної власності міста та районів", такеруючись Указом Президента України від 18.03.94 N 99/94 ( 99/94 )"Про деякі заходи для забезпечення виконання містом Києвом функційстолиці України", з метою проведення єдиної технічної політики приреконструкції житла, відновлення та збереження архітектурноговигляду будинків старої забудови міста, вдосконалення організаціїроботи з реконструкції житлового фонду м. Києва:
1. Затвердити Положення про організацію реконструкції жилихбудинків у центральній частині м. Києва згідно з додатком.
2. Розпорядження Представника Президента України у м. Києвівід 27.08.92 N 929 "Про реконструкцію жилих будинків у центральнійчастині м. Києва" вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника глави міської державної адміністрації з питанькомунальних служб житлового господарства Шкудуна П.А.
Представник Президента Л.Косаківський
Додаток
до розпорядження
Представника Президента
України у м. Києві
від 03.06.94 N 471
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію реконструкції жилих будинків
у центральній частині м. Києва
1. Розпорядження про реконструкцію жилих будинків комунальноївласності, за поданням районних у м. Києві державнихадміністрацій, видаються главою міської державної адміністрації запогодженням з відділом житлового господарства міськоїдержадміністрації, квартирним управлінням м. Києва, виробничимжитлово-ремонтним об'єднанням (ВЖРО) та ДКП "Київреконструкція" якз генпідрядчиком.
2. Функції замовника з реконструкції жилих будинківпокладаються на районні у м. Києві державні адміністрації та ВЖРО.
3. Вирішення питань фінансування робіт з проведенняреконструкції жилих будинків покладається на районні у м. Києвідержавні адміністрації, фінансове управління м. Києва та ВЖРО.
4. Для забезпечення фінансування робіт з реконструкції жилихбудинків замовник відкриває спеціальні рахунки в установах банку.
5. У разі залучення до реконструкції жилих будинків органівміської держадміністрації не менше як 30% від загальної площівільного житла у реконструйованих будинках передається длязаселення квартирному управлінню.
При цьому квартири в будинках після реконструкціївикористовуються для заселення в першу чергу мешканцями району, вякому розташований будинок.
6. Як підрядчики до реконструкції будинків можуть залучатисябудь-які будівельні та ремонтно-будівельні організації. При цьомуперевага надається ДКП "Київреконструкція".
7. Як інвестори до реконструкції можуть залучатися будь-якіфізичні та юридичні особи України та інших держав.
8. Відносини власників будинків або уповноважених нимиорганів з інвесторами, замовниками, підрядчиками та іншимиміськими органами регулюються на підставі укладених договорів.
9. Підставою для укладання договору з учасникамиреконструкції є розпорядження глави міської державноїадміністрації та підтвердження Комітету економіки про передачукоштів на будівництво житла для відселення мешканців.
10. Строки виконання робіт з реконструкції будинків,передбачені графіками робіт, не повинні перевищувати діючі нормитривалості реконструкції жилих будинків у м. Києві і становитибільше 2-3 років.
11. Зміна інвесторами функціонального призначенняреконструйованих квартир не допускається. Кількість житла таумови, на яких воно передається інвестору, визначаються протоколомпро наміри та відповідною угодою. У випадках, коли відселенняпроводиться квартирним управлінням, інвестор, крім витрат нафінансування ремонтних робіт, забезпечує передачу коштів набудівництво житла, яке необхідне для відселення мешканців напостійне місце проживання з площі, що після реконструкціїпередається інвестору. Передача коштів здійснюється через Комітетекономіки за цінами на час оформлення протоколів. При цьомуінвестор звільнюється від передачі коштів на розвиток соціальноїінфраструктури за винятком обсягів, що розраховуються за площу,рівнозначну тій, яку одержує інвестор після реконструкції, длянадання громадянам, які не перебувають на черзі квартобліку.
Відселення мешканців з іншої частини площі будинку, щопідлягає реконструкції, вирішується учасниками реконструкції надоговірних умовах.
12. Будівельні та ремонтно-будівельні організації, залученідо реконструкції жилих будинків, набувають право на заселення до20% від загальної площі в цих будинках на підставі укладенихдоговорів із замовником та інвестором.
13. У план реконструкції жилих будинків включаються лишебудинки, по яких є висновки інституту "Київпроектреконструкція"щодо доцільності її проведення, затверджені власником абоуповноваженим ним органом. Проекти на реконструкцію жилих будинківрозробляються спеціалізованими проектними організаціями зобов'язковим висновком інституту "Київпроектреконструкція" ірозглядаються на містобудівній раді Головного управлінняархітектури та містобудування з проведенням державної експертизи.
14. При проведенні реконструкції жилих будинків їхні першіповерхи, як правило, обладнуються як приміщення для об'єктів сфериобслуговування населення та торгівлі.
Конкретні пропозиції щодо використання першого поверхукожного будинку погоджуються з міжвідомчою комісією приГоловкиївархітектурі.
15. При реконструкції будинків - пам'яток архітектури,історії і культури та фонової забудови міста обов'язковим євідтворення їхнього первісного архітектурного вигляду, а приможливості - й внутрішнього планування.
16. Переселення мешканців з будинків, що підлягаютьреконструкції, на інше постійне місце проживання проводиться надоговірних засадах квартирного управління м. Києва, районними у м.Києві державними адміністраціями чи інвесторами. При цьому у всіхвипадках оплата послуг у переселенні мешканців з будинківреконструкції та витрати на їх тимчасове проживання в будинкахманевреного фонду мають передбачатися проектно-кошторисноюдокументацією.
17. Контрольні екземпляри документів по організаціїреконструкції (розпорядження про проведення реконструкції,титульні списки, контракти на виконання і фінансування робіт)направляються ВЖРО.
18. Прийняття будинків в експлуатацію після реконструкціїпроводиться державними приймальними комісіями з обов'язковимзалученням до роботи в них представників ВЖРО.
19. Передача квартир учасникам реконструкції будинківоформлюється квартирним управлінням м. Києва за 2 місяці довведення будинку в експлуатацію актом передачі квартир на підставіпопереднього протоколу розподілу житла.
Секретар міської
державної адміністрації В.Ковтун